Skrevet av Emne: Fasiten  (Lest 2964135 ganger)

Utlogget Haymaker

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 114
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 114

Sv: Fasiten
« #16515 : 12. august 2013, 10:17 »
 Deal
I det stangen treffer gulvet brøler han triumferende. Den metroseksuelle mannen kan spise så mye sushi han bare orker. Det er jern som får testosteronet til å bruse. Det er her, i denne gymmen, man bygger menn. - KK Ingvild

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #16516 : 12. august 2013, 11:49 »
Årsaken til min   første reaksjon er nok at  jeg lever halve året i et land som kulturelt
ligger i motsatt skala enn Norge  målt i  maskulinitet.
Aha! Nå skjønner jeg hvorfor jeg tok så inderlig feil mtp. din kone. Du har selvsagt ikke klart å finne deg en norsk kone og føler deg som mannen med stor M når du bor halve året i et østblokkland fullt av undertrykkede kvinner der feminisme er et ord ingen kjenner.

Sitat
Det er et par hundretusen som har dysleksi  i dette landet meg inklusiv ..
Så alle som har dysleksi er  doping misbrukere og bør ikke utrykke sin mening grunnet grammatiske  feil !!
Og du er den eneste av disse "par hundre tusen" som finner det for godt å gå inn på Fasiten og prøve å korrigere den? Forstår du ikke hvor dumt det er? En dum dyslektiker, som ville fått stryk i faget logikk (j.f. ditt spørsmål om dopingmisbrukere), skal korrigere en Fasit. Selv du skjønner at det blir for dumt?

Så til logikken ; selv om det har vist seg at mange dopingmisbrukere har dysleksi betyr ikke dette at alle som har dysleksi er dopingmisbrukere. Enkelte må lære dette, og det er et eget fag på høgskolene, mens for enkelte ligger slikt naturlig. Desverre ikke for deg. Du svarte heller ikke på mitt spørsmål. Er du doping(mis)bruker? Du er anonym og kan til og med lyve i ditt svar.

Sitat
Helt utrolig  patetisk  ,,, koser seg på tur men fokus er å vise hele verden hvor koselig dere  har det .. den stygge ulven fikk melding også  Ser du ikke galskapen  av et par som nærmer seg 4o årene med stormskritt ..!!!!!
Nå var vi ikke akkurat på tur. Vi var hjemme hos henne på hennes altan. Og fokuset var ikke å vise hele verden hvor koselig vi hadde det. Hadde det vært fokus hadde jeg satt opp en stream med live webcam. Det har jeg gjort tidligere på min egen PC. Da var showet fokuset. Å ta noen bilder og sende et av dem tar noen sekunder og kun en lavtstående person som deg kan få det til å bli et fokus. Jeg ser imidlertid galskapen. Den er fantastisk! Jeg elsker galskap! Og selv når jeg er 80 kommer jeg til å fortsette å være gal. På de årene som har gått så har du vært så opptatt av å lese blogger og kritisere de som er bedre enn deg at ditt eget liv har mistet alt innhold. Kanskje feminismen har nådd landet du befinner deg i halve året også.

Sitat
Skjønner du ikke,  du er prototypen på  en tøffelhelt ,det er kun  sjefs tøffelhelter som kan skrive så patetisk som dette.[/b]
Hvis du refererer til det jeg har skrevet så viser det bare hvor dum du er. Det er mulig at din dysleksi er pga. en hjernefeil (det er nok mange andre feil i din hjerne også), men det er minst like trolig at det at du skriver både feil, usammenhengende og dårlig er fordi du har tatt for lett på skolen i oppveksten.

Hvis du derimot mener all tekst du selv har skrevet så har du helt rett! Hadde du ment min tekst så hadde du bare understreket hvor dum du er ved å vise at du ikke engang vet hva en tøffelhelt er: "Tøffelhelt, tidligere også kalt tøffeldanser, tøffeltrell og tøffelridder,[1] blir brukt som nedsettende eller ertende karakteristikk av en kuet ektemann som lar seg dominere av sin kone." ref. http://no.wikipedia.org/wiki/T%C3%B8ffelhelt

Det er kun du som har, etter eget sigende, kone. Og det skal godt gjøres å bli dominert av sin kone som er fra et land hvor alle kvinner blir undertrykt. Da er man virkelig ikke den mannen med stor M som du føler deg som.

Jeg kan jo være snill med deg og la dette med kone være irrellevant. Vi kan bytte dette ordet med kjæreste slik at tøffelhelt er noe jeg teoretisk kunne vært selv. Likevel vil ordet være feil å sette på meg. Hva er det jeg har sagt, eller gjort, som hentyder at jeg har blitt kuet eller dominert av min kjæreste? Ble jeg ikke kritisert av at jeg gjorde ting som min kjæreste ikke ville og ting min kjæreste ikke ønsket osv.?

Sitat
Det nå slik at reglene på dette forumet er  at medlemmer kan velge anonymitet eller ikke..

Noen har en sykelig trang  til å utlevere privatlivet sitt   for å få klistret opp ansiktet sitt i media eller  i offentlige forum andre nyter  anonymiteten velsignelse ..
Dette stemmer. Det er imidlertid sedvanlig å bruke fullt navn ved kritikk for at man skal bli tatt seriøst. Det at du velger å være anonym viser bare at du er veldig feig. Det eneste du oppnår med dine skriblerier er å kaste bort din dyrebare tid. Selv så får jeg god underholdning og mine lesere får mere lesestoff.

Sitat
Når  du henger ut mennesker offentlig  i en privat skittentøyvask  der navn og jobb blir nevnt så har du passert noen grenser ...
Det tok meg 1 min å finne ut hvem personen G .T er.. etter å har lest storyen din..

Selvsagt har jeg passert noen grenser. Det var meningen, det. At det tok deg et minutt å finne ut hvem personen var, viser bare at du er ekstremt opptatt av blogging og skittentøyvasker. Jeg trodde du var alt for mye mann til å bry deg om slikt.

Sitat
For det første har ikke  G.T gjort noe gale han har verken brutt noen  moralske eller juridiske regler  han tilhørte jo ikke din nære venne  krets ( dine ord )  kun en person som har  prøvd seg på en dame fra Bjugn ..
I Norge har vi vel ingen moralske eller juridiske regler. Vi har lover og så har vi normer. Normene kan ha ulike oppfattelse fra person til person, men i følge mine normer, og sannsynligvis flertallet her i Norge, så har vedkommende brutt en norm. Det er ikke kun en person som har prøvd seg på ei dame fra Bjugn. Hadde alt skjedd på et tilfeldig møte uten at han hadde hatt kjennskap til mitt privatliv, så hadde det hele selvsagt bare vært en uheldig tilfeldighet som jeg ikke kunne sagt noe på. Når man imidlertid er i den posisjon at man vet om forholdet mellom denne kjenningen og dama, og fem dager etter et brudd aktivt oppsøker kontakt for egen vinning og attpåtil lyver i første melding om sin kunnskap om forholdet, da bryter man normer. Og da fortjener man sitt pass påskrevet.

Sitat
Du fremstiller deg selv  som en patetisk norsk  tøffelhelt  når du påstår at jeg ville valgt et totalt fremmed menneske istedenfor min kone bare det å skrive noe sånt i et forum ,forteller om din manglende erfaring når det gjelder kvinner , du er så umoden at det er fantastisk ..
Nok engang ; jeg har vel bevist at jeg ikke er en tøffelhelt, mens du underbygger hele tiden at du er én. At jeg påstår at du ville valgt min vakre, sexy, evigunge, kjæreste framfor din dominerende østblokk-kone forteller absolutt ikke noe om min manglende erfaring når det gjelder kvinner. Den forteller om min enestående erfaring når det kommer til menn som tror de er mere mann enn de egentlig er.

Sitat
Fantasere om en middelaldrende 4 barns  mor fra Bjugn  som gjennom bloggen sin må utlevere privatlivet sitt !!,,
Se her ja! Du er virkelig en ivrig bloggleser. For en dobbeltmoralist. Du kan ikke fordra at alle blogger, men du vil gjerne sitte og lese blogginnleggene. Perfekt.

Sitat
Beklager men May Britt Hoen er sikkert et flott menneske som de fleste mennesker er .
Jeg kan ikke uttale meg om May Britt Hoen, men kjæresten min er helt fantastisk.

Sitat
Er det noe jeg spyr av så  er det  mennesker som må vise hele omverden hvor fint de har det .. fortelle  hele verden om følesene sine hvor koselig de har det .
Som oftest er det et falsk skall som de viser omverden ..
Det har du helt rett i, men for det første bryr vi oss ikke om hva du spyr av. Du kunne jo ha skrevet en blogg selv og formidlet, jeg tror nemlig trangen til å skrive er like stor som å lese. For det andre så er ikke jeg en av disse personene du omtaler. Jeg forteller nemlig om hvor jævlig jeg har det om dette er tilfelle også.                                                                                                                                                            

Sitat
At  May Bente viste sin hengivenhet til Ulv  ved å klikke ”liker” på alle hans statuser mens dine ble ignorert ..( Du bør seriøst ta en tur til en hjernedoktor )
Usikker på om du mener en hjernekirurg eller psykolog, men jeg drar gjerne på besøk til psykologen om du oppsøker hjernekirurgen. Da kan jeg ta en hyggelig prat og du får en lobotomering som gjør at du får det bedre med deg selv.

Visste du forøvrig at ditt valg av nick, Torulf, er meget treffende i sammenhengen bruk av analogien "Ulv". Du burde egentlig ha valgt et helt annet nick. Torulf er egentlig gudens hjelp til å fange ulv. Ditt nick indikerer en sterk ulvejeger og du kunne ha sett på meg som Gud. Du skrev jo i første setning i første innlegg: "Gud i himmelen, stor og sterk". Ref. http://navn.klikk.no/guttenavn/Torulf 

Sitat
Når du  må utbrodere  dine seksuelle behov offentlig  som 40 åring, så forteller du verden  om din manglende  erfaring i partnerskap..
Som skrevet tidligere så må jeg ikke utbrodere hverken mine seksuelle behov eller min seksuelle aktivitet (som er kanskje hva du mener med seksuelle behov?), men at jeg berører temaet og gir deg litt krydder i hverdagen bidrar nok til din forlystelse. At det å skrive om sex skal fortelle om manglende erfaring fra partnerskap forstår jeg ikke. Om ikke annet skulle jeg tro det hadde betydd det motsatte, men siden du er den eneste av ca. to hundre tusen norske dyslektikere som mener seg i stand til å korrigere en Fasit så mener du vel sikkert at du er en ekspert innen psykoanalyse også. Vi får uansett se hvor mye jeg velger å brette ut når jeg blir 40 år. Det er en stund til og det er mange blogginnlegg du må lese i mellomtiden.

Sitat
Nærmere symbol på norsk tøffelhelt finner du ikke
Kjære Dr. Freud, har De begitt Dem inn på symbolikkens verden også nå?

Nei, mister, du har vel bedre ting å gjøre enn å vise verden at din dysleksi muligens ikke bare skylder en hjernefeil, at du likevel har flere hjernefeiler, at du er kunnskapsfattig, feig og dum, aldri klarte å få norsk kone og er sykelig opptatt av å lese blogger som du utad mener er en uting at blir skrevet?

Eller kanskje ikke...

Takk.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Fasiten
« #16517 : 12. august 2013, 18:46 »
Einar vet best. Forget the rest.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: Fasiten
« #16518 : 12. august 2013, 20:43 »
Hehe. Vi alle blir sinnsyke når vi er sjalu. "Liker" på facebook og lignende småting blir plutselig viktige når sjalusi-trollet har tatt deg. Og Einar tør å skrive det, med fullt navn.
Mens du gjemmer deg bak en macho-kultur, lyver om at du selv ikke er smålig, og tør ikke en gang si navnet ditt..
Du er jo drit-tøff....
Ja når man er 12 år!

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Fasiten
« #16519 : 12. august 2013, 21:13 »
Heia den som vinner buksa full av kvinner!!!

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Fasiten
« #16520 : 12. august 2013, 21:54 »
Blir flau på Einar sin vegne av å lese i denne tråden. Voksen mann som oppfører seg som ei fjorten år gammel drama-queen. :Smiley

Utlogget QJON

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 048
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 048

  • kraftkar
Sv: Fasiten
« #16521 : 12. august 2013, 22:21 »
Einar er vel som han alltid har vert, på godt og vondt Wink
Bedre sent enn aldri  215-140-220 m. utstyr

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Fasiten
« #16522 : 12. august 2013, 22:27 »
Årsaken til min   første reaksjon er nok at  jeg lever halve året i et land som kulturelt
ligger i motsatt skala enn Norge  målt i  maskulinitet.

Hvor er det hen da, Thailand ? Filippinene ? Vet ikke om noen nedi der (innfødte eller andre) er så mye mer maskuline men det kan tenkes at damene behandler de som om de var det.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #16523 : 13. august 2013, 22:51 »
Tirsdag 13.august 2013

Markløft - klassisk uten belte
(1 RM = 282.5kg, 2 RM = 267.5kg, 3 RM = 255kg)
3 x 140kg
1 x 180kg
1 x 212.5kg
3 x 240kg @ 8.5 RPE
3 x 240kg @ 8.5 RPE
3 x 240kg @ 8.5 RPE
 Vis detaljer

Benkpress - uten stopp, bredt grep
(1 RM = 190kg, 2 RM = 177.5kg, 3 RM = 175kg)
5 x 20kg
5 x 60kg
5 x 90kg
4 x 120kg
3 x 150kg
3 x 175kg @ 8.5 RPE  Tangering av pers!
3 x 175kg @ 8.5 RPE  Tangering av pers!
3 x 175kg @ 9 RPE  Tangering av pers!
 Vis detaljer

Knebøy - pin-press
(1 RM = 220kg, 2 RM = 255kg, 3 RM = 262.5kg)
5 x 20kg
5 x 60kg
3 x 100kg
3 x 140kg
3 x 180kg
3 x 220kg
3 x 240kg @ 8 RPE

FINITO

En utrolig økt. Trente tidlig på mandag etter å ha spist bare tre måtider på søndag. Treningen i dag ble spennende fordi fra mandag til tirsdag lå jeg på Aleris søvnklinikk og prøvde ut C-pap for første gang! Jeg fikk først prøve en nesemaske men syntes det var rart å ikke kunne bruke munnen. Fikk derfor sove med en helmaske.  Dvs. jeg fikk ikke til å sove. Det var skikkelig ekkelt og uvant. Fikk med me begge løsningene hjem og skal prøve nesemaska i natt.

Tok en powernap med nesemaska før trening. Sov ikke et sekund. Ble likevel passe uthvilt av all oksygenen som ble tilført blodet mitt.

Treningen ble overraskende nok fantastisk. FANTASTISK!

TAKK!   

Video:
http://www.youtube.com/watch?v=Ox5lKwJpJdc
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: Fasiten
« #16524 : 14. august 2013, 01:51 »
Forskning har vel vist at akutt søvnmangel ikke går utover prestasjonen. Det er lite søvn over tid som ødelegger prestasjonen.
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: Fasiten
« #16525 : 15. august 2013, 18:21 »
Keep it up, for en forskjell på 240 i de to videoene! Er du på Tuchscherer sin klienliste?

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Fasiten
« #16526 : 15. august 2013, 18:24 »
Litt motivasjon, 2x340 kg i knebøy av 170-200 kg tunge Mogushkov!

http://www.youtube.com/watch?v=kN4NfDeWAaQ






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #16527 : 16. august 2013, 02:36 »
Torsdag 15. august 2013

Benkpress - med stopp, bredt grep
(1 RM = 202.5kg, 2 RM = 187.5kg, 3 RM = 180kg)
5 x 20kg
5 x 60kg
3 x 90kg
3 x 120kg
3 x 150kg
3 x 170kg @ 9 RPE
3 x 170kg @ 9 RPE
3 x 170kg @ 9.5 RPE
 Vis detaljer

Knebøy - pin-press
(1 RM = 220kg, 2 RM = 255kg, 3 RM = 262.5kg)
5 x 20kg
3 x 60kg
3 x 100kg
3 x 140kg
3 x 180kg
3 x 220kg
3 x 250kg @ 8.5 RPE
3 x 250kg @ 9 RPE
 Vis detaljer

Benkpress - med hantler
5 x 30kg + 30kg
3 x 50kg + 50kg
6 x 50kg + 50kg @ 7 RPE
6 x 50kg + 50kg @ 7.5 RPE
6 x 50kg + 50kg @ 7.5 RPE

FINITO

Ikke helt i benkslaget i dag. Bøyen var brukbar. Å kunne gjøre 5x250 er brukbart i pinbøy. I liggende hantelpress tok jeg det meget lett. Jeg synes det er et helvette å manøvrere 60-kilosmanualene, så vi lar det være til senere.

Video:
http://www.youtube.com/watch?v=C0-ZrmDaFT0
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #16528 : 16. august 2013, 02:42 »
Keep it up, for en forskjell på 240 i de to videoene! Er du på Tuchscherer sin klienliste?
Ja, det stemmer. Tuchscherer setter opp min trening.

Litt motivasjon, 2x340 kg i knebøy av 170-200 kg tunge Mogushkov!

http://www.youtube.com/watch?v=kN4NfDeWAaQ
Artig! Dette er dritbra, men jeg blir ikke så veldig motivert av vektløfterbøy. Jeg klarer ikke å relatere meg til det på samme måte som knebøy med styrkeløftstang og stålskiver.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Eric Heiden

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 975
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 975

Sv: Fasiten
« #16529 : 16. august 2013, 13:57 »
Ja, det stemmer. Tuchscherer setter opp min trening.
Artig! Dette er dritbra, men jeg blir ikke så veldig motivert av vektløfterbøy. Jeg klarer ikke å relatere meg til det på samme måte som knebøy med styrkeløftstang og stålskiver.

Du løfter uten tvil på en helt annen måte en karen på videoen, men mange IPF løftere (m. utstyr) løfter vel tilnærmet "vektløfterbøy"? Har spurt om det før, men husker det ikke: hvor mye henter man på å løfte med vekterløfterstang (hvis man behersker det) i forhold til styrkeløftstang? Varierer vel hvor tungt det er rogså.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!