Skrevet av Emne: christar - PF  (Lest 54694 ganger)

Utlogget christar

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 528
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 528

Sv: christar's treningsdagboki
« #465 : 24. november 2011, 21:34 »
God kveld mister. Alt står bra til nå egentlig. Er i en veldig god rutine om dagen og føler samtidig at jeg begynner å se ett lys i enden av tunnelen når det gjelder mobilitet og tøying. Utrolig moro å faktisk se fremskritt!! Smiley

Styrken begynner å bli helt greit. Selvom jeg ikke har fått trent verken bøy eller mark på godt og vel 3 måneder nå. Så hvordan ting ligger ann der ser jeg ikke direkte frem til å finne ut.

Kostholdet er bra i hverdagene og fullstendig ræva i helgene, blir neppe bedre nå som desember nærmer seg heller!

Ser jeg har glemt å logge de to siste øktene mine, så får gjøre det etterpå Smiley

Hvordan går det der? Mye eksamensstress om dagen?

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: christar's treningsdagboki
« #466 : 24. november 2011, 21:45 »
God kveld mister. Alt står bra til nå egentlig. Er i en veldig god rutine om dagen og føler samtidig at jeg begynner å se ett lys i enden av tunnelen når det gjelder mobilitet og tøying. Utrolig moro å faktisk se fremskritt!! Smiley

Styrken begynner å bli helt greit. Selvom jeg ikke har fått trent verken bøy eller mark på godt og vel 3 måneder nå. Så hvordan ting ligger ann der ser jeg ikke direkte frem til å finne ut.

Kostholdet er bra i hverdagene og fullstendig ræva i helgene, blir neppe bedre nå som desember nærmer seg heller!

Ser jeg har glemt å logge de to siste øktene mine, så får gjøre det etterpå Smiley

Hvordan går det der? Mye eksamensstress om dagen?
Utrolig moro å se fremskritt på f.eks moblitet ja, skriver under på den!

Joda, "akkurat" ferdig med to eksamener, hadde en for to uker siden og en for halvannen uke siden. Fikk svar på den første i dag, og det kunne ikke gå bedre enn det gikk Smiley Så jeg er veldig tilfreds med det!

Hehe, høres bra ut med litt pause fra 100% dedikasjon Cheesy

Er det 2-split du trener nå?

Utlogget christar

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 528
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 528

Sv: christar's treningsdagboki
« #467 : 24. november 2011, 21:53 »
Ja, har aldri opplevd noe fremskritt på den fronten tidligere. Sikkert noe med at jeg aldri har klart å holde det gående mer i enn et par uker tho.

Det er jo kjempe bra, gratulerer. Når starter juleferien din da?

100% dedikasjon fra og med 2. januar, da er det serious business igjen!! Smiley

2-split jeg kjører pr dags dato ja, mtp at jeg har så utrolig mange rehab øvelser på ankel og mobiliseringsøvelser så må jeg nesten dele det opp. Hovedøvelsen vær økt kjører jeg 5x5, resten av øvelsene kjører jeg MYO for å korte ned økten. Trives veldig godt med det for øyeblikket så holder det slik frem til jeg kan begynne å kjøre mark og bøy fast igjen Smiley

Er forøvrig fornøyd med å ha kommet meg litt i benk nå. Tho jeg frykter å stagnere på 85kg nå fremover. Samtidig som at jeg sliter med å øke i militærpress, alltid stoppet opp på 50-52.5kg 5x5 der. Veldig bittert!

Utlogget christar

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 528
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 528

Sv: christar's treningsdagboki
« #468 : 25. november 2011, 08:18 »
Tirsdag 22/11/11
Strak markløft
8x 55kg
8x 55kg
8x 55kg

Statisk markløft
3x 15sek - 50kg
3x 15sek - 50kg
3x 15sek - 50kg

Split knebøy

6x 24kg
6x 24kg
6x 24kg

*Kommentar: Også et par øvelser for motorikk jeg kjørte denne økten. Alt føltes greit.

Torsdag 24/11/11
Militærpress
40kg - 12 + 4 + 4 + 4

Barbell row

55kg - 12 + 4 + 4 + 5

Skrå benk
28kg - 12 + 4 + 4 + 4

Hammercurl

12kg - 15 + 8 + 6 + 5

Dips
KV+10kg - 12 + 4 + 4 + 4

*Kommentar: Alt gikk relativt greit.

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: christar's treningsdagboki
« #469 : 26. november 2011, 14:36 »
Ja, har aldri opplevd noe fremskritt på den fronten tidligere. Sikkert noe med at jeg aldri har klart å holde det gående mer i enn et par uker tho.

Det er jo kjempe bra, gratulerer. Når starter juleferien din da?

100% dedikasjon fra og med 2. januar, da er det serious business igjen!! Smiley

2-split jeg kjører pr dags dato ja, mtp at jeg har så utrolig mange rehab øvelser på ankel og mobiliseringsøvelser så må jeg nesten dele det opp. Hovedøvelsen vær økt kjører jeg 5x5, resten av øvelsene kjører jeg MYO for å korte ned økten. Trives veldig godt med det for øyeblikket så holder det slik frem til jeg kan begynne å kjøre mark og bøy fast igjen Smiley

Er forøvrig fornøyd med å ha kommet meg litt i benk nå. Tho jeg frykter å stagnere på 85kg nå fremover. Samtidig som at jeg sliter med å øke i militærpress, alltid stoppet opp på 50-52.5kg 5x5 der. Veldig bittert!
Jo takk! Juleferien min starter 16. des, så har litt skoleslit igjen.

Jepp skjønner, hvis det funker, fortsett Smiley Hehe. Sikkert moro å øke i benk, jeg vet ikke hvordan det føles, da jeg fortsatt står dønn stille. Tung militærpress har jeg ikke trent siden i sommer, så mulig den har kommet seg litt. Har lite til overs for pressøvelser generelt Tongue

100% dedikasjon hørtes slitsomt ut! Ingen vits i å drepe seg sjæl med clean-eating osv. Cheesy Anbefaler deg å helle finne en mellomting som gir deg resultater samtidig som du har et avslappet forhold til mat. Mye deiligere Smiley

Utlogget christar

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 528
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 528

Sv: christar's treningsdagboki
« #470 : 28. november 2011, 20:44 »
Hehe, hørtes digg ut med skoleferie. Savner studentlivet enormt, tho, kun alt utenom å være lutfattig hele tiden og være gjerrig i butikken!

Du kjører omtrent ikke benk og militærpress lenger eller? Det er for dårlig, må ikke kun trene bøy og mark Cheesy Ting fungerer enn så lenge. Tror det har veldig mye å si at jeg er kvitt søvnproblemene mine, føler liksom at jeg faktisk får litt ut av innsatsen jeg gjør nå om dagen. Noe jeg ikke følte før.

Sant, jeg prøver å finne en god løsning på det nå. Må få til den livsstilsendringen jeg har snakket om så mange ganger, ikke kun av/på, for da kommer alltid vekta tilbake igjen som regel.

Hvordan har resultatene dine vært på mengde hittil, du har vel kjørt det noen uker nå? Smiley

Utlogget christar

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 528
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 528

Sv: christar's treningsdagboki
« #471 : 28. november 2011, 21:29 »
Søndag 27/11/11
Benkpress
5x 70kg
5x 75kg
5x 80kg
5x 82,5kg
5x 85kg

Skrå benk
8x 28kg
8x 30kg
6x 32kg

Chins
3x KV+8kg
3x KV+8kg
3x KV+8kg
5x KV

Barbell row
5x 60kg
5x 65kg
5x 67,5kg
8x 60kg

Franskpress
10x 32,5kg
10x 35kg

Omvendt bicepscurl
10x 20kg
10x 20kg

*Kommentar: Fornøyd med benken i dag. Har hatt 10 rolige dager med litt diverse ymse, og hadde egentlig ikke helt trua, men 85kg gikk veldig lett opp Smiley

Mandag 28/11/11
Split knebøy
16kg - 15 + 5 + 5 + 5

Strak markløft
8x 55kg
8x 55kg
8x 55kg

Utfall bakover - "goblet"
8x 16kg
8x 16kg

*Kommentar: Litt annerledes økt da det var stappa fullt på treningssenteret. Alt gikk greit Smiley

Utlogget christar

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 528
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 528

Sv: christar's treningsdagboki
« #472 : 29. november 2011, 20:15 »
Tirsdag 29/11/11
Militærpress
5x 50kg
5x 52.5kg
5x 55kg
5x 55kg

Sidehev

8x 10kg
8x 11kg
8x 12kg

Bakside skuldre
8x 7kg
8x 8kg
8x 9kg

Sideplanke
3x30 sek

Planke
2x40 sek

*Kommentar: Følte meg helt tom for energi, klarte såvidt å kjøre rehab øvelsene på ankel. Men bestemte for å presse meg gjennom treningen selvom dette var en dag jeg normalt bare burde dratt hjem å slappet av i stedet. Er forøvrig fornøyd med å ha klart 5x55kgx2.

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: christar's treningsdagboki
« #473 : 30. november 2011, 21:53 »
Hehe, hørtes digg ut med skoleferie. Savner studentlivet enormt, tho, kun alt utenom å være lutfattig hele tiden og være gjerrig i butikken!

Du kjører omtrent ikke benk og militærpress lenger eller? Det er for dårlig, må ikke kun trene bøy og mark Cheesy Ting fungerer enn så lenge. Tror det har veldig mye å si at jeg er kvitt søvnproblemene mine, føler liksom at jeg faktisk får litt ut av innsatsen jeg gjør nå om dagen. Noe jeg ikke følte før.

Sant, jeg prøver å finne en god løsning på det nå. Må få til den livsstilsendringen jeg har snakket om så mange ganger, ikke kun av/på, for da kommer alltid vekta tilbake igjen som regel.

Hvordan har resultatene dine vært på mengde hittil, du har vel kjørt det noen uker nå? Smiley
Hehe, lutfattig student all the way Cheesy Klorer til meg melk som har gått ut på dato innimellom (de kan ikke selge gammel melk), livet er herlig.

Joda, blir benk og frontpress, men veldig lett frontpress. Benking er med forholdsvis lav innsatsprosent, men tyngre innimellom. Bare liker ikke øvelsen. Jeg har respondert ganske bra på tredagersmengden som ligger på styrkeloft.no, perset med 10kg i bøy, 25kg i mark etter bare to måneder (og uten deload eller oppkjøring i forkant). 0 i benk dog. Og dette er ved siden av teknikkforbedringer i samtlige øvelser, så at mengde har noe for seg for min del er det vel liten tvil om Smiley Har lagt på meg litt kg, men økt i bøy+mark, så jeg klager ikke. Føler meg ikke dvaskere enn jeg gjorde i august, ikkeno av klær føles nevneverdig strammere heller.

Livsstilsendring som er tingen ja, men så er det veldig lett for folk å si at det er det som er tingen. Det er verre å få til en varig endring i praksis. For eksempel så ligger det for min ganske mye (kostholds)overanalysering til grunne for å bare ha funnet at det egentlig ikke er så sinnsykt farlig om eller når jeg putter i meg det ene eller det andre, så lenge jeg får i meg noe før/etter trening, og så lenge jeg holder proteininntaket konstant og ikke spiser for mye. Loggingen min fra i våres prater for seg selv Tongue

Det er liksom noe man må fatte selv tror jeg, ikke noe man kan lære bort eller skjønne umiddelbart.

Søvnproblemer tærer på ja. Hva slags søvnproblemer var du hadde igjen?

Utlogget christar

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 528
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 528

Sv: christar's treningsdagboki
« #474 : 30. november 2011, 22:30 »
Haha, du er der ja. Du får gjøre slik jeg så noen utlendinger gjøre på Kiwi her en dag. Var 0730 om morgenen, så sto de foran meg med en hel vogn full av frukt. La det på båndet, betalte også klagde på at frukten var i dårlig stand og fikk tilbake 2x pengene. Lett tjente 350 spenn.

Skjønner. Det blir litt periodevis her, hva jeg liker å fokusere på. Blir nok full fokus på bøy og mark så fort ankel og mobilitet er i orden. Merker fremskritt, men det går veldig sakte.

Kunne gjerne tenkt meg å kjøre mengde engang selv. Står høyt på listen min. Men svært dårlig utstyr på Spenst der jeg trener nå. Mosjonistsenter for å si det slik. Samt litt dårlig med tid om dagen, blir gjerne 10-12 timers arbeidsdager.

En varig endring er svært vanskelig å få til ja. Jeg føler jeg prøver så godt jeg kan, men brått så lager foreldra mine vafler, og da blir det gjerne 2 vafler brått, også er den dagen "ødelagt", og jeg peiser på med mer dritt Tongue typisk det der.
Skal innrømme at jeg er litt avhengig av å få i meg minst 200g proteiner om dagen, det er stort sett det eneste jeg bryr meg om når det gjelder kostholdet nå. Og prøver å holde meg unna søtsaker, noe som er et prosjekt i seg selv.

Søvnproblemene gikk kort og greit ut på at jeg kunne gå opp til 3-4 dager uten å få sove. Jeg var trøtt da jeg la meg, men bare lå der i evigheter uten å få sove. Kunne fort ligge der i 6-7 timer å prøve å få sove, men sovnet aldri. Husker ikke helt hvor lenge det varte, men det var i sikkert 9 måneder, og det tærte virkelig på psyken.

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: christar's treningsdagboki
« #475 : 04. desember 2011, 18:56 »
Haha, du er der ja. Du får gjøre slik jeg så noen utlendinger gjøre på Kiwi her en dag. Var 0730 om morgenen, så sto de foran meg med en hel vogn full av frukt. La det på båndet, betalte også klagde på at frukten var i dårlig stand og fikk tilbake 2x pengene. Lett tjente 350 spenn.

Skjønner. Det blir litt periodevis her, hva jeg liker å fokusere på. Blir nok full fokus på bøy og mark så fort ankel og mobilitet er i orden. Merker fremskritt, men det går veldig sakte.

Kunne gjerne tenkt meg å kjøre mengde engang selv. Står høyt på listen min. Men svært dårlig utstyr på Spenst der jeg trener nå. Mosjonistsenter for å si det slik. Samt litt dårlig med tid om dagen, blir gjerne 10-12 timers arbeidsdager.

En varig endring er svært vanskelig å få til ja. Jeg føler jeg prøver så godt jeg kan, men brått så lager foreldra mine vafler, og da blir det gjerne 2 vafler brått, også er den dagen "ødelagt", og jeg peiser på med mer dritt Tongue typisk det der.
Skal innrømme at jeg er litt avhengig av å få i meg minst 200g proteiner om dagen, det er stort sett det eneste jeg bryr meg om når det gjelder kostholdet nå. Og prøver å holde meg unna søtsaker, noe som er et prosjekt i seg selv.

Søvnproblemene gikk kort og greit ut på at jeg kunne gå opp til 3-4 dager uten å få sove. Jeg var trøtt da jeg la meg, men bare lå der i evigheter uten å få sove. Kunne fort ligge der i 6-7 timer å prøve å få sove, men sovnet aldri. Husker ikke helt hvor lenge det varte, men det var i sikkert 9 måneder, og det tærte virkelig på psyken.
Får da være grenser til hvor polakk man kan være Tongue Synes det er flaut nok å komme med ni liter melk til kassa og melde "eh du, disse går ut i morgen, og dere har glemt å sette sånn gul lapp på. Får jeg de til halv pris allikevel?". Nesten perfekt melkeraid i sta, med ni liter melk. Skummet vel og merke, men det glir ned Cheesy

10-12 timers arbeid + dietmar mengde kan være en farlig kombinasjon ja. Men er rart når man blir vant til det, øktene jeg har hatt nå på ~2.5t føles helt sinnsykt korte.

Haha, du må ikke tenke sånn! Se heller på to vaffelplater som X kalorier, f.eks substitutt for en bolle havregryn, ris til middag, eller et eller annet. Så bare dropper du å spise f.eks ris til middagen den dagen, eller havregrøt eller hva du spiser. Easy peasy Cheesy Er det som har reddet meg, kompenser ned her og der.

Huff, såpass? Og nå er det over? Har faktisk aldri hørt om så ekstreme søvnproblemer før...

Utlogget christar

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 528
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 528

Sv: christar's treningsdagboki
« #476 : 04. desember 2011, 19:23 »
Ja, er enig med deg der. Jeg syns det også er flaut å benytte seg av slike drastiske metoder Tongue Nesten sånn at jeg skjems litt når jeg kommer i kassa på kiwi med 10 stk av go' helg kiwi tilbudet, men tenker ikke så mye over det nå lenger, som jeg gjorde i starten Wink 9 liter melk ja, hvor lenge holder du de utover datomerkingen?

Arbeidsdagene er vel å merke bare så lange nå i starten, da det er utrolig mye å sette seg inn i det første året. Men satser på at det roer seg greit ned etterhvert. Først må ankel fikses før jeg kan begynne med dietmar, samt bytte treningssenter, grunnet manko på utstyr.

Den tankegangen der likte jeg, har aldri klart å tenkt slik på det før, men det skal jeg definitivt gi et forsøk neste gang jeg skeier ut! Smiley Hvordan ligger du an på kalorifronten om dagen da? Eller har du ikke helt regnet  på det?

Pr dags dato så er alle søvnproblemene over, hender selvsagt fra tid til annen at jeg sliter med å sove, men slik er det nok med alle. Problemet med søvnproblemene jeg hadde var at det ble jo kun psykisk etterhvert. Når jeg la meg ned for å sove, så visste jeg at jeg ikke kom til å få sove uansett, så hadde omtrent gitt opp før jeg la meg. Sovepiller ga meg heller ingenting, ble litt disig og groggy, men klarte ikke å sovne inn av de.

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: christar's treningsdagboki
« #477 : 04. desember 2011, 20:01 »
På det meste har jeg vel hatt melk 3 dager over datoen, men så har jeg heller aldri opplevd å ha sur melk, den forsvinner rimelig fort her i huset. Frøs ned en god del forrige melkeraid, gikk helt greit da jeg tinte hver kartong 2 dager i kjøleskap. Har også frosset ned 6 liter nå.

Det bør du, tror jeg har vist deg den her før, men du kan jo se på den igjen. Er litt semi-sånn tankegang. Det meste som står der er superbanalt og ting man egentlig ikke tenker over, derfor det er litt interessant. Hva slags senter blir det når du bytter da? Cheesy

Skjønner skjønner. Eneste jeg har prøvd av 'søvnforsterkere' er antihistaminene til broren min og melatonin. Førstnevnte ga meg hodepine dagen derpå, sistnevnte fungerer faktisk rimelig bra. Har semi-søvn problemer sjæl, må opp og tisse hver bidige natt. Men har blitt såpass vant til det nå at det plager meg egentlig ikke så veldig.

Jevnt over har jeg ligget på en 3000-4000kcal på treningsdager siden september. Mye mat, men har faktisk ikke gått opp så mye. Til morgenen i dag veide jeg 88-89, som er en 2-3kg siden september. Men så er det mye opp og ned på vekta også, har vært helt oppe på 92-93 noen dager. Eneste målet jeg har vektmessig er å holde 93kg vektklassen. Utover 93kg, så blir det nok for tungt å kvalifisere seg til jr-NM.

Utlogget christar

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 528
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 528

Sv: christar's treningsdagboki
« #478 : 05. desember 2011, 11:49 »
Hehe, du har gått så langt over datoen ja. Har opplevd sur melk flere ganger, og det er like jævelig hver gang. Hvordan er holdbarheten når de fryses ned og tines opp igjen?

Syns å huske at jeg har lest artikkelen der engang før, men skal definitivt ta en titt igjen. Har litt dødtid i lunsjen i dag, så kan like gjerne gjøre litt fornuftig  i stedet. Når jeg bytter vet jeg ikke, vurderer flytte til Oslo, så får gjøre noen vurderinger til den tid.

Melatonin har jeg hørt mye bra om, men vet ikke helt hvordan jeg evt. skulle fått tak i det. Må vel gå gjennom legen for det er vel egentlig ikke lovlig i Norge? Stemmer det, du har tisseproblemene enda altså? Like ille fortsatt eler forbedret seg noe? Har selv hatt litt problemer med at jeg må opp på do flere ganger hver natt, men hovedsaklig kun når jeg er på diett.

Gunstig  vektøkning iløpet av 2-3 måneder det. Vekten min varierer så sinnsykt mye om dagen, ene dagen veier jeg 85 (!), en annen dag veier jeg 81. Vet ikke helt hva jeg skal tro, men har nok gått opp en del unødvendig masse. Men det må nesten skyldes et veldig lavt aktivitetsnivå de to første månedene etter overtråkket. Slutter på kreatin denne uken og holder meg litt lavere på kalorifronten, så ser vi hva vekten viser søndag morgen.

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: christar's treningsdagboki
« #479 : 06. desember 2011, 21:04 »
Hehe, du har gått så langt over datoen ja. Har opplevd sur melk flere ganger, og det er like jævelig hver gang. Hvordan er holdbarheten når de fryses ned og tines opp igjen?

Syns å huske at jeg har lest artikkelen der engang før, men skal definitivt ta en titt igjen. Har litt dødtid i lunsjen i dag, så kan like gjerne gjøre litt fornuftig  i stedet. Når jeg bytter vet jeg ikke, vurderer flytte til Oslo, så får gjøre noen vurderinger til den tid.

Melatonin har jeg hørt mye bra om, men vet ikke helt hvordan jeg evt. skulle fått tak i det. Må vel gå gjennom legen for det er vel egentlig ikke lovlig i Norge? Stemmer det, du har tisseproblemene enda altså? Like ille fortsatt eler forbedret seg noe? Har selv hatt litt problemer med at jeg må opp på do flere ganger hver natt, men hovedsaklig kun når jeg er på diett.

Gunstig  vektøkning iløpet av 2-3 måneder det. Vekten min varierer så sinnsykt mye om dagen, ene dagen veier jeg 85 (!), en annen dag veier jeg 81. Vet ikke helt hva jeg skal tro, men har nok gått opp en del unødvendig masse. Men det må nesten skyldes et veldig lavt aktivitetsnivå de to første månedene etter overtråkket. Slutter på kreatin denne uken og holder meg litt lavere på kalorifronten, så ser vi hva vekten viser søndag morgen.
Får det nesten gratis på iherb.com, men det jeg har har jeg fått gjennom lege og resept. Si ifra om du skal bestille fra iherb, så skal du få en sånn kupong av meg Tongue

Hvor bra holdbarheten er etter frysing aner jeg ikke, jeg tiner de som regel i 2 dager i kjøleskap før jeg gunner nedpå. Smaker eller lukter ikke noe annerledes, så tror ikke det er noe stress

Jepp helt kurant vektøkning!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!