Skrevet av Emne: Jente skal bli superdeilig.  (Lest 46972 ganger)

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Jente skal bli superdeilig.
« #75 : 28. februar 2009, 16:35 »
Jeg er så inderlig enig.  Honnør er avgitt!  De som mener at en sånn diskusjon ikke hører hjemme på et treningsforum, bør tenke på hva denne fyllekula til Proteinjenta egentlig går ut på.  Når ei 16 år gammel jente drikker så hun får blackout, så kan det trygt kalles antitrening og antikosthold.  Og når hun ønsker tilbakemelding på kosthold og trening, så er det ganske naturlig og til og med fornuftig at antitrening og antikosthold blir påpekt.  At antitreninga og antikostholdet atpåtil er ulovlig, er et helt kurant argument.

Ok, men når ei seksten år gammel jente slenger ut et utsagn som " jente skal bli superdeilig!!" så kan man ikke forvente at hun skal legge det sosiale livet på hylla og fordype seg dypt i kostholdsregimer og knebøy med stopp på mellomhøy boks med guerilla top notch knebøydrakt 2000. Det går selvsagt an å forklare henne, at dersom hun ønsker kropp som en toppidrettsutøver, så nytter det ikke å drikke seg sanseløst drita hver helg. Nå tror ikke jeg at denne jenta egentlig har så mye mål om å bli toppidrettsutøver, og hun vet sannsynligvis ikke hvor mye det krever for å få en kropp som hun ønsker. Egentlig tror jeg hun er ganske fornøyd med kroppen sin, og har laget denne tråden for å få litt oppmerksomhet og gode råd som hun kan følge når du føler for det.

Når ble det foresten ulovlig å ikke trene?
Sa brura

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Jente skal bli superdeilig.
« #76 : 28. februar 2009, 19:42 »
NOK!

Greie diskusjoner om hvorvidt det er greit for en seksten år gammel jentunge å drikke seg sanseløs er helt greit, men drittslenging og piss kan dere ta i den "utskjellingstråden"!



Var det derfor du(?) slettet innlegget mitt som Gundersen siterer? Kan ikke se hvorfor det bryter noen regler. Hvis det da ikke regnes som oppmuntring til drikking?
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: Jente skal bli superdeilig.
« #77 : 28. februar 2009, 19:49 »
Kan heller ikke se hvorfor innlegget jeg skrev, om at det ikke går an å få "nærmest kroppen til fitness modeller på tre måneder" ble slettet.
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Jente skal bli superdeilig.
« #78 : 28. februar 2009, 19:51 »
Var det derfor du(?) slettet innlegget mitt som Gundersen siterer? Kan ikke se hvorfor det bryter noen regler. Hvis det da ikke regnes som oppmuntring til drikking?

Ditt innlegg hadde jeg faktisk ikke tenkt skulle bort, men jeg trykket feil ... og jeg har ikke anledning til å få innlegget tilbake. Beklager den.
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Wanna be fast

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 715
  • Honnør: 265
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 715

Sv: Jente skal bli superdeilig.
« #79 : 28. februar 2009, 20:02 »
Jeg har lyst til å si meg enig med deg. Ble sjokkert over hvor store mengder som ble konsumert. - og ikke minst at hun skriver at hun ikke husker resten av det hun drakk.. Nå har alle veldig forskjellig forhold til alkohol, men det hørtes svært mye ut til jente å være. Det er tydelig at denne jenta har store ambisjoner men er helt på jordet. Hun vet ikke hva som skal til. Man kan ikke trene litt her og der, mens kosten er feilernæring og alkoholforbruket er høyt. Klart det er mange som spiser, trener og drikker sånn, men de ser heller ikke ut som de bildene som var målet hennes.

Er det galt med "superdeilige" jenter som drikker seg sanseløs også nå? Grin
Beste Raw gymløft
Knebøy 180kg Benk m/u stopp 135kg/142,5kg  Markløft 220kg

Mål 2017

3000m under 11min

5000m under 20min

10000m under 43min

Halvmaraton under 1 time og 45min

Stoltzen under 14min


Treningslogg

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Jente skal bli superdeilig.
« #80 : 28. februar 2009, 20:05 »
Jaja, fortsetter vi å skrive så mye drit i tråden her så tviler jeg på at hun fortsetter å logge lenge. Hun drakk.. Ok. Jeg er ganske sikker på at hun VET at drikking bør begrenses mest mulig, det hjelper ikke at folk whiner.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget MarreLom

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 381
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 381

  • I'm gonna win. There's no way I'm goin' down.
Sv: Jente skal bli superdeilig.
« #81 : 28. februar 2009, 20:15 »
Ok, men når ei seksten år gammel jente slenger ut et utsagn som " jente skal bli superdeilig!!" så kan man ikke forvente at hun skal legge det sosiale livet på hylla og fordype seg dypt i kostholdsregimer og knebøy med stopp på mellomhøy boks med guerilla top notch knebøydrakt 2000. Det går selvsagt an å forklare henne, at dersom hun ønsker kropp som en toppidrettsutøver, så nytter det ikke å drikke seg sanseløst drita hver helg. Nå tror ikke jeg at denne jenta egentlig har så mye mål om å bli toppidrettsutøver, og hun vet sannsynligvis ikke hvor mye det krever for å få en kropp som hun ønsker. Egentlig tror jeg hun er ganske fornøyd med kroppen sin, og har laget denne tråden for å få litt oppmerksomhet og gode råd som hun kan følge når du føler for det.

Når ble det foresten ulovlig å ikke trene?

må si meg enig med deg her, tror dette er en useriøs tråd som er laget av en oppmerksomhets sjuk jente. Syntes ikkje denne tråden er særlig saklig.
Alder: 20
Benkpress: 145kgx1
Markløft: 180kgx1
Knebøy: 140kgx1
Karate: Wado Ryu - 9 år
MMA: Intermediate
Muay Thai: Beginner

Nå pause fra kamsport trening ettersom jeg er på vei inn i millitæret
Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87205.msg1265953#msg1265953

Utlogget Espenc

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 837
  • Honnør: 278
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 837

  • It's All About The Aesthetics!
Sv: Jente skal bli superdeilig.
« #82 : 28. februar 2009, 20:26 »
Skjønner ikke at dere engang orker å diskutere dette.. hun responder ikke engang på disse tullpostene deres.
Alder: 1989
Vekt: 95kg~
Høyde: 1.83

Benk: 1x120kg
Bøy: 1*172.5kg 19.02.13
Frontbøy 1x130kg 05.03.13
Mark: 1*200kg 03.04.12
Militæpress: 1*80kg 16.02.13
Clean & Jerk: 1.90kg 26.02.12

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=76095.0 Treningslogg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=81042.0#msg1154832 Bildelogg.

Utlogget thy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 832
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 832

Sv: Jente skal bli superdeilig.
« #83 : 28. februar 2009, 20:53 »
Skjønner faen ikke hvorfor dere diskuterer det en gang. Selvfølgelig kan man bli "superdeilig" selv om man drikker en sjelden gang, bør da hvertfall være lov i ferier.
Det er vel strengt tatt heller ikke ulovlig å drikke alkohol om man er mindreårig, det er kun de som skaffer/skjenker henne drikke som kan bli straffet for det. Og hvis hun nekter å si hvem som skaffa henne det/sier hun ikke hugser hvem som skjenka henne kan hun ikke bli pint til hun sier det.

Proteinjenta!
Du får bare drite i all drittslenging. Man lever bare en gang, så du må kunne unne deg alkohol en og annen helg, bare ikke la det skeie helt ut.
Klikker man helt fordi en 16-åring tar seg en (eller flere) en helg i vinterferien er det bare helt sykt. Men selvfølgelig må jeg også si at det er bedre dess mindre du drikker.

Lykke til uansett Wink

Utlogget hanzyman

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 412
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 412

Sv: Jente skal bli superdeilig.
« #84 : 01. mars 2009, 00:56 »
NOK!

Greie diskusjoner om hvorvidt det er greit for en seksten år gammel jentunge å drikke seg sanseløs er helt greit, men drittslenging og piss kan dere ta i den "utskjellingstråden"!



Ingenting er greit her

Utlogget lollopop

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 74
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 74

Sv: Jente skal bli superdeilig.
« #85 : 01. mars 2009, 01:13 »
Er det galt med "superdeilige" jenter som drikker seg sanseløs også nå? Grin

Hahah:D ENig. Gutta vi må tenke win-win situasjon her! Dere vet hva jeg mener.



Og BTW hvor mye ødelegger egentlig en fyllekule 1-2 ganger i mnd? Går alltid ned 1-2 kilo etter hver kveld ut:P
174 cm, 68kg
Bøy: 100x2 Benk: 70 Mark: 110x3

Utlogget trailfox

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 46
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 46

Sv: Jente skal bli superdeilig.
« #86 : 01. mars 2009, 10:16 »
Hahah:D ENig. Gutta vi må tenke win-win situasjon her! Dere vet hva jeg mener.

Ja, du klarer ikke å sjekke opp edrue jenter.

Utlogget thy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 832
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 832

Sv: Jente skal bli superdeilig.
« #87 : 01. mars 2009, 12:36 »
Ja, du klarer ikke å sjekke opp edrue jenter.

Ikke provoser opp til krangel da, hun har fått nok av loggen sin ødelagt synes jeg.

Utlogget metteflette

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 700
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 700

Sv: Jente skal bli superdeilig.
« #88 : 01. mars 2009, 12:48 »
Det samme tenkte jeg... Er det ikke mulig å slette det som ikke er relatert til det hun faktisk spør om? Hvis hun ønsker det selv?

Hvis du ønsker det proteinjenta, så er det mulig ved å sende en PM til en av moderatorene, f.eks Kikki. Wink
Medlem av Foreningen for Kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!


Alle gode ting er tre!!!

Utlogget Tonks

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 265
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 265

  • Bodø SK
Sv: Jente skal bli superdeilig.
« #89 : 01. mars 2009, 13:24 »
Alkohol vil ikke hjelpe deg på veien mot en pen kropp.
Man må jo være villig til å ofte noe for å oppnå det en ønsker.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!