Skrevet av Emne: HVor mye ødelegger russetiden for treningen?  (Lest 17741 ganger)

Utlogget ojsannda

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 117
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 117

Sv: HVor mye ødelegger russetiden for treningen?
« #60 : 25. mars 2009, 22:29 »
Er du under gruppepress ? var bare en liten følese eg fikk, aaaner ikkje hvorfor  what

det er en personlig mening jeg har. men du kan jo kalle det hva du vil

ingen som gidder ha med han som aldri drikker, men bare sladrer dagen etterpå. Hadde hvertfall ikke orket ha med en sånn en i omkretsen min

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: HVor mye ødelegger russetiden for treningen?
« #61 : 26. mars 2009, 18:49 »
Beklager at det sporet av her, diskusjonen om hvorvidt en må drikke for å ha det gøy på fest finner dere her.

For å være nyttig å svare på topic så vil jeg si at det kommer helt an på hvor mye du drikker, i et langt perspektiv så spiller det vel ingen stor rolle om du tar deg en russetid med mye alkohol, såfremt du ikke drikker såpass mye at helsen din tar skade av det iløpet av de tre ukene. Hva enn du gjør, gjør det med ren samvittighet, ikke ork å press deg selv til å drikke lite bare på grunn av treninga, og heller ikke få dårlig samvittighet om du velger å drikke skikkelig under russefeiringa - ha det gøy!






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: HVor mye ødelegger russetiden for treningen?
« #62 : 27. mars 2009, 16:42 »
du kan trene de neste 50 årene.

russ er du i 3 uker.

få litt perspektiv. du kommer ikke til å bli mr.0 uansett

Utlogget HardON

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 153
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 153

Sv: HVor mye ødelegger russetiden for treningen?
« #63 : 28. mars 2009, 00:44 »
du kan trene de neste 50 årene.

russ er du i 3 uker.

få litt perspektiv. du kommer ikke til å bli mr.0 uansett

Uff, følte eg nesten ble litt sint med en sånn uttalese. For det første så vet du ikkje noe om han. for det andre så er sånne kommentarer bare så jævlig negativ ladet at eg spyr. For det tredje så kommer du ikkje langt med en sånn holdning.

"Nei du klarer det ikkje uansett", trur eg finner meg et hjørne og spyr litt.

Uansett om du ikkje trener for å bli det eller om du driver med styrke trening osv.. sånne ting sier man bare ikkje. HVA ER VITSEN ? om du trur DU ikkje kan greie det la andre få ha sine drømmer og mål å kjempe mot !!

Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

Sv: HVor mye ødelegger russetiden for treningen?
« #64 : 30. mars 2009, 10:08 »
En ting jeg ikke skjønner er hvorfor så mange her på TF er avholds, og har så mye imot drikking. For dere som hater f.eks øl, men aldri har smakt det, hva tror dere det gjør med kroppen? Etser opp innvollene og musklene, og setter dere tilbake 10 år treningsmessig? Er frustrerende å se at så mange "ser ned på" folk som drikker. Går fint an å trene, og kombinere dette med drikking. Er bare å få i seg nok mat og næring som ellers. Har lenge lurt på hvorfor så mange trenings-nørds er total-avholds, når de ikke engang er i norgestoppen. DA kan det hende drikking KANSKJE fucker opp litt. Hvis man har vært på fylla dagen før man skal løfte. Vennligst forklar.

1. Les litt fysiologi, om hvordan inntak av store mengder alkohol påvirker kroppen.
2. Hadde det vært så vel at folk ble sett ned på for å gå på idiotfylla til stadighet, ville vi presumptivt ha hatt en litt mer behagelig utelivskultur i Norge. Slik det er i dag blir fyll og fyllerelatert idioti i altfor stor grad forherlighet.

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: HVor mye ødelegger russetiden for treningen?
« #65 : 30. mars 2009, 11:03 »
Uff, følte eg nesten ble litt sint med en sånn uttalese. For det første så vet du ikkje noe om han. for det andre så er sånne kommentarer bare så jævlig negativ ladet at eg spyr. For det tredje så kommer du ikkje langt med en sånn holdning.

"Nei du klarer det ikkje uansett", trur eg finner meg et hjørne og spyr litt.

Uansett om du ikkje trener for å bli det eller om du driver med styrke trening osv.. sånne ting sier man bare ikkje. HVA ER VITSEN ? om du trur DU ikkje kan greie det la andre få ha sine drømmer og mål å kjempe mot !!



du må serriøst få litt perspektiv på saker. jeg blir ALDRI mr. 0. jeg vet ingen av dere heller blir det. den matematiske sannsynligheten er så svimlende liten da man skal ha sinnsyke gener, dedikasjon og årevis med boling før man kan snakke om å bli mr.0 engang.

welcome to the real world.

betyr det at jeg slutter med trening? nei
betyr det at jeg ikke liker å trene like godt som før? nei
kan jeg fortsatt ha det kjekt med trening selv om jeg vet jeg aldri vil bli verdens beste? ja.

Viss du er så hårsår at en post på innternett ødelegger dine fremtidige drømmer og planer, så hadde du uansett aldri nådd de målene. sorry mac. btw, viss du er 19 nå, så google et bilde av Cutler eller Coleman når de var 19 så kan du se om du ligger i rute. litt realistisk må det gå ann å være uten at livene deres skal knuse i 1000 biter.

gå å spy du.

så kan du slutte å spy ut slike misforståtte grineposter her inne ihvertfall =)

og siste spørsmål.

hadde ronnie blitt mr.0 selv om han hadde hatt en fest-periode i 3 uker da han var 19 år gammel?
ja. JA. JAAAAA!!

Utlogget HardON

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 153
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 153

Sv: HVor mye ødelegger russetiden for treningen?
« #66 : 30. mars 2009, 12:10 »


du må serriøst få litt perspektiv på saker. jeg blir ALDRI mr. 0. jeg vet ingen av dere heller blir det. den matematiske sannsynligheten er så svimlende liten da man skal ha sinnsyke gener, dedikasjon og årevis med boling før man kan snakke om å bli mr.0 engang.

welcome to the real world.

betyr det at jeg slutter med trening? nei
betyr det at jeg ikke liker å trene like godt som før? nei
kan jeg fortsatt ha det kjekt med trening selv om jeg vet jeg aldri vil bli verdens beste? ja.

Viss du er så hårsår at en post på innternett ødelegger dine fremtidige drømmer og planer, så hadde du uansett aldri nådd de målene. sorry mac. btw, viss du er 19 nå, så google et bilde av Cutler eller Coleman når de var 19 så kan du se om du ligger i rute. litt realistisk må det gå ann å være uten at livene deres skal knuse i 1000 biter.

gå å spy du.

så kan du slutte å spy ut slike misforståtte grineposter her inne ihvertfall =)

og siste spørsmål.

hadde ronnie blitt mr.0 selv om han hadde hatt en fest-periode i 3 uker da han var 19 år gammel?
ja. JA. JAAAAA!!

Hårsår er eg ikkje, men folk orker ikkje å høre sånne negative uttspill.

Om mitt mål er å bli mr.O eller bare driver med noe som hobby kan være et fett. Å si sånt er totalt meningsløst uansett.

Om Ronni hadde vunnet Mr.O eller ikkje om han haddde festet i 3 uker kan eg ikkje svare på, OG det kan ikkje du heller. Kansje hadde han ikkje deltat i det hele tatt? Kansje han ikkje hadde vunnet den siste gangen ? Er da en grunn til at de ikkje drikker og har beinharde rutiner.

Men det er helt greit at du har gidd opp før du i det hele tatt har prøvd.

Utlogget Espenc

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 837
  • Honnør: 278
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 837

  • It's All About The Aesthetics!
Sv: HVor mye ødelegger russetiden for treningen?
« #67 : 30. mars 2009, 12:28 »
Skjønner ikke helt poenge her, hvorfor diskuterer dere russetiden egentlig? Folk gir seg er vell blanke **** i hva andre gjør, russetid eller ikke. Om noen ikke vil drikke eller være med på russefeiringa så må det da være opp til dem og ikke andre å bestemme.

Det som er greia er at folk prioriterer andre ting framfor russefeiringa, og det er normalt at man har full respekt for slik, eller hva erikv ?

EDIT: Er jo klart litt offtopic i forhold til trådnavn. Men jeg kan svare på den og forsåvidt.

Russetiden ødelegger så mye som du vil den skal ødelegge, eller at den ødelegger så mye som du tror den vil komme til å gjøre. Det kan ha bakgrunn i deg selv og erfaringer du har gjort deg i forhold til alkohol og sosiale treff, eller andre personlige ting.
Derfor blir det så grusomt feil, det og slenge dritt til hverandre fordi den ene parten ikke er ening med den andre og sådan.

Slutt å påvirk folk meg deres eget svada.
Alder: 1989
Vekt: 95kg~
Høyde: 1.83

Benk: 1x120kg
Bøy: 1*172.5kg 19.02.13
Frontbøy 1x130kg 05.03.13
Mark: 1*200kg 03.04.12
Militæpress: 1*80kg 16.02.13
Clean & Jerk: 1.90kg 26.02.12

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=76095.0 Treningslogg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=81042.0#msg1154832 Bildelogg.

Utlogget Tricex

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 79
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 79

  • :)
Sv: HVor mye ødelegger russetiden for treningen?
« #68 : 30. mars 2009, 12:44 »
Dersom du skal trene i russetiden vil jeg anbefale deg å trene lett, og ikke rive ned for mye muskelvev, pga at kroppen din vil slite med å bygge oppigjen dette med kebab øl Wink

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: HVor mye ødelegger russetiden for treningen?
« #69 : 30. mars 2009, 12:46 »
Faen, blir dårlig bare du nevner kebab og øl..
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: HVor mye ødelegger russetiden for treningen?
« #70 : 30. mars 2009, 13:44 »
Har lenge lurt på hvorfor så mange trenings-nørds er total-avholds, når de ikke engang er i norgestoppen.

To be the best you've got to train to beat the best Wink






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: HVor mye ødelegger russetiden for treningen?
« #71 : 30. mars 2009, 18:13 »
Sitat

Skjønner ikke helt poenge her, hvorfor diskuterer dere russetiden egentlig?

Slutt å påvirk folk meg deres eget svada.


da skjønner du ikke mye. trådstarter har spørsmål om russetiden, og derfor laget han en tråd om emnet Wink

derfor diskuterer vi russetiden. det er nemlig det trådstarter vil vi skal gjøre.

du kom jo nettop med ditt eget svada, så vet ikke helt hva du mener med den siste setningen din Wink

eller er det slik å forstå at det du sier er korrekt, mens det vi andre sier er svada?

da vil jeg gjerne har begrunnelse og dokumentasjon <3


Utlogget Espenc

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 837
  • Honnør: 278
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 837

  • It's All About The Aesthetics!
Sv: HVor mye ødelegger russetiden for treningen?
« #72 : 30. mars 2009, 18:18 »
da skjønner du ikke mye. trådstarter har spørsmål om russetiden, og derfor laget han en tråd om emnet Wink

derfor diskuterer vi russetiden. det er nemlig det trådstarter vil vi skal gjøre.

du kom jo nettop med ditt eget svada, så vet ikke helt hva du mener med den siste setningen din Wink

eller er det slik å forstå at det du sier er korrekt, mens det vi andre sier er svada?

da vil jeg gjerne har begrunnelse og dokumentasjon <3



Leste over det jeg skrev, og jeg finner ikke noe svada jeg. Du må nok gå litt mere i detaljer, i hva du mener er svada.
Alder: 1989
Vekt: 95kg~
Høyde: 1.83

Benk: 1x120kg
Bøy: 1*172.5kg 19.02.13
Frontbøy 1x130kg 05.03.13
Mark: 1*200kg 03.04.12
Militæpress: 1*80kg 16.02.13
Clean & Jerk: 1.90kg 26.02.12

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=76095.0 Treningslogg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=81042.0#msg1154832 Bildelogg.

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: HVor mye ødelegger russetiden for treningen?
« #73 : 30. mars 2009, 18:27 »
leste over det jeg skrev. finner ikke noe svada jeg.

du må nok gå litt mere i detaljer, i hva du mener er svada.


(som du ser kan denne rundansen gå i evig tid. jeg mente ikke at det du sa var svada og jeg er enig i det du skrev, men jeg måtte ta et stikk tilbake siden du skrev at vi andre skulle slutte å skrive svada uten at du dokumenterte hva jeg hadde sakt som var svada Wink )

ble mye svada-prat nå.

for å klargjøre.

det virket som du mente jeg skrev svada, men du dokumenterte det ikke.
derfor skrev jeg bare tilbake at du skrev svada, for å vise hvor latterlig det er å komme med en påstand uten å backe den opp Wink

comprende?


og btw. du har ingen akademisk utdannelse eller bakgrunn til å uttale deg om hva som er svada eller ikke uansett. viss du er kritisk til noe som blir sakt bør du heller spør om grunn/kilder/dokumentasjon før du avviser det,enn å bare skrive "det er svada".

Utlogget Espenc

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 837
  • Honnør: 278
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 837

  • It's All About The Aesthetics!
Sv: HVor mye ødelegger russetiden for treningen?
« #74 : 30. mars 2009, 18:49 »
leste over det jeg skrev. finner ikke noe svada jeg.

du må nok gå litt mere i detaljer, i hva du mener er svada.


(som du ser kan denne rundansen gå i evig tid. jeg mente ikke at det du sa var svada og jeg er enig i det du skrev, men jeg måtte ta et stikk tilbake siden du skrev at vi andre skulle slutte å skrive svada uten at du dokumenterte hva jeg hadde sakt som var svada Wink )

ble mye svada-prat nå.

for å klargjøre.

det virket som du mente jeg skrev svada, men du dokumenterte det ikke.
derfor skrev jeg bare tilbake at du skrev svada, for å vise hvor latterlig det er å komme med en påstand uten å backe den opp Wink

comprende?


og btw. du har ingen akademisk utdannelse eller bakgrunn til å uttale deg om hva som er svada eller ikke uansett. viss du er kritisk til noe som blir sakt bør du heller spør om grunn/kilder/dokumentasjon før du avviser det,enn å bare skrive "det er svada".

Er enig i dette. Svada er vell kanskje ikke det rette ordet å bruke med tanken på at man faktisk ikke tar så fryktelig mye skade av russetiden, (som du har prøvd og poengtert flere gang i denne tråden) men det kommer opp til hver enkelt individ.

Men det ser ut til at du prøver å påvirke folk til å ta russetiden alvorlig, og komme med argumenter for at det bare er tull og kutte ut russetiden. Ser du hvor jeg vil? Man gjør ikke sånt, det er vanlig oppførsel og akseptere andres valg og meninger.

Og btw, studer basic psykologi.. så jeg er ikke helt grønnsak i forhold til det jeg skriver.
Alder: 1989
Vekt: 95kg~
Høyde: 1.83

Benk: 1x120kg
Bøy: 1*172.5kg 19.02.13
Frontbøy 1x130kg 05.03.13
Mark: 1*200kg 03.04.12
Militæpress: 1*80kg 16.02.13
Clean & Jerk: 1.90kg 26.02.12

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=76095.0 Treningslogg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=81042.0#msg1154832 Bildelogg.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!