Skrevet av Emne: M- logg // Bilde side 15  (Lest 30167 ganger)

Utlogget gago8

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 174
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 174

Jeg er også veldig overbevist at man må prestere på trening for å få fremgang, tror ikke man finner mange som ser godt trent ut, som ikke har mange økter bak seg.
Men stor tro på at kosthold påvirker fremgang som du sier.

Skal holde meg til det du sier, at jeg drikker en shake de dagene jeg ikke trener.. Også 2 på treningsdagene.

Sitter å gruer meg veldig til at jeg ikke kan trene på 2 uker. Redd for å miste motivasjon, lyst og selvtillitt! Håper jeg klarer å komme meg fort tilbake, men får en vond følelse av å tenke på det, har kommet veldig godt i gang.. Og kjenner allerede at hele kroppen har strammet seg over mange steder! Men skal holde i troen på at jeg klarer det, har tross alt hele vinteren på å komme meg tilbake.
Noen av dere som tror jeg kommer til å kjenne det i musklene etter de to ukene? Skal drikke 2 shakes om dagen, pluss at jeg skal prøve å få i meg ordentlig mat. Selvom det kan bli vanskelig når jeg hører at alle som har fjernet mandlene ikke klarer å spise etterpå...
Er helt enig med deg! Men det er jo noen dager som er mer travle enn andre! Da er det veldig praktisk å ta seg et par shaker. Jeg har både tatt 3 og 4 shaker før jeg, men dette er veldig sjeldent! Det jeg lurer på er om det er skadelig på noen som helst måte!

Dropme jeg tviler sterkt på at motivasjonen forsvinner etter 2 uker! Du kommer nok sterkere tilbake skal du se;)

Utlogget dropme

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 157
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 157

  • Hvordan ble Hercules og Zeus så atletiske?
Sv: Muskelbygging og prosentnedgang, M // Nytt bilde side 15
« #226 : 18. november 2011, 12:09 »
Da var jeg tilbake! Etter en helvetes periode med veeeldig vond hals!
Vært på trening noen dager nå, og fått siste opplegg for kroppen

Tar vel noen dager før jeg er fin i kroppen igjen!
Onsdag trente jeg ben, skuldre og mage! PAIN!
Torsdag - Rygg og triceps - var faktisk mye sterkere i begge muskelgruppene denne dagen Smiley) Veldig støl i ben og rumpe
I dag - Bryst og biceps - veldig spent på bicepsen, den må nok taes opp igjen forsiktig! Enda stølere enn Torsdag
 
Så starter jeg settet på nytt igjen på mandag.
Også begynt på proteinpulver, så håper dette gir fremgang!
Etter hver økt kjører jeg 20-25 minutter med powerwalk, klissvåt av svette etterpå.. er vel bare et bra tegn! Målet er nå hver hverdag i 2 måneder! Håper jeg klarer dette...
Går ned i vekt, bygger muskler!
Besøk profilen min da vel, trenger alt av støtte!

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99314.msg1652849#msg1652849 Trenger veldig hjelp nå!

Utlogget dropme

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 157
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 157

  • Hvordan ble Hercules og Zeus så atletiske?
En stund siden jeg har fått vært her inne nå, grunnet jul og eksamener Smiley

Skal skrive enda en ny loggbok, min gamle er full...

Har dere noen tips om hva jeg burde skrive hver dag i denne boken?
som kan øke motivasjon og se fremgang?
Går ned i vekt, bygger muskler!
Besøk profilen min da vel, trenger alt av støtte!

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99314.msg1652849#msg1652849 Trenger veldig hjelp nå!

Utlogget dropme

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 157
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 157

  • Hvordan ble Hercules og Zeus så atletiske?
Dårlig med update, men har eenda ikke gitt opp Smiley

Trener fortsatt ekstremt bra, med fremgang!
På 1 uke nå  har jeg gått ned 4,4kg, som egentlig er litt mye... Men dette er sikkert fordi jeg spiste en god del mere pga treningen.

God fremgang i vekter og har begynt å måle meg forrige mandag.
Lårene i cm stod stille denne uken, men gikk ned 3cm rundt magen og 5 cm på stumpen, så kan egentlig ikke klage!
Trener muskler 5 ganger i uken, med 3 ganger cardio. Selvom jeg kunne lagt inn 2 cardio-økter til. Men etter noen av øktene er jeg ekstremt sliten og føler på kroppen at det ikke er veldig lett!

Så da starter jeg på en ny uke nå og håper på like gode resultater!
Går ned i vekt, bygger muskler!
Besøk profilen min da vel, trenger alt av støtte!

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99314.msg1652849#msg1652849 Trenger veldig hjelp nå!

Utlogget dropme

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 157
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 157

  • Hvordan ble Hercules og Zeus så atletiske?
Har valgt å gå tilbake på min gamle diett, der jeg så vektnedgang. Startet i dag, bare at jeg nå drikker shakes.. som jeg har gjort en god stund nå, musklene har vokst veldig, så vekten er gått opp... Jeg leste at enhar gått ned i vekt og bygget muskler uten karbohydrater, etter slikt jeg har forstått... er dette mulig? trodde man måtte ha carbs for treninga og etter?
F eks. Jan Thomas, som gikk ned 14kg og økte muskler uten carbs.. kan noen gi meg en forklaring på dette? sitter å grubler veldig over det..
Går ned i vekt, bygger muskler!
Besøk profilen min da vel, trenger alt av støtte!

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99314.msg1652849#msg1652849 Trenger veldig hjelp nå!

Utlogget dropme

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 157
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 157

  • Hvordan ble Hercules og Zeus så atletiske?
I dag spiste jeg shake, kyllingfillet med 3 egg og etter trening shake + 3lettsaltet riskaker.

Trente rygg og triceps og kjente at påsken har gått i meg, men er tilbake neste uke!

Har nå en plan fram til mai, der jeg i morgen skal sette opp noen delmål.

Er ikke lenge igjen til sommeren, men håper å kunne gå ned endel kilo frem til juni.
Går ned i vekt, bygger muskler!
Besøk profilen min da vel, trenger alt av støtte!

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99314.msg1652849#msg1652849 Trenger veldig hjelp nå!

Utlogget dropme

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 157
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 157

  • Hvordan ble Hercules og Zeus så atletiske?
Hei.
Jeg skal nå ned i vekt, en typisk matplan for meg vil bli:
shake x 2
havregryn
litt olivenolje
riskaker 2 stk
kyllingfilet
2 egg

Dette gir en fordeling på 159,85 protein(59%), 25,2 fett(21%) og 53,9 karb.(20%) - ca 1000 kalorier

Prøver å enten få i meg havregryn før trening eller middag før trening.
Dropper jeg havregryn, blir prosenten betydlig lavere på karb.
Skulle gjerne fått fettprosenten nærmere lavere.

Er dette bra fordelt, eller hva burde jeg gjøre anderledes? Kjenner kroppen min bedre, og hvis jeg øker kaloriinntaket mitt nå, oppnår jeg ikke ønsket nedgang.

Et annet spørsmål, jeg er så lite heldig at jeg trener alene.. Jeg trener til utmattelse i musklene, noe som hadde vært lettere om jeg hadde en jeg trente med som kunne hjelpe de siste løftene... Har dere noen tips om hvordan jeg kan trene hardere alene?
Går ned i vekt, bygger muskler!
Besøk profilen min da vel, trenger alt av støtte!

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99314.msg1652849#msg1652849 Trenger veldig hjelp nå!

Utlogget dropme

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 157
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 157

  • Hvordan ble Hercules og Zeus så atletiske?
huff, her var det lite svar å få!
Slenger på et spørsmål som er litt viktig...
Jeg ønsker optimal effekt av treningen min, og settene mine har vært som følgende:
Rygg - triceps
Bryst - biceps
Ben - nakke

Burde jeg kjøre armene på en egen dag og rygg og bryst på egne dager?
Eller er denne fordelingen feil? Jeg fikk denne av PTen min, men har pratet med noen andre, som synes det var rart at musklegruppene var fordelt slik.

Håper virkelig på svar!
Går ned i vekt, bygger muskler!
Besøk profilen min da vel, trenger alt av støtte!

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99314.msg1652849#msg1652849 Trenger veldig hjelp nå!

Utlogget dropme

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 157
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 157

  • Hvordan ble Hercules og Zeus så atletiske?
På denne tiden i året, tar jeg meg alltid sammen... så denne gangen vet jeg at dette skal gå bra!
Har satt en plan på 50 dager, med fri på 17. mai.
 På 50 dager, med 1500 kaloriunderskudd, vil jeg gå ned 10 kg. Men dette er for stort mål i seg selv, så har satt ned noen delmål jeg liker å følge, og skal klare!

Jeg har trent veldig mye muskler, så aner ikke hvor mye av det som er påvirket vekta, men har ikke blitt noe veldig mye større av fett. Men vekten i går viste 90,5, mens idag var den 89,8. Her er mine delmål:
87kg - 26.04.12
85kg - 06.05.12
82kg - 21.05.12
80kg - 01.06.12

Jeg skal fortsette å trene styrke 4-5 ganger i uken.
Ser veldig frem til dette og motivasjonen er bra. Tatt et nytt progressjonsbilde og vil laste opp så fort jeg ser noen forandring. Kanskje til delmål nr 2.
Går ned i vekt, bygger muskler!
Besøk profilen min da vel, trenger alt av støtte!

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99314.msg1652849#msg1652849 Trenger veldig hjelp nå!

Utlogget dropme

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 157
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 157

  • Hvordan ble Hercules og Zeus så atletiske?
Sv: M- logg // Bilde side 15
« #234 : 18. april 2012, 08:45 »
Da var 1. uke ferdig og motivasjonen er like høy! Treningen går bra og har ikke skeiet ut. Holdt meg til shaker, salater, egg og kjøtt... og har gått ned 3kg til nå. Så ser lyst ut med tanke på målet mitt den 26.
Virker ikke som om jeg har gått ned i muskler, trener bra nesten hver dag. Ser også god fremgang på ryggen, alltid deilig å se nye muskler komme frem!

18.04.12 - 87,5
Går ned i vekt, bygger muskler!
Besøk profilen min da vel, trenger alt av støtte!

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99314.msg1652849#msg1652849 Trenger veldig hjelp nå!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!