Skrevet av Emne: Hjelp til å ta steget "videre"  (Lest 3415 ganger)

Utlogget nickvaage

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 504
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 504

Sv: Hjelp til å ta steget "videre"
« #15 : 23. november 2009, 16:22 »
En kompiss som anbefalte noe kreatin, Creatine Mono het det vell, er det noe god idé ? Smiley Har hørt rykter om at det har noen ulemper ?

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Hjelp til å ta steget "videre"
« #16 : 23. november 2009, 17:14 »
Tja, ulemper.. Pris? Du kan bli *vassen* + du kan være en av de som ikke reagerer på kreatin (slik som jeg, jeg blir bare vassen og får null ekstra styrke)
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget AlexanderOrtega

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 78
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 78

  • Miss me
Sv: Hjelp til å ta steget "videre"
« #17 : 23. november 2009, 17:26 »
du kan få ufatelig dårleg mage. som eg gjer standar viss eg tar da er eg ute av drift dei neste 6 timene. er fast bunden till wc  Huh
Mark: 225kg    185kg uten belte, overhåndsg.
Benk: 110kg
Knebøy: 170 x2kg
Farmers: 150kg 8m
push press m vendig: 102kg apollons stang

Kristiansand Showlift 2010  9plass

Format 1987
Høyde 175cm
Vekt 86 +-

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=91488.msg1349149;topicseen#new

Utlogget nickvaage

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 504
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 504

Sv: Hjelp til å ta steget "videre"
« #18 : 23. november 2009, 18:33 »
o, så litt risky, men vet ikke hvordan det er før du har prøvd altså hehe, var bare en som sendte siden gym grossisten hadde satt ned prisen fra 369 til 99 eller noe sånt i desember (http://www.gymgrossisten.com/6/no/artiklar/2-x-creatine-mono-500-g?utm_source=MailingList&utm_medium=email&utm_campaign=GGNO+9%2F11)
Men uansett, Hadde meg akuratt en treningøkt for litt siden, testet ut noen nye metoder som har blitt nevndt eventuelt:
- Reverse Crunch (Denne elsket jeg, ga meg en tung med god følelse på magen!)
- Ned-press (Denne ble litt vrient her siden vi egentlig ikke har utstyr som passer til den, har ikke en del som kan hektest på maskinen som gir deg et godt grep så droppet den)
- Planke + Sideplanke (Ganske grei øvelse, likte den og, men fikk litt vondt i ryggen på side-planke, regner med det er bare grunnet feil teknikk?)
- Wide grip (Forstår meg ikke på meg selv, men sliter litt med å få det til når jeg trekker stangen ned på fremsiden og ikke bak "nakken", men igjen, trening gjør mester anntar jeg Smiley )
- Push ups
- "Liggende" over-head press (Hva kaller du denne på norsk egentlig om du i det hele tatt forstår hva jeg snakker om ? :p er ikke sikker på hva det heter, men er jo en nokså vanlig øvelse)

tok meg 4 runder med hver, men en ting jeg har glemt å snakke om er oppvarming, som regel har jeg barre sykklet i ca 20 min før jeg strekker litt og hiver meg på vekter, eventuelt varme opp med lave vekter, er ikke noe "program" jeg har satt opp selv, tenkte bare jeg skulle prøve øvelsene selvom jeg har tatt noen av dem "mye" før.

Etter det spiste jeg, bare for å ha det sagt, biffsnadder (sprøstekte tynne biffbiter), Vanlig biff biter med løk og noe greier + kyllingvinger og salat, vet ikke om det er det beste å spise akuratt, har ikke lest så mye på kosthold forumet enda hehe Smiley

Så nå står jeg klar til å få noen smekk på fingrene etter hva jeg har gjort feil hehehe! :p

Utlogget nickvaage

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 504
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 504

Sv: Hjelp til å ta steget "videre"
« #19 : 23. november 2009, 19:19 »
Satt å rota litt på gymgrossisten etter proteinpulver, er jo alt for mye å velge i spør du meg så har ingen aning egentlig hehe
http://www.gymgrossisten.com/6/no/artiklar/protein-5/100-casein-gold-standard-909-g
Er dette noe brukendes? det sies jo at det er litt anderledes, tar lengre tid og fordøye så du skal ta det til måltidet før trening og måltidet før du går å legger deg om kvelden? Du trenger vell i såfall ikke 2 forskjellige pulver eller? og om det er noe bra for "atletisk trening" om det har noe å si? hehe

Utlogget Johnny Puma

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 223
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 223

Sv: Hjelp til å ta steget "videre"
« #20 : 23. november 2009, 21:30 »
Som du ser så har jeg litt fett som jeg og burde bli kvitt, med denne mengden burde jeg begynne på diet? så og på noen greier på myrevolution om "Neodiet" noen som vet hvordan dette virker og om det virker i det hele tatt? sto ikke så mye på den siden. Eller er det ikke vits siden jeg ikke er direkte feit og du brenner nå litt av mens du trener?

Fett? Hvor!??  biggrin

Start på et strukturert styrketreningsprogram og du vil både bli mer markert og få mindre fettprosent. Diett trenger du nok ikke pr. i dag, men alle trenger selvfølgelig et bra kosthold.

Utlogget AlexanderOrtega

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 78
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 78

  • Miss me
Sv: Hjelp til å ta steget "videre"
« #21 : 23. november 2009, 21:54 »
Et kvar 3 time. ein knytneve med mat. fø deg masse kvile tren annen kvar dag. ikkje tren det same alle 3 dagene.
fks knebøy mandag- benk onsdag. mark fredag.  veksl tung og lett anna kvar gong.  Wink
eg har ikkje så mye peiling på protein pulver. tar det ikkje lenger. tåler ikkje det heller ;-)

du trenge ikkje mye utstyr for og trena. ta uthev eller knebøy med krops vekt eller noe tungt du finner ;-)
Mark: 225kg    185kg uten belte, overhåndsg.
Benk: 110kg
Knebøy: 170 x2kg
Farmers: 150kg 8m
push press m vendig: 102kg apollons stang

Kristiansand Showlift 2010  9plass

Format 1987
Høyde 175cm
Vekt 86 +-

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=91488.msg1349149;topicseen#new

Utlogget nickvaage

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 504
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 504

Sv: Hjelp til å ta steget "videre"
« #22 : 23. november 2009, 22:04 »
Jeg skal ikke sitte å lyve for meg selv å si at jeg ikke skal drikke for det kommer nok til å skje! :p så skal trene annen hver dag, mandag-onsdag-torsdag og om det ikke blir noe drikking på fredagen så trener jeg lørdag Wink og hvis det blir drikking fredag trener jeg søndag, om det blir drikking lørdag (planlagt) så trener jeg fredag :p Kommer nok til å prøve å drikke minimalt siden det virker litt nedbrytende (Mange som mener dette er like mye en myte som en fakta, men ja, henger meg ikke opp i det, er ikke sundt å drikke uansett hehe) 2-3 ganger maks i mnden Smiley når jeg er på jobb drikker jeg ikke alikevell så her tar jeg annen hver dag Smiley

Utlogget Johannes93

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 183
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 183

Sv: Hjelp til å ta steget "videre"
« #23 : 23. november 2009, 22:10 »
Creatine monohydrat virket mest avførene vis du tar det i for store mengder en anbefalt. det er en grunn til at de anbefaler det de gjør. men det er jo noen få personer som reagerer på det ellers Smiley,
Men her er noen linker til noe hjelpsome kosttilskudd:)
http://www.proteinfabrikken.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=444 Proteinpulver:)
http://www.proteinfabrikken.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=2649 Storhandel pakke med Creatine. da har du vertfall for en stund Smiley
Benk: 65kg x1
Knebøy: 100kg x1
Markløft: 120kg x1

Vekt: 74kg
Høyde: 187cm
Alder: 16år

The difference between a successful person and others is not a lack of strength, not a lack of knowledge, but rather in a lack of will!!!

Utlogget Danihaue

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 133
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 133

  • I´ll Be Back!
Sv: Hjelp til å ta steget "videre"
« #24 : 23. november 2009, 22:22 »
Creatine monohydrat virket mest avførene vis du tar det i for store mengder en anbefalt. det er en grunn til at de anbefaler det de gjør. men det er jo noen få personer som reagerer på det ellers Smiley,
Men her er noen linker til noe hjelpsome kosttilskudd:)
http://www.proteinfabrikken.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=444 Proteinpulver:)
http://www.proteinfabrikken.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=2649 Storhandel

ja, vis du tar mer enn 20gram den første uka er bare waste of money
da pisser du det ut igjen, det er en begrensning på hvor store kreatin lagrene er, å de er fulle etter 1uke da skal man påfylle de med 5-10gram...
pakke med Creatine. da har du vertfall for en stund Smiley

Benkpress:      85kg
Markløft:         120kg
Militærpress:   50kg
Knebøy:          100kg
biceps manual: 16,5kg
dette er 1RM

Hear me now, believe me later

Utlogget nickvaage

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 504
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 504

Sv: Hjelp til å ta steget "videre"
« #25 : 23. november 2009, 22:25 »
Takker for anbefalinger Smiley
Det med kreatin tror jeg at jeg skal kjøpe en liten mengde, blir litt waste of cash hvis jeg f.eks ikke skulle tåle det hehe, så kjøper en liten pakke først også om det går fint så er det jo bare å hamstre inn Smiley

Utlogget Johannes93

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 183
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 183

Sv: Hjelp til å ta steget "videre"
« #26 : 23. november 2009, 22:26 »
Ja, en Bulk pakke med creatine varer nok en god stund:) og heller ikke vits å ta så alt for mye av det, med mindre du vil sløse bort alt og få litt hærlig diare en stund Smiley Men Creatin funker fint vis du tar det i den mengden du skal og ikke for mye:)
Benk: 65kg x1
Knebøy: 100kg x1
Markløft: 120kg x1

Vekt: 74kg
Høyde: 187cm
Alder: 16år

The difference between a successful person and others is not a lack of strength, not a lack of knowledge, but rather in a lack of will!!!

Utlogget nickvaage

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 504
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 504

Sv: Hjelp til å ta steget "videre"
« #27 : 23. november 2009, 22:30 »
Jeg har jo ikke planer om å bulke egentlig siden jeg ikke skal bli noe muskellbundt, vil bare ha en fin atletisk kropp, ikke noe mer enn det, så spørs om jeg i det hele tatt har behov for kreatin da ? :p

Utlogget Johannes93

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 183
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 183

Sv: Hjelp til å ta steget "videre"
« #28 : 23. november 2009, 22:33 »
Jo du burde ha creatine. men Bulk ( Storhandel) Mente jeg da:) at du får 2,5 kilo istede for 500 g Smiley
Men creatine er bra det. skaper vannbinding i musklene og gjør at du får litt større muskler og mere engergi inder treningen Smiley
Benk: 65kg x1
Knebøy: 100kg x1
Markløft: 120kg x1

Vekt: 74kg
Høyde: 187cm
Alder: 16år

The difference between a successful person and others is not a lack of strength, not a lack of knowledge, but rather in a lack of will!!!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!