Skrevet av Emne: Soje etter NM 2010  (Lest 277836 ganger)

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
SV: Soje's profil! OPPDATERT: 28.FEBRUAR 2005
« #990 : 21. mars 2005, 14:25 »
Jeg er imponert av dere som har viljestyrke til slike dietter! Du ser bra ut, Soje.. praktfulle markeringer i brystet på det nest siste bildet ditt! Vi skal seriøst prøve å komme oss nedover til NM. Hadde vært så artig å både se deg på scenen, og hilse på Marianne og deg!!
 Smile
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

janne

  • Gjest
SV: Soje's profil! OPPDATERT: 28.FEBRUAR 2005
« #991 : 22. mars 2005, 12:52 »


Neida, skal holde meg i skinnet denne gangen, maks 5kg opp har jeg bestemt meg for.

......hahaha.......lykke til du.......snakker av erfaring Wink

Utlogget Hanne

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 202
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 202

SV: Soje's profil! OPPDATERT: 28.FEBRUAR 2005
« #992 : 22. mars 2005, 12:53 »
Tudelu Sondre. Hvorfor skal du ikke stille i par-fitness i Sandefjord? Dumt hverfall, hadde sett frem til å se både deg og Hanne på scenen.

Det blir full oppussing i huset vi har kjøpt. Vi overtar det den 8.april, så da blir det liten tid til overs. Jeg har jo Fabian å ta vare på også, så alt sammen blir for mye. Men jeg har jo ikke lagt opp. Nå har jeg muligheten til å forberede meg enda bedre til NM hvis jeg finner ut at jeg vil det  Wink


Konkurrerende utøver i Athletic Fitness.

Utlogget Soje

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 894
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 894

  • Dersom noe ikke gir resultater - gjør noe annet!!
SV: Soje's profil! OPPDATERT: 28.FEBRUAR 2005
« #993 : 23. mars 2005, 15:34 »
Jeg er imponert av dere som har viljestyrke til slike dietter! Du ser bra ut, Soje.. praktfulle markeringer i brystet på det nest siste bildet ditt! Vi skal seriøst prøve å komme oss nedover til NM. Hadde vært så artig å både se deg på scenen, og hilse på Marianne og deg!!
 Smile

De 2 siste bildene er fra i fjor.....bare så det er sagt....
Formen er bedre nå Grin

Hilse på ja.....det hadde vært kjekt. Kanskje jeg hadde fått stoppet kjeften på Expedite for en gang skyld også da Wink hihi.....

Soje

Utlogget Soje

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 894
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 894

  • Dersom noe ikke gir resultater - gjør noe annet!!
SV: Soje's profil! OPPDATERT: 28.FEBRUAR 2005
« #994 : 23. mars 2005, 15:35 »
......hahaha.......lykke til du.......snakker av erfaring Wink

Det gjør jeg også etter i fjor.... Sad Opp 10kg på 2-3 dager vil jeg ikke i år.....

Uansett lov å prøve seg... Wink

Soje

Utlogget Soje

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 894
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 894

  • Dersom noe ikke gir resultater - gjør noe annet!!
SV: Soje's profil! OPPDATERT: 28.FEBRUAR 2005
« #995 : 23. mars 2005, 15:37 »
Det blir full oppussing i huset vi har kjøpt. Vi overtar det den 8.april, så da blir det liten tid til overs. Jeg har jo Fabian å ta vare på også, så alt sammen blir for mye. Men jeg har jo ikke lagt opp. Nå har jeg muligheten til å forberede meg enda bedre til NM hvis jeg finner ut at jeg vil det  Wink

Trenger ingen forklaring Hanne. Hadde du sagt at du rett og slett ikke ville så hadde godtatt det også jeg. Vil man ikke, kan man ikke, orker man ikke, har annet å gjøre osv så har ingen andre med det likevel. Har selv pusset opp hus så jeg forstår at du vil prioritere det.....det tar fort MYE tid og energi.....

Soje

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
SV: Soje's profil! OPPDATERT: 28.FEBRUAR 2005
« #996 : 23. mars 2005, 15:41 »
Stoppe kjeften på Expedite?? Går ikke det serru.... Wink
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Soje's profil! OPPDATERT: 28.FEBRUAR 2005
« #997 : 23. mars 2005, 15:43 »


Det gjør jeg også etter i fjor.... Sad Opp 10kg på 2-3 dager vil jeg ikke i år.....

Uansett lov å prøve seg... Wink

Soje

Nesten så jeg er villig til å vedde et helt sommerforbruk av is på at du går opp mer her......

Men, siden jeg neppe kommer til å spise is selv i sommer, er det liksom ingen hensikt å vinne.... Grin
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Mr. Shanghai

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 917
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 917

SV: Soje's profil! OPPDATERT: 28.FEBRUAR 2005
« #998 : 24. mars 2005, 02:39 »


Det gjør jeg også etter i fjor.... Sad Opp 10kg på 2-3 dager vil jeg ikke i år.....


Opp 10 kilo paa 2-3 dager? Hva iallverden spiste du da???

Hva skjedde videre? Holdt du vekta paa "bare" 10 kilo over konkurranse form?


Konkurrerende utoever i AF

Utlogget Soje

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 894
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 894

  • Dersom noe ikke gir resultater - gjør noe annet!!
SV: Soje's profil! OPPDATERT: 28.FEBRUAR 2005
« #999 : 24. mars 2005, 22:25 »
Spiste det som hadde surret rundt i hodet fra jeg begynte på diett og frem til siste konkurransen var ferdig: SJOKOLADE, MAT, KAKER, SJOKOLADE, BRØD, PIZZA, PASTA, SJOKOLADE osv......

Gikk opp fra 83kg på Nordisk 15.mai til 91-92kg 16.mai, 93kg på 17.mai og så snek det seg på 5kg til i løpet av de neste 12 dagene gitt. Så før jeg stabiliserte meg på 98kg i løpet av sensommeren hadde jeg altså gått opp hele 15kg på 14 dager gitt.....Mye vann og vomfyll de 10 første kiloene mener jeg, men ettersom tarmene stabiliserte seg kom det flere og flere kg i form av fett.

Så etter å ha kommet meg ned i 91.6kg i november i fjor igjen, så spiste jeg og koste meg uhemmet i jula og veide 103kg på julekvelden.

Vet det meste om hvor fort man kan legge på seg nå vil jeg tro. Så etter vårenskonkurranser vil jeg i hvertfall tenke på å benytte meg av kondistrening etter vekttreningen for å holde vekta mest mulig stabil. Hvis jeg skulle tippe over de 92kg jeg har satt som øvre grense for sommeren, ja så får jeg heller være streng mot meg selv for å komme under igjen.

Marianne skal snike seg til is rundt hjørnet når jeg ikke ser det så hun hjelper meg litt der i hvertfall rofl

Soje

Utlogget Mr. Shanghai

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 917
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 917

SV: Soje's profil! OPPDATERT: 28.FEBRUAR 2005
« #1000 : 25. mars 2005, 02:58 »
Spiste det som hadde surret rundt i hodet fra jeg begynte på diett og frem til siste konkurransen var ferdig: SJOKOLADE, MAT, KAKER, SJOKOLADE, BRØD, PIZZA, PASTA, SJOKOLADE osv......

Gikk opp fra 83kg på Nordisk 15.mai til 91-92kg 16.mai, 93kg på 17.mai og så snek det seg på 5kg til i løpet av de neste 12 dagene gitt. Så før jeg stabiliserte meg på 98kg i løpet av sensommeren hadde jeg altså gått opp hele 15kg på 14 dager gitt.....Mye vann og vomfyll de 10 første kiloene mener jeg, men ettersom tarmene stabiliserte seg kom det flere og flere kg i form av fett.

Så etter å ha kommet meg ned i 91.6kg i november i fjor igjen, så spiste jeg og koste meg uhemmet i jula og veide 103kg på julekvelden.

Marianne skal snike seg til is rundt hjørnet når jeg ikke ser det så hun hjelper meg litt der i hvertfall rofl

Soje

Skal ta dette til etterretning! Visste ikke at det var saa lett aa komme seg opp i uoensket matchvekt igjen

Og "vi" som sier at man faar jojo effekt av aa "slanke seg" ala Grete Rhode... Wink


Konkurrerende utoever i AF

janne

  • Gjest
SV: Soje's profil! OPPDATERT: 28.FEBRUAR 2005
« #1001 : 25. mars 2005, 19:01 »


Det blir full oppussing i huset vi har kjøpt. Vi overtar det den 8.april, så da blir det liten tid til overs. Jeg har jo Fabian å ta vare på også, så alt sammen blir for mye. Men jeg har jo ikke lagt opp. Nå har jeg muligheten til å forberede meg enda bedre til NM hvis jeg finner ut at jeg vil det  Wink


Kjenner til det der med at oppussing tar tid og energi du. Vi har holdt på i snart 2 måneder med huset vårt, og det er fremdeles en del småting igjen. Vi håper å komme kunne flytte inn i begynnelsen av april, slik at vi har ca 1 måned å planlegge barnedåp på. Satser nemlig på å ta den i begynnelsen av mai.....ooops....håper ikke den koliderer med noen av konkurransene....må jo få med meg det meste vettu.

Klem og kos fra jannebolla (som egentlig ikke er noen bolle lengre, men heller tynn som en strek etter å ha mista alt for mye muskler i svangerskapet Wink)

Utlogget Soje

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 894
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 894

  • Dersom noe ikke gir resultater - gjør noe annet!!
SV: Soje's profil! OPPDATERT: 28.FEBRUAR 2005
« #1002 : 26. mars 2005, 09:54 »
Her er en liten oppdatering på kroppsmål.....og at chins i dag er 20 godkjente.....håper bare energien på konkurranse er bedre enn nå om dagen....

I dag Lørdag 26.mars 2005
Vekt: 90,2kg (-0,9kg siste uke)
Bryst: 123cm
Midje: 81cm (uten å stramme båndet)
Hofte: 85cm
Rumpe: 104cm (Dette er rett og slett flaut lavt altså......samme som Marianne Sad )
Lår: 63,5cm og 64cm
Legg: 41,5cm og 42cm
Biceps: 41,5cm og 42cm ( hvordan skal dette ende Huh )

Ser at det har skjedd utroli mye på siste uke, så humøret er på vei opp igjen. Skal ta noen bilder i dag og legge ut her.
Spesiellt mage og bein synes jeg kommer seg veldig. Marianne sier at det må ha skjedd VELDIG mye i ryggen denne uken. Får se på bildene når de kommer......

Soje



Må bare svare Janne og Eivind:

Mr Shanghai:
Mye lettere å gå opp to klesstørrelser enn man tror ja. Jojo-slanking er ingenting i forhold til hva vi driver med Wink
Tror kluet er å spise og kose seg på kvelden etter konkurransen og heller begrense seg litt utover uken. Kroppen begynner å lagre i store kvanta når den merker at det er MYE mat på vei HELE tiden !!!

Fitnessjanne:
Den muskelmasse kommer raskt tilbake igjen vet du. Hvis du bare spiser og trener hardt, som jeg regner med at du gjør, så er ikke det det største problemet akkurat. Tilbake i vektklassen din i løpet av 2-3 mnd skulle man tro.....

Soje

Utlogget Marianne

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 683
  • Honnør: 112
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 683

SV: Soje's profil! OPPDATERT: 28.FEBRUAR 2005
« #1003 : 04. april 2005, 13:27 »
Ser at det har skjedd utroli mye på siste uke, så humøret er på vei opp igjen. Skal ta noen bilder i dag og legge ut her.


Hvor blir det av bildene dine da, Soje?
Mulig jeg må hjelpe deg litt da..
Altså; disse bildene ble tatt forige helg. 5 uker til Vesterås!!
Personlig trener & kostholdsveileder ved Family Sports Club , Fredrikstad

Og stolt eier av "Butikken for deg som trener":
ej-shop.no
Gasp, Better Bodies, Danlab nutrition, Nutrisport, All American, EFX, Best Body Nutrition

Blogg: Mariannekroghbjerke.blogspot.com

Utlogget Marianne

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 683
  • Honnør: 112
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 683

SV: Soje's profil! OPPDATERT: 28.FEBRUAR 2005
« #1004 : 04. april 2005, 13:28 »
Et par til av beina...
Personlig trener & kostholdsveileder ved Family Sports Club , Fredrikstad

Og stolt eier av "Butikken for deg som trener":
ej-shop.no
Gasp, Better Bodies, Danlab nutrition, Nutrisport, All American, EFX, Best Body Nutrition

Blogg: Mariannekroghbjerke.blogspot.com

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!