Skrevet av Emne: BODYB - Bildeupdate 9. November  (Lest 171233 ganger)

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: BODYB - Deffing 2010 OVER: Resultat 24. Juni S.25
« #375 : 11. juli 2010, 18:56 »
du har en perfekt kropp, faktisk! ikke mer å si! interessante mål forresten, tror jeg er 83 cm rundt livet på en halvgod dag Tongue. vil du låne buksene mine? innocent
Når en er stram, er ingen klær for små! Bring them, så kan jeg prøve undertøyet ditt også, trenger nytt strandutsyr Wink

11 cm på magen på 4 måneder!!
Imponerende  Smiley
Takk! Er svær fornøyd selv Smiley

Sykt bra form må jeg si! Smiley
Bestemt deg om du skal stille til neste år?

Har utrolig lyst, så får se om jeg blir fornøyd med brystet etter årets offseason!

Utrolig bra jobba Wink Sjer bra ut!


Mye kalorier lå du på daglig under bulkinga? Smiley


*Bra armer btw Cheesy
Tusen takk! Bestemte meg for å ligge rundt 3500 uten kardio, men i realiteten var jeg nærmere 4000 daglig! UTEN kardio..
For en kjekk fyr! Sykt bra jobba, kompis!! Evig misunnelig.

Ser magen har blitt bra, har ikke lagt merke til de muskelpølsene før! Er alle rutene fremme ennå, eller? Litt for blurry pic til at man kan helt se hvor vaskulær du er. Men bra jobba! Dette fortjener du Wink
De 2 nederste er kun fremme når jeg er litt dehydrert og har en bra dag, så må se om jeg ikke får lagt på meg litt mer masse på dette partiet i vinter før neste års poseringssommer Smiley Ikke vær misunnelig Stian, se på det som motivasjon, du har det i deg Smiley

Meget bra nedgang, men er de målene der sammen med bildet?
Ser ut som du har mye mindre midje/mage enn de målene du oppgir syntes jeg, på en positive måte Smiley

Målene stemmer mot bildet, synes jeg ser ganske liten ut på alle bilder, må kanskje begynne å holde en fyrstikkeske eller slegge som målestokk Smiley


Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: BODYB - Deffing 2010 OVER: Resultat 24. Juni S.25
« #376 : 11. juli 2010, 19:05 »
Da var jeg altså tilbake, etter 2 uker i Spania med 5-7000 daglig inntak av kalorier og 2-3 øl hver dag.
Er 89 kilo, og føler meg bloated - Blir kun 3 helkroppsøkter i uken fremover så får se hva jeg ender på.

Slenger med ett bilde av dagsformen.

Utlogget veslekardia

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 669
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 669

  • Jeg er minst! Jeg er minst!
ikke akkurat bloated! har du ikke selvinnsikt  Grin.
155.6 cm (går stadig nedover)
58 kg (går stadig oppover)
34 år (går bare én vei)
  innocent
Bedre å være liten og søt,
enn stor og stygg.


<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113464.msg1696547#msg1696547> Logg [/url]

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Da var jeg altså tilbake, etter 2 uker i Spania med 5-7000 daglig inntak av kalorier og 2-3 øl hver dag.
Er 89 kilo, og føler meg bloated - Blir kun 3 helkroppsøkter i uken fremover så får se hva jeg ender på.

Slenger med ett bilde av dagsformen.
Uff, nå har du blitt veldig tjukk altså. Er så vidt plass til deg i bildet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tongue

Bare sunt for kroppen med litt ekstra kalorier, det du har lagt på deg, renner nok fort av igjen. Det er liksom litt begrenset hvor mye du kan klare å fucke opp iløpet av bare to uker Wink Bare å komme inn i rutine igjen, så er det bare plankekjør! Synes faktisk ikke du ser så sykt bloated ut heller, men det er vel noe du merker bedre sjæl.

Pumpa på!!!

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
ikke akkurat bloated! har du ikke selvinnsikt  Grin.

Heyhey Vesla, ikke gå for fort frem, spar på komplimentene Wink 
Uff, nå har du blitt veldig tjukk altså. Er så vidt plass til deg i bildet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tongue

Bare sunt for kroppen med litt ekstra kalorier, det du har lagt på deg, renner nok fort av igjen. Det er liksom litt begrenset hvor mye du kan klare å fucke opp iløpet av bare to uker Wink Bare å komme inn i rutine igjen, så er det bare plankekjør! Synes faktisk ikke du ser så sykt bloated ut heller, men det er vel noe du merker bedre sjæl.

Pumpa på!!!

Ser vell ikke så veldig bloated ut, la jo ut det værste bilde jeg klarte å ta i pose Tongue For å vise kiloene!

Kjører på med relativt stort overskudd denne uken også, men har begynt med helkropp 3 ganger i uken som føres i loggen!


Nå gleder jeg meg til høsten, skal jobbe mye med brystet sålenge det er 100% friskt, SOM DET MÅ VÆRE! Skuldrene skal også tynes MYE, for de skal bli større. Eller har jeg ingen konkrete planer om å bygge spesifikt på andre deler av kroppen - Med mindre noen har noen innspill på hvordan fysikken min kan forbedres mot Athletic Fitness?

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Har vært 4 treningsfri uker med godt over 5000 kalorier daglig snart. Tror dette har vært bra for meg for jeg føler meg utrolig vel selvom jeg ser bloated ut.. Starter opp 100% med vedlikedhold på Mandag som kommer, er VELDIG usikker på hva jeg skal gjøre nå. Det blir en lang fase med prøving og feiling på kosten, finne en fin balanse mellom gaining og vedlikedhold.

Har sett litt på stronglifts 5x5 og vet det er noe for meg dersom jeg skal gaine. Lurer samtidig på om det kan være lurt med en 4 eller 5 splitt nå som jeg er litt mer enn viderekommen, tror jeg kan dra stor nytte av 1 uke hvile mellom hver treningsøkt på spesifike muskler.

Er i den forstand veldig åpen for forslag nå, om det er noen standariserte 4 split program?  Samtidig er jeg åpen for forslag rundt 5x5? I første omgang handler det om å vedlikedholde vekten! Så er veldig usikker på reps og økning...

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: BODYB - Starter opp igjen, trenger råd!
« #381 : 25. juli 2010, 20:11 »
Finner ikke så veldig mye informasjon om standariserte 4 split program, så blir å kjøre den vanlige 2 splitten til jeg finner ut hva jeg ønsker å gjøre fremover.



Mandag og Tirsdag = 12 Repetisjoner
Tirsdag og Fredag = 8 Repetisjoner


Mandag / Torsdag


Knebøy
Skråbenk
Dips
Arnold Press
Benhev


Tirsdag / Fredag

BREDE Chins
Liggende roing
Stående bicepscurl med EZ
Rygghev





Gleder meg til å komme igang nå, blir en GOD del kardio selvom jeg bare skal vedlikedholde Smiley

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: BODYB - Starter opp igjen, trenger råd!
« #382 : 05. august 2010, 23:07 »
Pass på så det ikke blir FOR mye kardio, da er jo du plutselig i underskudd igjen. Wink

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: BODYB - Starter opp igjen, trenger råd!
« #383 : 06. august 2010, 00:04 »
Pass på så det ikke blir FOR mye kardio, da er jo du plutselig i underskudd igjen. Wink
Eventuelt så mye at jeg får senebetennelse i leggen HuhHuhHuh  what Undecided
Sykemeldt og ingen trening.... Kjenner at pondusen vokser hvert sekund..

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: BODYB - Starter opp igjen, trenger råd!
« #384 : 06. august 2010, 00:54 »
Bare begrense kalorien tilsvarende så klarer du nok å vedlikeholde til en viss grad. Wink
Spørs jo hvor stillesittende du er, men om du kan presse ut en sykkel / svømme / gåtur så er jo det full fres. Bare pass på at det ikke blir intensivt så er jo du homefree!

God bedring, buddy!

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: BODYB - Starter opp igjen, trenger råd!
« #385 : 06. august 2010, 01:00 »
Kan jo begynne litt smått med roing som kardio, kan du ikke? Du som snart skal stille i AF og greier Smiley

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: BODYB - Starter opp igjen, trenger råd!
« #386 : 06. august 2010, 01:05 »
Kan jo begynne litt smått med roing som kardio, kan du ikke? Du som snart skal stille i AF og greier Smiley
Kan ikke det sålenge jeg har betennelsen, går jo på krykker! Legen vill at jeg skal holde meg helt i ro, men skal høre om jeg kan kjøre litt SITTENDE roing, der jeg kun bruker armene og bena hviler på bakken!
Bare begrense kalorien tilsvarende så klarer du nok å vedlikeholde til en viss grad. Wink
Spørs jo hvor stillesittende du er, men om du kan presse ut en sykkel / svømme / gåtur så er jo det full fres. Bare pass på at det ikke blir intensivt så er jo du homefree!

God bedring, buddy!

Som sagt, krykker! Er helt HC, latterlig dårlig timing! Men en må vell bare regne med litt skader når en trener så mye...

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: BODYB - Starter opp igjen, trenger råd!
« #387 : 06. august 2010, 01:06 »
Må lære å begrense deg vettu! Overivrig! Skakke snakke jeg som har ødelagt skuldra mi i sikkert 6 mnd fremover.. Wink IGJEN!

Utlogget Jan S

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 247
  • Honnør: 110
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 247

Sv: BODYB - Starter opp igjen, trenger råd!
« #388 : 10. august 2010, 08:55 »
Har vært 4 treningsfri uker med godt over 5000 kalorier daglig snart. Tror dette har vært bra for meg for jeg føler meg utrolig vel selvom jeg ser bloated ut.. Starter opp 100% med vedlikedhold på Mandag som kommer, er VELDIG usikker på hva jeg skal gjøre nå. Det blir en lang fase med prøving og feiling på kosten, finne en fin balanse mellom gaining og vedlikedhold.

Har sett litt på stronglifts 5x5 og vet det er noe for meg dersom jeg skal gaine. Lurer samtidig på om det kan være lurt med en 4 eller 5 splitt nå som jeg er litt mer enn viderekommen, tror jeg kan dra stor nytte av 1 uke hvile mellom hver treningsøkt på spesifike muskler.

Er i den forstand veldig åpen for forslag nå, om det er noen standariserte 4 split program?  Samtidig er jeg åpen for forslag rundt 5x5? I første omgang handler det om å vedlikedholde vekten! Så er veldig usikker på reps og økning...

Vil du bli sterkere eller ha mer volum?
Nå vet jeg ikke hvordan kroppen din reagerer på 5*5 men jeg føler jeg bygger mer volum med høyere rep, og heller legge inn noen tunge dager her og der.
Meritter i AF
Stavanger open  2pl ( debutant ) 2009
Trondheim open 1pl 2009
Nm 2011 2 pl

Sponsorer:  www.mhkosthold.no
                 www.shadowtans.no

Profil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87272.msg1267675;topicseen#new

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: BODYB - Starter opp igjen, trenger råd!
« #389 : 10. august 2010, 16:47 »
Vil du bli sterkere eller ha mer volum?
Nå vet jeg ikke hvordan kroppen din reagerer på 5*5 men jeg føler jeg bygger mer volum med høyere rep, og heller legge inn noen tunge dager her og der.

Senebetennelse nå Jan, får lov til å trene lett uten å belaste foten i det hele tatt fra og med i dag!
Før betennelsen har jeg sett mye på 5/3/1, har planlagt å kun vedlikedholde og bli sterkere i første omgang, så bli det litt volum etter nyttår før ny deff! Smiley Ønsker å legge på meg rundt bryst og skulder, mer masse!

Hvordan ser en typisk 4 eller 5 splitt ut for deg da Jan? MTP repetisjoner, antall set og øvelser? Hvilken muskler kjører du sammen, og hvordan unngår du å trene samme muskler flere dager på rad hvis d f.eks trener armer en dag, og skulder dagen etter? Vanskelig å unngå å trene armene f.eks ikke sant!

Var 92 kilo når jeg fikk betennelse i leggen/foten for 1 uke siden, idag var jeg 91 kilo... Ikke bra! Har spist ganske mye dritt, men tydeligvis litt for lite... Bedre å holde vekten / gå litt opp istedenfor å tape meg nå!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!