Skrevet av Emne: Miniprogram med mange repetisjoner og lav vekt før "RYP ekstrem muskelvekt"  (Lest 1499 ganger)

Utlogget VonZu

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 26
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 26

Jeg er inne i 4. uka av RYP grunnprogram. Og jeg er veldig godt fornøyd så langt!

Jeg diskuterte planen min om å gå over på RYP ekstrem muskelvekst med en kompis. Han har lang erfaring med styrketrening, kampsport, body building osv.

Han anbefalte meg å kjøre et lite program med mange repetisjoner per sett (50-100) og lav vekt før jeg gikk løs på ekstrem muskelvekst. Han begrunnet det med at jeg da sannsynligvis ville ha mye mer krefter å hente på de siste tunge repetisjonene i ekstrem muskelvekst, og dermed få mye mer ut av programmet. Han begynte å snakke om oksygenopptak, ATP-omsetning i muskel osv. Vi ble desverre ikke ferdige med samtalen før tiden rant ut.

Jeg er amatør, så det er begrenset hva jeg kan synse om dette. Men jeg har helt klart lyst på høyt utbytte fra ekstrem muskelvekst, og jeg har merket meg at flere her inne beskriver ekstrem muskelvekst som veldig tungt.

Setter umåtelig stor pris på evt. kommentarer til dette!
Måteholdent måtehold er best. Umåtelig måtehold skader bare måteholdsaken.

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=82635.msg1176704;topicseen#new

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!