Skrevet av Emne: Min vei mot NM 2010.  (Lest 9624 ganger)

Utlogget Carl-Erik

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 922
  • Honnør: 283
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 922

  • Tren, spis og vær glad.
Sv: Min vei mot NM 2010.
« #15 : 31. juli 2010, 16:08 »
Bra du er i gang Smiley

Holde seg unna herr alkohol nå i et par måneder så bli det sikkert bra.

Sliter bittelitt med kramper selv faktisk. Skjedde det sykeste på trening her om dagen. Fikk krampe i den ene nederste magemuskelen på venstre side mens jeg tok sittups.. Gjorde sykt vondt og jeg greide ikke komme meg opp så ble liggende på benken og sikkert se ut som en tulling.. Dro opp trøya og så den ene mageruten det var krampe i stå som en kul opp fra resten av magen..

Det viktigste av kosttilskudd i pakke til redusert pris.
http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/carl-eriks-basispakke

Blogg og bilder:
http://gulliksenblogg.blogspot.no

Utlogget Stig. E

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 51
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 51

Sv: Min vei mot NM 2010.
« #16 : 31. juli 2010, 17:26 »
Ja Jack Daniels er en god venn :-) Må si du forbereder vorspielene dine tidlig :-) Du har ihvertfall mageruter. Har mageball jeg.
Torsdag ses vi på toppform? Er der i 18 tiden tenker jeg. Da blir det formsjekk.

Utlogget Carl-Erik

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 922
  • Honnør: 283
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 922

  • Tren, spis og vær glad.
Sv: Min vei mot NM 2010.
« #17 : 01. august 2010, 01:28 »
Hehe.. Mageballen blir til mageruter i løpet av ukene som kommer.. Skulle uansett bytta magerutene mot den totale massen din anytime Wink

Vi ses på torsdag ja. 18 tiden passer bra.

Jeg heter Carl-Erik forresten.

Det viktigste av kosttilskudd i pakke til redusert pris.
http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/carl-eriks-basispakke

Blogg og bilder:
http://gulliksenblogg.blogspot.no

Utlogget leifarne

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 93
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 93

  • Snill som få =)
Sv: Min vei mot NM 2010.
« #18 : 01. august 2010, 15:47 »
Dette ser kjempe bra ut Smiley Gleder meg å se deg på scenen i høst. Kan bli brutalt Smiley

Håper skuldern og alt annet holder seg skadefritt i oppkjøring
gen.

Trener på samme studio selv forresten Smiley

Utlogget Stig. E

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 51
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 51

Sv: Min vei mot NM 2010.
« #19 : 01. august 2010, 16:07 »
Dette ser kjempe bra ut Smiley Gleder meg å se deg på scenen i høst. Kan bli brutalt Smiley
U
Håper skuldern og alt annet holder seg skadefritt i oppkjøring
gen.

Trener på samme studio selv forresten Smiley


Ja jeg har sett deg der en del i det siste :-) Ja får håpe det kan bli ok til oktober. Føler mg tynn og sliten om dagen,men det er vel en del av det å gå pä diett mot konk.  Men ser det bra ut i oktober er det vel verdt det.

Er ok på move. Akkurat begynt der. Så trives der. Mye hyggelige folk,bra luft og nøkkelkort.

Får hilse på neste gang du ser meg der. Imponerende form pä dg om dagen. Skarp nok ihvertfall :-)

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Min vei mot NM 2010.
« #20 : 01. august 2010, 16:21 »
Taurin mot kramper! Det er fortsatt ikke mulig å få kjøpt over disk i Norge, men man får det i Sverige.

Sliter mye med kramper selv, og taurin har vært magisk for meg! Nå kan jeg kjøre poseringstreninger uten å krampe helt opp, jeg våkner ikke på natta av kramper ... magisk!  Grin

Vi kommer vel også til å sees litt på Toppform i ukene fram mot NM ... jeg skal på formsjekk der til tirsdag, og må bli flinkere til å ta turen innover i ukene framover.

Lykke til! Du har et fantastisk flott utgangspunkt og om Daniel sparker deg bak så har du fantastisk god - og sympatisk - hjelp også.

Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Stig. E

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 51
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 51

Sv: Min vei mot NM 2010.
« #21 : 01. august 2010, 17:27 »
Taurin mot kramper! Det er fortsatt ikke mulig å få kjøpt over disk i Norge, men man får det i Sverige.

Sliter mye med kramper selv, og taurin har vært magisk for meg! Nå kan jeg kjøre poseringstreninger uten å krampe helt opp, jeg våkner ikke på natta av kramper ... magisk!  Grin

Vi kommer vel også til å sees litt på Toppform i ukene fram mot NM ... jeg skal på formsjekk der til tirsdag, og må bli flinkere til å ta turen innover i ukene framover.

Lykke til! Du har et fantastisk flott utgangspunkt og om Daniel sparker deg bak så har du fantastisk god - og sympatisk - hjelp også.



Hei på deg Kikki. Har fulgt med på loggen din og må si at her har det virkelig skjedd ting. Kommer til å bli knallbra. Må ikke slite deg ut med kardio da. Ser du har noen sugende økter på mølla. Er på 20 min kardio 5 dager i uka jeg,ser på fugler og teller sauer da jeg går utpå et jorde :-) Så sliter meg ikke ut for å si det slik. Ja vi ses nok framover på toppform. Må hyppigere dit framover selv.

Ja Daniel var den som overtalte meg. Hadde egentlig ingen planer om å stille i høst,men men. Han er god å ha i tunge stunder. Jeg har klaget min nød til han noen ganger i det siste,men da kommer det oppmuntrende ord. Går det rett vest så skal han få høre det :-)

Taurin ja. Det er verdt et forsøk. Min beste venn krampe er jo med meg overalt om dagen. Pusser tenna så kramper jeg i armene,dusjer så kramper jeg opp i bryst,ta på meg sokker så kommer krampa i leggen and so on and so on........

Utlogget Stig. E

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 51
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 51

Sv: Min vei mot NM 2010.
« #22 : 01. august 2010, 17:57 »
Syntes det har skjedd litt på ryggen siden det første ryggbilde jeg la ut  Undecided Undecided
Vente en uke til å se om det har skjedd noe mere da.

Syntes det er blitt dypere seperasjon i ryggen. Litt dårlig lys. Skal leie inn Gilberg som fotograf heretter tror jeg.









Trent litt bein på siste bildet.

Utlogget leifarne

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 93
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 93

  • Snill som få =)
Sv: Min vei mot NM 2010.
« #23 : 02. august 2010, 00:17 »

Ja jeg har sett deg der en del i det siste :-) Ja får håpe det kan bli ok til oktober. Føler mg tynn og sliten om dagen,men det er vel en del av det å gå pä diett mot konk.  Men ser det bra ut i oktober er det vel verdt det.

Er ok på move. Akkurat begynt der. Så trives der. Mye hyggelige folk,bra luft og nøkkelkort.

Får hilse på neste gang du ser meg der. Imponerende form pä dg om dagen. Skarp nok ihvertfall :-)

Kjenner igjen den følelsen, "speil formen" svinger litt med humøret noenganger, da er det godt å ha en god venn som backer opp litt på de verste dagen.

For mitt tilfelle handlet ikke deffen om noe stort, var egentlig en liten test på hvor lang tid jeg bruker på en evt konk form.

Som sagt blir det spennende å følge deg både her inne og på Move Smiley Fortsett med gode oppdateringer, morsom lesning Smiley

Utlogget Stig. E

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 51
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 51

Sv: Min vei mot NM 2010.
« #24 : 02. august 2010, 00:30 »
Kjenner igjen den følelsen, "speil formen" svinger litt med humøret noenganger, da er det godt å ha en god venn som backer opp litt på de verste dagen.

For mitt tilfelle handlet ikke deffen om noe stort, var egentlig en liten test på hvor lang tid jeg bruker på en evt konk form.

Som sagt blir det spennende å følge deg både her inne og på Move Smiley Fortsett med gode oppdateringer, morsom lesning Smiley


Skal prøve å oppdatere litt framover ja. Men blir nok mindre og mindre bilder etter som formen nærmer seg og energien går nedover. Kjenner jeg er litt sliten om dagen,og jeg har jo såvidt begynt.
Flere som har pratet om deg i byen grunnet formen din,så det får du ta som et kompliment. Vi har noen felles bekjente.

AntiXrist

  • Gjest
Sv: Min vei mot NM 2010.
« #25 : 02. august 2010, 00:34 »
Imponerende.
Sinnsyke armer, skuldre Smiley

Utlogget Stig. E

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 51
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 51

Sv: Min vei mot NM 2010.
« #26 : 02. august 2010, 00:58 »
Imponerende.
Sinnsyke armer, skuldre Smiley


Takk for det. Alltid hyggelig med positive tilbakemld  Smiley

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Min vei mot NM 2010.
« #27 : 02. august 2010, 13:01 »


Bildene lyver nok en del. Usikker på størrelsen. Syntes jeg er liten i forhold til mine konkurrenter.

Skal på formsjekk og litt poseringstrening 5 august. Så om du er på toppform på kvelden da så ses vi nok. Om ikke da så ses vi nok der før eller senere fram mot konk.

Kan i hvertfall love at du med den fysikken ikke kommer til å se liten ut ved siden av noen på scenen Smiley
Veldig bra ser det ut, så jeg takker Daniel for overtalelsen! Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Stig. E

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 51
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 51

Sv: Min vei mot NM 2010.
« #28 : 02. august 2010, 16:05 »
Kan i hvertfall love at du med den fysikken ikke kommer til å se liten ut ved siden av noen på scenen Smiley
Veldig bra ser det ut, så jeg takker Daniel for overtalelsen! Smiley


Det vil tiden vise. Når jeg ser bilder av deg,så får jeg egentlig mest lyst til å gi opp. Ingen flere bilder av magen din framover,blir psyket ut  Smiley

Ja det er takket være Daniel jeg gjør et forsøk på scenen. Så får vi se hvordan det går  Smiley

Utlogget Stig. E

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 51
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 51

Sv: Min vei mot NM 2010.
« #29 : 03. august 2010, 00:13 »
Da var dagen i dag over. Min tyngste dag sålangt. Dårlig matlyst,utrolig trøtt og lite energi på trening. På vei hjem fra trening syklet jeg forbi et gatekjøkken. Hadde såååå lyst til å bare kjøpe en 250 gr cheeseburger og cola. Tar meg en hviledag i morgen. Skal gjennomføre morgentur,men tror styrkeøkten utgår.

Tror faktisk jeg fikk krampe i drøvelen når jeg gjespet på trening...........

Selv om jeg var sliten så gjennomførte jeg dagen med kost,trening osv. Så det er jo bra i det minste. Ta med seg de små positive tingene.

Jaja...over og ut....

 

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!