Skrevet av Emne: BODYB - Bildeupdate 9. November  (Lest 171227 ganger)

supreme_1990

  • Gjest
Sv: BODYB - NYE BILDER FRA BYGGINGEN
« #90 : 30. januar 2010, 14:44 »
93,5kg! Mye det på den høyden Smiley bra!

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: BODYB - FRONTBILDER OG RYGGBILDER 10 KG OPP
« #91 : 05. februar 2010, 21:40 »
Jeg sliter veldig med posering, konser så mye om å stramme muskler at den ene siden nesten alltid blir asynkron. Spesielt med rygg, men her med skulder som dere ser på "Latsspread". Jeg prøver fortsatt å bli bedre i å brette ut ryggen, jeg har mer rygg, men bretter så bra ut som jeg kan per idag på bildet Smiley

BILDENE ER TATT PÅ FULL MAGE VED OPPKARBING IDAG (JA, oppkarbing på bygging  ::biggrin:Smiley

For alle dere som leser i loggen min så vet dere at jeg har stor suksess med økningene nå, 3 uker igjen før deffen starter Smiley Dette er bulkebildene mine!! Setter pris på kommentarer og innspill Smiley Trenger motivasjon!


Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: BODYB - Nye frontbilder fra byggingen!
« #92 : 05. februar 2010, 23:10 »
!!!OPPKARB LIKER VI!!!

Imponert over tykkelsen på ryggen din, ass! Rygg har så ufattelig mye å si når det gjelder "fysisk fremtoning" (hvis du skjønner hva jeg mener), du har helt klart v-formen bra inne. Men du er sikkert lei av å høre det, siden det stort sett er det eneste jeg kommenterer Tongue Men synes det blir bedre og bedre for hver gang!

Du kommer til å være dritdigg etter en eventuell deff mot sommeren hvis du treffer riktig (som du mest sannsynlig gjør, siden du ha en del erfaring hva deff angår Wink ), ingen tvil. Du har dratt på deg en god del masse, det synes godt. Og det kommer til å synes ENDA bedre Cheesy

Utlogget _____Flisa_____

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 218
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 218

  • Nothing great ever comes without a sacrifice!
Sv: BODYB - Nye frontbilder fra byggingen!
« #93 : 06. februar 2010, 15:27 »
Bra bulk dette, fin tykkelse på ryggen Smiley

Benk: 130kg x 4. 147,5 kg x 1 (mål i 2012: 155kg x 1)

Knebøy: 220kg x 2 (mål i 2012: 220 x3 / 230kg x 1)
Settet på 220kg ble kjørt til ca 90gr i kneleddet på begge reps.

240kg x1 (mål i 2012: 250kg x 1)

Vekt nå: ca 91 kg ( ca 10-11% i fettprosent )
Høyde: 175cm

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: BODYB - Nye frontbilder fra byggingen!
« #94 : 06. februar 2010, 16:11 »
!!!OPPKARB LIKER VI!!!

Imponert over tykkelsen på ryggen din, ass! Rygg har så ufattelig mye å si når det gjelder "fysisk fremtoning" (hvis du skjønner hva jeg mener), du har helt klart v-formen bra inne. Men du er sikkert lei av å høre det, siden det stort sett er det eneste jeg kommenterer Tongue Men synes det blir bedre og bedre for hver gang!

Du kommer til å være dritdigg etter en eventuell deff mot sommeren hvis du treffer riktig (som du mest sannsynlig gjør, siden du ha en del erfaring hva deff angår Wink ), ingen tvil. Du har dratt på deg en god del masse, det synes godt. Og det kommer til å synes ENDA bedre Cheesy

Takk Stian! Jeg trenger feedback, så jeg blir kjempeglad hver gang du og andre kommer med kommentarer Smiley Blir som du sir veldig gøy med deff nå som jeg har såppas mye mer masse! Smiley Forhåpentligvis har jeg lagt på meg mye masse på magemuskulaturen, slik at six-packen kanskje kommer helt frem denne gangen Smiley Tusen takk for hyggelig kommentar Smiley

Bra bulk dette, fin tykkelse på ryggen Smiley



Takk for det! Har jobbet mye med ryggen siden jeg har ett ganske stort bryst, personlig synes jeg at jeg er ganske vellproporsjonert, men litt ekstra masse på ryggen slik at jeg får enda bedre holdning i hverdagen skader ikke! Smiley Takk takk! Smiley


Vekta idag var 94 kilo, er 9 kilo opp tilsammen nå! Smiley 6-7 kilo etter 1. Januar..

Utlogget Jan S

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 247
  • Honnør: 110
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 247

Sv: BODYB - Nye frontbilder fra byggingen!
« #95 : 07. februar 2010, 22:31 »
De arma dine begynner å se grove ut gutt!
Meritter i AF
Stavanger open  2pl ( debutant ) 2009
Trondheim open 1pl 2009
Nm 2011 2 pl

Sponsorer:  www.mhkosthold.no
                 www.shadowtans.no

Profil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87272.msg1267675;topicseen#new

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: BODYB - Nye frontbilder fra byggingen!
« #96 : 08. februar 2010, 18:01 »
De arma dine begynner å se grove ut gutt!

Takk for det Jan, det varmer Smiley
Fornøyd med hele overkroppen nå egentlig, synes kassa har kommet seg veldig bra, samme med ryggen. Er det en plass jeg trenger litt mer masse nå så er det i magemuskulaturen, slik at sixpacken synes litt enklere Smiley Jobber med det....

Utlogget lokey

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 635
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 635

  • Hey Crabman!
Sv: BODYB - Nye frontbilder fra byggingen!
« #97 : 08. februar 2010, 21:42 »
Imponert over størrelsen, skikkelig bra bulka! Bred og tykk rygg også! Blir spennende å se hvor preppa du blir etter deffen Cheesy Stå på!
Loggen: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99719.new

Status:
2x160 - 150 - 200
Bildeprofil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=123729.msg1831570;topicseen#new

Mål:
Holde meg fri for skader, vokse godt, kose meg på trening!

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: BODYB - Nye frontbilder fra byggingen!
« #98 : 08. februar 2010, 22:40 »
Imponert over størrelsen, skikkelig bra bulka! Bred og tykk rygg også! Blir spennende å se hvor preppa du blir etter deffen Cheesy Stå på!

Takk for det, kjempegøy at så mange følger med! Føler presset, så det MÅ nok bli sixpack i år Smiley Mye større kvalitetsfølelse over resultatet nå som jeg har fått den massen jeg har ønsket.. Mye honnør til Daniel Myrvold for mange motiverende svar uansett hva jeg spør om Smiley

Utlogget veslekardia

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 669
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 669

  • Jeg er minst! Jeg er minst!
Sv: BODYB - Nye frontbilder fra byggingen!
« #99 : 12. februar 2010, 21:37 »
Det er nok pigment flekker. Små områder på huden der du ikke kan bli brun. Så de er hvite hele året selv om resten av kroppen blir brun.

det er nok ikke det, det er sannsynligvis sopp. oppstår lett hos folk som trener og/eller tar solarium - og derfor svetter - ekstra mye. kjøp selsun (en flass shampoo) på apoteket så blir de borte! Wink
155.6 cm (går stadig nedover)
58 kg (går stadig oppover)
34 år (går bare én vei)
  innocent
Bedre å være liten og søt,
enn stor og stygg.


<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113464.msg1696547#msg1696547> Logg [/url]

Utlogget veslekardia

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 669
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 669

  • Jeg er minst! Jeg er minst!
Sv: BODYB - Nye frontbilder fra byggingen!
« #100 : 12. februar 2010, 21:39 »
"bulker" man først for å legge på seg, så deffer man for å gå ned?  :Smiley
155.6 cm (går stadig nedover)
58 kg (går stadig oppover)
34 år (går bare én vei)
  innocent
Bedre å være liten og søt,
enn stor og stygg.


<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113464.msg1696547#msg1696547> Logg [/url]

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: BODYB - Nye frontbilder fra byggingen!
« #101 : 12. februar 2010, 22:17 »
det er nok ikke det, det er sannsynligvis sopp. oppstår lett hos folk som trener og/eller tar solarium - og derfor svetter - ekstra mye. kjøp selsun (en flass shampoo) på apoteket så blir de borte! Wink


Må isåfall være fra mye svette under trening... Har ikke plaget meg, så kommer nok ikke til å gjøre noe med det heller... Eller bør jeg gjøre det du sier? Det er jo tørr hud så og si over hele ryggen.. ikke så tørr på ben og byst..

"bulker" man først for å legge på seg, så deffer man for å gå ned?  :Smiley

Bulk = Gå opp i vekt på en positiv måte; muskelmasse, vann og så lite fett som mulig Smiley Deff er å gå ned i fett og vann% i kroppen uten å miste muskelmasse.. Bare 2 uker igjen til starten! Gleder og gruer meg samtidig... Blir gøy å se formen.

Lurer veldig på om jeg skal kickstarte dietten med PSMF, eller om jeg skal avslutte med PSMF..

Utlogget veslekardia

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 669
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 669

  • Jeg er minst! Jeg er minst!
Sv: BODYB - Nye frontbilder fra byggingen!
« #102 : 12. februar 2010, 22:24 »
Må isåfall være fra mye svette under trening... Har ikke plaget meg, så kommer nok ikke til å gjøre noe med det heller... Eller bør jeg gjøre det du sier? Det er jo tørr hud så og si over hele ryggen.. ikke så tørr på ben og byst..

Bulk = Gå opp i vekt på en positiv måte; muskelmasse, vann og så lite fett som mulig Smiley Deff er å gå ned i fett og vann% i kroppen uten å miste muskelmasse.. Bare 2 uker igjen til starten! Gleder og gruer meg samtidig... Blir gøy å se formen.

Lurer veldig på om jeg skal kickstarte dietten med PSMF, eller om jeg skal avslutte med PSMF..

nei det er jo ikke farlig, men det vil bli mer og mer flekker etterhvert. og til sommeren vil de jo synes enda mer. og ja, de ser ut som tørre flekker.

aha, da skjønner jeg bulken. men dytter i seg SUNN mat da regner jeg med? skal lese litt om deffing etterhvert. tenkte prøve en halvdeff muligens før bikinisesongen Grin
155.6 cm (går stadig nedover)
58 kg (går stadig oppover)
34 år (går bare én vei)
  innocent
Bedre å være liten og søt,
enn stor og stygg.


<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113464.msg1696547#msg1696547> Logg [/url]

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: BODYB - Nye frontbilder fra byggingen!
« #103 : 12. februar 2010, 23:47 »
aha, da skjønner jeg bulken. men dytter i seg SUNN mat da regner jeg med? skal lese litt om deffing etterhvert. tenkte prøve en halvdeff muligens før bikinisesongen Grin
Det ideelle under en bulk, hadde selvfølgelig vært å legge på seg bare muskler. Men det er ikke akkurat sånn det fungerer. Er du ekstremt flink, kan man gå opp i vekt, legge på seg muskler, og beholde den samme fettprosenten. Når fettprosenten er den samme etter at du har lagt på deg muskler, er forholdet mellom muskler og fett fortsatt det samme som det var før bulken, ergo har du lagt på deg halvparten fett og halvparten muskler. Skjønner du?

Man kan si det sånn at poenget med en deff er å fjerne deler av fettet man eventuelt legger på seg under en bulk.

Utlogget veslekardia

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 669
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 669

  • Jeg er minst! Jeg er minst!
Sv: BODYB - Nye frontbilder fra byggingen!
« #104 : 12. februar 2010, 23:55 »
Det ideelle under en bulk, hadde selvfølgelig vært å legge på seg bare muskler. Men det er ikke akkurat sånn det fungerer. Er du ekstremt flink, kan man gå opp i vekt, legge på seg muskler, og beholde den samme fettprosenten. Når fettprosenten er den samme etter at du har lagt på deg muskler, er forholdet mellom muskler og fett fortsatt det samme som det var før bulken, ergo har du lagt på deg halvparten fett og halvparten muskler. Skjønner du?

Man kan si det sånn at poenget med en deff er å fjerne deler av fettet man eventuelt legger på seg under en bulk.

litt av et regnskap som skal gå opp :Smiley
155.6 cm (går stadig nedover)
58 kg (går stadig oppover)
34 år (går bare én vei)
  innocent
Bedre å være liten og søt,
enn stor og stygg.


<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113464.msg1696547#msg1696547> Logg [/url]

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!