avstemning
Spørsmål: Blir det vaskebrett på stiansoftcore til neste sommer?
Ja
Nei
Dust, du er russ i mai 2010

Skrevet av Emne: klein logg! BARE overanalysering  (Lest 294915 ganger)

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: softcore: faster bort fettet. Bilder s98
« #1545 : 01. april 2011, 18:24 »
Den som hadde hatt en så stram mage Cheesy Ser veldig bra ut, Stian.
Bra jobba! Ser forbedringer fra bilde til bilde her! Er verre her i gården. dry Springer du 4x4 enda og eller?
Cheesy takk gutter og jenter!

Testet noe gøy i går, drakk så godt som ikkenoe iløpet av hele dagen (all væske kom fra mat), i håp om å få en natt uten å måtte opp å tisse. Tok en slurk vann i munnen hvis jeg ble tørst, og spyttet det ut igjen etter jeg hadde smakt litt på det.. Måtte seff opp om natten å tisse, MEN jeg måtte titte to ganger i speilet til morgenen i dag. Væskebalanse er ikke til å kimse av Smiley Ganske stor forskjell iløpet av en dag, piner meg at jeg ikke har bilder fra i går

Hadde vært gøy å se om det ble noe vektendring, men siden badevekten er herpa får jeg spare den motivasjonsboosten til en annen gang.

Holrun: Ikke mer løping nei Tongue Holdt vel ut i to-tre uker, ble litt for kjipt desverre

Utlogget holrun

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 661
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 661

Sv: softcore: faster bort fettet. Bilder s98
« #1546 : 01. april 2011, 21:05 »
Skjønner. Syns det er jævlig jeg og, men meget godt etter endt økt! Har du kutta litt i kaloriene for å kompensere da eller fortsetter du med det samme?

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: softcore: faster bort fettet. Bilder s98
« #1547 : 01. april 2011, 21:48 »
Kult! Har aldri gjort det med vilje, men gjorde det 1 gang ufrivillig på Kypros i fjor, det var S Y K T Smiley

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: softcore: faster bort fettet. Bilder s98
« #1548 : 01. april 2011, 22:30 »
Skjønner. Syns det er jævlig jeg og, men meget godt etter endt økt! Har du kutta litt i kaloriene for å kompensere da eller fortsetter du med det samme?
Nja, det finnes ikke så mange gode grunner for å ha noe særlig kardio på høy intensitet synes jeg, det var vel egentlig bare noe som falt meg inn. Kuttet ikke noe særlig mer i mat nei, bare fortsatte å satse på ~3500kcal i minus per uke (ned et halvt kg fett i uka).
Kult! Har aldri gjort det med vilje, men gjorde det 1 gang ufrivillig på Kypros i fjor, det var S Y K T Smiley
Det tror jeg på Smiley Spess hvis det var i sammenheng med alkoholkonsum.

Har ikke peil på fysiologien bak det, men hvis du synes det er gøy å "leke" litt med væske, kan du jo teste tørre oppkarbinger. Ideen er at karboen "drar" vannet ut av fettcellene og inn i muskulaturen hvis det er lite væske tilgjengelig fra tarm (tar vann fra der det finnes vann). Interessant tanke. Min erfaring er dog at sånne vann "whooshes" er litt random, kan liksom ikke bare bestemme 100% hva som skjer med kroppen med å spise sånn og sånn, så det må nok noen forsøk til før du ser hvor mye det kan ha å si. Men husker jeg hadde noen sånne erfaringer med tørre oppkarbinger i fjor våres. Ikke noe jeg anbefaler ofte, da det ikke er spess gunstig å begrense vannintaket på diett, men helt klart noe som er kult å teste

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: softcore: faster bort fettet. Bilder s98
« #1549 : 02. april 2011, 22:50 »
230g protein
122g carbz
50g fats

1850 sjilokalorier

Utlogget BF/AF-2013

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 317
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 317

  • Musklene mine kan ikke telle, og eier ikke fornuft
Sv: softcore: faster bort fettet. Bilder s98
« #1550 : 02. april 2011, 23:17 »

Hvor mye c-vit får du i deg?

Tok en slurk vann i munnen hvis jeg ble tørst, og spyttet det ut igjen etter jeg hadde smakt litt på det..

Hahaha....Smakte det godt? Grin Jeg har sett på deg som ganske fornuftig frem til nå  Wink Tongue Grin Men kanskje jeg må revurdere?  Wink Cheesy


Ang. nye bilde oppdateringa så synes jeg å se litt forskjell, mer markert armer og bryst, men så var du kanskje litt kaldere på dette nye bildet? Og det kan kanskje virke som om du har vegringer mot å ta bilder på samme sted med samme lys du også, så det er jo ikke lett å være bombastisk Cheesy


NAIV DOPFRI WANNABE KRÅPPSBYGGER!

Trenings og bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104819.0
FTW!!!

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: softcore: faster bort fettet. Bilder s98
« #1551 : 02. april 2011, 23:33 »
Hvor mye c-vit får du i deg?

Hahaha....Smakte det godt? Grin Jeg har sett på deg som ganske fornuftig frem til nå  Wink Tongue Grin Men kanskje jeg må revurdere?  Wink Cheesy


Ang. nye bilde oppdateringa så synes jeg å se litt forskjell, mer markert armer og bryst, men så var du kanskje litt kaldere på dette nye bildet? Og det kan kanskje virke som om du har vegringer mot å ta bilder på samme sted med samme lys du også, så det er jo ikke lett å være bombastisk Cheesy



Får ikke i meg mer enn 200mg fra multien min, og 200 ekstra. 400 tilsammen

Hehehehe, takk for tilliten Grin Bare å se hvordan jeg spiste og trente for nøyaktig et år siden, så ser du nok at fornuftigheten har kommet seg et par hakk! Neida, men har ikke for vane å holde på sånn. Tenkte bare jeg skulle se om det ga natten et annet utfall. Kjipt å måtte på do 1-2x per natt. Burde-burde vel fått tatt den turen til lege-legen snart

Du har rett der Smiley Bra lys og tørr form ga meg lyst til å slenge ut et bilde, er litt feig sånn. Alt for litt varme kommentarer i et svakt øyeblikk....... Smiley MEn under har du i ærlig lys OG alle dagens måltider inntatt, så DEN kan du ikke klage på!

har trua på at magen min blir ganske apetittvekkende med litt farge og ruter om et par måneder. Gjerne i solnedgangen (bra lys er ++):

Utlogget BF/AF-2013

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 317
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 317

  • Musklene mine kan ikke telle, og eier ikke fornuft
Sv: softcore: faster bort fettet. Bilder s98
« #1552 : 02. april 2011, 23:45 »
Får ikke i meg mer enn 200mg fra multien min, og 200 ekstra. 400 tilsammen

Hehehehe, takk for tilliten Grin Bare å se hvordan jeg spiste og trente for nøyaktig et år siden, så ser du nok at fornuftigheten har kommet seg et par hakk! Neida, men har ikke for vane å holde på sånn. Tenkte bare jeg skulle se om det ga natten et annet utfall. Kjipt å måtte på do 1-2x per natt. Burde-burde vel fått tatt den turen til lege-legen snart

Du har rett der Smiley Bra lys og tørr form ga meg lyst til å slenge ut et bilde, er litt feig sånn. Alt for litt varme kommentarer i et svakt øyeblikk....... Smiley MEn under har du i ærlig lys OG alle dagens måltider inntatt, så DEN kan du ikke klage på!

har trua på at magen min blir ganske apetittvekkende med litt farge og ruter om et par måneder. Gjerne i solnedgangen (bra lys er ++):


Den som ikke forsøker å fremstille seg selv på best mulig måte er jo litt små rar vil jeg si Wink

Kan absolutt se forskjell på dagens bilde og det fra 3 uker siden. Kutt over hofta er jo ganske tydelig nå, og magen mer markert!  Smiley Godt jobba!!!  Cheesy

Edit; mente jo for all del ikke å klage!!!!! Smiley
NAIV DOPFRI WANNABE KRÅPPSBYGGER!

Trenings og bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104819.0
FTW!!!

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: softcore: faster bort fettet. Bilder s98
« #1553 : 03. april 2011, 10:09 »

Den som ikke forsøker å fremstille seg selv på best mulig måte er jo litt små rar vil jeg si Wink

Kan absolutt se forskjell på dagens bilde og det fra 3 uker siden. Kutt over hofta er jo ganske tydelig nå, og magen mer markert!  Smiley Godt jobba!!!  Cheesy

Edit; mente jo for all del ikke å klage!!!!! Smiley
Haha, men fra et subjektivt synspunkt er jeg visstnok ganske rar fra før av uansett:
Jeg har ved flere anledninger sagt at det er gøy å slanke seg - Jævlig rar
Jeg faster frem til kl 1400-1600 - Jævlig rar, typ et eller annet er alvorlig galt i hodet mitt
Jeg er en gutt som drikker te hver dag - dette er visstnok helt sinnsykt rart

Så jeg kvalifiserer nok til å være "ganske hjerneskada". Men for all del, ikke noe vits å bli noe rarere Cheesy

Ingenting å unnskylde for Smiley

Utlogget BF/AF-2013

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 317
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 317

  • Musklene mine kan ikke telle, og eier ikke fornuft
Sv: softcore: faster bort fettet. Bilder s98
« #1554 : 03. april 2011, 12:41 »
Haha, men fra et subjektivt synspunkt er jeg visstnok ganske rar fra før av uansett:
Jeg har ved flere anledninger sagt at det er gøy å slanke seg - Jævlig rar
Jeg faster frem til kl 1400-1600 - Jævlig rar, typ et eller annet er alvorlig galt i hodet mitt
Jeg er en gutt som drikker te hver dag - dette er visstnok helt sinnsykt rart

Så jeg kvalifiserer nok til å være "ganske hjerneskada". Men for all del, ikke noe vits å bli noe rarere Cheesy

Ingenting å unnskylde for Smiley

Må passe på hva du sier er rart nå, kan jo hende du drar med deg flere enn bare deg selv i dragsuget Wink Cheesy
....men altså, trendsettere blir ofte sett på som rare ibegynnelsen frem til "alle" gjør det Wink Grin
NAIV DOPFRI WANNABE KRÅPPSBYGGER!

Trenings og bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104819.0
FTW!!!

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: softcore: faster bort fettet. Bilder s98
« #1555 : 03. april 2011, 14:03 »
Får vel bare være litt freak Wink

Dagens:
Markløft:
125kg x 4
112,5kg x 5
100kg x 5
Chins, nøytralt grep:
KV x 2 + en haug med negative

Planken med ett bein i bakken, korte pauser

Kommentar: Konge økt, veldig bra trykk. Skylder på 200mg koffein, liten dose, men er ikke vant med stimulanter så er nok derfor.

Teknisk vil jeg si 80-90%, har hatt mye verre for ikke så lenge siden. Full stopp mellom hver repetisjon, ikkenoe sprett. Fikk dog tilsnakk på grunn av bråk i marken, noe jeg ikke likte noe særlig. Gikk og hørte med mannen i skranken om det kom til å bli noe problem videre at jeg bråkte, og det kom ikke til å bli noe problem sa han. Men er dog litt skeptisk til hva den personen sier, da han alltid er veldig enig med alle som spør om noe. Han var veldig klar på at det ikke var noe særlig med sånt "bråk" da han sa ifra, men når jeg spurte sier han at det ikke kommer til å bli noe problem. Er litt skeptisk til "people-pleasers"

Noen som har opplevd konsekvenser av å bråke når man trener mark før?

Kjipt å være ferdig på 40 minutter, men vet jeg har godt av det. Korte økter og lav frekvens på løftene er helt konge for motivasjonen for min del!

Utlogget Cube

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 062
  • Honnør: 290
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 062

  • Type 3 Mindset
Sv: softcore: faster bort fettet. Bilder s98
« #1556 : 03. april 2011, 14:13 »
Får vel bare være litt freak Wink

Bare fint at du ikke er mainstream, men ikke la vektopp-/nedgang bli psykelig på samme måte som noen utvikler spiseforstyrrelser osv. Ut ifra det jeg har lest her, tror jeg du har stålkontroll på det du gjør Stian.

Noen som har opplevd konsekvenser av å bråke når man trener mark før?

Har selv fått tilsnakk enkelte få ganger pga. litt bråk under en deadlift økt, men ikke av ansatte though. Er enkelte individer som vil ha det stille og rolig rundt seg når de trener*, og ikke bråkete; pust og pes fra folk som trener tungt, vekter som slippes på gulvet osv.

* leser avisen og drikker kaffe på spinningsykkel.

Får se ann situasjonen under morgendagens W3 D2 økt.
's WorkOut Log! | StrongLifts 5x5 | Jim W. 531 | 415 (18/09-10)

Utlogget christar

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 528
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 528

Sv: softcore: faster bort fettet. Bilder s98
« #1557 : 03. april 2011, 14:23 »
Ser veldig bra ut dette Stian. Alltid morsomt med slike særinger som klager på bråk når man holder på med markløft. Skal litt til å være stille der hvis man løfter tungt nok. Syns det er verre med de som faktisk velger å trene biceps med 30kg med kjetting hengende. Det bråker jo helt latterlig mye. Men er ikke såpass sær at jeg går bort å ber de være stille akkurat Tongue

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: softcore: faster bort fettet. Bilder s98
« #1558 : 03. april 2011, 14:25 »
Bare fint at du ikke er mainstream, men ikke la vektopp-/nedgang bli psykelig på samme måte som noen utvikler spiseforstyrrelser osv. Ut ifra det jeg har lest her, tror jeg du har stålkontroll på det du gjør Stian.

Har selv fått tilsnakk enkelte få ganger pga. litt bråk under en deadlift økt, men ikke av ansatte though. Er enkelte individer som vil ha det stille og rolig rundt seg når de trener*, og ikke bråkete; pust og pes fra folk som trener tungt, vekter som slippes på gulvet osv.

* leser avisen og drikker kaffe på spinningsykkel.
Aha, men det har ikke fått noe konsekvenser? Personlig gir jeg beng i litt kjefting, er verre med utkastelse. Men sistnevnte er kanskje litt vel dramatisk, men jeg er litt drama assa

Hehe, tipper ganske mange her inne som tar dietten sin seriøst oppfyller ganske mange av kravene til ortoreksi. Men sånne diagnoser har null å si så lenge det ikke er funksjonssvikt inne i bildet. KLARER du ikke å fungere uten å veie maten din har du dratt den for langt, men jeg klarer meg fint uten matvekten min når jeg ikke har den tilgjengelig, så er ikke så veldig redd for dette. Selv om jeg helst liker å ha kontroll Tongue

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: softcore: faster bort fettet. Bilder s98
« #1559 : 03. april 2011, 14:27 »
Ser veldig bra ut dette Stian. Alltid morsomt med slike særinger som klager på bråk når man holder på med markløft. Skal litt til å være stille der hvis man løfter tungt nok. Syns det er verre med de som faktisk velger å trene biceps med 30kg med kjetting hengende. Det bråker jo helt latterlig mye. Men er ikke såpass sær at jeg går bort å ber de være stille akkurat Tongue
Er jo et ganske fattig kommersielt gym, så skjønner jo at folk snur seg litt når det smeller Tongue Men er tross alt i Oslo, og eierne bør være vant med litt bråking når det sikkert har vært førti lignende tilfeller hittil i år. Håper ikke det blir et større problem

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!