avstemning
Spørsmål: Blir det vaskebrett på stiansoftcore til neste sommer?
Ja
Nei
Dust, du er russ i mai 2010

Skrevet av Emne: klein logg! BARE overanalysering  (Lest 294877 ganger)

Utlogget christar

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 528
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 528

Sv: softcore: diskotekspump s113
« #1845 : 09. juni 2011, 11:53 »
Enig i at det er feigt å kaste inn håndkle når man har satt seg mål. Men skal innrømme at jeg har vært innom tanken en del ganger i løpet av de siste ukene. Føler liksom ikke at dietten blir 100% når jeg er hjemme, og en diett som ikke blir 100% blir fail i mine øyne.

Men skal uansett teste diett ut denne uken, blir spennende å se hvordan kroppen responderer på litt alkohol og lite mat på en lørdagskveld, lenge siden sist  Grin

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: softcore: diskotekspump s113
« #1846 : 09. juni 2011, 14:17 »
Enig i at det er feigt å kaste inn håndkle når man har satt seg mål. Men skal innrømme at jeg har vært innom tanken en del ganger i løpet av de siste ukene. Føler liksom ikke at dietten blir 100% når jeg er hjemme, og en diett som ikke blir 100% blir fail i mine øyne.

Men skal uansett teste diett ut denne uken, blir spennende å se hvordan kroppen responderer på litt alkohol og lite mat på en lørdagskveld, lenge siden sist  Grin
Nja, litt uenig med deg, 70% er ikke like bra som 100%, det er sant. Men 70% er ikke engang sammenlignbart med ingenting. Hadde hele befolkningen giddi å fått til 10% bedre enn ingenting i det hele tatt, hadde nok fedmeepidemien vært klin borte.

Så lenge man gjør sitt aller beste med det man har, har man ingen grunn til å være misfornøyd. Wink

Utlogget christar

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 528
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 528

Sv: softcore: diskotekspump s113
« #1847 : 09. juni 2011, 14:35 »
Hehe, jeg ser poenget ditt. Men er ikke slik for meg dessverre, jeg liker ikke å gjøre ting halveis, enten ALL IN eller så dropper man det bare Smiley Men uansett har jeg nok lært meg såpass under denne dietten at jeg ikke faller tilbake i gamle vaner. Men jeg vil virkelig komme meg under 80cm i livet før jeg "gir opp"!

Tho har sterkt vurdert tanken på leangain ut sommern, men får se hva vekta viser etter helga! Og ta en vurdering deretter Smiley Hvis jeg ikke får noen fremgang så kan jeg like gjerne gå over til leangain og øke treningsmengden betraktelig da jeg har veldig mye fritid inntil jeg finner meg en jobb.

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: softcore: diskotekspump s113
« #1848 : 14. juni 2011, 21:04 »
Liten fargebildeupdate til mine trofaste logglesere, i en logg som ikke lenger er en logg Cheesy

Høyproteins surferdietten min har gitt meg en vekt på alt fra 87-89. Mest 89. Mao. ikke noe særlig nedgang. Midjemål på rett over 94, håper på å komme under 93 før juli. Men føler høyt psykisk velvære om dagen til tross, så ingen grunn til bekymring.

Anybody want to have a go @ my fettprosent? Tror dette er det laveste jeg har vaert nede på noensinne.


Utlogget highalldatyhme

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 157
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 157

Sv: softcore: diskotekspump s113
« #1849 : 15. juni 2011, 09:31 »
16-17?
"Pour cristal in the blender, make a protein shake" - 50 Cent

Utlogget Solid Snake

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 030
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 030

Sv: softcore: diskotekspump s113
« #1850 : 15. juni 2011, 13:40 »
Overlater tippingen til andre, men det der ser veldig bra ut:)
3000m: 14,13, 12, 11, 10 (pers: 11.49)

Militærpress?
Frontbøy(RAW)?
Markløft(RAW) ?
Benk(RAW): ?
Pullups:30 reps

185cm høy og kroppsvekt: 90kg. (Høyest registrerte vekt er 105kg, bulk.)

Alder: 18 år.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100826.msg1590998;topicseen#new 
  
Bildeprofil.

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: softcore: diskotekspump s113
« #1851 : 16. juni 2011, 00:09 »
16-17?
Kan stemme bra det!
Overlater tippingen til andre, men det der ser veldig bra ut:)
Takk kompis Smiley God motivasjon!

Utlogget ralphern

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 521
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 521

Sv: softcore: diskotekspump s113
« #1852 : 01. juli 2011, 10:51 »
Jeg sammenlignet med utgangspunktet.. hoohoh.. legg ut en sammenligning du og! villaste

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: softcore: diskotekspump s113
« #1853 : 01. juli 2011, 15:48 »
Meget bra:) Jeg startet med trening og deffing før deg, og hadde også litt bedre utgangspunkt mtp på fettprosent, men du har fått fettet vekk mye raskere enn meg! Du har også vært flinkere enn meg til å tillegne deg kunnskap, og har hatt mer viljestyrke mtp på lengre og mer hyppige perioder med kaloriunderskud. Du er faktisk enn av de som inspirerer meg mest på foraet, selv om du ikke(foreløpig er jeg sikker på) har kongefysikk.

Nå skryter jeg veldig, men jeg tror ikke jeg hadde klart å vært så effektiv med trening og spising om det ikke var for loggen din.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: softcore: diskotekspump s113
« #1854 : 05. juli 2011, 12:31 »
Meget bra:) Jeg startet med trening og deffing før deg, og hadde også litt bedre utgangspunkt mtp på fettprosent, men du har fått fettet vekk mye raskere enn meg! Du har også vært flinkere enn meg til å tillegne deg kunnskap, og har hatt mer viljestyrke mtp på lengre og mer hyppige perioder med kaloriunderskud. Du er faktisk enn av de som inspirerer meg mest på foraet, selv om du ikke(foreløpig er jeg sikker på) har kongefysikk.

Nå skryter jeg veldig, men jeg tror ikke jeg hadde klart å vært så effektiv med trening og spising om det ikke var for loggen din.
Wow, denne så jeg ikke før nå! Veldig hyggelig post å få i loggen sin Smiley

Du har helt rett, har ingen kongefysikk (foreløpig). Tror ikke jeg er noe folk snur seg etter i det hele tatt. Men så er ikke det målet mitt heller da. Sikkert klisjé å bare nevne det, men målet mitt (og det bør være alle sitt) koker ned til å bare ha det bra. Vil tørre å påstå at trening og kosthold har størsteparten av kredden for at jeg har det så bra som jeg har det nå, direkte eller indirekte. Fysikken kommer etterhvert, veien er målet og målet er veien.

Sjæl synes jeg slanketuren min har gått veldig sakte, har holdt på å snart to år nå? Og er enda ikke ferdig. Så det er kult å høre at andre ikke synes jeg er like treig. Men så er jo tilegning av kunnskap over halve jobben også da. Er ikke enig i at jeg har vært flinkere enn deg på den fronten, men det virker kanskje sånn fordi jeg har satt stort sett alt jeg tror på ut i praksis?

Igjen, sinnsykt moro å lese sånt! Må vel være den beste tilbakemeldingen jeg har fått noensinne.

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: softcore: diskotekspump s113
« #1855 : 07. juli 2011, 17:14 »
Long time no hankeypankey. SLiter litt med ryggposes. Beklager kviser!


Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: softcore: diskotekspump s113
« #1856 : 15. juli 2011, 19:44 »
Liten fargebildeupdate til mine trofaste logglesere, i en logg som ikke lenger er en logg Cheesy

Høyproteins surferdietten min har gitt meg en vekt på alt fra 87-89. Mest 89. Mao. ikke noe særlig nedgang. Midjemål på rett over 94, håper på å komme under 93 før juli. Men føler høyt psykisk velvære om dagen til tross, så ingen grunn til bekymring.

Anybody want to have a go @ my fettprosent? Tror dette er det laveste jeg har vaert nede på noensinne.



16-18 muligens Smiley

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: softcore: diskotekspump s113
« #1857 : 19. juli 2011, 01:13 »
16-18 muligens Smiley
Aha Smiley Stemmer nok greit!

Formen er ca det samme, midjemål er ca det samme, styrken litt opp her, og litt ned der, humøret er kjempeopp, vekten er litt opp. Holder meg på rundt 89kg om morgenen. Masse sosialt som skjer videre utover sommeren, men prøver å spise litt mindre. Spisedag 2-3 x i uken (treningsdager), slankedager ellers. Tar det mye med ro. Bildet er helt slapt


Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: softcore: diskotekspump s113
« #1858 : 22. juli 2011, 11:14 »
Ser bra ut om dagen! Har du kommet deg under 93 rundt magen nå?
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: softcore: diskotekspump s113
« #1859 : 31. juli 2011, 15:55 »
Ser bra ut om dagen! Har du kommet deg under 93 rundt magen nå?
Hoff, har ikke sett den her! Lite aktiv logging her inne nå..

Usikker, den var 94ish sist jeg sjekket som var for noen dager eller en uke siden. Mulig det har gått ned noe dog, skal måle det i morgen. Morgenvekt på lørdag var 89.x, etter ekstremfylla i går var den 85.7kg til morgenen i dag (samme vekt og greier). Håper det viser seg på midjemålet også!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!