avstemning
Spørsmål: Hvilke av disse produktene synes DU er best?
Animal Pump
Animal Stak
Animal Pak
super pump 250
super charge
anabolic halo
plasma jet

Skrevet av Emne: avstemning om kosttilskudd!  (Lest 7401 ganger)

Utlogget HansiHansen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 72
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 72

Sv: avstemning om kosttilskudd!
« #30 : 30. november 2009, 19:11 »
Hvorfor har dere så jævlig dårlig tid? Hvorfor bruke 2-3000 ekstra i måneden for å gå opp 100 gram ekstra? Tren heller jevnt og trutt Smiley fokuser på fremgang og på et riktig kosthold.

Og som en liten sidenote til de mange som hevder at alle disse produktene hjelper for ditten og datten: Hørt om placebo-effekten?

Utlogget Danihaue

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 133
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 133

  • I´ll Be Back!
Sv: avstemning om kosttilskudd!
« #31 : 30. november 2009, 20:58 »
Hvorfor har dere så jævlig dårlig tid? Hvorfor bruke 2-3000 ekstra i måneden for å gå opp 100 gram ekstra? Tren heller jevnt og trutt Smiley fokuser på fremgang og på et riktig kosthold.

Og som en liten sidenote til de mange som hevder at alle disse produktene hjelper for ditten og datten: Hørt om placebo-effekten?

ja har hørt om placebo effekten, derfor har jeg prøvd den ut, tok en venn først med superpump vanli, så tok jeg å bestille sånn placebo ting som smaker likt så de tror det er det samme;)

han gikk ned 5kg i benk med placebo enn det han tok uka før med superpumpen;) så har tro på produktet vertfall, men vet det er mye dritt som du snakker om ja;) mange produkter funker ikke;)
Benkpress:      85kg
Markløft:         120kg
Militærpress:   50kg
Knebøy:          100kg
biceps manual: 16,5kg
dette er 1RM

Hear me now, believe me later

Utlogget Danihaue

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 133
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 133

  • I´ll Be Back!
Sv: avstemning om kosttilskudd!
« #32 : 30. november 2009, 21:00 »
1. Har jeg skrevet at super pump er idiotisk?

2. DU er idiotisk.

nei, men du sa negativt om produktene at du lo av de eller noe;)
derfor gikk jeg ut ifra det produktet, har du lest på ingrediensene til noen av disse produktene da?
Benkpress:      85kg
Markløft:         120kg
Militærpress:   50kg
Knebøy:          100kg
biceps manual: 16,5kg
dette er 1RM

Hear me now, believe me later

Utlogget NK

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 847
  • Honnør: 164
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 847

  • Norkost
Sv: avstemning om kosttilskudd!
« #33 : 30. november 2009, 21:12 »
så tok jeg å bestille sånn placebo ting som smaker likt så de tror det er det samme;)
Hva var det for noe , legg gjerne ut en link

Utlogget Danihaue

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 133
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 133

  • I´ll Be Back!
Sv: avstemning om kosttilskudd!
« #34 : 30. november 2009, 21:53 »
Hva var det for noe , legg gjerne ut en link

det var vann med smak i, en av smakene til det produktet er noe slags lemon taste eller noe;)

husker ikke noe link jeg:P var bare smak tilsetning så det smakte nesten som det vertfall;)

vis du mente link til produktet er det på bodybuilding.com vertfall;)
Benkpress:      85kg
Markløft:         120kg
Militærpress:   50kg
Knebøy:          100kg
biceps manual: 16,5kg
dette er 1RM

Hear me now, believe me later

Utlogget Isolatn

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Sv: avstemning om kosttilskudd!
« #35 : 01. desember 2009, 13:36 »
hmmm.. Har prøvd litt av hvert av disse thundermass produkta! noen virker bedre en andre!
det er forskjell på folk!
1 av 4 får ikke effekt av kreatin!! men det er klart at mye av disse workoutprodukta lover litt for mye grønnt græs rund rota!! har ett kanonprodukt jeg kjøpte i sverige!:) anbefales på det varmeste! økte tetonivåer og biceps med 70% produktet heter som følger:

 thunderstack massattack firecrack no-xplode muscle-mode
badæssmæssassmaassss hyperplasma supadupa scoobydooby mega power hyper ultra gigapowermass!!

Utlogget Paint

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 44
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 44

Sv: avstemning om kosttilskudd!
« #36 : 01. desember 2009, 13:40 »
hmmm.. Har prøvd litt av hvert av disse thundermass produkta! noen virker bedre en andre!
det er forskjell på folk!
1 av 4 får ikke effekt av kreatin!! men det er klart at mye av disse workoutprodukta lover litt for mye grønnt græs rund rota!! har ett kanonprodukt jeg kjøpte i sverige!:) anbefales på det varmeste! økte tetonivåer og biceps med 70% produktet heter som følger:

 thunderstack massattack firecrack no-xplode muscle-mode
badæssmæssassmaassss hyperplasma supadupa scoobydooby mega power hyper ultra gigapowermass!!


hahahha

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: avstemning om kosttilskudd!
« #37 : 01. desember 2009, 13:42 »
thunderstack massattack firecrack, no-xplode muscle-mode.

haha likte riminga.
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: avstemning om kosttilskudd!
« #38 : 01. desember 2009, 13:48 »
thunderstack massattack firecrack, no-xplode muscle-mode.

haha likte riminga.

Det der hørtes ut som en raplåt. Tongue

Yeah niggah, thunderstack massattack firecrack no-xplode muscle-mode, fuck yo hoe!

Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: avstemning om kosttilskudd!
« #39 : 01. desember 2009, 14:14 »
mine erfaringer:

ja fleste av produktene nevnt er big bs...MEN:

pre workout pulver som superpump 250 f.eks funker som bare fa..
selvfølgelig kombinert med bra kosthold
for meg er pre workout pulver unngåelig det gir meg såpass mye mer energi på treningen, trener lenger og hardere og dermed også raskere styrke og volumøkning pga jeg klarer større økter på gymmen.

mitt personlige bevis og gir blanke f i hva haters av pre workout kommer med "forklaringer av mitt bevis"
for dette er realiteten for meg:

hadde en intens 3mnd periode nå rett etter sommeren kjørte hele pakken med protein-fiskeolje-creatin-animal stak-mri black powder-on glutamin-on amino-og en høy protein lav carbo diett
resultatene var vanvittige faktisk aldri hatt raskere økning i volum og styrke en med denne komboen..

så hovedbeviset:

reiste 1mnd etter dette, tok ikke med meg alt av tilskuddene mine og fikk ikke tid til og trene veldig mye men kompenserte med og gjøre det til en bli klar igjen periode med litt ekstra hvile og en drastisk økning i spising, tankte siden jeg ikke får tid til og trene så mye skal ihvertfall kostholdet være 100% så spiste som en hest i "pause perioden"...

allikevel 1mnd etter tilbake fast på gymmen hadde jeg droppet 20% på en mnd, pga "pausen" men hovedgrunnen creatinen og pre workout powderet.
så mye falt jeg når jeg ikke inntok disse på 1mnd, alle vet at jeg hadde ikke falt like mye pga 1mnd "pause" og kun pga aminoen glutaminen og vitaminene til animal stak for det ble kompensert av heste spisingen min Grin

så jeg vet ihvertfall på min kropp har pre workout powder en dokumenter effekt gjennom personlige erfaringer Grin
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget onakosano

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 607
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 607

  • "e d vilje, e d vei!!!"
Sv: avstemning om kosttilskudd!
« #40 : 01. desember 2009, 16:06 »
Animal Pak: svinedyr multivitamin.
Animal Stak: mineraler + noen urter
Animal pump: Fancy, dyrt kreatinprodukt
Super pump 250: 947% større økning i lean body mass. Jøss det var ikke verst!
Super Charge: Fancy, dyrt kreatinprodukt
Anabolic Halo: Fancy, dyrt kreatinprodukt med en del sukker
Plasma Jet: fant jeg ikke på bb.com

WORD

hmm har du idet hele tatt lest på innholde til produkte før du sier noe?
for eks super pump gjør at de røde blodlegmene tar inn med oksygen i blodet, å det fører til at du kan løfte mer vettu....

vet du idet hele tatt hva ingrediensene i dissse produktene er ? eller er du en sånn dum en som bare går ut ifra at det er tull?

vet du egentlig hva ing. er for no?

om jeg lager et NO produkt hvor jeg advarer med " man må være minst 23 for å ta dette produktet, vi fraskriver oss alt ansvar men IKKE ta dette produktet om du sliter med hjerte, blodtrykk, prostata og ikke minst.. er kvinne!!!
bør kun brukes i 4 ukers sykluser med 8ukers opphold" , i tillegg kaller jeg produktet "CELL DESTRUCTOR-  giving you cell destructing gains"
mens i realiteten har jeg bare blanda kreatin mono sammen med l-argenine.. så gjemmer jeg det bak en prop.blend sammen med litt vitaminer, kanskjer jeg har i litt ekstra niacin(fordi det gir deg en "sviende" følelse i huden), dermed MÅ man jo tro produktet funker.. man kjenner jo at cellene eksploderer, huden blir jo rød på noen steder også.. dette er VILT!!!

dette produktet kjører jeg en push strategi på ( dvs, jeg florerer markedet med annonseringer og gratis samples til folk), det blir masse snakk om produktet, etter introduksjonen med lav pris osv er det på tide med vekst.. da lager jeg ny lable og kaller den "oppgradert versjon", tilsetter litt koffein, hyper den litt og smekker til med 200kr ekstra på prisen og bytter om til en pull strategi (nå oppsøker folk meg for å få produktet og det markedsfører seg selv).


GARANTERT at folk hiver seg over det!
Når de kjenner niacin effekten så vil placeboeffekten virkelig slå til.
kan jo også slå til med at folk bør bruke kreatin mono på treningsfrie dager istedet for produktet.

Da vil jo kreatinet på " av " dagene hjelpe til også, siden doseringa i mitt produkt ikke har så voldsom effekt at det gjør no..

forbrukeren vil nå merke at de bloater litt, (OJ OJ OJ produktet virker)
forbrukeren merker koffeinet og niacinet på treninga, økt energi=økt prestasjoner
forbrukeren vil ha en viss placeboeffekt (alle presterer bedre hvis de virkelig tror at de er flink/bra til en utførelse, feks: man har lettere for å løfte en tung vekt hvis man ser for seg at dette klarer jeg istedet for å være deppa og ha lite trua på seg selv).

bloat+tro på produktet+placebo+litt effekt= KONGEPRODUKT!!


noen som husker bruksmanualen til BSN NITRIX? i uke 1, i uke2, bla bla bla. Wink

dette kommer fra meg.. jeg som har prøvd alt der ute av tilskudd og gått på smell etter smell... noe virker litt, andre funker IKKE i det heletatt..Jeg prøver fortsatt litt av det som kommer ut pga at jeg faktisk har penger å avse pluss at det hadde vært konge å truffet på noe som faktisk gjorde noe av det som ble lovet Wink


sorry småunger, gå å legg dere, slutt å forsvare produkter når folk som faktisk har prøvd dem, prøvd mye annet og har mere erfaringer enn dere har.. blir som 13-14åringer som "ALLTID" har rett Wink

(denne posten vil jeg også bruke som jobbsøknad til Norkost, Ironcore, PF osv osv for å få igang produktsalget Tongue )
maks:                                    
benk: 150kg x 1 RAW              
markløft: 210 x 1 RAW           
knebøy: 160kg x 1 Bind          
Treningsveileder, NIH
Kettlebells instruktør
Kostholdsveileder

 Loggbok
 profil

Utlogget Danihaue

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 133
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 133

  • I´ll Be Back!
Sv: avstemning om kosttilskudd!
« #41 : 01. desember 2009, 23:43 »
WORD

vet du egentlig hva ing. er for no?

om jeg lager et NO produkt hvor jeg advarer med " man må være minst 23 for å ta dette produktet, vi fraskriver oss alt ansvar men IKKE ta dette produktet om du sliter med hjerte, blodtrykk, prostata og ikke minst.. er kvinne!!!
bør kun brukes i 4 ukers sykluser med 8ukers opphold" , i tillegg kaller jeg produktet "CELL DESTRUCTOR-  giving you cell destructing gains"
mens i realiteten har jeg bare blanda kreatin mono sammen med l-argenine.. så gjemmer jeg det bak en prop.blend sammen med litt vitaminer, kanskjer jeg har i litt ekstra niacin(fordi det gir deg en "sviende" følelse i huden), dermed MÅ man jo tro produktet funker.. man kjenner jo at cellene eksploderer, huden blir jo rød på noen steder også.. dette er VILT!!!

dette produktet kjører jeg en push strategi på ( dvs, jeg florerer markedet med annonseringer og gratis samples til folk), det blir masse snakk om produktet, etter introduksjonen med lav pris osv er det på tide med vekst.. da lager jeg ny lable og kaller den "oppgradert versjon", tilsetter litt koffein, hyper den litt og smekker til med 200kr ekstra på prisen og bytter om til en pull strategi (nå oppsøker folk meg for å få produktet og det markedsfører seg selv).


GARANTERT at folk hiver seg over det!
Når de kjenner niacin effekten så vil placeboeffekten virkelig slå til.
kan jo også slå til med at folk bør bruke kreatin mono på treningsfrie dager istedet for produktet.

Da vil jo kreatinet på " av " dagene hjelpe til også, siden doseringa i mitt produkt ikke har så voldsom effekt at det gjør no..

forbrukeren vil nå merke at de bloater litt, (OJ OJ OJ produktet virker)
forbrukeren merker koffeinet og niacinet på treninga, økt energi=økt prestasjoner
forbrukeren vil ha en viss placeboeffekt (alle presterer bedre hvis de virkelig tror at de er flink/bra til en utførelse, feks: man har lettere for å løfte en tung vekt hvis man ser for seg at dette klarer jeg istedet for å være deppa og ha lite trua på seg selv).

bloat+tro på produktet+placebo+litt effekt= KONGEPRODUKT!!


noen som husker bruksmanualen til BSN NITRIX? i uke 1, i uke2, bla bla bla. Wink

dette kommer fra meg.. jeg som har prøvd alt der ute av tilskudd og gått på smell etter smell... noe virker litt, andre funker IKKE i det heletatt..Jeg prøver fortsatt litt av det som kommer ut pga at jeg faktisk har penger å avse pluss at det hadde vært konge å truffet på noe som faktisk gjorde noe av det som ble lovet Wink


sorry småunger, gå å legg dere, slutt å forsvare produkter når folk som faktisk har prøvd dem, prøvd mye annet og har mere erfaringer enn dere har.. blir som 13-14åringer som "ALLTID" har rett Wink

(denne posten vil jeg også bruke som jobbsøknad til Norkost, Ironcore, PF osv osv for å få igang produktsalget Tongue )

hehe, ja du har mer peiling enn meg på det vetdu:) er bare at det er mange som bruker det som jeg kjenner;)
jeg synes det funker, men er riktig som du sier, at det er koffein osv som gjør det;)
men morro å prøve det ut uansett;) hehe
Benkpress:      85kg
Markløft:         120kg
Militærpress:   50kg
Knebøy:          100kg
biceps manual: 16,5kg
dette er 1RM

Hear me now, believe me later

Utlogget A. Holstad

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 670
  • Honnør: 118
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 670

  • Ihave a dream of a dream within a dream of a dream
Sv: avstemning om kosttilskudd!
« #42 : 01. desember 2009, 23:56 »
Har brukt Animal Pump og Stack sammen, fikk et sinnsykt trøkk må jeg si, så jeg skal ikke legge skjul på det .. Når jeg slutta virket det som om kroppen var avhengig eller har vendt seg til det, og trøkket var så og si elendig et par uker, men så kom det seg til slutt ..

Jeg mener at sånne kosttilskudd bør man spare pengene sine på dersom man ikke får det med rike foreldre eller selv er full i penger og kan lett rutte med noen kroner til fancy pre-workout tilskudd. Kjøp dere noe billig kreatin og bruk det som pre og post-workout tilskudd, det holder i massevis sammens med mat!! Spar heller penger til viktigere gjøremål senere i livet .. Smiley
I play by my own rules, and not on anybody's rules. Not even my own.

Utlogget HansiHansen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 72
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 72

Sv: avstemning om kosttilskudd!
« #43 : 04. desember 2009, 17:00 »
ja har hørt om placebo effekten, derfor har jeg prøvd den ut, tok en venn først med superpump vanli, så tok jeg å bestille sånn placebo ting som smaker likt så de tror det er det samme;)

han gikk ned 5kg i benk med placebo enn det han tok uka før med superpumpen;) så har tro på produktet vertfall, men vet det er mye dritt som du snakker om ja;) mange produkter funker ikke;)

Dagsform, tilfeldigheter osv.. Det du sier der beviser ingenting. Test det ut flere ganger og med flere folk så skal jeg tro deg Wink

Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: avstemning om kosttilskudd!
« #44 : 04. desember 2009, 17:52 »
Har brukt Animal Pump og Stack sammen, fikk et sinnsykt trøkk må jeg si, så jeg skal ikke legge skjul på det .. Når jeg slutta virket det som om kroppen var avhengig eller har vendt seg til det, og trøkket var så og si elendig et par uker, men så kom det seg til slutt ..


lurer på om dette har skjedd med meg og denne uken..
siste 3mnd har jeg brukt fast animal stack sammen med pre workout powder og det normale seff utenom(glutamin-amino-protein-udos osv...)
hadde så en liten mini pause pga reising der jeg ikke tok animal stack og pre workout..
funket som bare juling før pausen, siden har jeg  følt meg helt rar på trening og elendig motivasjon og fokuset er liksom ikke helt med meg til tider svimmel på gymmen noe som aldri har skjedd..dagens trening økte jeg dosen til 2 scoops og vanligvis blir jeg helt gal av motivasjon og enrgie av det idag kun rar i hodet og vidåpne øyne som bare stirret tomt på vektene......:/

sammtidig ser jeg ikke hvorfor det skal skje når animal stack kun er heavy vitamin tilskudd og pre workout powderene noenlunde samme pluss energie stimulanter og litt ekstra stesj..

skal rapportere tilbake etter jeg har tømt boksene ferdig jeg har for tiden, går tom snart og se om effekten opptar seg igjen el om jeg stopper opp og ikke går for en ny runde hvordan formen da blir igjen...
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!