Skrevet av Emne: RAW FOOD - Den ALTERNATIVE Livsstilen!  (Lest 138854 ganger)

Utlogget Eneres

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 489
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 489

  • Ja, jeg har fått gratis ferie fra forumet 14 dager
Sv: RAW FOOD - Den ALTERNATIVE Livsstilen!
« #300 : 15. juni 2009, 01:09 »
Han mener at din holdning er så ekstrem og din holdning så urokkelig, at du nermest oppfører deg på samme måte som en religiøs fanatiker. Det har ingenting med din tro å gjøre, men din oppførsel. Trodde det var ganske tydlig...

Du har ikke skjønt mitt poeng med min melding til han. Når man sier "religiøs fanatiker" i hver post omtrent og fra andre, ja da ligger det en åpenlys hensikt bak.  Hersketeknikk.
"We are The Fifth Ape" - Charles Robert Darwin

"And they say that a hero can save us. I'm not gonna stand here and wait."

Utlogget Eneres

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 489
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 489

  • Ja, jeg har fått gratis ferie fra forumet 14 dager
Sv: RAW FOOD - Den ALTERNATIVE Livsstilen!
« #301 : 15. juni 2009, 01:18 »
Blir bare så jævlig lei av å gå inn i tråden i den tro at det skal stå noe om kosthold, for så å finne enda et nytt innlegg " åh du er jo helt hjernevaska, religiøs fanatiker"

Det holder.

ps. hverken sjøtang eller cayenne pepperet ble medberegnet så vidt jeg kan se..
"We are The Fifth Ape" - Charles Robert Darwin

"And they say that a hero can save us. I'm not gonna stand here and wait."

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: RAW FOOD - Den ALTERNATIVE Livsstilen!
« #302 : 15. juni 2009, 01:27 »
Du har fått en hel haug forskning,masse logiske meninger, samt at vi har gjennomgått vitenskapelig hva maten din inneholder. Uansett om du spiser bærene dine og de seks gramma med spirula, så er det flere vitaminer og mineraler du ikke får i deg nok av, uansett hvor mye du spiser. Da er dietten din utilstrekkelig. Det er bare så enkelt. Og jeg er helt forfmajset over det faktum at du ikke klarer å se dette! Det er ikke rart du blir kalt fanatiker, for du fremstiller deg jo selv som det. Hvis du ikke takler at du må høre på hva andre har å si, og akseptere det når de kommer med fakta du ikke kan motbevise, så får du bare stikke da.
Sa brura

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: RAW FOOD - Den ALTERNATIVE Livsstilen!
« #303 : 15. juni 2009, 01:27 »
Gå igjennom mine poster og legg merke til at jeg aldri under noen omstendighet har sagt at du er en religiøs fanatiker, jeg sammenligner din retorikk, din resoneringsevne og dine tydelige skylapper med folk som faktisk er det.
Det blir to svært forskjellige ting, jeg ser litt ut som jeg er gresk men er det ikke.

Det nevnte offerkortet er den mest brukte hersketeknikken i dag, spesielt av folk som ikke klarer å debattere ordentlig. Jeg skjønner jo at du driter i hva jeg skriver her, men jeg vil nok en gang minne deg på at du også er subjekt for trådens normer og konvensjoner, altså; om det er uvitenhet og fordommer er du minst like skyldig som oss selv om du insisterer på at vi tar feil og du har rett.
Ser du ikke at det er bakvendt og infantilt?

Nå tar jeg kvelden i alle fall, blir sliten i hodet av pekefingeren og det steinharde hodet ditt. (Som i hard-headed, mener ikke at hodet ditt er laget av stein, bare så det er klart).

Utlogget Eneres

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 489
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 489

  • Ja, jeg har fått gratis ferie fra forumet 14 dager
Sv: RAW FOOD - Den ALTERNATIVE Livsstilen!
« #304 : 15. juni 2009, 01:32 »
det er å lett å kaste ut " du leker offer" når man faktisk har vært ufin og personen det gjelder, sier ifra. Det er ikke bare til deg, det er til de andre her som også har slengt med kallenavn i hytt og pine.

Nå har jeg ihvertfall sagt ifra, så får de som vil slutte å komme med unødvendige spydigheter gjøre det, og resten som ikke vil slutte med de tøysete innleggene sine, ja de kan dra til et sted der det er urimelig varmt.. Wink

Jeg tar det ikke personlig, absolutt ikke. Det bare tar sånn unødvendig plass i tråden. Kjedelig lesing.
"We are The Fifth Ape" - Charles Robert Darwin

"And they say that a hero can save us. I'm not gonna stand here and wait."

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: RAW FOOD - Den ALTERNATIVE Livsstilen!
« #305 : 15. juni 2009, 01:45 »
Men siden du har annerkjent ditt nederlag ved å ikke svare på de enkle spørsmålene du får, så kan vi vel egentlig erklære denne tråden for død? Ingen ble omvendt. Jeg foreslår at du holder deg til kvinneguiden.no fremover.
Sa brura

Utlogget Eneres

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 489
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 489

  • Ja, jeg har fått gratis ferie fra forumet 14 dager
Sv: RAW FOOD - Den ALTERNATIVE Livsstilen!
« #306 : 15. juni 2009, 07:52 »
Kan ikke du prøve å svare på 10 innlegg som kommer inn mens du varer på 1 da?  Du skjønner, en person klarer ikke følge tempoet til ti. Så det at noen spm blir bestått ubesvart, ja det har absolutt ingenting med at jeg skulker unna.. Om man gjerne vil ha svar på det manspør om, så gjentaspm om man ikke fikk svar første gange. Men som sag, ikke kast vekk tida mi på frekkheter, helt greit å væe skeptiskog kriisk for all del! Men utover det så e hensikten så åpenlyst at det ikkke er svar man er ute etter, men en lynsjemobb mentalitet.

Nederlag? ALDRI!!

Mannsjåvinistisk tull å henvise meg til kvinneguiden, det beviser bare for meg enda mer at det er stoltheten som er på spill her hos folk og ikke de faktiske faktene.

"We are The Fifth Ape" - Charles Robert Darwin

"And they say that a hero can save us. I'm not gonna stand here and wait."

Utlogget Apelars!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 305
  • Honnør: 372
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 305

  • Smil!
Sv: RAW FOOD - Den ALTERNATIVE Livsstilen!
« #307 : 15. juni 2009, 08:00 »
Nederlag? ALDRI!!
Dette er hva vi reagerer på når vi sier du "argumenterer" på samme måte some en relgiøs fanatiker.
Du må tydeligvis føle at å ta innover seg argumenter og å annerkjenne svakheter ved dietten/livsfilosofien ville være et personlig nederlag.

Dermed blir ikke dette og har heller aldri vært en debatt, men en stilllingskrig.

Hvorfor skulle jeg og andre kaste bort tiden med å skrive innlegg til deg da?
Lars
Keep
It
Simple
Stupid!

If you would be a real seeker after truth, it is necessary that at least once in your life you doubt, as far as possible, all things.
—Rene Descartes


Vinglelogg

Lenja AK. Mosjonist.

Utlogget Eneres

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 489
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 489

  • Ja, jeg har fått gratis ferie fra forumet 14 dager
Sv: RAW FOOD - Den ALTERNATIVE Livsstilen!
« #308 : 15. juni 2009, 10:14 »
Det var absolutt ikke det jeg mente. Det jeg mente var at jeg ikke melder nederlag på at denne kosten er fullverdig og sunn og heølesemessig. Dette er ikke noen vinn diskusjon. Dette er for å vise at det finnes en livsstil som er like fullverdig som vanlig, bare uten kunstige tilsetningstoffer og alt annet rart.

Og folk her sier "næhei, din kost mangler både ditten og datten og man blir syk og bla bla bla"

Og jeg beviser det motsatte ved å poste hvor man får alle næringstoffene fra.

Så hva er problemet? Til og med etter at jeg har forklart gang på gang, så spør man de samme spm bare på en annen måte.

Jeg sier nok en gang: Det finnes ingen mangler i denne kosten. Det er min påstand. Den som sier noe annet, den får begrunne sin påstand. Nå snakker jeg om Raw Food, og ikke meg personlig.
"We are The Fifth Ape" - Charles Robert Darwin

"And they say that a hero can save us. I'm not gonna stand here and wait."

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: RAW FOOD - Den ALTERNATIVE Livsstilen!
« #309 : 15. juni 2009, 10:59 »
Det var absolutt ikke det jeg mente. Det jeg mente var at jeg ikke melder nederlag på at denne kosten er fullverdig og sunn og heølesemessig. Dette er ikke noen vinn diskusjon. Dette er for å vise at det finnes en livsstil som er like fullverdig som vanlig, bare uten kunstige tilsetningstoffer og alt annet rart.

Og folk her sier "næhei, din kost mangler både ditten og datten og man blir syk og bla bla bla"

Og jeg beviser det motsatte ved å poste hvor man får alle næringstoffene fra.

Så hva er problemet? Til og med etter at jeg har forklart gang på gang, så spør man de samme spm bare på en annen måte.

Jeg sier nok en gang: Det finnes ingen mangler i denne kosten. Det er min påstand. Den som sier noe annet, den får begrunne sin påstand. Nå snakker jeg om Raw Food, og ikke meg personlig.

Men dette er jo bare absurd? Vi har jo bevist at kosten er mangelfull? Dette er jo stillingskrigen vi snakker om! Jeg har brukt verktøy som ernæringsfysiologer bruker til å regne ut ganske nøyaktig hvilke næringsstoffer du får i deg, minus noen håndfuller salat, 6gram spirula og noen bær. Du undervurderer virkelig folks kunnskaper her. Jeg har ett år igjen før jeg er utdannet ernæringsfysiolog, samt at det er flere i denne tråden som både kan ekstremt mye og som enten utdanner seg, eller er utdannet innen ernæringsrelevante yrker. Hva er din utdannelse? Hvilken grunnutdannelse innen medisin og ernæring har du? Du kan jo ikke en gang finne frem til forskning, og det er tydlig i flere innlegg at du mangler grunnleggende kunnskaper om kroppens fysiologi. Dine påstander baserer seg på mennesker på youtube og noen nettsider som vi finner lite plausible.

Vi sier næhei , kosten din mangler ditt og datt, nettop fordi den mangler ditt og datt. Du beviser jo ingenting ved å poste hvor man får alle næringsstoffene i fra, når vi har regnet ut at de næringsstoffene du får i deg ikke er tilstrekkelig! Det er det som er problemet.

Sa brura

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: RAW FOOD - Den ALTERNATIVE Livsstilen!
« #310 : 15. juni 2009, 11:03 »
Dette er ikke noen vinn diskusjon. Dette er for å vise at det finnes en livsstil som er like fullverdig som vanlig, bare uten kunstige tilsetningstoffer og alt annet rart.


Jeg sier nok en gang: Det finnes ingen mangler i denne kosten. Det er min påstand. Den som sier noe annet, den får begrunne sin påstand. Nå snakker jeg om Raw Food, og ikke meg personlig.

Dette er ingen vinn-diskusjon? Men en diskusjon for å VISE at det finnes en livsstil som er fullverdig? Nei, den er ikke det.

Den som sier noe annet får begrunne sin påstand? Ja, det har vi gjort HUNDRE ganger i denne tråden. DU derimot, klarer ikke å begrunne hvorfor den er så bra.
Sa brura

Utlogget Prodigy92

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 450
  • Honnør: 202
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 450

Sv: RAW FOOD - Den ALTERNATIVE Livsstilen!
« #311 : 15. juni 2009, 11:06 »
Selvom hun ikke klarer å bevise at raw diett er så bra som hun skal ha det til, virker det jo faktisk som at hun virkelig like denne dietten selv og føler seg fantastisk. Hun virker rimelig bestemt på å prøve å overbevise oss liksom Tongue Skjønner jo at man kan bli provosert av at noen påstår noe annet enn det man selv bedriver er bedre, men noen personangrep som har vært i tråden er bare unødvendig...

Stå på Eneres, kanskje en dag prøver jeg en blanding av Raw dietten sammen med kjøtt Tongue

Utlogget Eneres

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 489
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 489

  • Ja, jeg har fått gratis ferie fra forumet 14 dager
Sv: RAW FOOD - Den ALTERNATIVE Livsstilen!
« #312 : 15. juni 2009, 11:28 »
Selvom hun ikke klarer å bevise at raw diett er så bra som hun skal ha det til, virker det jo faktisk som at hun virkelig like denne dietten selv og føler seg fantastisk. Hun virker rimelig bestemt på å prøve å overbevise oss liksom Tongue Skjønner jo at man kan bli provosert av at noen påstår noe annet enn det man selv bedriver er bedre, men noen personangrep som har vært i tråden er bare unødvendig...

Stå på Eneres, kanskje en dag prøver jeg en blanding av Raw dietten sammen med kjøtt Tongue


Tusen takk for en flott innlegg!! Du er herved favoritt personen min her inne på forumet!! Cheesy  Honnør med stor respekt til deg! Smiley

"We are The Fifth Ape" - Charles Robert Darwin

"And they say that a hero can save us. I'm not gonna stand here and wait."

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: RAW FOOD - Den ALTERNATIVE Livsstilen!
« #313 : 15. juni 2009, 12:39 »
Det var absolutt ikke det jeg mente. Det jeg mente var at jeg ikke melder nederlag på at denne kosten er fullverdig og sunn og heølesemessig. Dette er ikke noen vinn diskusjon. Dette er for å vise at det finnes en livsstil som er like fullverdig som vanlig, bare uten kunstige tilsetningstoffer og alt annet rart.

Og folk her sier "næhei, din kost mangler både ditten og datten og man blir syk og bla bla bla"

Og jeg beviser det motsatte ved å poste hvor man får alle næringstoffene fra.

Så hva er problemet? Til og med etter at jeg har forklart gang på gang, så spør man de samme spm bare på en annen måte.

Jeg sier nok en gang: Det finnes ingen mangler i denne kosten. Det er min påstand. Den som sier noe annet, den får begrunne sin påstand. Nå snakker jeg om Raw Food, og ikke meg personlig.
Når ble dietten bare fullverdig? Jeg har prøvd raw dietten nå fordi jeg trodde det var det ultimate kostholdet. Men hvis det bare er like bra som et hvert annet kosthold går jeg tilbake til mitt vanlige kosthold.
Mvh en skuffet Dirdalen Sad
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Eneres

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 489
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 489

  • Ja, jeg har fått gratis ferie fra forumet 14 dager
Sv: RAW FOOD - Den ALTERNATIVE Livsstilen!
« #314 : 15. juni 2009, 13:42 »
Uff, folkens.. om jeg må forklare alt til hvert punkt å prikke så blir det veldig vanskelig å kommunisere.  Fullverdig= Ingen mangler på næringsstoffer slik mange før har feil-antatt.  Men man kan bli både bodybuilder, idrettsutøver, topptrener, ja absolutt alt man ønsker å bli.


Jeg informerer med den forutsetning av at dere selv skjønner at man må spise mer raw food i henhold til hvor stor man er osv. Dere kan da ikke gå ut ifra MIN ene dagsplan!   
"We are The Fifth Ape" - Charles Robert Darwin

"And they say that a hero can save us. I'm not gonna stand here and wait."

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!