avstemning
Spørsmål: Blir det vaskebrett på stiansoftcore til neste sommer?
Ja
Nei
Dust, du er russ i mai 2010

Skrevet av Emne: klein logg! BARE overanalysering  (Lest 294803 ganger)

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

Sv: softcore: diskotekspump s113
« #1740 : 06. mai 2011, 17:09 »
Gode skuldre på deg Stian!

Utlogget MarianneD

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

Sv: softcore: diskotekspump s113
« #1741 : 06. mai 2011, 22:32 »
Svær på en annen måte for en gangs skyld kanskje?  biggrin Er jo deilig det da!
Men ja, uansett hvor små de hendene dine liksom måtte være, så begynner du å bli massiv  Cool

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: softcore: diskotekspump s113
« #1742 : 07. mai 2011, 11:07 »
Hehehe... ja, SÅ små hender tviler jeg på at du har Wink Vær stolt, Stian. Du har vært og er flink, ingen tvil om det.
Liten tvil om det nei! Er meeeget klar over det selv, men liker heller å sammenligne formen med hva den var for et halvt år siden istedet for å bare se tilbake på utgangspunktet. For da vil jo nesten alt være "bra nok". Men compliment taken Cheesy
Gode skuldre på deg Stian!
Right back at you sister!
Svær på en annen måte for en gangs skyld kanskje?  biggrin Er jo deilig det da!
Men ja, uansett hvor små de hendene dine liksom måtte være, så begynner du å bli massiv  Cool
Veldig deilig ja, skriver under på den Smiley Samtlige av jentehendene jeg har målt med har faktisk vært like små, eller større, så de er nok små ja. På godt og vondt.. Men skal slutte og være så taper, og begynne å sette pris på tilbakemeldinger, istedet for å bare lage unnskyldninger for at ting ikke er bra nok Wink

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: softcore: diskotekspump s113
« #1743 : 08. mai 2011, 14:13 »
Litta update

Morgenvekt 89.1, nedgang på 900g siden forrige søndag - er i rute.

Gjorde 67.5kg x 6 i flatbenk i dag, forrige økt var en firer på samme vekt så det er bra økning. Skylder på litt mer kalorier dagene i forkant. Gjorde 105kg x 6 i knebøy for en uke siden, 2 reps mer enn knebøyøkten før det igjen, var støl i fem dager etter dette. Blitt litt vel vant til lavrep etter 531 kanskje Cheesy Også gjort 122.5kg x 4 i mark. Chins fikk jeg til 3xKV her om dagen, synes det er bra mtp. at jeg ikke fikk til en eneste en ved diettstart (med mindre jeg husker feil)

Ned 1cm i midjemål, og en hal cm opp på venstre lår, weekly deficit på 3402kcal. Ikke særlig mye mer å melde!

Utlogget christar

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 528
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 528

Sv: softcore: diskotekspump s113
« #1744 : 08. mai 2011, 21:49 »
Dette ser jo nesten for lett ut Stian. En god start det her Smiley

Økning og nedgang på engang, perfekt kombinasjon. Keep it going!

Utlogget Solid Snake

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 030
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 030

Sv: softcore: diskotekspump s113
« #1745 : 09. mai 2011, 01:03 »
Heftig bilde av skuldre og armer, me like:)
3000m: 14,13, 12, 11, 10 (pers: 11.49)

Militærpress?
Frontbøy(RAW)?
Markløft(RAW) ?
Benk(RAW): ?
Pullups:30 reps

185cm høy og kroppsvekt: 90kg. (Høyest registrerte vekt er 105kg, bulk.)

Alder: 18 år.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100826.msg1590998;topicseen#new 
  
Bildeprofil.

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: softcore: diskotekspump s113
« #1746 : 09. mai 2011, 08:20 »
Heftig bilde av skuldre og armer, me like:)
Gøy at det blir lagt merke til! takktakk:)
Dette ser jo nesten for lett ut Stian. En god start det her Smiley

Økning og nedgang på engang, perfekt kombinasjon. Keep it going!
Jepp, føler alt går jo som en lek Cheesy Blir nok verre når jeg flytter hjem igjen i juni, men får holde det gående så lenge jeg klarer.

Utlogget christar

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 528
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 528

Sv: softcore: diskotekspump s113
« #1747 : 09. mai 2011, 09:46 »
Hehe, er det jeg gruer meg til også. Uendelig tilgang på fy-mat, samt pappa sine ekstremt gode middager.. Det kan bli hardt!

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: softcore: diskotekspump s113
« #1748 : 10. mai 2011, 10:14 »
Hehe, er det jeg gruer meg til også. Uendelig tilgang på fy-mat, samt pappa sine ekstremt gode middager.. Det kan bli hardt!
Jepp. Har klart meg ganske bra hjemme tidligere, så tror det går greit. Er mer treningen jeg er bekymret for, må nok snike meg inn et par steder. Var dum som sa opp kontrakten da jeg flyttet, og ikke bare frøs den.

Var forøvrig og tok blodprøver og leverte en urinprøve i dag. Ble ikke noe særlig klokere etter en prat med legen, hun nevnte diabetes, men at det er diabetes har jeg ikke helt trua på. Eneste symptomet som stemmer er tissingen, men det er jo bare om natta. Diabetikere tisser jo typisk hele tiden, og er tørste hele tiden, og det er jo ikke jeg. Tror også jeg hadde merket det hvis jeg hadde diabetes?

Fikk mast meg til å få sjekket diverse vitaminer/mineraler også, så da er det i boks. Eneste jeg glemte å spørre om var hormonnivåer, hadde jo vært artig og se, men er vel ikke kritisk

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: softcore: diskotekspump s113
« #1749 : 10. mai 2011, 15:26 »
Jepp. Har klart meg ganske bra hjemme tidligere, så tror det går greit. Er mer treningen jeg er bekymret for, må nok snike meg inn et par steder. Var dum som sa opp kontrakten da jeg flyttet, og ikke bare frøs den.

Var forøvrig og tok blodprøver og leverte en urinprøve i dag. Ble ikke noe særlig klokere etter en prat med legen, hun nevnte diabetes, men at det er diabetes har jeg ikke helt trua på. Eneste symptomet som stemmer er tissingen, men det er jo bare om natta. Diabetikere tisser jo typisk hele tiden, og er tørste hele tiden, og det er jo ikke jeg. Tror også jeg hadde merket det hvis jeg hadde diabetes?

Fikk mast meg til å få sjekket diverse vitaminer/mineraler også, så da er det i boks. Eneste jeg glemte å spørre om var hormonnivåer, hadde jo vært artig og se, men er vel ikke kritisk

Om du ikke tisser HELE tiden og er tørst HELE tiden og er sliten og utmattet HELE tiden og raser ned i vekt så er det nok ikke diabetes nei Smiley
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget MarianneD

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

Sv: softcore: diskotekspump s113
« #1750 : 10. mai 2011, 15:46 »
Faktisk så er det ofte sånn at type 2 diabetes utvikler seg gradvis uten typiske symptomer.. Så det er bra at du har testa for det og  forhåpentligvis kan utelukke det Smiley

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: softcore: diskotekspump s113
« #1751 : 10. mai 2011, 15:47 »
Om du ikke tisser HELE tiden og er tørst HELE tiden og er sliten og utmattet HELE tiden og raser ned i vekt så er det nok ikke diabetes nei Smiley
Nope, men blir litt redd fordeom! Næsjvøs!!
Faktisk så er det ofte sånn at type 2 diabetes utvikler seg gradvis uten typiske symptomer.. Så det er bra at du har testa for det og  forhåpentligvis kan utelukke det Smiley
Jaha? Det visste jeg ikke. Får bare håpe det er noe smågreier Smiley

Utlogget MarianneD

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

Sv: softcore: diskotekspump s113
« #1752 : 10. mai 2011, 16:16 »
Jupp og ofte oppdages diabetes ved en eller annen rutinemessig kontroll.. Men det er sikkert ikke det:D hvordan går treningen for tiden, det er fortsatt hard styrke på deg?

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: softcore: diskotekspump s113
« #1753 : 10. mai 2011, 16:41 »
Jupp og ofte oppdages diabetes ved en eller annen rutinemessig kontroll.. Men det er sikkert ikke det:D hvordan går treningen for tiden, det er fortsatt hard styrke på deg?
Alltid dumt å ikke å forvente det verste, så forbereder meg på at det er en eller annen gnarly form for a) diabetes, b) kreft i tissen/prostata, eller c) SWULST I HIERNEN!!! Men hadde vært deilig om det bare var en liten filleting.

Jepp er hard styrke. Bare logger det ikke her, ble litt vel mye offtopic Tongue Har ikke noe imot det, har jo lagt opp til mye koseprat sjæl, men er litt kjipt å stå på trening og bla seg gjennom førti sider med dulling på mobilen hvis man har glemt notatboka.. Satt meg mål til 85 innen juli, håper det går greit. Men man vet jo aldri!


Utlogget MarianneD

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

Sv: softcore: diskotekspump s113
« #1754 : 10. mai 2011, 16:52 »
Når vi er inne på sånne ting kan vi jo ta med en eller annen enzymmangel som du burde dødd av når du var 2! (åh, pugge enzymer til eksamen gir meg enzymer på hjernen..)
Haha, ah ser den! Du får komme med updates innimellom da:D ca 4 kg igjen? Det er jeg sikker på at du klarer:)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!