Skrevet av Emne: Framgang med DagE...  (Lest 77442 ganger)

Utlogget Live

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 277
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 277

SV: Framgang med DagE...(Gammel gutt i startgropen)
« #105 : 29. juni 2006, 18:18 »
Hva du tuller, Dag... biggrin

Den øvelsen er det mulig jeg har sett før,men jeg visste ikke at det var "arnold"-øvelsen...får man sånn tyrannakke av den? Cheesy


Jeg skjønner veldig godt at du kutter ut morgenturene når du er alene med barna på den tiden. Det er jo ikke såå farlig om du ikk tar turen før frokost...det viktigste er jo at du får trent litt!
Evt. kan du jo spise mindre karbs før turen,så ta ett karbohydratrikt måltid etter turen. Eks en omlett m/skinke før turen...så godt som ingenting karbs.
Men som sagt,jeg skjønner godt at det kan oppstå vanskeligheter...jeg er jo vant til å bare skulle ta hensyn til meg selv(og litt hensyn til gybben da,men... Grin),og dere har sikkert 100 ganger så mye å gjøre og tenke på. Som jeg skrev i en annen treningsdagbok iste; det er flott at dere klarer trene såpass mye med både familie og jobb. Så du er flink, Dag!  Smiley

Sykling går jo selvfølgelig også bra- bare du ikke har for høy intensitet.

Ha en fin kveld, og helg i morgen!
Klem Live!

Utlogget DagE

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 787
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 787

  • Et etterlengtet comeback!!! :)
SV: Framgang med DagE...(Gammel gutt i startgropen)
« #106 : 30. juni 2006, 21:03 »
Ialleseg:
Det var hyggelig, jeg liker å skrive med litt fart i  Gå Du er velkommen tilbake til å skrive litt en annen gang også!
besøk er bare hyggelig[/glow] 

Live:
Du er grei du, skulle tro at du viste at jeg faller pladask for omtenksomme råd, litt skryt og en klem. Sånt blir det  Gull av!
Vi har hatt en koselig kveld med pent vær. Ungene så en film og tasset pent i seng etterpå.
Riktig god helg til dere to.
Klem tilbake!
Tren vel!

Treningsdagbok        Bildeprofil
Et lite steg hver dag....
Vekt 2008: 

Utlogget Live

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 277
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 277

SV: Framgang med DagE...(Gammel gutt i startgropen)
« #107 : 01. juli 2006, 22:25 »
Haha...alle menn liker vel litt skryt og kos Grin Og litt omtenksomhet liker de nok også...innerst inne Wink

Håper du har hatt en koselig kveld i kveld også da!

Utlogget Haalvor

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 688
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 688

SV: Framgang med DagE...(Gammel gutt i startgropen)
« #108 : 01. juli 2006, 22:44 »
God helg Dag Cheesy Stå på videre, syns du er flink Smiley
"Ain't Nothing to it but to do it" - Keep me from overanalyzing

[size=08pt]That logbook
[/size]

[size=08pt]Bildeprofil
[/size]

Utlogget DagE

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 787
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 787

  • Et etterlengtet comeback!!! :)
SV: Framgang med DagE...(Gammel gutt i startgropen)
« #109 : 02. juli 2006, 21:18 »
Da er det på tide med en generell oppskrift i livets realiteter:
 Deal
Til alle dere kvinner som vil at mannen skal gjøre noe:

 Azn -Skryt uhemmet av hvor fink han er!

 Azn -fortell ham at han er kjempe grei osv

 Embarrassed -si at det er noe som du ikke greier å få til (hjelpeløshet, kvinne i nød signalet)

 :Smiley -spør denne ridderen om han ikke kunne hjelpe deg, han som kan slikt!

 Grin -observer!

 Kiss -fortsett å skryte til oppgaven er gjort!

 Gull -ikke glem at det er gutter dette her, alle små gutter liker en belønning (så husk å ha                en ting på lur)


 Tongue Dette er fullstendig patetisk, men sant. Menn har ikke forsvar mot denne taktikken.
(Alle-vil-være-en-helt-syndromet). Det virker!  Grin


Nå har jeg sluppet den eneste statshemmeligheten jeg hadde, bruk den vel!  >Cheesy

Jeg, Live, var på utdrikningslag  Drankere i går, jeg. Der kjørte vi gokart og spiste middag mens vi fylte  Drikke stakkaren opp med drikke. Kl 10 kjørte vi ham hjem!
Snakket med han i dag, det gikk bra med'n, men han var litt flau!  biggrin

Haalvor: Kjekt å sjå! Virkelig bra deffet, du legger grunnlaget for noe virkelig bra!  Smiley
Tren vel!

Treningsdagbok        Bildeprofil
Et lite steg hver dag....
Vekt 2008: 

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: Framgang med DagE...(Gammel gutt i startgropen)
« #110 : 02. juli 2006, 22:14 »
Gøy å høre at du står på og nyter livet Wink






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget DagE

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 787
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 787

  • Et etterlengtet comeback!!! :)
SV: Framgang med DagE...(Gammel gutt i startgropen)
« #111 : 02. juli 2006, 22:17 »
Gøy å høre at du står på og nyter livet Wink
Det er en dyd av nødvendighet.
Uten nytelsen faller mennesket fra hverandre!
Tren vel!

Treningsdagbok        Bildeprofil
Et lite steg hver dag....
Vekt 2008: 

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

SV: Framgang med DagE...(Gammel gutt i startgropen)
« #112 : 02. juli 2006, 22:22 »
Får vel slenge inn noen ord her jeg også da;)
Har lest litt gjennom loggen din, og det ser jo bra ut dette her, motivasjonen er bra, så stå på videre Smiley
Smiley

Utlogget Mystique

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 918
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 918

SV: Framgang med DagE...(Gammel gutt i startgropen)
« #113 : 03. juli 2006, 15:57 »
Hallå Dag E Smiley

tenkte jeg skulle stikke innom loggen din siden du har vært så hyggelig å lagt igjen motivasjonsmeldinger hos meg Wink

Leste bare litt på første side- og startmålene dine virker jo kjempebra. Ser ut til at tålmodighet er en dyd du besitter iallefall. Så hvis du har en stasthemmelighet å røpe på det området så PLEASE DO!

Ellers ikke dumme de " mannerådene" dine hehe ...skal husek på de. spesiellt den med å late som en er hjelpeløs hehe Wink

Utlogget Mystique

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 918
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 918

SV: Framgang med DagE...(Gammel gutt i startgropen)
« #114 : 03. juli 2006, 16:05 »
Så av bildeloggen din at du trener ryp forresten - hva går det ut på og hvordan liker du programmet? Satser på å komme i gang med litt heavy lifting igjen jeg også snart nemlig, men klarer aldri å bestemme meg på hva jeg skal satse på.... Har siden jeg begynte seriøst med styrketrening hovedsakelig trent styrkeløfterprogram til nå
og var sånn ok sterk en stund ( føles som et par århundrer siden hehe), men får ikke alltid så mye volum av styrkeløftprogrammene. Og siden jeg er som olebrum - ja takk ,begge deler - er jeg på en evig jakt etter noe som gir både styrke OG volum....( samt at jeg får trene øvelser jeg absolutt elsker  som benk og latrow)...Ikke helt enkelt å finne et program som tilfredstiller alle de krava der.

Utlogget Svetlana

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 245
  • Honnør: 46
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 245

  • Pump it up!
SV: Framgang med DagE...(Gammel gutt i startgropen)
« #115 : 04. juli 2006, 08:31 »

Jeg kan ikke gå fra ungene om morgenen, konemor går tidlig på jobb (0600) og jeg vil ikke at noen av de skal våkne til tomt hus. Løsning har jeg ikke funnet, jeg er jo sulten om morgenen.

Da står du opp kl 05 og går en tur før konemor går på jobb...  Smiley

Utlogget Mystique

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 918
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 918

SV: Framgang med DagE...(Gammel gutt i startgropen)
« #116 : 06. juli 2006, 00:25 »
halloooooo ...stå opp midt på natten?! for å gå tur?! du er galere enn jeg hadde trodd hehe Wink

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: Framgang med DagE...(Gammel gutt i startgropen)
« #117 : 06. juli 2006, 23:59 »
Ja? Hva med de??? 

Jeg kan ikke gå fra ungene om morgenen, konemor går tidlig på jobb (0600) og jeg vil ikke at noen av de skal våkne til tomt hus. Løsning har jeg ikke funnet, jeg er jo sulten om morgenen.

Du kan gå rundt og rundt huset, med full oversikt inn vinduene i tilfelle ungene våkner.

Eller kan du ta ergometersykkelen Wink






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Live

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 277
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 277

SV: Framgang med DagE...(Gammel gutt i startgropen)
« #118 : 14. juli 2006, 15:33 »
Hei! Hvordan står det til med deg?

Utlogget DagE

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 787
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 787

  • Et etterlengtet comeback!!! :)
SV: Framgang med DagE...(Gammel gutt i startgropen)
« #119 : 15. juli 2006, 16:52 »
Hei alle sammen???
Får vel slenge inn noen ord her jeg også da;)
Har lest litt gjennom loggen din, og det ser jo bra ut dette her, motivasjonen er bra, så stå på videre Smiley
Takk for det bjOrn!  Cheesy
Her har det vært overtidsjobbing i påvente av sommerferie og det har gått kraftig ut over treningen. Men, det er ungene som står i fokus nå. De skal på ferie og jeg skal være med(kjøre bilen)!  Wink
Hallå Dag E Smiley

tenkte jeg skulle stikke innom loggen din siden du har vært så hyggelig å lagt igjen motivasjonsmeldinger hos meg Wink

Leste bare litt på første side- og startmålene dine virker jo kjempebra. Ser ut til at tålmodighet er en dyd du besitter iallefall. Så hvis du har en stasthemmelighet å røpe på det området så PLEASE DO!

Ellers ikke dumme de " mannerådene" dine hehe ...skal husek på de. spesiellt den med å late som en er hjelpeløs hehe Wink

Tålmodighet er en ting somligger latent i meg tenker jeg, jeg aner ikke hvordan den trigges. Gi meg et IKEA skap og vildyret våkner, garanterer raseriutbrudd etter 5 minutter med på følgende sensurert tekst.  >Cheesy
Let og du vil finne?  what
Så av bildeloggen din at du trener ryp forresten - hva går det ut på og hvordan liker du programmet? Satser på å komme i gang med litt heavy lifting igjen jeg også snart nemlig, men klarer aldri å bestemme meg på hva jeg skal satse på.... Har siden jeg begynte seriøst med styrketrening hovedsakelig trent styrkeløfterprogram til nå
og var sånn ok sterk en stund ( føles som et par århundrer siden hehe), men får ikke alltid så mye volum av styrkeløftprogrammene. Og siden jeg er som olebrum - ja takk ,begge deler - er jeg på en evig jakt etter noe som gir både styrke OG volum....( samt at jeg får trene øvelser jeg absolutt elsker som benk og latrow)...Ikke helt enkelt å finne et program som tilfredstiller alle de krava der.

Hehe, du overlevde besøket hører jeg  biggrin vel treningen i RYP er et helkroppsprogram ( RYP - link )
Det er et veldig enkelt program å trene og det gir en fin trening av helekroppen. Du blir strek og vokser hvis maten er god.  Cool Jeg vil anbefale deg å prøve det!!  Smiley

Da står du opp kl 05 og går en tur før konemor går på jobb...  Smiley
Det høres veldig greit ut, men til vanlig er jeg på jobb kl 0545 og da står jeg opp tidlig nok. Jeg er et veldig tynget B-menneske!  Tongue

halloooooo ...stå opp midt på natten?! for å gå tur?! du er galere enn jeg hadde trodd hehe Wink
Du er en jente etter mitt hjerte.  Kiss

Du kan gå rundt og rundt huset, med full oversikt inn vinduene i tilfelle ungene våkner.

Eller kan du ta ergometersykkelen Wink

Bor i firmannsbolig, blir dårlig stemning hos naboene når jeg hopper rundt i hagene deres tidlig om morran!  rofl

Hei! Hvordan står det til med deg?

Hei Live!!  Wink
Jeg har det bra, som sagt jeg har ikke trent, vekter, men vi har hatt en liten familie marsj i stølsheimen nær grensen til Sogn og fjordane. Jeg er faktisk imponert og stolt over små krypene mine.  2thumbsup De gikk i 6 timer (7 med pause) og klager hverken inn over til Solrenningshytten (Den Norske Turistforeningen), eller tilbake neste dag.
For ordens skyld: Vi gikk fra Stølsdemningen.
Jeg måtte selvsagt bære soveposer, tøy ol.. AK tok mat og drikke. Ungene hadde nok med seg selv.  Gå
Bena mine var helt gåen etter dette, måtte bære minste mann siste biten begge veier, men ikke med enn en 45. min. Hun var kjempeflink. Tenk hun fyller 4 i august???  woot
Hadde aldrig trodd at hun hadde greid å gå så lenge som hun gjorde.
Må være de gode genene  Cool
I morgen setter vi av sted på turen opp til Ålesund og deretter arbeider vi oss ned til Kaptein Sabeltann!
Nå kan det bli en stund til neste rapport. Men jeg er veldig glad for alle meldinger og annet... God ferie!  biggrin
Tren vel!

Treningsdagbok        Bildeprofil
Et lite steg hver dag....
Vekt 2008: 

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!