Skrevet av Emne: Sixpack for tynne?  (Lest 30743 ganger)

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Sixpack for tynne?
« #120 : 28. oktober 2009, 22:17 »
Jeg ville ha link til siden hans, fikser du det også? Var forøvrig på vei ut dørene så hadde ikke tid til noe søk, men takk for filmen du. Var på vei til fotballkamp, lokaloppgjør som vi vant 4-0 Smiley
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Sixpack for tynne?
« #121 : 28. oktober 2009, 22:19 »
han er nå tross alt rundt 90 kg, så 180 i gymbenk er ikke all verden. Norgesrekorden uten skjorte i klassen er vel 196 i 82.5 kgs klassen for å nevne et eksempel. Normalt sett ligger gymbenking både 10-20 kg over.
Har man rawrekorder i Norge? Ikke offesielle i alle fall?
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
Sv: Sixpack for tynne?
« #122 : 28. oktober 2009, 22:21 »
Har man rawrekorder i Norge? Ikke offesielle i alle fall?

kommer nå
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget Zuul

Sv: Sixpack for tynne?
« #123 : 28. oktober 2009, 22:22 »
Har man rawrekorder i Norge? Ikke offesielle i alle fall?

Man hadde det i benk inntil for noen år siden, pga at skjorter ikke var tillatt. Ergo ble alle benkrekorder i Norge raw. Capice?

Utlogget Zuul

Sv: Sixpack for tynne?
« #124 : 28. oktober 2009, 22:25 »
så for å bli klassifisert som "i all verden" må man ha norgesrekorden? det var kanskje litt vell strengt Wink

Torkildsen er en styrkeatlet i en eksplosiv kraftidrett av verdensklasse. Faktisk kanskje en av verdens fremste atleter innen friidrett. At han ligger 20-30 kg bak den beste benken i Norge fra en mann som veier 8-10 kg mindre er ikke noe sensasjon i mine øyne. Det er bra, men det er ikke der han imponerer meg for å si det sånn.

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Sixpack for tynne?
« #125 : 28. oktober 2009, 22:33 »
Man hadde det i benk inntil for noen år siden, pga at skjorter ikke var tillatt. Ergo ble alle benkrekorder i Norge raw. Capice?
Det visste jeg ikke! Takk for info!
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Zuul

Sv: Sixpack for tynne?
« #126 : 28. oktober 2009, 22:35 »
De ble faktisk først innført i Norge i 2004

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Sixpack for tynne?
« #127 : 28. oktober 2009, 22:38 »
Hvordan var det i internasjonale konkurranser da? Jeg antar at det var lov med skjorter der?
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Zuul

Sv: Sixpack for tynne?
« #128 : 28. oktober 2009, 22:39 »
Der har de vel vært lovlige siden 90 tallet

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Sixpack for tynne?
« #129 : 28. oktober 2009, 22:40 »
De ble faktisk først innført i Norge i 2004
Da må jo løfterene på landslaget hatt et sinnsykt fortrinn når drakter ble tillatt Tongue
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Zuul

Sv: Sixpack for tynne?
« #130 : 28. oktober 2009, 22:42 »
Om de hadde trent med skjortene så hadde de vel det ja. Men det er jo begrensa hvor lenge man flyter på det.

Utlogget etna

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 131

Sv: Sixpack for tynne?
« #131 : 28. oktober 2009, 22:58 »
Hohoho, ha aldri ledd so mykje av ein tråd ever! Cheesy Keep it coming!

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Sixpack for tynne?
« #132 : 28. oktober 2009, 23:16 »
Hohoho, ha aldri ledd so mykje av ein tråd ever! Cheesy Keep it coming!
Et lite samleknippe av tråder med mye humor imo.
Eneres=Cat tank/Snoopberlingdogg
Protein-myten vi har blitt lurt til å tro på..
Raw food, den ultimate livsstilen (opprinnelig navn på tråden, men hun endret det senere
Mennesket, den femte ape (som jeg forøvrig feila stort i Sad
Hva ser du på bildet

Se godt etter hva brukeren Eneres mener er naturlig forresten, og hvordan dette ikke stemmer helt overens i alt det hun sier, ganske morsomt Smiley
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Vadtrudne gîfr

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 436
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 436

Sv: Sixpack for tynne?
« #133 : 28. oktober 2009, 23:44 »
Jeg vil først takke alle dere som har sendt meg private meldinger om å fortsette det bra arbeidet. Det inspirerer meg til å fortsette. Så takk.

Trengte ikke engang meg for å holde tråden i gang? Dette er hva jeg kaller bra styrke. Basis styrken i tråden er knall sterk og er tydeligvis utholdende også. Nå er det mange idiotiske spørsmål jeg gjerne skulle ha svart på, men jeg gidder ikke ta dem alle, inntill jeg ser et spørsmål verdig.

Kveldens heldige er no-pain-no-gain. Jeg kunne ikke hindre å føle meg trakasert over all dritten som renner ut av han. Diaree piller anbefales!

"Styrke er definert som 1RM effort."
Tour de France er 1RM for meg, Mount Everest er 1RM for meg. Dette er styrkeutfordringer som anbefales for de sterke. Bein styrke kan måles i å ta bøy eller beinpress. Men styrken måles mye bedre i spenst og hurtighet. Det må styrke og muskler til for å hoppe høyt, og for å løpe raskt må man ha muskler i bein og rumpe. Masse har ikke en dritt å si, nok engang handler alt om musklene.

"Torkildsen er sterk i armene og brystet. Han trener mye lavrep på tunge vekter. Han har grei masse i overkropp. Hvis man hadde testet fullkroppsstyrken hans, hadde han ikke kommet ut veldig sterkt i forhold til de på hans kroppsvekt som er virkelig sterke.Hvis turn handlet om pure styrke, ville turnere vært kompetente vekt-og styrkeløftere, noe de ikke er."

Torkildsen har grei masse? Nå må du faen meg gi deg! Er ikke Thorkildsen sterk? Hvordan skal man hive et spyd så langt? Har du noen gang sett spensten hans? 90 kilo+ som hopper som en liten fjellgeit. Ikke mye styrke i de beina i hele tatt?
Og hvor har du det fra at turnere burte vært kompetente vekt-styrkeløftere? Verdens sterkeste i løft, er vanligvis  gjort av "feite"(ja, dumt uttrykk å bruke på dem, men dere forstår hva jeg skal fram til) folk. Er de virkelig så sterke, burte de ha klart å løftet seg selv. De har enorm styrke i pushing. Men det hjelper ikke noen musklene ikke klarer å ha full kontroll over sin egen kropp. Det turnerne gjør er mye teknikk og mye pure styrke. Dette må trenes opp over lang lang tid. Ettersom kroppen må lære seg å løfte på måter som bodybuildere aldri kan ane seg hvordan er. Opp/ned/opp/ned. Funker ikke sånn for turnere. Bodybuildere er bass. Dunk dunk dunk dunk. Turnere er et symfoniorkester. De kan lage alle slags lyder og er ekstremt gode på det.

Noen andre fjøsnisser som vil komme med at turning ikke handler om styrke?
http://img12.imageshack.us/img12/960/25179239970a2afc2896gz8.jpg
Bilde av kinesisk turner og en mannlig turner. Styrke, muskler hos turnere? Næææt


OG KAN PERSONER SOM TFKONG1 SLUTTE MED OFFTOPIC DRITT INNLEGGENE SINE? HER DISUTERER VI OG SÅ KOMMER DU BARE MED DRITT. FORESLÅR AT DU SLETTER INNLEGGET OG VISER AT DU IKKE ER EN BARNSLIG DRITT UNGE. NOE DU SIKKERT ER!

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Sixpack for tynne?
« #134 : 28. oktober 2009, 23:48 »
Jeg vil først takke alle dere som har sendt meg private meldinger om å fortsette det bra arbeidet. Det inspirerer meg til å fortsette. Så takk.

Trengte ikke engang meg for å holde tråden i gang? Dette er hva jeg kaller bra styrke. Basis styrken i tråden er knall sterk og er tydeligvis utholdende også. Nå er det mange idiotiske spørsmål jeg gjerne skulle ha svart på, men jeg gidder ikke ta dem alle, inntill jeg ser et spørsmål verdig.

Kveldens heldige er no-pain-no-gain. Jeg kunne ikke hindre å føle meg trakasert over all dritten som renner ut av han. Diaree piller anbefales!

"Styrke er definert som 1RM effort."
Tour de France er 1RM for meg, Mount Everest er 1RM for meg. Dette er styrkeutfordringer som anbefales for de sterke. Bein styrke kan måles i å ta bøy eller beinpress. Men styrken måles mye bedre i spenst og hurtighet. Det må styrke og muskler til for å hoppe høyt, og for å løpe raskt må man ha muskler i bein og rumpe. Masse har ikke en dritt å si, nok engang handler alt om musklene.

"Torkildsen er sterk i armene og brystet. Han trener mye lavrep på tunge vekter. Han har grei masse i overkropp. Hvis man hadde testet fullkroppsstyrken hans, hadde han ikke kommet ut veldig sterkt i forhold til de på hans kroppsvekt som er virkelig sterke.Hvis turn handlet om pure styrke, ville turnere vært kompetente vekt-og styrkeløftere, noe de ikke er."

Torkildsen har grei masse? Nå må du faen meg gi deg! Er ikke Thorkildsen sterk? Hvordan skal man hive et spyd så langt? Har du noen gang sett spensten hans? 90 kilo+ som hopper som en liten fjellgeit. Ikke mye styrke i de beina i hele tatt?
Og hvor har du det fra at turnere burte vært kompetente vekt-styrkeløftere? Verdens sterkeste i løft, er vanligvis  gjort av "feite"(ja, dumt uttrykk å bruke på dem, men dere forstår hva jeg skal fram til) folk. Er de virkelig så sterke, burte de ha klart å løftet seg selv. De har enorm styrke i pushing. Men det hjelper ikke noen musklene ikke klarer å ha full kontroll over sin egen kropp. Det turnerne gjør er mye teknikk og mye pure styrke. Dette må trenes opp over lang lang tid. Ettersom kroppen må lære seg å løfte på måter som bodybuildere aldri kan ane seg hvordan er. Opp/ned/opp/ned. Funker ikke sånn for turnere. Bodybuildere er bass. Dunk dunk dunk dunk. Turnere er et symfoniorkester. De kan lage alle slags lyder og er ekstremt gode på det.

Noen andre fjøsnisser som vil komme med at turning ikke handler om styrke?
http://img12.imageshack.us/img12/960/25179239970a2afc2896gz8.jpg
Bilde av kinesisk turner og en mannlig turner. Styrke, muskler hos turnere? Næææt


OG KAN PERSONER SOM TFKONG1 SLUTTE MED OFFTOPIC DRITT INNLEGGENE SINE? HER DISUTERER VI OG SÅ KOMMER DU BARE MED DRITT. FORESLÅR AT DU SLETTER INNLEGGET OG VISER AT DU IKKE ER EN BARNSLIG DRITT UNGE. NOE DU SIKKERT ER!

det er ingen logik bak konklusjonene du trekker..


men hvorfor ødelegge en underholdene tråd med slike unødvendigheter xD

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!