Skrevet av Emne: Hvem er DIN helt ?  (Lest 6191 ganger)

Utlogget Tannfeen

Sv: Hvem er DIN helt ?
« #15 : 25. august 2009, 22:40 »
Michael "Hawk" Hegstrand har vært mitt forbilde innen bygging og styrke siden jeg var ca 5 år gammel og så på wrestling på sky channel. Smile
Bare synd jeg aldri kommer til å klare å slå benkpressen til hawk som er 265 raw....



Døde av hjerteinfarkt?
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Hvem er DIN helt ?
« #16 : 25. august 2009, 22:45 »
Vært mitt forbilde siden VM 1998. Da var jeg rundt 7 år gammel.

En perfekt fotballspiller med et godt personlighet. Muligens en av de største innenfor sport.
Og det er selveste Zidane, ingen over og ingen ved siden:

Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: Hvem er DIN helt ?
« #17 : 25. august 2009, 23:08 »
Vært mitt forbilde siden VM 1998. Da var jeg rundt 7 år gammel.

En perfekt fotballspiller med et godt personlighet. Muligens en av de største innenfor sport.
Og det er selveste Zidane, ingen over og ingen ved siden:



Også ern en jævel på springskalle!  Grin Meget god spiller uten tvil , det Franske laget var en fryd å se på i sin tid!

PS: Jadda, vet at Italieneren var stor i kjeften først.  Wink

Utlogget Gemellus

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 118
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 118

Sv: Hvem er DIN helt ?
« #18 : 25. august 2009, 23:17 »
Døde av hjerteinfarkt?

Ja, døde 46 år gammel i 2003.... Husker jeg var litt emo det året  Ohmy

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Hvem er DIN helt ?
« #19 : 25. august 2009, 23:20 »
Jeg ser enormt opp til svigerfar min. Han er min hverdagshelt.  Smile

Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Hvem er DIN helt ?
« #20 : 25. august 2009, 23:37 »
Også ern en jævel på springskalle!  Grin Meget god spiller uten tvil , det Franske laget var en fryd å se på i sin tid!

PS: Jadda, vet at Italieneren var stor i kjeften først.  Wink

Hehe, ja Tongue Men litt synd at han gjorde det, han kunne vært med til å avgjøre finalen på straffekonk, og jeg er sikker på at han hadde klart å sette ballen i mål, sånn egentlig var det hans skyld at de ikke vant VM 2008.

Men den personligheten han har (rolig og avslappet fyr) + fotballtalentet, er det som gjør han bedre enn de andre spillerne.
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Amund Bjone

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 287
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 287

Sv: Hvem er DIN helt ?
« #21 : 25. august 2009, 23:54 »
Tom Platz for syk bøying og Lee Priest for og se brutal ut.


Utlogget Berdal*

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 518
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 518


Utlogget The Weise-Guy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 886
  • Honnør: 375
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 886

  • Nidarø Styrkeløftklubb
Sv: Hvem er DIN helt ?
« #23 : 26. august 2009, 00:16 »
Richard Skog - Pga psyken hans

Jon Pall Sigmarson - Pga berserker modusen hans, evnen til og klikke totalt i konkuranse, AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH - I AM THE VIKING!!!!!!! >Cheesy

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Hvem er DIN helt ?
« #24 : 26. august 2009, 00:23 »
Richard Skog - Pga psyken hans

Jon Pall Sigmarson - Pga berserker modusen hans, evnen til og klikke totalt i konkuranse, AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH - I AM THE VIKING!!!!!!! >Cheesy
Ehemm....
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Raggis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 926

Sv: Hvem er DIN helt ?
« #25 : 26. august 2009, 08:34 »
Dick Hoyt er en ekte hverdagshelt og ett stort forbilde.

Sitat
Eighty-five times he's pushed his disabled son, Rick, 26.2 miles in Marathons. Eight times he's not only pushed him 26.2 miles in a Wheelchair but also towed him 2.4 miles in a dinghy while swimming and Pedaled him 112 miles in a seat on the handlebars--all in the same day.

Dick's also pulled him cross-country skiing, taken him on his back Mountain climbing and once hauled him across the U.S. On a bike. Makes Taking your son bowling look a little lame, right?

And what has Rick done for his father? Not much--except save his life.
This love story began in Winchester , Mass. , 43 years ago, when Rick Was strangled by the umbilical cord during birth, leaving him Brain-damaged and unable to control his limbs.

"He'll be a vegetable the rest of his life;'' Dick says doctors told him And his wife, Judy, when Rick was nine months old. ``Put him in an Institution.''

But the Hoyts weren't buying it. They noticed the way Rick's eyes Followed them around the room. When Rick was 11 they took him to the Engineering department at Tufts University and asked if there was Anything to help the boy communicate. ``No way,'' Dick says he was told. ``There's nothing going on in his brain.''

"Tell him a joke,'' Dick countered. They did. Rick laughed. Turns out a Lot was going on in his brain. Rigged up with a computer that allowed Him to control the cursor by touching a switch with the side of his Head, Rick was finally able to communicate. First words? ``Go Bruins!'' And after a high school classmate was paralyzed in an accident and the School organized a charity run for him, Rick pecked out, ``Dad, I want To do that.''

Yeah, right. How was Dick, a self-described ``porker'' who never ran More than a mile at a time, going to push his son five miles? Still, he Tried. ``Then it was me who was handicapped,'' Dick says. ``I was sore For two weeks.''

That day changed Rick's life. ``Dad,'' he typed, ``when we were running, It felt like I wasn't disabled anymore!''

And that sentence changed Dick's life. He became obsessed with giving Rick that feeling as often as he could. He got into such hard-belly Shape that he and Rick were ready to try the 1979 Boston Marathon.

``No way,'' Dick was told by a race official. The Hoyts weren't quite a Single runner, and they weren't quite a wheelchair competitor. For a few Years Dick and Rick just joined the massive field and ran anyway, then They found a way to get into the race Officially: In 1983 they ran another marathon so fast they made the Qualifying time for Boston the following year.

Then somebody said, ``Hey, Dick, why not a triathlon?''

How's a guy who never learned to swim and hadn't ridden a bike since he Was six going to haul his 110-pound kid through a triathlon? Still, Dick Tried.

Now they've done 212 triathlons, including four grueling 15-hour Ironmans in Hawaii . It must be a buzzkill to be a 25-year-old stud Getting passed by an old guy towing a grown man in a dinghy, don't you Think?

Hey, Dick, why not see how you'd do on your own? ``No way,'' he says. Dick does it purely for ``the awesome feeling'' he gets seeing Rick with A cantaloupe smile as they run, swim and ride together.

This year, at ages 65 and 43, Dick and Rick finished their 24th Boston Marathon, in 5,083rd place out of more than 20,000 starters. Their best Time? Two hours, 40 minutes in 1992--only 35 minutes off the world Record, which, in case you don't keep track of these things, happens to Be held by a guy who was not pushing another man in a wheelchair at the Time.

``No question about it,'' Rick types. ``My dad is the Father of the Century.''

And Dick got something else out of all this too. Two years ago he had a Mild heart attack during a race. Doctors found that one of his arteries Was 95% clogged. ``If you hadn't been in such great shape,'' One doctor told him, ``you probably would've died 15 years ago.'' So, in a way, Dick and Rick saved each other's life.

Rick, who has his own apartment (he gets home care) and works in Boston, and Dick, retired from the military and living in Holland, Mass. , always find ways to be together. They give speeches around the country and compete in some backbreaking race every weekend, including this Father's Day.

That night, Rick will buy his dad dinner, but the thing he really wants to give him is a gift he can never buy.

``The thing I'd most like,'' Rick types, ``is that my dad sit in the chair and I push him once.''

http://www.teamhoyt.com/
http://en.wikipedia.org/wiki/Team_Hoyt

Denne mannen  beste maratontid er 2 timer og 40 minutes fra 1992. Altså omkring 35 minutter bak  Haile Gebrselassie  sin verdensrekord fra 2007. Og det med å skyve sønnen sin i en rullestol foran seg hele veien.
Styrkeløfter som for tiden pleier skader
Stevnepers:
Bøy:250kg Benk:180kg Mark:240kg - Total:662,5kg
Raw:
Bøy:3x200kg Benk:150kg Mark:3x230kg

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Hvem er DIN helt ?
« #26 : 26. august 2009, 08:59 »
Her er noen av heltene mine:
 * Karl Marx
 * Isaac Newton
 * Charles Darwin
 * Richard Dawkins
 * Archimedes
 * Alan Turing
 * Lamar Gant
 * Jimmy Page
 * John Bonham
 * Tony Iommy
 * Jeff Beck
 * Phil Lynnott
 * Robert Johnson
 * Evo Morales
 * Hatshepsut
 * Hugo Chavez

Det er noen som jeg kommer på i farten.  Det er litt pinlig at det bare er en kvinne på denne lista.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Vegeta

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 224
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 224

  • "Uninhibited by foolish emotion!"
Sv: Hvem er DIN helt ?
« #27 : 26. august 2009, 09:11 »
Min mor  Smiley spesialsykepleier i geriatri og smertelindring for terminale pasienter.


Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Hvem er DIN helt ?
« #28 : 26. august 2009, 09:21 »
Min mor  Smiley spesialsykepleier i geriatri og smertelindring for terminale pasienter.

Dette respekterer jeg dypt.  Honnør er avgitt.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hvem er DIN helt ?
« #29 : 26. august 2009, 09:31 »
Dette respekterer jeg dypt.  Honnør er avgitt.

Skal du gi honnør til han fordi mora hans er bra, så bør jeg få sånn ca 1 million honnører. Mora mi fika til Trond Giske.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!