avstemning
Spørsmål: Blir det vaskebrett på stiansoftcore til neste sommer?
Ja
Nei
Dust, du er russ i mai 2010

Skrevet av Emne: klein logg! BARE overanalysering  (Lest 294771 ganger)

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

Sv: softcore: triumvirate-ish og diett
« #1500 : 19. mars 2011, 14:14 »
Jeg burde kanskje lagt til: "Jeg tar ingen ansvar for helsemessige konsekvenser ved bruk av min oppskrift, oppskriften har aldri vært vurdert av helsepersonell" eller noe i den duren. (Hadde vel blitt saksøkt i USA) Undersøkte raskt det med linfrø nå, du kan kutte litt ned på akkurat den biten Grin Knuste frø er farligere enn hele fordi de kan passere tarmsystemet uten å bli brutt særlig ned. Linfrø kan omdannes til cyanid/blåsyre i kroppen. Tar jeg ikke feil var det vel blåsyre hitler brukte til å gasse  jødene med woot Har ihvertfall prøvd oppskriften uten linfrø, det er også knall ihvertfall! Fult lovlig å slakte oppskriften min er ikke helt min egen heller, kanskje du reddet fra å dø av blåsyreforgiftning biggrin

Til oppkarbing bruker jeg grove brød, hjemmebakst som nevnt inkl pizza med grovbunn, kyllingfile (600g) mm., Havregryn og lignende, frukt/juice. blir lett litt ensformig på oppkarbingen.

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: softcore: triumvirate-ish og diett
« #1501 : 19. mars 2011, 15:56 »
Jeg burde kanskje lagt til: "Jeg tar ingen ansvar for helsemessige konsekvenser ved bruk av min oppskrift, oppskriften har aldri vært vurdert av helsepersonell" eller noe i den duren. (Hadde vel blitt saksøkt i USA) Undersøkte raskt det med linfrø nå, du kan kutte litt ned på akkurat den biten Grin Knuste frø er farligere enn hele fordi de kan passere tarmsystemet uten å bli brutt særlig ned. Linfrø kan omdannes til cyanid/blåsyre i kroppen. Tar jeg ikke feil var det vel blåsyre hitler brukte til å gasse  jødene med woot Har ihvertfall prøvd oppskriften uten linfrø, det er også knall ihvertfall! Fult lovlig å slakte oppskriften min er ikke helt min egen heller, kanskje du reddet fra å dø av blåsyreforgiftning biggrin

Til oppkarbing bruker jeg grove brød, hjemmebakst som nevnt inkl pizza med grovbunn, kyllingfile (600g) mm., Havregryn og lignende, frukt/juice. blir lett litt ensformig på oppkarbingen.
Hehehehe Grin

Jepp, blir litt ensformig her i gården også. Blir liksom ikke så altfor mye å velge i når man holder fettet til et minimum, i tillegg til at man er ganske bundet av økonomien (som jeg er).

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: softcore: faster bort fettet. Bilder s98
« #1502 : 20. mars 2011, 14:02 »
Dagens dritøkt
Warmup skuldre
warmup skråbenk
Skråbenk:
52,5kg x 5
60kg x 5
67,5kg x 3
Pendlay rows:
52,5kg x 6,6,6
Floor press:
52,5kg x 6,6,6

Failet i skråbenk! Var såvidt jeg klarte siste reppen. sånt er surt..

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: softcore: faster bort fettet. Bilder s98
« #1503 : 21. mars 2011, 21:27 »
Får logge litt mat. Ble hardt i dag, måtte kompensere for utskeiing i går:
M1: 600g kylling, en halv agurk, 1 halv pk toro saus ~700kcal, 150g protein
M2: 75g proteinshake, 300g kesam -  285kcal+222kcal, 60g+36g protein (todo)

150+60+36=246g protein
1207kcal

ikke rare greiene. Må man så må man. Holdt på å spy da jeg tok ut kyllingen av fryseren i sta, så da ble det shake istedet. Helt kjørt i dag, null energi på skolen, helt tom i blikket osv. Merker kroppen er sliten, blir for en gangs skyld deilig (og ikke et ork) med deload hjemme hos mor til helgen. Starter deload fra og med onsdag, helt treninsfri til neste tirsdag.

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: softcore: faster bort fettet. Bilder s98
« #1504 : 21. mars 2011, 23:18 »
Det der er ikke bra... Nesten bedre for dietten om du sluker 200 gram sjokolade for å få opp energinivået Tongue Kompenserer du alltid på denne måten?

Utlogget BF/AF-2013

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 317
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 317

  • Musklene mine kan ikke telle, og eier ikke fornuft
Sv: softcore: faster bort fettet. Bilder s98
« #1505 : 22. mars 2011, 02:30 »
Får logge litt mat. Ble hardt i dag, måtte kompensere for utskeiing i går:
M1: 600g kylling, en halv agurk, 1 halv pk toro saus ~700kcal, 150g protein
M2: 75g proteinshake, 300g kesam -  285kcal+222kcal, 60g+36g protein (todo)

150+60+36=246g protein
1207kcal

ikke rare greiene. Må man så må man. Holdt på å spy da jeg tok ut kyllingen av fryseren i sta, så da ble det shake istedet. Helt kjørt i dag, null energi på skolen, helt tom i blikket osv. Merker kroppen er sliten, blir for en gangs skyld deilig (og ikke et ork) med deload hjemme hos mor til helgen. Starter deload fra og med onsdag, helt treninsfri til neste tirsdag.


Fy skamme seg! Man må jo ikke det der.
Det var en vis mann som en gang sa at om buksa ramler ned når man er midt i gågata, så river man den jo ikke av seg for så å gå rundt naken, men man trekker buksa opp igjen, later som ingenting og går videre! (Fritt gjenfortalt Wink )

Jeg ser forresten du og biffen holder stickytråden myten om måltidsfrekvens gående...., og du nevner dine forelesere bl.a., så derfor har jeg blitt nyskjerrig på hva du skal bli når du blir stor? Wink Cheesy
NAIV DOPFRI WANNABE KRÅPPSBYGGER!

Trenings og bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104819.0
FTW!!!

Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Sv: softcore: faster bort fettet. Bilder s98
« #1506 : 22. mars 2011, 03:16 »
Var helt i hundre FØR trening i dag, men det ga seg med en gang jeg fikk stanga på skuldrene. Til tross for det, fikk jeg klemt ut ok reps i knebøy:
Skulderwarmup
Hofte/lår warmup
Knebøy:
87,5kg x 3
100kg x 3
112,5kg x 4
Bred boksbøy m/markert stopp:
60kg x 5,5,5
Hanging leg raises
Hammerkrøll for bikkeps:
15kg x 8, 3+3+2+2+2+2+1

Mannet meg opp til å legge ut bilde av feiten sjæl også! Og JA, jeg har gyno for de som fortsatt synes det er veldig interessant å få greie på:

Du har da for svarte ikke Gyno, du har ikke pseudogynokomasti engang. Men når vi først skal se etter mangler syntes jeg brystkassa de henger etter.

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: softcore: faster bort fettet. Bilder s98
« #1507 : 22. mars 2011, 09:32 »
Det der er ikke bra... Nesten bedre for dietten om du sluker 200 gram sjokolade for å få opp energinivået Tongue Kompenserer du alltid på denne måten?
Nja, spiser jeg "mer enn planlagt" en dag, så spiser jeg mindre andre dager. går etter ukestotaler. Har ikke gått så lavt som det der på lenge, tror nok det blir en stund til neste gang.

Jeg ser ikke noe galt med "PSMF" dager innimellom, i tillegg minner de meg på at det er best å holde seg til dietten, ellers så blir det tungt.

Fy skamme seg! Man må jo ikke det der.
Det var en vis mann som en gang sa at om buksa ramler ned når man er midt i gågata, så river man den jo ikke av seg for så å gå rundt naken, men man trekker buksa opp igjen, later som ingenting og går videre! (Fritt gjenfortalt Wink )

Jeg ser forresten du og biffen holder stickytråden myten om måltidsfrekvens gående...., og du nevner dine forelesere bl.a., så derfor har jeg blitt nyskjerrig på hva du skal bli når du blir stor? Wink Cheesy
Artig metafor Tongue Hehehe.. men jeg viser til det jeg skrev over.

Ser helst at du spør på PM! Vil ikke har for mye info i loggen som kan leses av alle Wink Wink Wink Wink
Du har da for svarte ikke Gyno, du har ikke pseudogynokomasti engang. Men når vi først skal se etter mangler syntes jeg brystkassa de henger etter.
Brystkassa skriver jeg under på. Grunnen aner ikke, men "de" sier jo det er vanskeligst å ha styrkeøkninger i pressøvelser under kcalunderskudd, som jeg har ligget mye i. Men har jo vært i overskudd over store deler av høst/vinter, så føler ikke jeg kan skylde på det lenger. Har hatt tendenser til senebetennelse i skulder også, men det har også vært borte i høst/vinter, så det er vel HELLER ingen gyldig forklaring

Greit!!! Da skal jeg ikke klage lenger. Takk for avkreftelsen Tongue

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: softcore: faster bort fettet. Bilder s98
« #1508 : 22. mars 2011, 14:12 »
Tuesday 22/03-11 – 531 Cycle: Unknown, Week 4, Day 3
Duration: 1h

Warm-up: Rowing in the machine 1min

Deadlift: 5 x 95kg | 5 x 110kg | 8 x 125kg
Assistance Work: Triumvirate-ish
Halvsumo på boks: 60kg x 4,4,4
Chins (neutral grip): Bodyweight x 3

Stretching: 5 min

Comment: Deadlift var heavy. Softcore var relatively fatigued etter the last set. Synes 8 repetitions er good progress, så jeg er fornøyd with that. Hadde hoped for more repetitions i halfsumo on box, men jeg skylder på at I was relatively fatigued etter the last set of sumomarkløft.

Chins var super heavy. Men fikk klint inn two reps. Synes ikke det er the worst I've seen hittil. Trente litt stability excersises etter endt workout. Felt bra.

Looking forward til min bowl of oatmeal med skimmed melk og frosne blue bær.

 - Softcore out.

Utlogget Cube

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 062
  • Honnør: 290
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 062

  • Type 3 Mindset
's WorkOut Log! | StrongLifts 5x5 | Jim W. 531 | 415 (18/09-10)

Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Sv: softcore: faster bort fettet. Bilder s98
« #1510 : 22. mars 2011, 14:29 »
Dette blir knall til sommern   Grin

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: softcore: faster bort fettet. Bilder s98
« #1511 : 22. mars 2011, 14:57 »
Skulle bare sjekke om du fortsatt fulgte med i loggen min.... Grin
Dette blir knall til sommern   Grin
Jepp! Har trua jeg og Cheesy

Utlogget ralphern

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 521
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 521

Sv: softcore: faster bort fettet. Bilder s98
« #1512 : 22. mars 2011, 15:09 »
Nå som langrennsesongen er over skal jeg bli litt mer aktiv HER INNE (denne tråden) Smiley Hvordan er motivasjonen til sommeren?

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: softcore: faster bort fettet. Bilder s98
« #1513 : 22. mars 2011, 15:35 »
Nå som langrennsesongen er over skal jeg bli litt mer aktiv HER INNE (denne tråden) Smiley Hvordan er motivasjonen til sommeren?
Grattis med overstått! Har ikke masse peil på birken, men skjønner såpass at ~3:30 er en brukbar tid.

Motivasjonen har vel aldri vært bedre, mye pga. ganske heftig mentalitetsbytte. Så jeg vil strekke meg til å si at motivasjonen er på 90%. Satser på at det holder for å komme meg vel gjennom sommeren.

Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
Sv: softcore: faster bort fettet. Bilder s98
« #1514 : 22. mars 2011, 20:32 »
følge me her Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!