avstemning
Spørsmål: har 150kg i bøy nå. tror dere jeg klarer 200kg til jul?Huh
Ja
Nei
Vet ikke
Ikkje kjangs i H.....
Easy Match

Skrevet av Emne: Halvmetern  (Lest 434601 ganger)

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
På tide at du outet hemmeligheten bak Even sine styrkefremganger: nemlig at han trener i oppteipete "strongman t-skjorter". Lurer på hva forbundet melder når de får se beviset.  Grin
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

På tide at du outet hemmeligheten bak Even sine styrkefremganger: nemlig at han trener i oppteipete "strongman t-skjorter". Lurer på hva forbundet melder når de får se beviset.  Grin
hehe Grin Så burde han bli sponset av proteinfabrikken siden han reklamerer så godt på slutten Tongue

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
hehe Grin Så burde han bli sponset av proteinfabrikken siden han reklamerer så godt på slutten Tongue

Den videoen blir bedre for hver gang jeg ser den. La du merke til at Even har så høyt hår at hvis du skal få med hele afroen så får du ikke med haken hans? Imponerende. Tviler på det er bare menneske i den stamtavlen der.

Det går forresten rykter om stygg benking med stor strikk i dag. Det har jeg lest i en bok jeg har skrevet selv, så ta med kamera.  Cool
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Den videoen blir bedre for hver gang jeg ser den. La du merke til at Even har så høyt hår at hvis du skal få med hele afroen så får du ikke med haken hans? Imponerende. Tviler på det er bare menneske i den stamtavlen der.

Det går forresten rykter om stygg benking med stor strikk i dag. Det har jeg lest i en bok jeg har skrevet selv, så ta med kamera.  Cool
BRA Grin Tar med kamera Wink NO ler eg så eg griner, fytt i helvete, du vet kordan du skal få sagt ting  rofl rofl rofl rofl

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Uke1dag2
oppvarming
Lettbøy og splittbøy som oppvarming

Knebøy med stopp
3x8-40kg
1x6-50kg
1x5-60kg
1x4-80kg
1x2-100kg
1x2-105kg
4x2-115kg

Smalbenk
2x10-20kg
1x8-40kg
1x6-50kg
1x4-60kg
1x2-70kg
1x2-80kg
1x2-90kg
4x2-97.5kg

Press lett
2x10-20kg
3x5-30kg

Strakmark
2x8-40kg
1x5-50kg
1x5-60kg
1x5-70kg
5x5-75kg

Så lett kabelroing/bicep hantelpress. Magehjul rotatorcuff, Greit trykk i kroppen

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Uke1av5 dag3

Oppvarming
rykkbøy opp til 40kg mange repper

Frontbøy
2x8-50kg
1x5-0kg
1x5-60kg
1x3-70kg
4x2-80kg

Mye hantelpress og støtteøvelser på slutten av økten. Torsdags økten kommer til å være lett fram til stevnet er unnagjort Smiley Kjørte også en del chins i strikk og pushups. Målte lårene som va 66cm, bicep 41cm. bryst 120, midje 96cm. Det er 3cm ned fra RM rundt midjen Grin

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Hva i alle dager? Deffer du eller?
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Hva i alle dager? Deffer du eller?

Hehe nei. Men spiser mye bra mat, går for det meste i kylling/egg/karbonadedeig, litt brødmat og havregryn og eggenudler:)

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Hehe nei. Men spiser mye bra mat, går for det meste i kylling/egg/karbonadedeig, litt brødmat og havregryn og eggenudler:)

Hvordan har vekten holdt seg da? =)
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Hvordan har vekten holdt seg da? =)
Veier ca det samme i år som jeg veide for 1år tilbake. Så vekten holder seg Grin Skal prøve å gå sakte nedover mot 83 klassen Smiley

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Veier ca det samme i år som jeg veide for 1år tilbake. Så vekten holder seg Grin Skal prøve å gå sakte nedover mot 83 klassen Smiley

Hehe, da går vi motsatt vei. Jeg skal sakte prøve å gå oppover mot 85kg's klassen Grin
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Hehe, da går vi motsatt vei. Jeg skal sakte prøve å gå oppover mot 85kg's klassen Grin
Skal du stille i noe eller ? Smiley

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Skal du stille i noe eller ? Smiley

Nei, ikke med det samme ihvertfall. Prøver å bygge opp en ok styrke og og fysikk, for så å stille i junior NM i kroppsbygging om ett par år, og kanskje (?) i styrkeløft.
Har veldig lite peiling på hvor sterk man må være for å delta Smiley
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Nei, ikke med det samme ihvertfall. Prøver å bygge opp en ok styrke og og fysikk, for så å stille i junior NM i kroppsbygging om ett par år, og kanskje (?) i styrkeløft.
Har veldig lite peiling på hvor sterk man må være for å delta Smiley
Styrkeløft kan du begynne lavt og jobbe deg oppover Smiley Så må man selvfølgelig kvalifisere seg til NM hvis man har tenkt og delta der. Men klubbstevner og slike ting kan man delta på når de er, uansett hvor sterk man er Smiley  Bygging og styrkeløft går ikke så veldig godt sammen, siden det nesten er et krav om at man må dope for å stille i bygging uansett om man er junior eller ikke. For man kan ikke hevde seg der hvis man ikke gjør det Wink
Så jeg anbefaler deg selvfølgelig styrkeløft Smiley

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Styrkeløft kan du begynne lavt og jobbe deg oppover Smiley Så må man selvfølgelig kvalifisere seg til NM hvis man har tenkt og delta der. Men klubbstevner og slike ting kan man delta på når de er, uansett hvor sterk man er Smiley  Bygging og styrkeløft går ikke så veldig godt sammen, siden det nesten er et krav om at man må dope for å stille i bygging uansett om man er junior eller ikke. For man kan ikke hevde seg der hvis man ikke gjør det Wink
Så jeg anbefaler deg selvfølgelig styrkeløft Smiley

Hva vil lavt si i styrkeløft? Det at de ikke går så veldig godt sammen forstår jo jeg, jeg har jo tenkt å satse på en av delene.. men at man må dope seg etter 2-3 år trening for å stille i bygging og hevde seg forstår jeg ikke.  Huh
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!