Skrevet av Emne: TFKong1 begynner å se seg drittlei på alt pisset på forumet.  (Lest 10258 ganger)

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Jeg begynner nå å bli rimelig lei av alt det tullet som postes her angående/til meg og ErikV, eller forsåvidt er det helt ok at dere plager ErikV for han er teit. Poster som:
Du klarer aldri å få meg ned på det nivået der. På det nivået er du og  eirikV (heretter kalt kjæresten din) Gud å regne og dere kommer bare til å spamme meg med kattebilder og rare forkortelser på Engelsk. Hvis jeg mot formodning skulle få inn en innertier å såre en av dere regner jeg med at mora til kjæresten din kommer på døra mi, og tro meg det er ikke et scenario jeg vil oppleve på nært hold. Jeg lurer faktisk litt på om jeg heller skal gå å telle føflekkene på bikkja mi enn å diskutere med deg. Tror faktisk jeg gjør det...
Honnør. Jeg kan med trygghet si etter bare noen uker aktiv her på TF at EirkV er det mest plagsomme forumtrollet jeg noensinne har opplevd. Du burde faktisk stikke fingeren i jorda et par minutter, erkjenne at du har NULL livserfaring og kutte den hylinga etter kilder og dokumentasjon på hvert minste utsagn. Tror du TF hadde vært spesielt interessant om vi satt og utvekslet kildehenvisnger dagen lang? En annen ting som kan være smart er å tenke etter om man har noe å bidra med i en tråd før man åpner kjeften. Feil plass å ta dette opp men klarte ikke la være.
Osv begynner å bli rimelig kjedelig i lengden. Greit nok om dere vil diskutere med meg, og prøve å bevise at jeg tar feil, men vær så snill å gjør det skikkelig. Handler en diskusjon om å såre folk? Om en skal tro B.B så gjør det i alle fall det.

Jeg skal ikke fornekte at jeg har skrevet mye piss tidligere, men jeg poster faktisk konstruktive og reflekterte innlegg også, og jeg har i det siste prøvd å la være å poste så mye "piss". Noen har reagert på at jeg ber om kilder på ting, men når svarene som kommer er som dette:
Kilden er meg selv[...]
Da sier det seg selv at en del her på treningsforum ikke helt vet hva kildehenvisning og kildekritikk er.

Bare se her hvilke type svar jeg får. Først kan dere se hva jeg spør om.
1: Hvis du påstår noe så må du backe det opp. Jeg påstår at jorda er flat, men jeg har ikke noe bevis å backe det opp med.
2: Du kan legge ut linker til konkurrerende forum.
Vedkommende sa i førsteinnlegg at han ikke kunne legge ut linker til konkurrerende forum, noe jeg påpekte at han kunne, jeg fikk svaret:
Hehe. Det hele startet med at jeg kritiserte kommentaren til BTD som var: "Bruk proteinpulver", når han anbefalte noen hvordan vedkommende burde spise. Som om dette var sidestilt med kylling/fisk og annen vanlig mat.
Ok, dette har ingenting med hva jeg spør om å gjøre
Sitat

Så du tror ikke noe på at vanlig mat er bedre enn pulver? Er det noen grunn til at man ikke skal gå på "pulver-suppedietter" fra nutrilett og slikt over lengre tid? Eller er dette noe du kunne tenkt deg? For pulver er jo like bra/bedre enn mat?
Jeg har aldri påstått at pulver er bedre enn vanlig mat. Hvor han tar dette fra aner jeg ikke.
Sitat

Jeg har i alle fall før fått smekk for å legge ut linker til konkurrerende forum. Det er uansett lett å finne artikler om periodisk faste. Søk på periodisk faste.
Skal jeg finne kilde på hans påstand? Førøvrig var påstanden han i utgangspunktet kom med
Det å ta en boks tunfisk etter trening (ikke at jeg gjør det, gidder bare ikke) blir ikke det samme som å ta proteinpulver. Jeg påstår at mat nesten garantert er bedre enn pulver.

Okei, jeg har postet mye som blir sett på som piss tidligere, men å be om kilder MÅ være allment akseptert på et forum! Hvis vi ikke kan be om kilder, skal vi da bare tro blindt på alt vi blir servert?

Og jeg har som sagt, og prøver å skjerpe meg, men når enkelte brukere her inne fortsette å hakke på meg, og prøve å "prove me wrong" uten å helt klare det, da er det ikke enkelt. Hvis en bruker svarer på mitt innlegg, og drar ting off topic, så lar jeg ikke stå det usvart for å si det slikt. Jeg er ikke den typen som springer fra en diskusjon, sorry, det gjør jeg bare ikke.

Så om dere bare gidder å være litt mer saklige, lese over hva jeg faktisk skriver, så er everything just perfect! Ønsker dere å diskutere med meg? Helt greit! Synes dere det jeg skriver er galt? Helt greit! Be om kilder på det, eventuelt bevis selv hvorfor det er galt! Ingenting er bedre enn det, da lærer vi i alle fall noe. Men dropp usaklig piss og prøv å gi faen i å slenge så jævlig med dritt.

Og en siste ting. Dere som kommer med kritikk om hvor usaklige jeg er bør kanskje tenke dere om to ganger. For det første, det kan tas på PM, jeg sender og mottar en del PM og har ingen problemer med å diskutere på PM, men mange av dere gjøre det kanskje for å sanke honnør fra alle kompisene deres som "hater" oss? I tillegg til at det kan tas på PM så er det faktisk med å dra tråder off topic dersom dere poster slikt som ikke har noe relevans til tråden. Håper dere ser den.

Peace out!
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Dette er et forum for 20 tusen folk. Ikke noe vitenskapelig forum er det heller, så man kan ikke forvente at alle skal hive ut kilder for alt mulig. Det er jo uansett ganske vanlig prosedyre å be folk om kilder dersom noen påstår noe man er skeptisk til. Dessuten er det jo enkelte her inne som kan mye (jepp, meg) og da blir det litt meningsløst å slenge ut masse kilder på selvsagtheter.

Spesielt i åpent forum er det jo som regel meningsutvekslinger, og man trenger ikke alltid å referere til kilder om ting man mener. Dessuten ER jo folk her blitt flinke til å bruke kilder, så jeg skjønner ikke helt hva du klager over?

Og man skal jo ikke feie under en STOL? at du er en av de mest vimsete bidragsyterne her inne. Du skriver selv masse piss. For det andre skal du, blandt andre, kverulere på alt, og alltid grave dypere. Dersom man skriver at 2 gram proteiner pr kg kroppsvekt er nok, så kan man banne på at du kommer og sier noe i retning av;" Ja, men dersom man har diabetes 9, tinnitus, alzheimers og vondt i foten, samt langt hår, vet man at de ikke trenger mer proteiner?"

Synes du burde bytte nick til Larry David.
Sa brura

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Poster noe jeg fikk i loggen for en stund siden.
Jeg skal være dønn ærlig nå, så får heller TFkong1 be meg fjerne det hvis han vil:

1. jeg mener at en "tøff2, direkte, kjapp i replikken, offensiv bruker av forumet (stryk det som ikke passer) bør TÅLE like mye som han deler ut. Dette gjelder meg også. Og de som har lest min logg har sett at jeg av og til har fått ganske kraftig hets fra enkelte opp gjennom de siste årene... jeg lar slike angrep STÅ, siden jeg mener at jeg bør tåle litt jeg også siden jeg er krass/frekk selv av og til.
Er helt enig med Egil her, men jeg har aldri gått til angrep på folk, snakket om deres mødres kjærester eller hva det mtåte være. Så lavt synker jeg ikke. Unknown soldier, ja jeg har skrevet mye piss, men jeg ber med dette om tilgivelse, og håper at du kan se innleggene mine med nye øyne fra i dag av Smiley
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Syns du har skjerpa deg i det siste men allikevel så kan jeg ikke forstå hvorfor du på død og liv på se nicket ditt på minst 2 av 5 tråder i "siste fra forumet". Det virker å være noe tvangspreget over alle innleggene dine her inne.
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Syns du har skjerpa deg i det siste men allikevel så kan jeg ikke forstå hvorfor du på død og liv på se nicket ditt på minst 2 av 5 tråder i "siste fra forumet". Det virker å være noe tvangspreget over alle innleggene dine her inne.
Du har ikke vurdert muligheten for at jeg er tvangsinnlagt på galehus for "forumsyke"? Nei jeg antar at jeg bare greier å holde flere baller i luften samtidig som jeg er veldig interessert i altslags piss fra konspirasjonsteorier til hva folk liker å spise på morgen kveld og midt på dagen Tongue
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Du har ikke vurdert muligheten for at jeg er tvangsinnlagt på galehus for "forumsyke"? Nei jeg antar at jeg bare greier å holde flere baller i luften samtidig som jeg er veldig interessert i altslags piss fra konspirasjonsteorier til hva folk liker å spise på morgen kveld og midt på dagen Tongue
hehe, har vært inne på tanken, men da har du nok rømt derfra nå...
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget ivar.v

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 562
  • Honnør: 188
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 562

herregud! det var på tide du starta en egen tråd der du kan lire fra deg alle de tankene du har samlet opp i dine leveår.. ! Hold deg til denne tråden, og jeg er fornøyd Grin

og skal du ha kilde på det??
- nei, det får du ikke.

Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
jeg syns tfkong1 og erikv burde bli bannet, alle er lei av de usaklige kommentarene og spm om henvisning til kilder og lignende. Jeg syns Egil bør ta affære med banhammeren!
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
herregud! det var på tide du starta en egen tråd der du kan lire fra deg alle de tankene du har samlet opp i dine leveår.. ! Hold deg til denne tråden, og jeg er fornøyd Grin

og skal du ha kilde på det??
- nei, det får du ikke.

Point proven... Sånn helt seriøst, hva faen er problemet ditt?
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Mathisen92

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 242
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 242

Sitat
men å be om kilder MÅ være allment akseptert på et forum!

sykt enig, viktig med kilder.

syns personlig jeg har fått mange bra svar fra deg Smiley

Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
Point proven... Sånn helt seriøst, hva faen er problemet ditt?
hans problem er at han er mye kulere enn deg og syns du er teit?
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Jeg håper virkelig at du har det moro med pisset ditt og at du gjør deg til. Noe ala Jan-B, bare av en annen karakter. For hvis du ikke gjør deg til og at du fremstår som dette i virkeligheten også, så synes jeg helt dønn ærlig VIRKELIG synd på folk som ferdes deg rundt det i det daglige liv. Du må være en pest og en plage.

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Jeg håper virkelig at du har det moro med pisset ditt og at du gjør deg til. Noe ala Jan-B, bare av en annen karakter. For hvis du ikke gjør deg til og at du fremstår som dette i virkeligheten også, så synes jeg helt dønn ærlig VIRKELIG synd på folk som ferdes deg rundt det i det daglige liv. Du må være en pest og en plage.
Takk for at du tok deg tid til å skrive hva du mener om meg Smiley Mamma sier alltid til meg at "Har du ikke noe positivt å si, så hold kjeft" ordlyden er kanskje ikke det samme, men du ser poenget?
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Aerts

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 58
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 58

  • You are not special.
herregud! det var på tide du starta en egen tråd der du kan lire fra deg alle de tankene du har samlet opp i dine leveår.. ! Hold deg til denne tråden, og jeg er fornøyd Grin

og skal du ha kilde på det??
- nei, det får du ikke.


hehehehaha...eheheh...hihihi...hooooooho....eh....eh...ho...hi...ha

...
19 år, 184cm, 92kg

Benkpress: 145kg x1
Markløft: 170kg x 5
Knebøy: 160kg x 1

Utlogget Cube

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 062
  • Honnør: 290
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 062

  • Type 3 Mindset
's WorkOut Log! | StrongLifts 5x5 | Jim W. 531 | 415 (18/09-10)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!