Skrevet av Emne: alle les her!!!!ekstremt viktig!!!!!  (Lest 10122 ganger)

Utlogget prizm-image

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 94
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 723

Sv: alle les her!!!!ekstremt viktig!!!!!
« #75 : 04. september 2009, 23:52 »
at du ønsker at uskyldige barn skal dø,og i tillegg påstår at alle politifolk er noen svin
ja da har du det faen meg  ikke godt i huet ditt Cool
VEIKING-POWER FOREVER AZZ
STEI KLIN WITT TJIKKEN ÆND REIS
BOLING AR FÅRR PUSSIS
NO PAIN NO MØSSEL-GAY-NING

Utlogget Jølsrud

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 397
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 397

Sv: alle les her!!!!ekstremt viktig!!!!!
« #76 : 05. september 2009, 00:05 »
takker alle som har signert!kommer ikke til å gi meg før denne saken er vunnet!
rettferdigheten skal seire!
har et ekstremt nært forhold til min egen amstaff,og et ekstremt HAT overfor ALL snut.derfor jeg reagerer som jeg gjør.noen vil forstå,andre ikke..sånn er livet

A.C.A.B.

Du er kul som hater snuten sånn da, hva har de gjort mot deg?

Og de som velger amstaffer er jo ofte folk med GASP-klær, høy solariumsfaktor, tribaltattoos og gullkjeder. De vil ha gærne bikkjer.
Konebanker og totalonanist

Utlogget Håndbakken

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 235
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 235

Sv: alle les her!!!!ekstremt viktig!!!!!
« #77 : 05. september 2009, 00:13 »
Drøyt og kalle amstaffer gærne bikkjer da.
Amstaff er reinet som ein snill og kjælen familiehund,men kan være problematisk mot andre hunder av samme kjønn.

Utlogget Quasar

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 131

  • Dualle steidn, jordeple og tjokke hosse
Sv: alle les her!!!!ekstremt viktig!!!!!
« #78 : 05. september 2009, 00:16 »
takker alle som har signert!kommer ikke til å gi meg før denne saken er vunnet!
rettferdigheten skal seire!
har et ekstremt nært forhold til min egen amstaff,og et ekstremt HAT overfor ALL snut.derfor jeg reagerer som jeg gjør.noen vil forstå,andre ikke..sånn er livet

A.C.A.B.

Fikk sett den nazist filmen med Brad Pitt siste uke. Jeg fikk faktisk et dejavu når jeg leste post'n din.
Er så møkk lei av sånne personer med den der "JEG FIKK EI FARTSBOT, NÅ HATER JEG ALLE POLITIFOLK I HELE VERDEN!!!!!!!!!!111111111111"

Er jo personer som deg som er med å gjøre amstaffen ulovlig med den wannabe gangster holdninga di. "Fort så jeg får mer respekt om jeg kjøper meg en amstaff, tar på han et skjede med spiker rundt, så bruker jeg en 8.9kg's kjetting som bånd, for så å lære han å sitte når jeg roper sieg heil."
- A day without sunshine is like, you know, night.

Utlogget [TK]

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 392
  • Honnør: 110
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 392

  • There can be only one!
Sv: alle les her!!!!ekstremt viktig!!!!!
« #79 : 05. september 2009, 00:35 »
Gave til deg Atle Kielland: Print ut og heng på veggen.

Facts:
- 77\' modell,
- Trent siden mars 2003
- Morgenvekt: 104.5kg
- Høyde 180cm
- Bøy - Benk - Mark: 200 - 170 - 225 (belte + surringer)

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=4800.new#new

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: alle les her!!!!ekstremt viktig!!!!!
« #80 : 05. september 2009, 00:58 »
Drøyt og kalle amstaffer gærne bikkjer da.
Amstaff er reinet som ein snill og kjælen familiehund,men kan være problematisk mot andre hunder av samme kjønn.

enig!

har selv passet en amstaff på 6,5 år nå i 2 uker og den er sinnsykt snill, fins ikke vondt i den. går overens med katten i huset, har gått masse turer med den og den har aldri bjeffet EN gang på en annen bikkje.. har hatt den med meg over alt i 2 uker og den kommer sinnsykt godt overens med alle den hilser på.. og den har ikke vist tegn til sinne ovenfor katten, mennesker eller andre hunder på de 2 ukene.. hadde den hos dyr legen i stad å så han kikket over hele hund siden jeg kanskje skal kjøpe den..  legen la den på ryggen å trykte å klemte her og der og og diverse og den fikk faen meg finger opp i ræva å uten å gi lyd fra seg, hehe..

så de er nok ikke så farlig som folk skal ha de til vist de behandles slik som det er meninga en skal gjøre..!

Utlogget kingzulu

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 383
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 383

Sv: alle les her!!!!ekstremt viktig!!!!!
« #81 : 05. september 2009, 01:15 »
Du er kul som hater snuten sånn da, hva har de gjort mot deg?

Og de som velger amstaffer er jo ofte folk med GASP-klær, høy solariumsfaktor, tribaltattoos og gullkjeder. De vil ha gærne bikkjer.

bruker BARE nike treningsklær jeg Smiley

bare å slenge dritt!det preller av som vann på meg.hadde heller ikke ventet noe annet når man har annet syn på ting enn de fleste andre.stikker man nesa frem må man regne med sånt  Wink

Utlogget kingzulu

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 383
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 383

Sv: alle les her!!!!ekstremt viktig!!!!!
« #82 : 05. september 2009, 01:50 »
Gave til deg Atle Kielland: Print ut og heng på veggen.



takk,men står over..lol

Utlogget Pripps

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 107
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 107

Sv: alle les her!!!!ekstremt viktig!!!!!
« #83 : 05. september 2009, 11:02 »
Folka der bor faktisk rett oppi gata.

Syns det er unødig ressursbruk av politiet. Når det er sagt så tviler jeg egentlig på at den bisja der kommer til å være særlig god når den slipper ut. Har jo knapt sett mennesker på ei god stund nå. Hunder har ikke veeeldig god hukommelse.
Behind every happy man there is a woman who takes it in the ass

Utlogget kingzulu

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 383
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 383

Sv: alle les her!!!!ekstremt viktig!!!!!
« #84 : 05. september 2009, 11:12 »
Folka der bor faktisk rett oppi gata.

Syns det er unødig ressursbruk av politiet. Når det er sagt så tviler jeg egentlig på at den bisja der kommer til å være særlig god når den slipper ut. Har jo knapt sett mennesker på ei god stund nå. Hunder har ikke veeeldig god hukommelse.

akkurat der tar du nok feil.da jeg satt inne 6mnd valgte jeg å ha min på kennel,fordi jeg tenkte det var best å ha den sammen med andre bikkjer slik at tiden gikk fortere for den,og på mange kennler er de svært dyktige og bikkjene det bra.kan love deg det var en glad bikkje når han oppdaget meg.HELE bilturen hjem rikket han ikke hodet fra fanget mitt.
han husker også navn på folk andre hunder fra mange år tilbake.så god hukommelse har de Wink

Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Sv: alle les her!!!!ekstremt viktig!!!!!
« #85 : 05. september 2009, 11:16 »
Folka der bor faktisk rett oppi gata.

Syns det er unødig ressursbruk av politiet. Når det er sagt så tviler jeg egentlig på at den bisja der kommer til å være særlig god når den slipper ut. Har jo knapt sett mennesker på ei god stund nå. Hunder har ikke veeeldig god hukommelse.

de husker folk og andre hunder kjempegodt,men de sitter ikke og sturer hvis de har være ensomme og borte fra eieren i lang tid. de blir ikke klin gærne pga det.

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: alle les her!!!!ekstremt viktig!!!!!
« #86 : 05. september 2009, 11:50 »
de husker folk og andre hunder kjempegodt,men de sitter ikke og sturer hvis de har være ensomme og borte fra eieren i lang tid. de blir ikke klin gærne pga det.
Nabobikkja mi, da jeg var liten, sørget seg nesten i hjel da eieren døde. Var staff det også. Jeg vet ikke om det bare var pga det, men jeg husker at den bare lå og pep foran utgangsdøra i noen måneder etter at den ene eieren døde.

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: alle les her!!!!ekstremt viktig!!!!!
« #87 : 05. september 2009, 18:03 »
de husker folk og andre hunder kjempegodt,men de sitter ikke og sturer hvis de har være ensomme og borte fra eieren i lang tid. de blir ikke klin gærne pga det.

Helt riktig! Bikkjer, og de fleste andre dyr, oss inkludert, har meget god hukommelse. Det har seff ikke noe med inteligens å gjøre, men det er nå en viktig biologisk egenskap å minnes tidligere erfaringer Smiley
Det beste med hunder som bruks- og kjæledyr er i grunn at de er så utrolig tilpassningsdyktige så lenge komandolinjene er noenlunde klare, noe som også gjør at de som oftest greit tilpasser seg nye eiere Smiley



Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: alle les her!!!!ekstremt viktig!!!!!
« #88 : 05. september 2009, 18:19 »
takker alle som har signert!kommer ikke til å gi meg før denne saken er vunnet!
rettferdigheten skal seire!
har et ekstremt nært forhold til min egen amstaff,og et ekstremt HAT overfor ALL snut.derfor jeg reagerer som jeg gjør.noen vil forstå,andre ikke..sånn er livet

A.C.A.B.
Bare sånn for å sette ting litt på spissen. Du hater ALL snut fordi du har hatt dårlig erfaring med et par. Du velger å skjære alle under en kam. Kan du da forstå at hvis en person har blitt bitt av én amstaff så hater han alle amstaffer og ønsker dem avlivet? Kan du forstå at dersom en person har møtt en annen som trente opp en amstaff til hundekamper så mener han at dette er en farlig hunderase, og at alle som eier denne typen hunder trener dem opp til hundekamper?

Slik er det selvsagt ikke, man bør ikke skjære alle under en kam når det gjelder noe som helst. Og på grunn av at du velger å fremstå som du gjør så tror jeg du går glipp av mange underskrifter til saken din, og en del folk får mer avsky for deg enn sympati for hunden det gjelder. Bare et tips til senere altså, når du velger å presentere en sak så er det greit å få alle fakta på bordet å gjør ting så ryddig som mulig. Da går det stort sett bedre.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Quasar

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 131

  • Dualle steidn, jordeple og tjokke hosse
Sv: alle les her!!!!ekstremt viktig!!!!!
« #89 : 05. september 2009, 18:25 »
legen la den på ryggen å trykte å klemte her og der og og diverse og den fikk faen meg finger opp i ræva å uten å gi lyd fra seg, hehe..

Lever bikkja i det hele tatt? Cheesy
- A day without sunshine is like, you know, night.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!