Skrevet av Emne: alle les her!!!!ekstremt viktig!!!!!  (Lest 10098 ganger)

Utlogget Space Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 533
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 533

Sv: alle les her!!!!ekstremt viktig!!!!!
« #30 : 04. september 2009, 14:27 »
bra at folk bryr seg, men hvorfor virker det av og til som dyr, regnskog osv er viktigere enn mennesker som sliter?

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: alle les her!!!!ekstremt viktig!!!!!
« #31 : 04. september 2009, 14:29 »
I hvilke situasjoner mener du at det virker slik?
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Space Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 533
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 533

Sv: alle les her!!!!ekstremt viktig!!!!!
« #32 : 04. september 2009, 14:35 »
kan godt være at det bare er meg, men føler at mange synes mer synd på dyr som lider enn mennesker...

Utlogget kingzulu

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 383
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 383

Sv: alle les her!!!!ekstremt viktig!!!!!
« #33 : 04. september 2009, 15:34 »
Leste nettopp gjennom sakspapirene fra tingretten, og det er en del ting som skurrer en smule.
-Hunden ble kjøpt på "et marked i Polen" for langt under markedspris uten og noen form for dokumentasjon.
-De har hatt en liknende hund før som ble avlivet grunnet agressivitet.
-De viste ikke hunden for tollvesenet når de flyttet hit.
-Det kom frem at de var klar over at slike hunder var ulovlig i Norge, men "hadde ikke tid til å tenke på det".
-Personen nektet for ting han hadde sagt i avhør og skyldte på språkvansker, men ville ikke ha tolk.

Mulig grunnen til anken er at øvrighetene har bevis for noe annet tull som vil komme frem i neste rettsinstans, blir ikke akkurat første gang.

Men jeg tror lagmansretten vil komme frem til samme konklusjon som tingretten (at hunden ikke avlives). Enig i at det er rimelig bortkasta å sløse vekk 53691,25kr av skattepengene våre på noe sånt dog.

TSTRO-2009-75361 på lovdata.

-ehh,hva har det og si at den er kjøpt billig i polen?jeg skal kjøpe nye valp(annen rase) i italia om ikke lenge.
ofte det ikke er dokumentasjon på valper.så lenge de bodde i sverige og den var lovlig der trenger de vel ikke doumentasjon.
-finnes mange typer bikkjer inkludert pudler som er agressive,så ikke generaliser
-nei,fordi de ikke visste om lovforbudet.er som regel ikke så stor forskjell på lovene i norge og sverige så ganske naturlig
-snuten lurer ofte folk i avhør.dem er noen svin og disse er vanlige familie mennesker som er lett å lure og villede i avhør.

ser ikke poenger med å kaste bort en haug med skattepenger på noe sånt som dette når de er villige til å flytte tilbake.

skal gi et eksempel:
vanligvis ringer jeg ikke og tipser snuten om noe som helst,men jeg gjorde et unntak for noen mnd tilbake da jeg så en neger klatre i stilaser utenfor en byggning her på frogner i oslo.han var tydelig på vei til å gjøre innbrudd.kom politiet?nope,du gjorde ikke en dritt!sier litt om prioriteringene hos dem.

Utlogget kingzulu

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 383
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 383

Sv: alle les her!!!!ekstremt viktig!!!!!
« #34 : 04. september 2009, 15:35 »
Hmm så den der først nå...det endrer saken "noe" kan man si!!

er du snut,øyvind?må innrømme du ser litt sånn ut..
regner med du tåler min direkte tone  Shocked

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: alle les her!!!!ekstremt viktig!!!!!
« #35 : 04. september 2009, 15:41 »
-ehh,hva har det og si at den er kjøpt billig i polen?jeg skal kjøpe nye valp(annen rase) i italia om ikke lenge.
ofte det ikke er dokumentasjon på valper.så lenge de bodde i sverige og den var lovlig der trenger de vel ikke doumentasjon.
-finnes mange typer bikkjer inkludert pudler som er agressive,så ikke generaliser
-nei,fordi de ikke visste om lovforbudet.er som regel ikke så stor forskjell på lovene i norge og sverige så ganske naturlig
-snuten lurer ofte folk i avhør.dem er noen svin og disse er vanlige familie mennesker som er lett å lure og villede i avhør.

ser ikke poenger med å kaste bort en haug med skattepenger på noe sånt som dette når de er villige til å flytte tilbake.

skal gi et eksempel:
vanligvis ringer jeg ikke og tipser snuten om noe som helst,men jeg gjorde et unntak for noen mnd tilbake da jeg så en neger klatre i stilaser utenfor en byggning her på frogner i oslo.han var tydelig på vei til å gjøre innbrudd.kom politiet?nope,du gjorde ikke en dritt!sier litt om prioriteringene hos dem.
Du måtte spesifisere at vedkommende var neger? Hva gjorde du da? Du har hørt om borgerarrestasjoner right?
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget kingzulu

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 383
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 383

Sv: alle les her!!!!ekstremt viktig!!!!!
« #36 : 04. september 2009, 15:41 »
kan godt være at det bare er meg, men føler at mange synes mer synd på dyr som lider enn mennesker...

jeg også,skal faen meg jobbe med å få den bikkje fri og vi er mange amstaffeiere som skal RÆVKJØRE snuten og hjelpe denne familien!

Utlogget Goophy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 878
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 878

Sv: alle les her!!!!ekstremt viktig!!!!!
« #37 : 04. september 2009, 15:43 »
-ehh,hva har det og si at den er kjøpt billig i polen?jeg skal kjøpe nye valp(annen rase) i italia om ikke lenge.
ofte det ikke er dokumentasjon på valper.så lenge de bodde i sverige og den var lovlig der trenger de vel ikke doumentasjon.
Hvordan kan de da bevise at de ikke allerede hadde flyttet til Norge da denne ble kjøpt? De sier de kjøpte den en måned før de flyttet, det må ikke nødvendigvis være sant.
Uten inn/utførsels-papirer fra noe land er dette rimelig mistenkelig.
Sitat
-nei,fordi de ikke visste om lovforbudet.er som regel ikke så stor forskjell på lovene i norge og sverige så ganske naturlig
Det ble sagt i avhøret at de ble gjort oppmerksom på at slike hunder var ulovlig for lenge siden.
Sitat
-snuten lurer ofte folk i avhør.dem er noen svin og disse er vanlige familie mennesker som er lett å lure og villede i avhør.
Det hender faktisk at mistenkte lyver og prøver å vri seg unna ting også, tro det eller ei!
Maksløft: Markløft: 52,5kg (med belte og reimer i smith).

Utlogget kingzulu

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 383
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 383

Sv: alle les her!!!!ekstremt viktig!!!!!
« #38 : 04. september 2009, 15:44 »
Du måtte spesifisere at vedkommende var neger? Hva gjorde du da? Du har hørt om borgerarrestasjoner right?
ok,rusa neger hvis du skal ha det inn med skje...lol...jeg ringte snuten siden jeg er på diett og ikke vil komme opp i fysiske situasjoner nå og pådra meg skade som jeg fikk ifjor ,så jeg ikke fikk stilt.så ja akkurat nå er jeg feig og holder meg unna trøbbel med folk.

Utlogget kingzulu

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 383
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 383

Sv: alle les her!!!!ekstremt viktig!!!!!
« #39 : 04. september 2009, 15:47 »
Hvordan kan de da bevise at de ikke allerede hadde flyttet til Norge da denne ble kjøpt? De sier de kjøpte den en måned før de flyttet, det må ikke nødvendigvis være sant.
Uten inn/utførsels-papirer fra noe land er dette rimelig mistenkelig.Det ble sagt i avhøret at de ble gjort oppmerksom på at slike hunder var ulovlig for lenge siden.Det hender faktisk at mistenkte lyver og prøver å vri seg unna ting også, tro det eller ei!
de kjøpte bikkja som valp.de har jo masse bilder av den som valp.den er 2 år gammel nå.du jeg har sittet mange ganger i avhør hos snuten og de prøver å lure og ljuge hele tiden.
dette er en vanlig familie som ikke har peiling på hvordan snuten jobber under avhør.

håper ungene til han snuten som tok bikkja stryker med så får han se hvordan følelse den svenske familien sitter med nå!brenn i helvete!!



Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: alle les her!!!!ekstremt viktig!!!!!
« #40 : 04. september 2009, 15:48 »
Du måtte spesifisere at vedkommende var neger? Hva gjorde du da? Du har hørt om borgerarrestasjoner right?

Hvorfor skulle han ikke spesifisere det? Er jo en ganske innlysende detalj for å kjenne igjen fyren hvis de hadde kommet frem/giddet å dra i tide..

Utlogget Goophy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 878
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 878

Sv: alle les her!!!!ekstremt viktig!!!!!
« #41 : 04. september 2009, 15:51 »
de kjøpte bikkja som valp.de har jo masse bilder av den som valp.den er 2 år gammel nå.
De kjøpte bikkja i Juli 2007 og flyttet til Norge August 2007. Du synes ikke det virkelig litt vel hendig mtp. at de ikke har noen papirer i det hele tatt?

Hvorvidt politiet kun er en gjeng løgnere som putter ord i munnen på andre får bli en annen diskusjon.
Maksløft: Markløft: 52,5kg (med belte og reimer i smith).

Utlogget kingzulu

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 383
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 383

Sv: alle les her!!!!ekstremt viktig!!!!!
« #42 : 04. september 2009, 15:52 »
Hvorfor skulle han ikke spesifisere det? Er jo en ganske innlysende detalj for å kjenne igjen fyren hvis de hadde kommet frem/giddet å dra i tide..

nettopp vanlig å gi signalement på mistenkte.men det var tydeligvis en IKKE sak for politiet.men å bruke titusner av kroner på en å få tatt den bikkja er noe annet.
MAKES NO SENSE!

Utlogget kingzulu

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 383
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 383

Sv: alle les her!!!!ekstremt viktig!!!!!
« #43 : 04. september 2009, 15:54 »
De kjøpte bikkja i Juli 2007 og flyttet til Norge August 2007. Du synes ikke det virkelig litt vel hendig mtp. at de ikke har noen papirer i det hele tatt?

Hvorvidt politiet kun er en gjeng løgnere som putter ord i munnen på andre får bli en annen diskusjon.

joda ser den,men hva er poenget med å bruke en masse ressurser og penger på denne saken?familien vil flytte og de vant saken i retten.kan du gi meg en logisk forklaring?finnes det ikke viktigere ting å bruke penger på?

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: alle les her!!!!ekstremt viktig!!!!!
« #44 : 04. september 2009, 15:55 »
de kjøpte bikkja som valp.de har jo masse bilder av den som valp.den er 2 år gammel nå.du jeg har sittet mange ganger i avhør hos snuten og de prøver å lure og ljuge hele tiden.
dette er en vanlig familie som ikke har peiling på hvordan snuten jobber under avhør.

håper ungene til han snuten som tok bikkja stryker med så får han se hvordan følelse den svenske familien sitter med nå!brenn i helvete!!



Rolig nå.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!