Skrevet av Emne: WSM 2009 - DISKUSJONEN  (Lest 61196 ganger)

Utlogget Wanna be fast

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 715
  • Honnør: 265
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 715

Sv: WSM 2009 - DISKUSJONEN
« #180 : 28. september 2009, 22:26 »
Tror ikke mariuz skal avskrives heller. Er en god skuespiller, så ikke sikkert han er så dårlig form som det ser ut til. Og om WSM øvelsene er som der har vært de siste årene(passelig tungt og behov for hurtighet) passer den han perfekt.
Beste Raw gymløft
Knebøy 180kg Benk m/u stopp 135kg/142,5kg  Markløft 220kg

Mål 2017

3000m under 11min

5000m under 20min

10000m under 43min

Halvmaraton under 1 time og 45min

Stoltzen under 14min


Treningslogg

Utlogget Wanna be fast

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 715
  • Honnør: 265
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 715

Sv: WSM 2009 - DISKUSJONEN
« #181 : 28. september 2009, 22:27 »
Eh, spilte United CL-finale mot Barcelona i år? Ja, det gjorde de, og JA, det var han!

United?? Barcelona?? aldri hørt om desse strongmennene
Beste Raw gymløft
Knebøy 180kg Benk m/u stopp 135kg/142,5kg  Markløft 220kg

Mål 2017

3000m under 11min

5000m under 20min

10000m under 43min

Halvmaraton under 1 time og 45min

Stoltzen under 14min


Treningslogg

Utlogget Wanna be fast

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 715
  • Honnør: 265
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 715

Sv: WSM 2009 - DISKUSJONEN
« #182 : 28. september 2009, 22:28 »
phil Fister,verdens styggeste strongman.

Trener da strongman du også Grin
Beste Raw gymløft
Knebøy 180kg Benk m/u stopp 135kg/142,5kg  Markløft 220kg

Mål 2017

3000m under 11min

5000m under 20min

10000m under 43min

Halvmaraton under 1 time og 45min

Stoltzen under 14min


Treningslogg

Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Sv: WSM 2009 - DISKUSJONEN
« #183 : 28. september 2009, 22:31 »
Trener da strongman du også Grin

eeeyhh... Finere enn Fister,DET er jeg. Smiley

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Sv: WSM 2009 - DISKUSJONEN
« #184 : 28. september 2009, 22:35 »
zavickas var ikke med på arnolds i år.
så i de 3 konkene de har møttes så har zavickas vunnet 2 av 3.

jeg sier ikke at poundstone ikke vinner wsm,jeg reagerte bare på at du påsto at de to er like styrkemessig.det vet alle at ikke stemmer.

Lær deg og lese. Jeg har aldri skrevet at de er like styrkemessige. Jeg har til og med skrevet at Zavickas er STERKERE enn Poundstone. Det er ingen tvil om dette pr. dags dato, Zavickas er den sterkeste mannen som har vandret rundt på denne planeten. Men i RENE styrkekonkurranser (hvor jeg da nevnte fortissimus og Arnolds, som er de to som blir sett på de TO store STYRKEkonkurransene; med andre ord de konkurransene Pudzianowski prøver å styre unna) er de rimelig like, skrev jeg.

Han har vunnet to av tre, den ene gangen hadde Poundstone avrevet brystmuskelen sin og den andre gangen var han slått ut med feber. Jeg skal ikke sitte her og unnskylde tapet for Zavickas under Arnolds i fjor, jeg tror ikke at han ville slått Zavickas der om brystmuskelen hans var intakt. Men han hadde naturligvis vunnet dumbellpressen og ville vært nærmere seieren. Jeg tror derimot at han hadde vunnet årets fortissimus om han hadde vært 100%. Dette blir uansett bare spekulasjoner. Poenget er at det er ingen stor forskjell på de i styrkekonkurranser som Arnolds og fortissimus...

Utlogget Wanna be fast

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 715
  • Honnør: 265
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 715

Sv: WSM 2009 - DISKUSJONEN
« #185 : 28. september 2009, 22:39 »
De er rimelig like i rene styrkekonkurranser som Fortissimus og Arnolds, WSM blir noe helt annet og det kommer vi til å se under finalen...

Trodde det var du som skrev dette jeg?
Beste Raw gymløft
Knebøy 180kg Benk m/u stopp 135kg/142,5kg  Markløft 220kg

Mål 2017

3000m under 11min

5000m under 20min

10000m under 43min

Halvmaraton under 1 time og 45min

Stoltzen under 14min


Treningslogg

Utlogget Wanna be fast

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 715
  • Honnør: 265
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 715

Sv: WSM 2009 - DISKUSJONEN
« #186 : 28. september 2009, 22:42 »
Trodde det var du som skrev dette jeg?


Edit: Men det betyr ikke at de er ca like sterke, så jeg nå du mente. Ok, men da er vi jo enig bare snakker ikke samme språk.
Beste Raw gymløft
Knebøy 180kg Benk m/u stopp 135kg/142,5kg  Markløft 220kg

Mål 2017

3000m under 11min

5000m under 20min

10000m under 43min

Halvmaraton under 1 time og 45min

Stoltzen under 14min


Treningslogg

Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Sv: WSM 2009 - DISKUSJONEN
« #187 : 28. september 2009, 22:42 »
Lær deg og lese. Jeg har aldri skrevet at de er like styrkemessige. Jeg har til og med skrevet at Zavickas er STERKERE enn Poundstone. Det er ingen tvil om dette pr. dags dato, Zavickas er den sterkeste mannen som har vandret rundt på denne planeten. Men i RENE styrkekonkurranser (hvor jeg da nevnte fortissimus og Arnolds, som er de to som blir sett på de TO store STYRKEkonkurransene; med andre ord de konkurransene Pudzianowski prøver å styre unna) er de rimelig like, skrev jeg.

Han har vunnet to av tre, den ene gangen hadde Poundstone avrevet brystmuskelen sin og den andre gangen var han slått ut med feber. Jeg skal ikke sitte her og unnskylde tapet for Zavickas under Arnolds i fjor, jeg tror ikke at han ville slått Zavickas der om brystmuskelen hans var intakt. Men han hadde naturligvis vunnet dumbellpressen og ville vært nærmere seieren. Jeg tror derimot at han hadde vunnet årets fortissimus om han hadde vært 100%. Dette blir uansett bare spekulasjoner. Poenget er at det er ingen stor forskjell på de i styrkekonkurranser som Arnolds og fortissimus...

oi oi oi så sint vi er idag da. trenger ikke hisse deg så sinnsykt opp bare fordi folk er uenig med deg.
jeg tror poundstone kommer til å ta seieren foran zavickas i år hvis det blir et oppgjør mellom de to.

når det gjelder dumbell-pressen på arnolds så er ikke det en ren styrkeøvelse,12 rep som poundstone hadde sist er mere kondisjon er ren presstyrke.
så jeg er fremdeles uenig at de er like styrkemessig i konkuranser som arnold og fortissimus.

Utlogget Ole Ø.

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 567
  • Honnør: 179
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 567

Sv: WSM 2009 - DISKUSJONEN
« #188 : 28. september 2009, 22:50 »
oi oi oi så sint vi er idag da. trenger ikke hisse deg så sinnsykt opp bare fordi folk er uenig med deg.
jeg tror poundstone kommer til å ta seieren foran zavickas i år hvis det blir et oppgjør mellom de to.

når det gjelder dumbell-pressen på arnolds så er ikke det en ren styrkeøvelse,12 rep som poundstone hadde sist er mere kondisjon er ren presstyrke.
så jeg er fremdeles uenig at de er like styrkemessig i konkuranser som arnold og fortissimus.

Poundstone hadde 15 repetisjoner og alle andre lå under 10, de fleste et godt stykke under. Bare for det er en lek og blir en kondisjonsøvelse for Poundstone, pga han er så rå i den øvelsen så er det plutselig en kondisjonsøvelse? Hva med alle andre som havner på rundt 7-8 reps? Kondisjonsøvelse for de også?

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Sv: WSM 2009 - DISKUSJONEN
« #189 : 28. september 2009, 22:53 »
oi oi oi så sint vi er idag da. trenger ikke hisse deg så sinnsykt opp bare fordi folk er uenig med deg.
jeg tror poundstone kommer til å ta seieren foran zavickas i år hvis det blir et oppgjør mellom de to.

når det gjelder dumbell-pressen på arnolds så er ikke det en ren styrkeøvelse,12 rep som poundstone hadde sist er mere kondisjon er ren presstyrke.
så jeg er fremdeles uenig at de er like styrkemessig i konkuranser som arnold og fortissimus.

Hisser meg ikke opp i det hele tatt, vil bare få frem det jeg mener, og jeg blir engasjert når folk tillegger meg meninger jeg ikke har. Jeg sitter her med en skummet melk og koser meg jeg Smiley

Kall det hva du vil, Poundstone ville ha gruset Zavickas i dumbellpressen uansett vekt. Poundstone er verdens råeste med dumbelsa! I tillegg vil jeg også påstå at han er sterkere enn Zavickas når det kommer til steinløfting, og da også maks steinløft. En markløftduell ville vært spennende, jeg tror Poundstone er bedre enn Zavickas når det kommer til repper (det får vi uansett et svar på i WSM-finalen - markløftholden har blitt byttet til mark for repper), men er jo også et lite spørsmål hvem som er sterkest når det kommer til EN rep. Zavickas er ikke SÅ rå (i forhold til en del andre insane styrke han har), og Poundstone har blitt mye sterkere der i det siste.

Zavickas er uansett sterkere enn Poundstone når det kommer til råpress, og han er såpass mye sterkere i låra at det blir veldig feil å si at Poundstone er STERKERE enn Zavickas... men når det er sagt, det vil ikke overraske meg om den tid kommer Smiley


Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Sv: WSM 2009 - DISKUSJONEN
« #190 : 28. september 2009, 23:06 »
Mye enig med Seelhome... men...

Ikke glem Phister! den mannen er farlig god nå.

Skal jo kanskje ikke glemme han helt, men må ha vært en stor nedtur for han at det ble markløft for repper - med tanke på at alternativet var markløfthold. Han har jo et kolossalt bra grep, men er ikke en markløfter på lik linje med Zavickas, Poundstone og Pudzianowski. Vi snakker jo her om faktisk ganske mange poeng han mest sannsynlig kommer til å tape her, fra å være en av favorittene til å vinne holden, til å være en middelhavsfarer under mark for reps...

Utlogget ST0RMTRIGGER

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 357
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 357

  • Vekt: 130kg Høgde: 1.84
Sv: WSM 2009 - DISKUSJONEN
« #191 : 28. september 2009, 23:24 »
Det er latterlig, da vil par sammensettningen og hvilken gruppe du kommer i kunne avgjøre både 1-2-3-4 plass i gruppene, spesielt om Skog er best på de 2 øvelsene han mister og dårligst på 2 av de 6 han får, samt vica versa for en som er heldig.
1 1/3 som du er best i, i forhold til din dårligste 1/3. det kan gi en som er heldig finaleplass i motsetning til en som er uheldig i loddtrekning......


Han er sterk ja, men beveger seg som en hval på land......

Gjør han det ja? Hvordan klarte han å vinne Anchor, Chain, and Barrel øvelsen da? Zavickas er ikke så treg som man skulle tro. Ikke den raskeste, men langt fra den treigeste...
HOBBYSTYRKELØFTER

Knebøy 240 kg
Benkpress 205 kg
Markløft 270 kg

Belt only!

            "There is no point in being alive
               if you cannot do the deadlift"
                    -Jòn Pàll Sigmarsson-

                   -Real men armwrestle!-

                             RAW 4 life!

Min youtube kanal: http://www.youtube.com/channel/UC4klTp6sCJkDrrQ51ZmCwCQ

Utlogget TheRat

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 111
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 111

Sv: WSM 2009 - DISKUSJONEN
« #192 : 29. september 2009, 00:10 »
Etter å ha sett savickas strict-presse 200kg over hodet, forguder eg mannen.
245 - 155 - 262.5 @ Trening, raw
Sterk, Blid og Fordomsfri!

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: WSM 2009 - DISKUSJONEN
« #193 : 29. september 2009, 13:17 »
Skog fikk over bare 4 tønner(nest sist eller sist) Og er vel da mer el mindre ute av dansen Sad

Detter poeng summen som jeg har fått tilgang på i Skog sin gruppe etter 5 øvelser:

Lawrence 24p
Etienne 19p
Årskø 18p
Travis 17p
Skog 15p
Agris 14p

Steiner gjennstår........

Ikke at jeg har snakket med skog selv, men regner med at han er meget skuffet nå. Og det har jeg god forståelse for. Veldi synd... Sonn som skjer bare desverre....

PS: Dette er det jeg har fått på sms.. Men skal mer el mindre stemme...

Utlogget thy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 832
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 832

Sv: WSM 2009 - DISKUSJONEN
« #194 : 29. september 2009, 13:20 »
Faen!

NESTE år..  Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!