Her dytter han over et halvt tonn

Strongman10.02.2019Joachim Pedersen0

Eddie Hall dytter hele 544 kg.

Strongmanutøvere som Eddie Hall, Brian Shaw og Robert Oberst møttes til en treningsøkt. Og når gutta samles til en treningsøkt skal det løftes - virkelig løftes.

De startet med en strongmanøvelse med 136 kg tunge fat. Dette var bare en oppvarming for de sterke gutta. De økte til 181 kg og samtidig hevdet Robert Oberst at han er den vakreste strongman`en i bransjen.

Så fant de en slede hvor Eddie skulle dytte denne. Oppå den med en del vekter stod også Brian Shaw og Robert Oberst. Til sammen veide sleden 544 kg. Det er skikkelig vekter! Du kan se Eddie brøle og grynte i videoen nedenfor samtidig som vennene heier han frem. Han dytter den hele 25 meter langt.

Dette var jo litt av prestasjon av en som har sagt at han har lagt opp som strongman! Så fortsett slik Eddie. Overrask dine fans!

 


Joachim Pedersen 

Joachim har vært ansvarlig redaktør siden han startet opp Treningsforum i 2001. Han begynte å trene vekter i ungdomsårene og har over 15 års erfaring med trening og kosthold. Joachim har lang fartstid innen fitnessbransjen og brenner for det han driver med.

Se hva Norges Sterkeste Mann spiser

Strongman28.10.201933

Ole Martin Kristiansen spiser over 8000 kcal hver dag. Se hva han spiser her!

Norges Sterkeste Mann 2019

Strongman22.10.201957

Se bilder og video fra Norges Sterkeste Mann 2019.
Jonas skal løfte som en strongman og spise som en strongman. Se hvordan det går her!
Strongman-profilene kjemper om Guinness Rekordbok med å kaste vaskemaskin lengst.

Se hva Norges Sterkeste Mann spiser

Strongman28.10.201933

Norges Sterkeste Mann 2019

Strongman22.10.201957

Slik finner du treningsmotivasjonen etter et opphold.
Kalkun på nyttårsaften er en tradisjon. Godt Nytt År!
Hvis du vil forbrenne fett er tredemølle og sykkel gårsdagens nyheter.

Slik kommer du i form i 2020

Trening28.12.20192075

Følg disse 6 rådene for hva du må eller bør gjøre.

Kardio eller styrketrening først?

Trening23.12.2019352

Hva bør du trene først for optimal effekt?