Skrevet av Emne: Sideflesk på hofter og lår  (Lest 1937 ganger)

Utlogget beachbum

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 5

  • Life's a beach... Surf it!
Sideflesk på hofter og lår
« : 24. november 2009, 23:10 »
Hvordan skal jeg få vekk ''valpefettet'' bakover på hoftene og ytterst og innerst, øverst på lårene? Huh
Jeg trenger tips som virkelig virker, og det bør helst ha stor virkning innen 2 mnd - så kom gjerne med harde dietter og treningsformer jeg kan følge.

Litt om meg selv for å gjøre det enklere å svare.

Jente 21 år
170 cm
55kg
Succsess is the result of right choices
      Chose your waves wisely

Utlogget Erik92

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 126
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 126

  • u mad?
Sv: Sideflesk på hofter og lår
« #1 : 25. november 2009, 18:48 »
Forbrenne mer kalorier enn du får inn.
Enten ved å spise sunnere/mindre eller være mer aktiv.
Fettet vil tas fra hele kroppen, det er umulig å punktredusere fett(med unntak av operasjon).
På 2 måneder kan du oppnå mye med riktig kunnskap om trening.
17 år - 176 cm - 77 kg
Markløft: 160x1
Knebøy: 120x4 ~ 130x1
Benkpress: 105x1
Dips: 4x40kg i belte.

Utlogget no-pain-no-gain

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 120
  • Honnør: 42
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 120

Sv: Sideflesk på hofter og lår
« #2 : 25. november 2009, 19:07 »
Hvis ting må ske fort vil jeg anbefale ultraendurance. Lavintensitets kardiovaskulær trening på over 2 timer per økt. Hvis du forbrenner rundt 1500+ kalorier på trening med et insulinkontrolert kosthold i kaloriunderskudd, vil du greie å brenne mye fett på relativt kort tid.

Det du må tenke på er å tilføre kroppen nok proteiner rundt og under trening for å forhindre muskelkanibalisme.

Ved trening på over 2 timer ender du opp med å tømme glykogenlagrene dine, og slik true kroppen til å bruke fett som bensin.

6-9 timer kardio i uka er mye, men du sa du trengte noe som funket og det fort, så da er det det som gjelder. Er bare opp til deg om du gidder å gjøre jobben.

Anbefaler spinningsykkel eller lange turer med rask gange og masse selvdisiplin. Lykke til.
"Modern fitness is defined by apparance rather than actual horsepower. A training environment contaminated by this attitude cannot produce superior fitness, physical or mental."-Mark F. Twight

"Alle drømmer om å vinne.
Ingen drømmer om å trene."-Cato Z. Pedersen

Utlogget beachbum

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 5

  • Life's a beach... Surf it!
Sv: Sideflesk på hofter og lår
« #3 : 25. november 2009, 19:48 »
Takk for svar.

Vel, jeg spiser ikke akkuratt så fryktelig usunt, lever omtrent på ris, eple juice og taco. (veldig vanskelig i matveien, hehe) Er veldig fan av frukt og grønt og kan ikke fordra smør, saus, dressing osv..

Har begynt å trene 1 time 3-4 dager i uken (Zumba)
Men innser at det ikke er nok (?)

Hva anbefaler dere at jeg spiser? Jeg har rett og slett null peiling på dette.
Og hva er egentlig ultraendurance? Hva trener du, hva gjør du?


Veldig takknemmelig for svar Smiley
Succsess is the result of right choices
      Chose your waves wisely

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Sideflesk på hofter og lår
« #4 : 25. november 2009, 19:50 »
Ris og eplejuice inneholder ganske mye karbohydrater, og det er ikke bra å innta for mye av det. Så prøv å få i deg mer proteiner, som egg, kjøtt, fisk, osv. Smiley
Smiley

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Sideflesk på hofter og lår
« #5 : 25. november 2009, 19:56 »
Hvordan skal jeg få vekk ''valpefettet'' bakover på hoftene og ytterst og innerst, øverst på lårene? Huh
Jeg trenger tips som virkelig virker, og det bør helst ha stor virkning innen 2 mnd - så kom gjerne med harde dietter og treningsformer jeg kan følge.

Litt om meg selv for å gjøre det enklere å svare.

Jente 21 år
170 cm
55kg

Styrketrening, styrketrening, styrketrening! Dette må utføres med korrekt teknikk og såpass tungt at det gir et godt treningsutbytte. Det kan godt hende du vet dette, men kvinner har (normalt sett) kun 5-10% testosteron av det menn har. Dette betyr i klartekst at kvinner vil mangle de forutsetningene menn har for å bygge mye muskulatur. Det betyr igjen at du ikke vil bli "stor" til tross for tung og målrettet styrketrening. Imidlertid vil (dype) knebøy, markløft, strake markløft etc ha stor nytte i forhold til det du nevner.

Det enkle er dessverre aldri det beste i forhold til trening - man må jobbe hardt og målrettet for å få resultater.

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Slappy

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 274
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 274

Sv: Sideflesk på hofter og lår
« #6 : 25. november 2009, 20:33 »
kan ikke fordra smør, saus, dressing osv..
Bra!
lever omtrent på ris, eple juice og taco. (veldig vanskelig i matveien, hehe)
Tja Tongue

Tacoskjell eller? Det er omtrent potetgull, så det må UT! Smiley Pitabrød er bedre, men karbohydrater er i det hele tatt noe du bør kutte hardt ned på. Siden du er så glad i frukt kan du jo basere karbohydratinntaket ditt på kun frukt. Da blir det lettere å holde karbohydratinntaket nede.

Bare så det er sagt med én gang: Matveien er det DESIDERT ENKLESTE stedet å angripe når ønsket er en bedre/finere kropp. Så du burde bli enklere i matveien Wink  Da vil du mye raskere oppnå resultatet du ønsker deg, i og med at mat som egg, tunfisk, frukt, (LITT havregryn), kyllingfilet, renskåret kjøtt, grønnsaker ved lavt nok inntak er kjappeste veien til en finere kropp

Og en ting til. Du er ganske spesifikk i nøyaktig hvor på kroppen du vil at fettet skal forsvinne. Punktslanking fungerer ikke. Eneste måten å fjerne det på er å spise lite nok /trene nok over tid, så vil kroppen gradvis kvittet seg med fettet, men i forskjellig grad avhengig av hvor på kroppen fettet sitter.
Selv om kroppen forbrenner fett over hele kroppen, så vil den brenne mer på visse områder i første omgang, før den deretter brenner fettet som sitter på det stedet der du av genetiske betingelser legger på deg fett aller først.

Håper du skjønte hva jeg mente. Ble litt innvikla setning  Tongue
"Whether you think you can or think you can't, either way you're right"
~ Henry Ford ~

Utlogget beachbum

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 5

  • Life's a beach... Surf it!
Sv: Sideflesk på hofter og lår
« #7 : 25. november 2009, 20:46 »
hehe, nei! liker ikke tacoskjell! Taco'en min består av kjøttdeig uten tacokrydder, salat, mais, løk, tomat, agurk og tortillalefse Wink

Men, jeg bør altså ikke spise ris da? Og ikke drikke eplejuice? Cry Tongue

Egg og kyllingfilet er det eneste jeg liker på den listen - samt frukt & grønt. Så da blir det jeg evt. går for.
Hvor mye er max inntak for dagen, og hvor ofte skal jeg spise det?

Men, jeg har fått for meg at man legger på seg av proteiner. Stemmer ikke det da kanskje?

Succsess is the result of right choices
      Chose your waves wisely

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Sideflesk på hofter og lår
« #8 : 25. november 2009, 20:56 »
Joda, du kan godt spise ris og eplejuice, men alt med måte Smiley
Smiley

Utlogget beachbum

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 5

  • Life's a beach... Surf it!
Sv: Sideflesk på hofter og lår
« #9 : 25. november 2009, 21:03 »
Det er ikke noen av dere snille sjeler som kunne tenke dere å sette opp et stramt ukesprogram for meg?
Med trening, antall øvelser, hvilke øvelser, hva jeg skal spise, hvor mye jeg skal spise og hvor ofte jeg skal spise.
 
Ville vært veldig takknemmelig for det Smiley
Succsess is the result of right choices
      Chose your waves wisely

Utlogget Piratequeen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 194
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 194

  • Liten, men med stort mot!
Sv: Sideflesk på hofter og lår
« #10 : 25. november 2009, 21:39 »
Hvordan skal jeg få vekk ''valpefettet'' bakover på hoftene og ytterst og innerst, øverst på lårene? Huh

Jente 21 år
170 cm
55kg

Kan jeg bare få spørre om bakgrunnen for at du ønsker å fjerne det lille fettet du kan ha på kroppen? Jenter har som regel litt "ekstra" på hofte og lårene av den årsak av at vi skal bære frem unger.

170 cm og 55 kg er jo en svært lav vekt.

Men om du har lite muskler, så kan man jo alltids tjene på å stramme opp litt med styrketrening! Uansett lykke til!
Holder ikke å ha gode mål og forsetter, om man ikke har tenkt å gjøre hva som skal til for å gjennomføre det!

Utlogget beachbum

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 5

  • Life's a beach... Surf it!
Sv: Sideflesk på hofter og lår
« #11 : 25. november 2009, 22:25 »
Vel, jeg har allerede bært frem ett barn - og av den grunn vil jeg gjerne være tilbake der jeg var før.
Vekten er ikke svært lav for meg, jeg ser ''helt normal'' ut bare.. 6 kg lettere hadde ikke vært meg imot.

Muskler eksiterer nesten ikke på min kropp Tongue Men de står høyt på øsnkelista til jul for å si det sånn Grin
Succsess is the result of right choices
      Chose your waves wisely

Utlogget eggz0r

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 457
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 457

Sv: Sideflesk på hofter og lår
« #12 : 25. november 2009, 22:48 »
Det du er ute etter er en livstilsforandring, du må endre spisevaner og aktivitetsnivå. Som tidligere nevnt her er ikke 55kg på 175cm mye. Selvfølgelig, om du er helt dvask uten muskelmasse kan det jo være litt valpefett her og der. Du skal nå uansett ikke se deg blind på vekta. Speilet er din venn!

https://www.tn.no/assets/media/RYPver2_1.pdf

Ta en titt på dette opplegget, Børge Fagerli tar for seg alt du trenger for å komme deg i mål. Jeg med flere har hatt vellykkede resultater med Release Your Potential. Markedsføringen av kostilskuddene i blekka kan du bare se boritifra, disse trenger du ikke foreløpig. Ha et velbalansert kosthold  i grunn før du begynner med tilskudd.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!