Skrevet av Emne: Kjønnsduellen.??  (Lest 39580 ganger)

Utlogget Power8lethic

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 139
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 139

Sv: Kjønnsduellen.??
« #75 : 07. november 2011, 23:30 »
Denne rollen mellom hukjønn og hankjønn gjenspeiler seg jo i dyreriktet også, så det er på flere områder kvinnen er underkastet ''the alpha male''. Det er slik evolusjonen har utviklet seg, deal with it Smiley
24 år
97 kg
1.92 m

BF : 14 %

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: Kjønnsduellen.??
« #76 : 07. november 2011, 23:32 »
Denne rollen mellom hukjønn og hankjønn gjenspeiler seg jo i dyreriktet også, så det er på flere områder kvinnen er underkastet ''the alpha male''. Det er slik evolusjonen har utviklet seg, deal with it Smiley
Ikke hos alle arter Wink Noen hukjønn bruker mannen kun til befruktning hvor hun deretter spiser han opp Cheesy

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Kjønnsduellen.??
« #77 : 07. november 2011, 23:33 »
Denne rollen mellom hukjønn og hankjønn gjenspeiler seg jo i dyreriktet også, så det er på flere områder kvinnen er underkastet ''the alpha male''. Det er slik evolusjonen har utviklet seg, deal with it Smiley
Jasså gitt?  Har du studert hvordan en del arter av knelere og edderkopper har innrettet kjønnsrollemønsteret sitt?  Der er det andre boller.  Å få en orgasme er det siste gutta gjør der i gården.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: Kjønnsduellen.??
« #78 : 07. november 2011, 23:34 »
Dama skulle vært ganske digg for å få lov å ta en bit av meg Cheesy

Utlogget Power8lethic

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 139
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 139

Sv: Kjønnsduellen.??
« #79 : 07. november 2011, 23:43 »
Jasså gitt?  Har du studert hvordan en del arter av knelere og edderkopper har innrettet kjønnsrollemønsteret sitt?  Der er det andre boller.  Å få en orgasme er det siste gutta gjør der i gården.
Ser du stort på det gutten min, så er nok mangfoldet at poengteringen min tilfelle.
Diverse enkelttilfeller, i ditt tilfelle, edderkopper,kan du nok leite fram hos arten homosapiens også, hvis du tar deg bryet å lete
24 år
97 kg
1.92 m

BF : 14 %

Utlogget BF/AF-2013

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 317
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 317

  • Musklene mine kan ikke telle, og eier ikke fornuft
Sv: Kjønnsduellen.??
« #80 : 07. november 2011, 23:43 »
NAIV DOPFRI WANNABE KRÅPPSBYGGER!

Trenings og bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104819.0
FTW!!!

Utlogget FrøkenHP

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 765
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 765

Sv: Kjønnsduellen.??
« #81 : 07. november 2011, 23:54 »
Herregud så lettlurte noen av dere menn er! Nå har de fleste damene her inne rimelig grei oversikt over hvem de bør holde seg unna. Tongue  Grin

Dere tøffinger må lære dere respekt for det annet kjønn før dama deres går lei, og finner seg en myk mann som deler oppvasken med henne istedet.  Tongue
Det er faktisk ingenting mer sexy enn en mann som tar sin del av ansvaret for familie og hjem. Akkurat det har kanskje ikkje gått opp for umodne tenåringsjenter, men det demrer for dem så snart ungene er kommet til verden.  Wink   :Smiley
Noen trener for å se ut som guder...
EG trener for å ikkje møte min gud for tidlig...

Utlogget marwin

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6

  • Hemmeligheten ved suksess er bestandig å ville noe
Sv: Kjønnsduellen.??
« #82 : 08. november 2011, 00:04 »
Kjønnsdiskriminering på høyt nivå

bra med sterke jenter  Wink



men ikke for sterke! kunne blitt en vondt kjønnskamp, hvis hun var motstander





men på en annen side...



er en snill gutt jeg...




Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Kjønnsduellen.??
« #83 : 08. november 2011, 00:05 »
Det skulle vært påbudt med løpestreng fra sengehalm til kjøkken. Kvinner skal få bevege seg fritt hvor de vil innenfor løpestrengens begrensninger og lage mat samt yte kroppslige tjenester etter mannens ønske.

Dette var selvsagt bare tull. Jeg forstår forsåvidt "problemet" til trådstarter, men burde kanskje reflektere mer over temaet og se det mer i en helhet. Samfunnet er slik at kvinner er "tøs" dersom hu ligger med flere gutter, mens en mann som har hatt sex med flere jenter er "kul". Det kan forsåvidt sammenlignes med låser. En nøkkellås som kan åpnes av mange nøkler er en dårlig lås. Men en nøkkel som kan åpne mange låser, er en supernøkkel.
Jeg mener selvsagt ikke at det skal være slik irl, men det er faktisk slik det er. Verden er på flere måter "mannsdominert, men det er på grunn av at det er menn som har skapt verdenshistorie. Vi har tatt initiativet på godt og vondt. om ikke på gode måter så har vi fortsatt lagd verden slik den er i dag.

Fei litt for egen dør, og slutt å spill på sex for å få gratis drinker på byen, bli populær osv.

Jeg kunne skrevet et milelangt innlegg om dette, men det gidder jeg ikke så seint på kvelden.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget Alkoholikern

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 108
  • Honnør: 61
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 108

Sv: Kjønnsduellen.??
« #84 : 08. november 2011, 00:14 »
Nå er det ikke sånn at dette kun går på styrke da, men faktisk også på teknikk!

Poenget mitt er at det ikke er forskjell på kravene for menn og kvinner. Det finnes 2 manneyrker. Spesialstyrkene og brannvesenet som jeg er kjent med. Og ja, alt dette går på styrke, eller sier du at kvinner er ubrukelig til alt siden de ikke klarer å gjennomføre?

Kravene for beredskapstroppen i oslo er nokså seige. Og det er ikke mange kvinner som har evner til å klare dem. 200 søkere for 10 plasser i 2005. Jeg er lykkelig for at det kommer en bauta som redder meg istedenfor likestillingsstaten som har troa på at kvinner har like ferdigheter som menn. Noe alle oppegående mennesker vet er fullstendig feil.

Opptakskrav:
Tredemølle 6.2 km/t
- 2 min 4.4% stigning
- 2 min 7.0% stigning
- 4 min 12% stigning
...med full bekledning og 25 kg flaske og maske.

Styrke:
Push-ups – minimum 7 stk – fullt utstyr
Knebøy – minimum 15 stk – fullt utstyr
Kroppsheving i bom horisontal kropp – minimum 7 stk

Høydetest på stigebil

Klaustrofobitest i tønne

Koordinasjonstest

Teoretisk prøve.

Sleping/bæring av dukke – 75 kg - ned fra tredje etasje til første etasje, og bære en slangekasse opp igjen. Ganske jævlig etter tredemølletesten.

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: Kjønnsduellen.??
« #85 : 08. november 2011, 00:17 »
Ja men hvorfor skal det være sånn? Menn liker ikke og skaffe seg en dame som var p*lt mange, men det er da pokker så mange kvinner som ikke vil ha men som har p*ult en hel herskare med jenter heller!

Og den derre lås greia samt annet skit i samme rettning er jo seff påfunnet av en mann fordi han da har sine åpne låser som en trofé! Burde ikke kvinner også kunne stille krav til menn når det kommer til alt fra sex til husarbeid?

Missforstå meg rett, folk kan p*le som bare f.. For min del.. Men har du p*lt 200stk så kan du ikke bli snerpete hvis den du treffer sier den har p*lt 100!! Pek først på deg selv før andre!

So mister HardCoreBakken?

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: Kjønnsduellen.??
« #86 : 08. november 2011, 00:25 »
Jeg har da ikke sagt at kvinner er ubruklige!! Men de har lært seg andre allternativer og løse ting på!! Løsningsorienterte heter det Wink

Jeg har heller ikke sagt at jeg har evnen til å bli BrannKvinne, men det finnes kvinner som har det! På samme måte som det finnes menn som faktisk kan bli de beste JordFedrene Cheesy

Og det diskusjonen startet med, som jeg ville frem til var at noen utrykksmåter ser ut til og være forbeholdt menn for hvis kvinner sier noe i samme duren er hun, frekk, kåt, bonde, sjømann, tøsete, vulgær osv!

Utlogget Luxer

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 432
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 432

Sv: Kjønnsduellen.??
« #87 : 08. november 2011, 00:27 »
Jeg har da ikke sagt at kvinner er ubruklige!! Men de har lært seg andre allternativer og løse ting på!! Løsningsorienterte heter det Wink

Jeg har heller ikke sagt at jeg har evnen til å bli BrannKvinne, men det finnes kvinner som har det! På samme måte som det finnes menn som faktisk kan bli de beste JordFedrene Cheesy

Og det diskusjonen startet med, som jeg ville frem til var at noen utrykksmåter ser ut til og være forbeholdt menn for hvis kvinner sier noe i samme duren er hun, frekk, kåt, bonde, sjømann, tøsete, vulgær osv!

Livet er urettferdig, get used to it  Tongue

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Kjønnsduellen.??
« #88 : 08. november 2011, 00:31 »
Jeg tror du bare er kåt jeg slank.

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: Kjønnsduellen.??
« #89 : 08. november 2011, 00:35 »
Livet er urettferdig, get used to it  Tongue
Ha ha Wink For å si det sånn så vet jeg det Smiley Men det er ikke det at dere er sterkere eller har 2 yrker mer enn oss dere kan bli som er urettferdig! Men det er det at hviss menn får kvinner til å tro at de ikke kan bli både det ene og det andre! Ved bruk av ord skal mennesker holde hverandre nede og såre..

Og for å fyre oppunder mitt eget kjønn også så kan jeg jo tilføye : At hvis kvinnene hadde holdt samme, støttet hverandre... Istede for sjalusi og dritt preik, så hadde vi pokker ta kunne overtatt det meste Cheesy

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!