Skrevet av Emne: BODYB - Bildeupdate 9. November  (Lest 171365 ganger)

Utlogget Styrketrenern

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 482

Sv: BODYB - Deff 2011 igang: 1# update s.31
« #480 : 04. mai 2011, 10:36 »
Konstruktiv kritikk er bare bra det.. Meen -
Har du sett resten av kroppen? Hvis vi snakker om bildene fra side.30? Herregud det er jo rått, og det er jo aldeles ikke for mye fett på magen?? :S

Jeg tror litt av poenget han vil frem til er at det er ikke nødvendig å bulke seg opp SÅ mye på kort tid, da blir det unødvendig mye fett. Hvis han hadde hatt en mere stabil vektoppgang, muligens over litt lengre tid ville han muligens også lagt på seg mere muskelmasse. Dette blir jo antagelser og en diskusjon i seg selv da ingen vet noe fasit svar.

Å begynne å kverulere om det er mye eller lite fett på magen, blir litt unødvendig i det store og hele bildet. Viktigste i denne sammenhengen var ikke at du/dere skulle henge dere opp i at han nevnte mye fett på magen, men ved _optimal_ utnyttelse av bulk så burde dette gått over muligens lengre tid (?)
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."


Utlogget Thorkel

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 250
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 250

Sv: BODYB - Deff 2011 igang: 1# update s.31
« #481 : 04. mai 2011, 13:05 »
Konstruktiv kritikk er bare bra det.. Meen -
Har du sett resten av kroppen? Hvis vi snakker om bildene fra side.30? Herregud det er jo rått, og det er jo aldeles ikke for mye fett på magen?? :S
Nå snakker jeg om bulke bildene av han. Der har han etter mitt øye for mye fett generelt, og det synes spesielt på magen.

Stiansoftcore : Dårlig posering eller ej, baksiden bør han jobbe mer med.
Sponset av : http://www.nutrishop.no/
Min blogg : http://myroadtovictory.blogg.no/

Få ekstra 10% rabatt på Nutrishop med rabattkoden "erik1"

Utlogget Thorkel

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 250
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 250

Sv: BODYB - Deff 2011 igang: 1# update s.31
« #482 : 04. mai 2011, 13:27 »
Poenget med en bulk er vell at du skal spise nok mat sånn du vet sikkert at musklene får nok næring?  Shocked Jeg mener han har overdrevet pga fettprosenten hans har steget til de grader på så kort tid. Du trenger ikke være rakettforsker for og se at han har spist ioverkant mye mat, han kunne spist mye mindre men hadt same gainsa muskulært + hadt et bedre utgangspunkt når dietten kom.

Om kroppen får mer enn nok mat på 4200kcal ed, vokser du ikke mer med 7000kcal. Ja kroppsvekten stiger mer men om du tror dette er muskelmasse må du tro om igjen  what
Sponset av : http://www.nutrishop.no/
Min blogg : http://myroadtovictory.blogg.no/

Få ekstra 10% rabatt på Nutrishop med rabattkoden "erik1"

Utlogget Oda

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 083
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 083

  • Webern
Sv: BODYB - Deff 2011 igang: 1# update s.31
« #483 : 04. mai 2011, 13:28 »
Jeg tror litt av poenget han vil frem til er at det er ikke nødvendig å bulke seg opp SÅ mye på kort tid, da blir det unødvendig mye fett. Hvis han hadde hatt en mere stabil vektoppgang, muligens over litt lengre tid ville han muligens også lagt på seg mere muskelmasse. Dette blir jo antagelser og en diskusjon i seg selv da ingen vet noe fasit svar.
Å begynne å kverulere om det er mye eller lite fett på magen, blir litt unødvendig i det store og hele bildet. Viktigste i denne sammenhengen var ikke at du/dere skulle henge dere opp i at han nevnte mye fett på magen, men ved _optimal_ utnyttelse av bulk så burde dette gått over muligens lengre tid (?)
Jo, enig med deg om dette! Men hvorfor gi kritikk på noe som etter min mening ikke er noe å kritisere?
Det var dette jeg reagerte på.. Jeg synes det var unødvendig kritikk, da jeg er av den oppfattning at det aldeles ikke ble for mye fett på denne "bulkeperioden"
Nå snakker jeg om bulke bildene av han. Der har han etter mitt øye for mye fett generelt, og det synes spesielt på magen.

Stiansoftcore : Dårlig posering eller ej, baksiden bør han jobbe mer med.
Ja, bulkebildene fra side 30!
De er etter min mening jævlig bra, og normale. Har sett langt verre resultater av diverse "bulker". Derfor lurte jeg på om du hadde sett noen bilder jeg ikke hadde sett Smiley
Men smaken er som baken Smiley
Min Logg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104919.0

Søsters Blogg
Trening, bodyfitness og fordommer
http://www.kriweb.no/

Utlogget Styrketrenern

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 482

Sv: BODYB - Deff 2011 igang: 1# update s.31
« #484 : 04. mai 2011, 14:42 »
Jo, enig med deg om dette! Men hvorfor gi kritikk på noe som etter min mening ikke er noe å kritisere?
Det var dette jeg reagerte på.. Jeg synes det var unødvendig kritikk, da jeg er av den oppfattning at det aldeles ikke ble for mye fett på denne "bulkeperioden"

Forstod jeg deg rett så kritiserer du kritikken for det var litt unødvendig kritikk? ble litt mye "kritikk" her Smiley hehe.


Er forsåvidt enig i det. For det er ikke det viktigste å kritisere. Men det kan være lurt å utrykke seg forde. Så en blir mere oppmerksom, og til neste gang vil en nærme seg en mere "optimal" bulk, og derifra blir veien til deffing og en mere markert kropp lettere. Bulke så kraftig at en pådrar seg en unødig høy fettprosent, gjør en det bare vanskeligere for seg selv, da veien til sommerkroppen blir lengre unna, enn hvis det var litt det motsatte!
Uansett er det ikke vits å overdramatisere Smiley Dette er likevel hva man kan kalle en vellykket bulk, og du har fått fine resultater
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."


Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: BODYB - Deff 2011 igang: 1# update s.31
« #485 : 04. mai 2011, 15:43 »
Er det bare meg eller er det ingen som tør og komme med kritikk? Feks: Trener du ikke skuldre, eller er du bare født uten baksiden av skuldera? ;P

For og si det litt pent, var jeg deg ville jeg prioritert overdelen av brystet, generelt ryggen og skuldre spesielt baksiden. En annen ting, bulken din har du overdrevet til de grader. Når fettprosenten begynner og bli så høy som din har vært så må du inse at du spiser alt for mye og alt blir til fett. Poenget med en bulk er ikke og få mest mulig fett på magen.. Du gjør det bare værre for deg selv når det kommer til dietten. Ser folk sier bra bulk - nei dårlig bulk ALT for mye fett, alt annet enn nødvendig for maksimal muskeløkning.

Mener ikke og være frekk ellerno, men vil du ikke heller høre litt posetivkritikk sånn du vet hva du bør jobbe med for og bli enda bedre enn 100stk som bare sier "RÅ FORM MAN!" ikke det du blir bedre av  Smiley Men for alldel ut i fra det jeg har sitt av deg har du noen bra lår virker det som.

Takk for feedback!
Om du hadde lest bildeloggen hadde du allerede vært inneforstått med brystskaden jeg sleit med i 6 måneder, at jeg er utrolig dårlig på lats-spread som jeg øver på hver dag for å forbedre meg og at denne "blodbulken" var et prøveprosjekt: Jeg er inneforstått med den innstillingen at for å virkelig lære noe, så må du gjøre noen feil.

Siterer meg selv fra innlegget med superbulkbildet:
Sitat
"Jeg har hatt veldig god effekt av denne bulkeperioden, men dette blir nok den siste med så stor vektoppgang."

Ikke sant? Smiley

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: BODYB - Deff 2011 igang: 1# update s.31
« #486 : 04. mai 2011, 15:47 »
Til hans forsvar har han slitt med en brystskade. Latspread er vel eller ikke den enkleste poseringen å treffe 100% på i starten. Tydelig at han krummer thorakalryggen, og lite av skuldrene kommer frem.

Bare noe jeg legger merke til  what
!
Konstruktiv kritikk er bare bra det.. Meen -
Har du sett resten av kroppen? Hvis vi snakker om bildene fra side.30? Herregud det er jo rått, og det er jo aldeles ikke for mye fett på magen?? :S

Takk for støtten Oda, men det er for mye fett i forhold til hva jeg ønsker å ligge på. Det de fleste ikke skjønner er at magen min ser slik ut hele året, bortsett fra den ene dagen etter fullført diett som avatarbildet mitt er tatt på. Hvis dere ser tilbake i bildeloggen er det flere bildebevis 2-3 uker etter diettslutt, der jeg har skeiet skikkelig ut.

Jeg skal ta det siste av magen, men det tar tid! Smiley Mange har konkludert med at det må være en del hud, siden jeg var såppas lavt i fett% på resten av kroppen ifjor - Men det skal også kunne fikses, sålenge jeg tar tiden til hjelp!

Utlogget Thorkel

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 250
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 250

Sv: BODYB - Deff 2011 igang: 1# update s.31
« #487 : 04. mai 2011, 16:06 »
Om du er god eller dårlig på en posering klarer vi uansett og se muskelen, og det er tydelig at baksiden på skuldera di henger etter, det såg jeg også på andre bilder. Skade eller ej jeg må få påpeke at brystet henger etter, har selv operert og brystet er min største prioritering.
Tror du skjønner at du lot fettprosenten bli litt for høy, og at du ikke gjør det igjen.

Oda : Jeg må jo få kritisere det jeg føler han har gjort feil. Så ender vi diskusjonen om bulken hans der.  Smiley

Styrketreneren : Du er inne på noe ja! Smiley
Sponset av : http://www.nutrishop.no/
Min blogg : http://myroadtovictory.blogg.no/

Få ekstra 10% rabatt på Nutrishop med rabattkoden "erik1"

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: BODYB - Deff 2011 igang: 1# update s.31
« #488 : 04. mai 2011, 16:10 »
Her en en posering jeg føler jeg mestrer veldig mye bedre, selvom jeg sliter med å legge ut venstre lats.

Utlogget Espenc

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 837
  • Honnør: 278
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 837

  • It's All About The Aesthetics!
Sv: BODYB - Deff 2011 igang: 1# update s.31
« #489 : 04. mai 2011, 16:11 »
Satan for noe legger! crazy!
Alder: 1989
Vekt: 95kg~
Høyde: 1.83

Benk: 1x120kg
Bøy: 1*172.5kg 19.02.13
Frontbøy 1x130kg 05.03.13
Mark: 1*200kg 03.04.12
Militæpress: 1*80kg 16.02.13
Clean & Jerk: 1.90kg 26.02.12

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=76095.0 Treningslogg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=81042.0#msg1154832 Bildelogg.

Utlogget Thorkel

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 250
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 250

Sv: BODYB - Deff 2011 igang: 1# update s.31
« #490 : 04. mai 2011, 16:17 »
Ja ser venstre side hang litt etter, øvelse gjør mester Smiley Fra rompa og ned er helt klart din sterkeste side, men også her synes det at baksiden på skulderen henger etter, mangen som sliter med den. Feks kan du trene baksiden på selv skulder-dagen og etter du har trent rygg? Smiley Men nok om skuldrene tror du tar poenget! Smiley
Sponset av : http://www.nutrishop.no/
Min blogg : http://myroadtovictory.blogg.no/

Få ekstra 10% rabatt på Nutrishop med rabattkoden "erik1"

Utlogget TrainlikeaFreak

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4

  • Light
Sv: BODYB - Deff 2011 igang: 1# update s.31
« #491 : 05. mai 2011, 10:53 »
Hadde du prøvd og spre latsene og stå skikelig på gulvet med bena hadde du kanskje fått mer brede langt i fra å mestre denne posen.. Kjør på !! videre Wink
Go Hard Or Go Home!

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: BODYB - Deff 2011 igang: 1# update s.31
« #492 : 05. mai 2011, 20:15 »
Satan for noe legger! crazy!

Takk, legger og lår er det jeg er mest stolt av egentlig! Selvom det er veldig problematisk når jeg skal kjøpe bukser....

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: BODYB - Deff 2011 igang: 1# update s.31
« #493 : 05. mai 2011, 20:16 »
Hadde du prøvd og spre latsene og stå skikelig på gulvet med bena hadde du kanskje fått mer brede langt i fra å mestre denne posen.. Kjør på !! videre Wink

Jeg får ikke til å 'dra ut ryggen'! Blir bare en naturlig stilling om du skjønner... Må nok coaches i posering om jeg skal bli god Smiley

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: BODYB - Deff 2011 igang: 1# update s.31
« #494 : 07. mai 2011, 12:34 »
Dagsvekt: 93.4 kilo


Lettvekter...

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!