Skrevet av Emne: BODYB - Bildeupdate 9. November  (Lest 171220 ganger)

Utlogget veslekardia

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 669
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 669

  • Jeg er minst! Jeg er minst!
Sv: BODYB - Deffing 2010: Nye bilder 17. Mai!
« #285 : 18. mai 2010, 19:06 »
Du er alltid like imponert over detaljene mine Vesla! Bare vent, du kommer til å være synkron med meg i sinn og sjel etter din første diett! Smiley

jeg trenger opplæring, jeg :Smiley
155.6 cm (går stadig nedover)
58 kg (går stadig oppover)
34 år (går bare én vei)
  innocent
Bedre å være liten og søt,
enn stor og stygg.


<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113464.msg1696547#msg1696547> Logg [/url]

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: BODYB - Deffing 2010: Nye bilder 17. Mai!
« #286 : 21. mai 2010, 21:25 »
jeg trenger opplæring, jeg :Smiley

Det skal du få Smiley

Tung dag på jobb så droppet svømming, ble mye diverse aktiviteter som gir lett kardiopuls på ettermiddagen/kveld også så er i rute.

Stresset dag matmessig,dog  100% diett, men litt lite energi.

50 gram havregrøt + 1 serv whey
1 mongogrovt rundstykke + 1 boks king oscar makrell
50 gram havregrøt + 1 serv whey
400 gram ytrefilet 100 gram potet og 50 gram sopp
2 epler.

Røfflig: 210-220 gram protein, rundt 140-150 gram karb, nok fett men totalt litt for stort underskudd - GÅR NOK GREIT.

Veing og oppkarb i morgen, dette ser jeg utrolig mye frem til.

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: BODYB - Deffing 2010: Nye bilder 17. Mai!
« #287 : 21. mai 2010, 22:48 »
Bare av ren nysgjerrighet, hva spiser du når du karber opp? Kjører du helt clean, eller unner du deg litt kosemat?

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: BODYB - Deffing 2010: Nye bilder 17. Mai!
« #288 : 22. mai 2010, 10:53 »
Dagsvekt; 84.5 Kilo!!!

Siden jeg kom med bilder forrige helg venter jeg til neste helg med oppdateringsbilder! Det blir værre og værre på de 6 diettdagene i uken, natt til idag brukte jeg 2 timer på å få til å sove, helt forferdelig, våkner grytidlig for å innta karbohydratene.. Heldigvis er det ikke lenge igjen nå!!!! Det er så utrolig gøy å se i speilet, en liten revolusjon som har skjedd denne uken som dere får vite om neste helg Smiley

Stian; I begynnelsen karbet jeg kun med god mat som pizza med 800 gram karbonadedeig og litt lettere snacks som nøtti frutti, men etter jeg stagnerte litt prøvde jeg å karbe så mye jeg klarte med ett moderat nivå i bakhodet. Dette vill si at jeg nå gjerne kan spise 1 pakke bixit havrekjeks med sjokoladetrekk, chillinøtter osv osv, nesten alt bortsett fra ren sjokolade og rent godteri, passer på at det alltid er noe positivt i det jeg spiser. Dette har fungert utrolig bra de siste ukene så jeg fortsetter med det - Ekstremt godt for psyken er det også Smiley

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: BODYB - Deffing 2010: Nye bilder 17. Mai!
« #289 : 22. mai 2010, 11:08 »
Herrefred det står stor respekt av deg som klarer å holde deg så strict uten konkurranse (enda. Wink ) i sikte

Du ser helt råå ut og har gjort en kjempegod jobb i tillegg til at du har tilegnet deg mye kunnskap og gjør alt selv - og det liker vi! Honnør Smiley

Håper ikke dietten går til hodet på deg når du er ferdig, og heller ikke andre veien! regner vel ikke med at du vil gaine på deg alt igjen i løpet av drøye 3-4uker.. Tongue
Hvordan har du tenkt videre - lean gain?

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: BODYB - Deffing 2010: Nye bilder 17. Mai!
« #290 : 23. mai 2010, 12:45 »
Bodyb: Ser den! Blir et helvete for meg hvis jeg må spise bare rent på oppkarbene også - det er liksom den ene dagen i uken hvor jeg kan leve litt. Har karbet opp med kun pasta/karbodeig et par ganger, og det gikk jo greit, men jeg savnet kosematen.. Blir uutholdelig for meg i lengden hvis jeg aldri spiser noe fyfymat.

Forøvrig er jeg veldig enig med Riinoo, jeg kan bare se for meg hvor bra det vil gå når du skal deffe til konk for første gang, når du tar det SÅ seriøst som du gjør det nå, og det "bare" er for sommerens skyld!

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: BODYB - Deffing 2010: Nye bilder 17. Mai!
« #291 : 24. mai 2010, 22:31 »
Herrefred det står stor respekt av deg som klarer å holde deg så strict uten konkurranse (enda. Wink ) i sikte

Du ser helt råå ut og har gjort en kjempegod jobb i tillegg til at du har tilegnet deg mye kunnskap og gjør alt selv - og det liker vi! Honnør Smiley

Håper ikke dietten går til hodet på deg når du er ferdig, og heller ikke andre veien! regner vel ikke med at du vil gaine på deg alt igjen i løpet av drøye 3-4uker.. Tongue
Hvordan har du tenkt videre - lean gain?

Tusen takk Therese! Veldig mange som påpeker det samme, men for meg handler det ikke så veldig mye om å stille i en konkuranse eller få tidenes sommerform, det er mange faktorer og motivatorer inne i dette bildet. Men det hadde vært utrolig gøy å stille, og det er noe jeg absolutt ønsker å gjøre om timeplanen min er like egnet mot AF de neste årene fremover - En vet ALDRI hva som skjer, derfor holder jeg det kun som en mulighet.

Jeg har ett stort mål om å finne den perfekte vedlikedholdsplanen jeg planlegger å kjøre ut August - Før jeg starter en lean gain som blir å være til April 2011. Angående avsluttning på diett osv har jeg full kontroll, selvom jeg fråtser på oppkarbingsdagene har jeg ingen problem med å starte søndagene med havregryn og vann - Samtidig som jeg nyter spisedagene til det fulle.

Bodyb: Ser den! Blir et helvete for meg hvis jeg må spise bare rent på oppkarbene også - det er liksom den ene dagen i uken hvor jeg kan leve litt. Har karbet opp med kun pasta/karbodeig et par ganger, og det gikk jo greit, men jeg savnet kosematen.. Blir uutholdelig for meg i lengden hvis jeg aldri spiser noe fyfymat.

Forøvrig er jeg veldig enig med Riinoo, jeg kan bare se for meg hvor bra det vil gå når du skal deffe til konk for første gang, når du tar det SÅ seriøst som du gjør det nå, og det "bare" er for sommerens skyld!

Sålenge en holder oppkarbingen til 1 døgn har jeg hatt gode erfaringer med ubegrenset 'kosemat' om proteinmengden er optimal og en inntar nok omega3,6,9 fettsyrer. De gangene jeg har kjørt oppkarb fra fredag etter trening til søndags morgen, har jeg hatt ett moderat karboinntak og resultatet har vært godt - Dog har jeg ikke prøvd dette i en sluttfase som jeg er i nå (trolig under 10 i fett% snart.)

Takk for varmende ord Stian Smiley



Søndagen ble tung for meg, slike fridager gjør hele dietten ekstra tung (må erfares) ! Resultatet av dette var at jeg droppet lunsjen jeg spiser til vanlig, og spiste 6 epler fordelt på hele dagen i gjengjeld. Det totale energiinntaket ble derfor litt lavere samtidig som det ble litt mindre protein og litt mer karb. Tror dette vill gå greit.

På diettdagene denne uken kommer jeg nok til å spise en god del ekstra karb på kveldene (2-4 frukter per kveld). Sliter litt med sult på kveldene og dette er løsningen sålenge vektnedgangen fortsetter.

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: BODYB - Deffing 2010: Nye bilder 17. Mai!
« #292 : 24. mai 2010, 22:50 »
Hvordan er det du spiser da? Har du samme kcal inntak hver dag, eller høyere på treningsdager og lavere på fri dager?

Du har ikke vurdert intermittent fasting? Det fungerer som ei fele! Anbefaler på en deff, det gjør ting litt enklere. Naturligvis, om du trives med det du holder på med så ikke stop for all del  Grin

Ekstrem bra form, ønsker deg all lykke videre!

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: BODYB - Deffing 2010: Nye bilder 17. Mai!
« #293 : 24. mai 2010, 23:44 »
Hvordan er det du spiser da? Har du samme kcal inntak hver dag, eller høyere på treningsdager og lavere på fri dager?

Du har ikke vurdert intermittent fasting? Det fungerer som ei fele! Anbefaler på en deff, det gjør ting litt enklere. Naturligvis, om du trives med det du holder på med så ikke stop for all del  Grin

Ekstrem bra form, ønsker deg all lykke videre!

Har vurdert IF, men min egenkomponerte diett med mye eksperthjelp fra Daniel Myrvold har fungert så utrolig bra at det ikke har vært behov for en slik reserveløsning. Kjører synkron diett 6 dager i uken, samme inntak på alle dager. Har ca samme forbrenning hver dag da jeg kjører kardio på 'fridagene' i helgene, så det har fungert utrolig bra.

Takk for det! Smiley 


Utlogget pello

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 315
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 315

Har du målt fettprosenten din jevnlig, evt vet du hva du ligger på nå? Så du skrev sånn ca i et innlegg litt lengre oppe. Du ser i hvert fall grisebra ut, kan ikke tro at du har særlig høy prosent. For en stå-på-vilje! Følger med Wink

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Har du målt fettprosenten din jevnlig, evt vet du hva du ligger på nå? Så du skrev sånn ca i et innlegg litt lengre oppe. Du ser i hvert fall grisebra ut, kan ikke tro at du har særlig høy prosent. For en stå-på-vilje! Følger med Wink

Nei, for ett år siden ble jeg analysert av en tanita maskin som mente jeg hadde 14.5% fett ved 87 kilo kroppsvekt. Nå veier jeg 84.5 og har en helt annen kropp, planlegger å ta den samme scanningen i slutten av Juni for å få konstatert om slike maskiner er pålitelige eller ikke. Blir gøy å se! Fettklypa sier 11-13% på magen og alt fra 3-7% på resten av kroppen, så det lover jo godt!

Takk for det Hanne! Er kjent for viljestyrken min Smiley

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Dagsvekt; 84.5!

Utrolig fornøyd med det da jeg spiste 1 hel ananas og 3/4 av en vannmelon som veide 4 kilo i går kveld! (Slapp av, 60 min ekstra kardio på kvelden for denne nytelsen Cheesy) Så egentlig er jeg nok litt lavere!

Legger ved noen bilder FØR oppkarb, det med mest close-up er for å vise konturene jeg har på nedre del av magen, klarer ikke å få frem alle 6 rutene på bilder, men jeg ser hele linja nå!!


Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: BODYB - Deffing 2010; Nye bilder 29.Mai!!
« #297 : 29. mai 2010, 15:08 »
Ser bra ut, sjef! Synes dog det er merkelig at ikke alle magerutene er helt fremme ennå, siden du er såpass definert på resten av kroppen.. Overflødig hud? Eller kanskje de bare ikke er store nok?

Personlig så driter jeg litt i sixpack, men litt kjipt at de ikke synes når det liksom ser ut som om du "er der" hvor de burde synes!

Og låra dine er jo bare helt sheriff Wink

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
Sv: BODYB - Deffing 2010; Nye bilder 29.Mai!!
« #298 : 29. mai 2010, 15:36 »
Dagsvekt; 84.5!

Utrolig fornøyd med det da jeg spiste 1 hel ananas og 3/4 av en vannmelon som veide 4 kilo i går kveld! (Slapp av, 60 min ekstra kardio på kvelden for denne nytelsen Cheesy) Så egentlig er jeg nok litt lavere!

Legger ved noen bilder FØR oppkarb, det med mest close-up er for å vise konturene jeg har på nedre del av magen, klarer ikke å få frem alle 6 rutene på bilder, men jeg ser hele linja nå!!


Kommer seg det her nå, bra bein!!

Vær litt strengere imot deg selv fremover nå da, så tighter du nok inn ennå mer, uansett imponerende og se resultatet og livstilsforvandlingen Smiley

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: BODYB - Deffing 2010; Nye bilder 29.Mai!!
« #299 : 29. mai 2010, 15:43 »
Ser bra ut, sjef! Synes dog det er merkelig at ikke alle magerutene er helt fremme ennå, siden du er såpass definert på resten av kroppen.. Overflødig hud? Eller kanskje de bare ikke er store nok?

Personlig så driter jeg litt i sixpack, men litt kjipt at de ikke synes når det liksom ser ut som om du "er der" hvor de burde synes!

Og låra dine er jo bare helt sheriff Wink
Jeg tror det er fett! Selvom jeg har tatt av meg mye, har jeg troen på at det er fett! Klypa indikerer ca 12% på magen, og 4-8% på resten av kroppen, så det er jo litt rart! Nå når jeg karber opp synes alle 6, så håper jeg kvitter meg med det siste nå! Er ikke det viktigste for meg, men nedre del av mage er VELDIG viktig for meg! Om det ikke er mageruter så skal det iallefall være fettfritt i sommer! Wink Tusen takk Stian!! Cutsa i lårene er jeg utrolig fornøyd med nå, leggene er også ganske groteske med div blodårer Cheesy

Kommer seg det her nå, bra bein!!

Vær litt strengere imot deg selv fremover nå da, så tighter du nok inn ennå mer, uansett imponerende og se resultatet og livstilsforvandlingen Smiley

Takk Daniel Smiley Om det noen gang kommer en totalrenoveringsartikkel om meg i treningsforum magasinet i fremtiden, skal du få en stor takk der Smiley Du vet hvor takknemmelig jeg er for all hjelp!

Så på kvitteringa idag, og det viste seg at vannmelonen var 5.5 kilo, jeg spiste 3/4... Tongue Er 100% klar over at dette ikke er optimalt, derfor kjørte jeg 60 min ekstra kardio på kvelden før jeg spiste denne Smiley Var dog ikke verd det, fikk krampe i magen og følte for å spy, spiste litt for fort Grin

Jeg har ikke vært slakk på dietten i det hele tatt om du har inntrykk av det Daniel! Kjørt 100% + maks 2 epler og 250 gram melon på kveldene! Dette skal da bare være positivt med tanke på at jeg ellers også har litt for lite antioksidanter i diettkosten.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!