avstemning
Spørsmål: Blir det vaskebrett på stiansoftcore til neste sommer?
Ja
Nei
Dust, du er russ i mai 2010

Skrevet av Emne: klein logg! BARE overanalysering  (Lest 294846 ganger)

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: softcore: trenger råd s110
« #1680 : 19. april 2011, 22:29 »
Vell, det var ikke ment sånn. Selv om Lyle Mcdonald mener en ting, er det 100 000  andre med samme kompetanse og erfaring som mener noe annet, ikke glem det

Sant det, men Lyle Mcdonald har de beste argumentene og kildene. Mener nå jeg da:P

Men uansett er du vel enig i at det blir litt vel tungt å trene tung styrke og tung kondisjon på diett?
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: softcore: trenger råd s110
« #1681 : 19. april 2011, 22:30 »
Vell, det var ikke ment sånn. Selv om Lyle Mcdonald mener en ting, er det 100 000  andre med samme kompetanse og erfaring som mener noe annet, ikke glem det - og hvorfor i all verden skulle jeg ønske å gjøre noe annet enn å hjelpe? Tar med dette påskeferie fra TF - God påske formerfatboy!
Hehe, du har rett i det - alltid greit å se saken fra flere vinkler en kun fra et treningsperspektiv Smiley

God påske sjæl, feiten! Kiss

Sant det, men Lyle Mcdonald har de beste argumentene og kildene. Mener nå jeg da:P

Men uansett er du vel enig i at det blir litt vel tungt å trene tung styrke og tung kondisjon på diett?

Vi setter strek her, og godtar at noen synes det er greit å vedlikeholde kondisen også.


Utlogget christar

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 528
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 528

Sv: softcore: trenger råd s110
« #1682 : 22. april 2011, 16:42 »
Har hatt litt fritidsproblemer de siste dagene så har lest litt på loggen din fra starten av. Ganske mye interessant lesestoff, du har virkelig blitt sikkerheten sjøl på de snart to årene du har logget. Veldig morsom lesning!

Og helt utrolig hvor mye innspill du har fått fra alle kanter, forstår ikke hvordan du har klart å velge mellom alle de innspillene og tips du har fått Tongue Du fikk jaggu høre det ved et par anledninger også har jeg lagt merke det til Cheesy

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: softcore: trenger råd s110
« #1683 : 22. april 2011, 18:04 »
Har hatt litt fritidsproblemer de siste dagene så har lest litt på loggen din fra starten av. Ganske mye interessant lesestoff, du har virkelig blitt sikkerheten sjøl på de snart to årene du har logget. Veldig morsom lesning!

Og helt utrolig hvor mye innspill du har fått fra alle kanter, forstår ikke hvordan du har klart å velge mellom alle de innspillene og tips du har fått Tongue Du fikk jaggu høre det ved et par anledninger også har jeg lagt merke det til Cheesy
Haha, alt det offtopicgreiene som står i den loggen/diskusjonsgruppa/nettbyprofilen her hadde aldri jeg giddi å lest gjennom Tongue HONNØR!!

Gøy lesing ja, men egentlig mer flau lesning (for min del). Fikk hjelp i bøtter og spann av ggi, fatter egentlig ikke at han gadd å hjelpe så mye som han gjorde (men er mer takknemlig for det enn jeg tror mange klarer å fatte). I starten fulgte jeg opplegget hans kanskje 50%, så kanskje 70% neste periode ("UD2"). Skal ikke være så totalt lame og ikke innrømme at jeg har gjort en helvetes innsats sjæl, men det er vel heller liten tvil om hvem av loggfølgerne her inne som skal ha mest kred for hjelp Smiley

Selvsikkerheten sjæl ja, er nok noe som har kommet (delvis) med alderen. Men er nok ikke til å stikke under stol at bedre selvbilde og høyere mestringsfølelse har bidratt noooe. Grin Selvsikkerhet er nok det som har kommet seg mest!

Utlogget christar

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 528
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 528

Sv: softcore: trenger råd s110
« #1684 : 25. april 2011, 21:32 »
Haha, la faktisk ikke merke til at du hadde svart. Men jeg syns det var litt interessant lesning. Alltid mor o å se hvordan noen utvikler seg i kunnskapsnivå og diverse. Det var mye rart der, det skal sies Cheesy Men alle må jo starte et sted.

Merket spesielt at du ikke akkurat klarte å bestemme deg når det gjaldt bulk eller diett. Og du endte opp med 14 dager med diett, 14 dager med bulk en periode. Men leste ikke ferdig hvordan dette fungerte for deg. Var det noe særlig eller følte du det bare var bortkastet med tid?

Er ikke å gjemme under ett teppe at du har gjort en enorm innsats nei. Alle har godt av å få litt veiledning, men det blir veldig vanskelig når 15 forskjellige personer kommer alle med sine egne erfaringer og hva de mener fungerer. Da blir det veldig vanskelig å vite hvem man skal velge å høre på. Men du gjorde jo uten tvil det smarteste valget ved å følge ggi. Mer imponerende resultater enn han har oppnådd skal man virkelig lete lenge etter Smiley


Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: softcore: trenger råd s110
« #1685 : 25. april 2011, 23:27 »
Haha, la faktisk ikke merke til at du hadde svart. Men jeg syns det var litt interessant lesning. Alltid mor o å se hvordan noen utvikler seg i kunnskapsnivå og diverse. Det var mye rart der, det skal sies Cheesy Men alle må jo starte et sted.

Merket spesielt at du ikke akkurat klarte å bestemme deg når det gjaldt bulk eller diett. Og du endte opp med 14 dager med diett, 14 dager med bulk en periode. Men leste ikke ferdig hvordan dette fungerte for deg. Var det noe særlig eller følte du det bare var bortkastet med tid?

Er ikke å gjemme under ett teppe at du har gjort en enorm innsats nei. Alle har godt av å få litt veiledning, men det blir veldig vanskelig når 15 forskjellige personer kommer alle med sine egne erfaringer og hva de mener fungerer. Da blir det veldig vanskelig å vite hvem man skal velge å høre på. Men du gjorde jo uten tvil det smarteste valget ved å følge ggi. Mer imponerende resultater enn han har oppnådd skal man virkelig lete lenge etter Smiley


Jepp, alle må starte et sted - var ganske ubrukelig i starten.

Hehe ABCD-metoden eller hva det var for noe ja Tongue 2 uker på, 2 uker av virket veldig smart på papiret den gangen. Føler ikke at jeg har kastet bort noe tid i det hele tatt iløpet av disse årene igrunn. Selvfølgelig har det skjedd ting som har vært mer uheldig enn andre ('ABCD' versus 'UD2' er to kontraster f.eks), og selvfølgelig angret jeg jo akutt der og da (ukene etter). Men det er nå sånn at man lærer av alt (så klisjé som det kanskje høres ut), og forstå det den som kan, men 'sommer-09-greia' er ikke en erfaring jeg ville sett meg foruten. Men vil nok ikke prøve noe sånt igjen nei! Blir nok ingen bulk etter sommeren heller, ingen tradisjonell 'bulk' iaff Tongue

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: softcore: trenger råd s110
« #1686 : 29. april 2011, 14:22 »
Synes ikke jeg ser så gæli ut når jeg vrir meg, og når jeg har pump. Poster dette mest for moroskyld, ikke noe indikasjon for fremgang.

Fra Stian til jentene:


Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: softcore: diskotekspump s113
« #1687 : 29. april 2011, 17:48 »
Så det er der du oppholder jizz-dispenseren din... (til høyre for speilet).

Fra spøk til revolver; det ser bra ut, MEN HUSK! Ikke overdriv Stian, slik at det ikke blir noe igjen av deg. Du må packe på litt masse på bryst og litt slikt! Misunner deg at du har alle chicks'a i loggen din, mens jeg bare har sterke, svette gutter i min Undecided
Du vet.. det er sånn det blir når du svarer (på vegne av jentene) på poster som er ment til jentene Wink Da må du ta til takke med de svette guttene du får. Neida, kødda!!

Har ekstremt lite kjøtt på jura, er desverre litt for enig med deg der. Er kanskje ganske spinkel all over (brystet er verst), så om jeg bare blir fotballdigg til slutt får det bare bli sånn. Kommer uansett ikke til å gi meg før jeg er fornøyd denne gangen, som jeg gjorde forrige gang. Ikke har jeg dårlig tid heller, blir masse tid til å gro etter jeg er i mål!

Utlogget bekka_

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 884
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 884

Sv: softcore: diskotekspump s113
« #1688 : 29. april 2011, 18:07 »
Synes ikke jeg ser så gæli ut når jeg vrir meg, og når jeg har pump. Poster dette mest for moroskyld, ikke noe indikasjon for fremgang.

Fra Stian til jentene:


Haha, kler du av deg og tar bilder på toalettet på FX? Grin
Uansett, bra jobba, men ikke overdirv nå :Smiley
"Life isn`t about finding yourself. Life is about creating yourself!"

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100308.msg1499319

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: softcore: diskotekspump s113
« #1689 : 29. april 2011, 18:43 »
Haha, kler du av deg og tar bilder på toalettet på FX? Grin
Uansett, bra jobba, men ikke overdirv nå :Smiley
Yep, er som regel der jeg står og ser bra teit ut Cheesy

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

Sv: softcore: diskotekspump s113
« #1690 : 29. april 2011, 19:06 »
Bra form! Når tenker du å begynne å pakke på deg muskler igjen da? Smiley

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: softcore: diskotekspump s113
« #1691 : 29. april 2011, 19:28 »
Bra form! Når tenker du å begynne å pakke på deg muskler igjen da? Smiley
Særs usikker, når jeg er i mål, men spørs jo når det skjer også.. tipper om en ~10kg til, så blir vel ikke før sommeren er over regner jeg med Tongue Prøver å ikke tenke så langt fremover!

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

Sv: softcore: diskotekspump s113
« #1692 : 29. april 2011, 19:36 »
10kg woot
Rolig nå, jeg ville foreslått litt mindre. Du må ikke ende opp som Paradise-Petter nå!

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: softcore: diskotekspump s113
« #1693 : 29. april 2011, 19:47 »
10kg woot
Rolig nå, jeg ville foreslått litt mindre. Du må ikke ende opp som Paradise-Petter nå!
Det tegnet her "~", det betyr det samme som "ca". Si 5-10kg da, så ikke folk begynner å bli grinete!! Grin T.o.m. paradise petter har vel grovere overkropp (hvertfall bedre jur) enn meg woot såååeee

Så jo sånn her ut på 84-85 i oktober, og jeg vil definitivt være litt mer RIPP3D!!!11 enn det der før jeg kaster inn håndkleet

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

Sv: softcore: diskotekspump s113
« #1694 : 29. april 2011, 20:06 »
Skjønner, mer 5 enn 10 da Smiley For hvert kg som går nå så er jo nesten alt fett, så 5 kg til på deg er mye!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!