Skrevet av Emne: Åssen er formen? :)  (Lest 3058 ganger)

Utlogget shivac

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 304
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 304

Åssen er formen? :)
« : 05. februar 2003, 09:46 »
Gi oss din status rapport!

Er det framgang?  Smiley, bakgang?  Sad, nye mål?  Wink fortell!




Får begynne med meg selv da ..

Har for tiden dårlig framgang, stoppet litt opp, lagt på meg altfor mye fett i jula. Har tenkt å begynne med HIT program for å se om dette funker noe bra for meg. Har riktig nok økt litt i benkpressen i det siste men. Lurer på om jeg skal kutte ut periode 3 på benkpress programmet,  er litt usikker. Føler også at brystene mine har blitt mindre. Tror 8-10 rep gir meg mere volum, mens 5-6 rep treningen min nå for tiden ikke gjør dette ...

Utlogget Slicky

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 908
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 908

Re:Åssen er formen? :)
« #1 : 05. februar 2003, 16:27 »
Super framgang på armer og rygg. Bryst har jeg økt i styrke, men omtrent NULL i masse  Cry Cry Cry. Nå snakker jeg om null framgang på måneder lissom Tongue. Skal bytte program for bryst.

Ellers står det ok til med resten. Målet til sommern er en deffa kropp med et maxløft på 100 kg i benkpress.

Utlogget kalleklovn

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 368
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 368

Re:Åssen er formen? :)
« #2 : 05. februar 2003, 20:15 »
Formen er grei, men ser dårlig med framgang for tiden... men så tar jeg det ikke så tungt heller... Ser ikke resultatene før til sommeren (1.mai Smiley ) tenker jeg... da jeg er ferdig deffet... Så time vil shove...
-kalleklovn-

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Re:Åssen er formen? :)
« #3 : 05. februar 2003, 21:58 »
brukbar framgang på bryst og armer, men ryggen er en helt annen historie.  Går så treigt at det er til å grine av. Noen som har noen tips til ryggtrening??
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget BOB

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 96
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 96

Re:Åssen er formen? :)
« #4 : 05. februar 2003, 22:02 »
HITman: Kunne godt tenke meg å se treningsprogrammet ditt. Kan du evt. anbefale en bok eller en nettside? På forhånd takk Wink

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
Re:Åssen er formen? :)
« #5 : 05. februar 2003, 22:08 »
BOB: I tråden "High Intensity Training" finner du flere innlegg jeg har skrevet om HIT, også forslag til treningsprogrammer. Du kan jo begynne med å ta en titt på noe av dette. Ellers er det mye spennende å finne på: www.cyberpump.com. Her vil du finne flere linker. Kan anbefale å printe ut "The HIT FAQ" skrevet av Robert Spector.

Mvh HITman
Erfaring er den talentløses trøst

Utlogget L

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 46
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 46

Re:Åssen er formen? :)
« #6 : 05. februar 2003, 22:21 »
Januar har vært en merkelig måned.  Starta bra etter jula, men etter to ukers trening begynte vekta å falle, og fettprosentmåleren viste at det var ikke fettet som forsvant men musklene derimot. Fant ut at på ca 2 uker raste ca 1kg muskler av  Cry

Styrken derimot har vært økende hele tiden, og nå begynner vekta å komme på plass igjen også, riktignok litt lavere enn før men det kommer seg.

Har ikke peiling på hva som skjedde i de tre første ukene etter jul ? Det eneste jeg gjorde av forandring var å øke kcal inntaket samt suplere med CLA og eplecidereddik.

Nok syting. Framgangen er helt klart økende, og dette skal bli et bra år  Grin

Utlogget Zoria

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 597
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 597

  • Mens sana in corpore sano
Re:Åssen er formen? :)
« #7 : 05. februar 2003, 23:55 »
Bar fremgang foreløpig, men hadde elendig trening i dag, var ingenting som funka  Sad Men, enda større grunn til å prøve å gjøre mitt beste i morra. Det som går bra er rygg, mage og bryst, sliter mer med armer og skuldre. Sliter med knebøy for tida oxo. Men jeg biter tenna sammen og vet at ting kommer til å forandre seg..... Skal gi alt på trening i morra Grin
Books just wanna be FREE! See what I mean at:
http://bookcrossing.com/friend/Tuttasb

Utlogget xray

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 212
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 212

Re:Åssen er formen? :)
« #8 : 06. februar 2003, 08:45 »
Loco: bred foroverbøyd roing med stang + chins

ett stikkord: kjørtungtsomfaan

x
[shadow=black,x,x][glow=green,x,x]3x3[/glow][/shadow]

Utlogget shivac

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 304
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 304

Re:Åssen er formen? :)
« #9 : 06. februar 2003, 08:57 »
Januar har vært en merkelig måned.  Starta bra etter jula, men etter to ukers trening begynte vekta å falle, og fettprosentmåleren viste at det var ikke fettet som forsvant men musklene derimot. Fant ut at på ca 2 uker raste ca 1kg muskler av  Cry

Styrken derimot har vært økende hele tiden, og nå begynner vekta å komme på plass igjen også, riktignok litt lavere enn før men det kommer seg.

Har ikke peiling på hva som skjedde i de tre første ukene etter jul ? Det eneste jeg gjorde av forandring var å øke kcal inntaket samt suplere med CLA og eplecidereddik.

Nok syting. Framgangen er helt klart økende, og dette skal bli et bra år  Grin


Kome i samme situasjon som deg også ! Og jeg inntok CLA ! Prøv å kutte den ut .. det har jeg ... ser ut som jeg er på vei tilbake igjen ! .. Snodig ..

Utlogget nitraM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 020
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 020

  • Det handler om respekt, ingenting annet!
Re:Åssen er formen? :)
« #10 : 06. februar 2003, 09:05 »

Har fått en utrolig treningsgnist, jeg gir 110% på treningen og målene innfrir fortere enn jeg får satt dem. Har litt problemer med biceps, klarer ikke å få den støl eller sliten.  Målene til sommern er å få skilt biceps og triceps mer (Hammer curl, skal nok visstnok gjøre susen). Et av målene mine var å stille i treningsforum Open, men grunnet nasty hud, så blir nok ikke det noe av..
Mitt kjærlighetsliv volder meg ingen kvaler -
jeg elsker meg selv og har ingen rivaler.

Member of: Norwegian Bad Boy Crew

Utlogget MrMuscle

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 455
  • Honnør: 217
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 455

  • Intensity builds immensity
Re:Åssen er formen? :)
« #11 : 07. februar 2003, 00:23 »
Jeg har alltid framgang.
Og jeg er i støtet.
Så jeg klager ikke.

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Re:Åssen er formen? :)
« #12 : 07. februar 2003, 11:09 »
Har kongefølelse i hele kroppen til tross for at den er litt skadebefengt - prolaps i nakken mm.......
125 kilo blank i morges, men på full fart nedover........må justere opp karben litt, eller så går jeg snart opp i liminga av sult......


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Lille trille 86

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 952
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 952

Re:Åssen er formen? :)
« #13 : 07. februar 2003, 11:49 »
Formen min er veldig bra! Har hatt en del økninger i benk og kroppen min har aldri vært i så god form.

Tricepsmann du sa at du hade prolaps i nakken, faren min har nettopp blitt operert i ryggen for prolaps og han er lammet i deler av foten. Men mitt spørsmål til deg tric er: har ikke en du en lammese i en muskle i arm elle lignende, og eventulet hvor lng tid tok det før du du ble frisk ( delvis isåfall)

ole

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Re:Åssen er formen? :)
« #14 : 07. februar 2003, 13:51 »
Har trøbbel med den ene tricepsen som følge av det, og det har ikke forsvunnet..... det virker som det er det lange hodet som er mest negativt påvirket det er i allefall den som har blitt redusert mest, og det er jo litt trist siden det har vært/er (på den andre armen) en av de sterkeste sidene ved armene mine.......

 Selve nakken er ikke så aller verst akkurat nå om dagen, men jeg kjenner den alikevel godt. Har gått i 5 måneder nå og skal inn til nye bilder i løpet av denne måneden.
Normalt så trekker prolapsene seg tilbake av seg selv etter 3-6 måneder, så jeg går nå her og håper da.


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!