Skrevet av Emne: Framgang med DagE...  (Lest 77445 ganger)

Utlogget Live

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 277
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 277

SV: Framgang med DagE...(Gammel gutt i startgropen)
« #120 : 18. juli 2006, 00:24 »
Spreke dere er!! Smiley

Ålesund,ja...der var jeg,mannen og svigers bare for noen dager siden. Flott by og fine steder rundt byen. Kaptein Sabeltann,ja....husker min lillebror var liveredd den fyren der Cheesy Jaja, dere får ha en fin tur! 

Gleder meg til å høre hvordan dere har hatt det når du titter innom igjen!

Utlogget DagE

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 787
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 787

  • Et etterlengtet comeback!!! :)
SV: Framgang med DagE...(Gammel gutt i startgropen)
« #121 : 22. juli 2006, 09:31 »
Takk Live men det er ungene som er spreke  Wink
Nå har vi vært i Ålesund og besøkt veninden vår. Hun har to barn som er på samme alder som to av våre. Det var en litt amputert opplevelse for meg i minsten, hun fikk en runde med kraftig oppkast(stakkar). Det er ikke helt ideelt i telt, men det gikk over etter to netter og en dag. De friske gikk ut lillevennen og jeg ble igjen. Men hun kviknet til og vi fikk en siste dag med de andre og koste oss i Ålesund. Var litt for kaldt til å bade ( og noen av oss litt for uggen).  Wink
Deretter kjørte vi E6...den strakaste vei'n, til Lillehammer, overnattet på Rustberg Camping og badet i 30 grader etter en god natts søvn. Så kjørte vi til Oslo. Her er vi nå, får bo hos tante. Hun er i Sandefjord på hytten, og vi har leiligheten.  Grin Flott å bo gratis! (eget do!)  Cheesy
Nå er vi klare for å traske litt i Oslo's gater, se slottet (massivt krav fra ungene). Spise litt is, og besøke en annen tante og et par fettere og kanskje en nyopperert onkel (fjernet svulst i blæren, får svar i neste uke hvor farlig den var  Doktor)
Jepp så langt er vi kommet. Neste stopp er kragerø, deretter Kristiansand.  biggrin
Tren vel!

Treningsdagbok        Bildeprofil
Et lite steg hver dag....
Vekt 2008: 

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: Framgang med DagE...(Gammel gutt i startgropen)
« #122 : 24. juli 2006, 01:12 »
Var dere i ålesund under båtfestivalen eller? Skulle sagt ifra (aller helst flyttet tiden, siden jeg var bortreist) så kunne vi tatt ei trening sammen, og du kunne fått fri fra spysjuka :/






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Live

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 277
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 277

SV: Framgang med DagE...(Gammel gutt i startgropen)
« #123 : 24. juli 2006, 09:57 »
Æsj, du skulle sagt i fra at du var i Oslo...kunne kommet på kake og kaffe hos meg da, vettø Grin


Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

SV: Framgang med DagE...(Gammel gutt i startgropen)
« #124 : 24. juli 2006, 18:18 »
Deretter kjørte vi E6...den strakaste vei'n, til Lillehammer, overnattet på Rustberg Camping og badet i 30 grader etter en god natts søvn.

Rustberg er en koselig campingplass, har tilbrakt mange somre der ja Smiley
Smiley

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

SV: Framgang med DagE...(Gammel gutt i startgropen)
« #125 : 24. juli 2006, 18:23 »
Ser på førstesiden at det var mangel på skråbenk, er det benken du synes var dårlig?

Hvis ikke så kan du kan sette en skråbenk under knebøy stativet Wink
Trener på Sandsli selv Smiley

Utlogget DagE

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 787
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 787

  • Et etterlengtet comeback!!! :)
SV: Framgang med DagE...(Gammel gutt i startgropen)
« #126 : 07. august 2006, 14:29 »
Var dere i ålesund under båtfestivalen eller? Skulle sagt ifra (aller helst flyttet tiden, siden jeg var bortreist) så kunne vi tatt ei trening sammen, og du kunne fått fri fra spysjuka :/

Hehe, takk for det, jeg vet ærlig talt ikke om jeg hadde orket trening. Var så gåen etter lite søvn og løping med soveposer + div annet som måtte vaskes ol. at jeg hadde sovnet under knebøyen.  18smileysleep Men ellers hadde det vært kjæmpe gøy!  2thumbsup
Blir noe en stund til jeg skal til Ålesund igjen. Kanskje en gang til våren igjen???


Æsj, du skulle sagt i fra at du var i Oslo...kunne kommet på kake og kaffe hos meg da, vettø Grin

Å du er nå bare søt og snill du...  Kiss
Får jeg kaffe og kake da begynner jeg å snakke  Tonguedet er sukkeret i kombinasjon med kofeinen!
Det er det nærmeste en kommer til munndiare!  Grin

Rustberg er en koselig campingplass, har tilbrakt mange somre der ja Smiley

Har du satt opp telt? Det var sekundet før jeg gikk til resepsjonen og spurte om jeg kunne få låne trykkluftboret deres!  Angry makan til steinete og skrinn jord!  what 3 cm nedi med pluggen og så møtte du stein, hvor enn du prøvde! Men etter mye, hvor enn du prøvde, fant jeg de lokale hemmelige plugghullene og teltet føk opp i sakte kino. Jeg ble alvorlig redd for at ungene måtte legge seg til å sove i bilen før jeg ble ferdig med teltet. Men det gikk bra.  Smiley
Men neste gang leier jeg en hytte der i stedenfor å streve med å finne hullene i mellom steinene.  Wink Nydelig plass ellers, ungene koste seg skikkelig!  Cheesy

Ser på førstesiden at det var mangel på skråbenk, er det benken du synes var dårlig?

Hvis ikke så kan du kan sette en skråbenk under knebøy stativet Wink
Trener på Sandsli selv Smiley

Ja det var vel det at når jeg prøvde å sette en benk inn under knebøy stativet, ble jeg sittende for langt ute i forhold til der stangen måtte ligge. Dermed ville jeg trenge hjelp til å løfte frem stangen til repsene. Men siden det nå er 7. august er ikke det et problem lenger da SportsClub har åpnet det nye senteret på Kokstad. Var der i dag og dette er akkurat det jeg har gått å drømt om. God plass, masse vekter, flere benker og god luft. Jeg ser fram til å trene der utover høsten og videre.
 bodybuilder
ANG: TRENING!

Yepp, dere fikk med dere dette? woot
Jeg har vært å trent etter sommern! biggrin
En rolig tur bort for å se på nye senteret, en liten omvisning og en rolig kontroll av muskelstyrken for å sette opp programet.
En litt dårlig nyhet for meg var en klikkelyd i venstre kne....  Huh  jeg vet ikke hva det er men det har vært en liten skade i det kneet tidligere. Jeg får vel gå til legen og finne ut av det.  Doktor
Min neste trening er i morgen. Talast  Wink
Tren vel!

Treningsdagbok        Bildeprofil
Et lite steg hver dag....
Vekt 2008: 

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

SV: Framgang med DagE...(Gammel gutt i startgropen)
« #127 : 07. august 2006, 18:19 »
Sitat
Har du satt opp telt? Det var sekundet før jeg gikk til resepsjonen og spurte om jeg kunne få låne trykkluftboret deres!   makan til steinete og skrinn jord!   3 cm nedi med pluggen og så møtte du stein, hvor enn du prøvde! Men etter mye, hvor enn du prøvde, fant jeg de lokale hemmelige plugghullene og teltet føk opp i sakte kino. Jeg ble alvorlig redd for at ungene måtte legge seg til å sove i bilen før jeg ble ferdig med teltet. Men det gikk bra. 
Men neste gang leier jeg en hytte der i stedenfor å streve med å finne hullene i mellom steinene.   Nydelig plass ellers, ungene koste seg skikkelig! 


Nei, vi teltet ikke. Vi leide oss ei stor og fin hytte Smiley
Smiley

Utlogget DagE

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 787
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 787

  • Et etterlengtet comeback!!! :)
SV: Framgang med DagE...(Gammel gutt i startgropen)
« #128 : 10. august 2006, 13:30 »
Nei, vi teltet ikke. Vi leide oss ei stor og fin hytte Smiley


Som sagt, det skulle vi også ha gjort! Wink

Jaahhh, treningen!
Tirsdag ble det ingen trening annet enn bading med ungene.
Mye lek og moro.

Som sagt testet jeg 10RM(iddels hardt) siden det er rett etter sommerferien. Jeg har tenkt å kjøre et RYP program som sammen med mer kardio skal forbrenne mer fett!!!
 
Planen er som følger:
# morgenturer og annet blir sjaltet over på sporet til drømmeland!  18smileysleep
# Tre fullkroppsprogram blir gjennomført hver uke, avsluttes med GK på studioets sykler. 
# Tre økter kardio (4X4) blir gjennomført på motsatte dager fra vekttreningene. 

- dette gir totalt mer enn nok trening for min stakkars kropp. Vektprogrammet følger derfor en slakere progresjonskurve enn ellers for å motvirke overtrening. Jeg er ganske spent på resultatet dette halvåret som kommer!
I går morges våget jeg meg opp på vekten for å se hvilken "skade" jeg hadde fått av ferien, men ble fryktelig skuffet. Ikke hadde jeg gått opp eller noe. Vekten hadde falt med 4 kg.
Dermed har jeg gått fra 110+ ved nyttår ( veide inn 110 blank to uker før julaften 2005), til 100,40 kg. I vårperioden datt vekten fra 110+ til 102, deretter økte jeg vekten til ca. 104-5. Men det skal sies at jeg brukte jo creatin som tar en del vann inn i muskler osv. Dermed kan dette, samt en høyerre forbrenning enn normalt (for meg) ha reddet vekten min???
Det neste halvåret er som sagt målet mitt å minske fett% min. Dermed må jeg snakke med treningssenteret der jeg går og antagelig få litt hjelp med å fastslå fett%en.

Treningen hadde vi(kone og meg, ( ShockedHun er her inne på forumet hun også, men hun er så redd av seg at jeg ikke får si hvem hun er(et lite hint: Hun har FLOTTE øyne!!!)  Wink) på Onsdagen:

Tok det vanlige:

5 min oppvarming på sykkel.
Knebøy                                2x15x35
Markløft strakeben              15x35
Benkbress db liten skrå       2x15x13
Chins                                   15x40 - nedtrekkstativet ble plutselig for kort, så jeg konverterte til chins med motvekt slik at jeg klarer å ta de ordentlig, kanskje jeg greier 10 rep av min kroppsvekt nå til jul? Jeg klarer 2 stk nå, tungt å dra opp 100 kg!  what
Roing                                    15x35  - roing blir dermed også endret litt på: Før var det bredt grep, men nå tar jeg ikke lenger nedtrekk med smalt grep(gått over til chins), dermed blir roing gjennomfør med smalt grep.  Smiley
Arnoldpress  db                     2x15x10
Bicepscurl db                         2x15x8
Franskpress db                      2x15x6
Mage                                      2x15     - på pilatesball, dere vet; de store gummiballene  Grin

Kardio var 32 min 4x4 på sykkel.

En grei økt om jeg må si det selv, ikke noe tungt og svetten rant i strie stømmer.

I dag (nå for å være presis) skal jeg bort på studioet og ta en ny 4x4 for å holde målet mitt med forbrenningstreningen.  Kardio

Ha en veltrimmet go'dag!
Tren vel!

Treningsdagbok        Bildeprofil
Et lite steg hver dag....
Vekt 2008: 

Utlogget DagE

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 787
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 787

  • Et etterlengtet comeback!!! :)
SV: Framgang med DagE...(Gammel gutt i startgropen)
« #129 : 10. august 2006, 15:05 »
Der var det gjort. Gjennomførte med svett glans 37min på ergometersykkel (hvis noen lurer så er det alltid ergometersykkel jeg sykler på) på studioet. Atter en gang måtte jeg fornøyd tørke opp dammen under sykkelen. Det kommer nok til å ta noen ganger til før denne storm svetten gir seg, tenker jeg... Wink

Da er vi på sporet, uten Tore men det blir nok en lykkelig slutt her også! Cheesy
Tren vel!

Treningsdagbok        Bildeprofil
Et lite steg hver dag....
Vekt 2008: 

Celdiir

  • Gjest
SV: Framgang med DagE...(Gammel gutt i startgropen)
« #130 : 10. august 2006, 15:27 »
Lykke til med treningen framover! Virker som du har bestemt deg, og har tro på at du vinner "kampen" mot vekta.

Godt å være i gang igjen eller? Smiley

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: Framgang med DagE...(Gammel gutt i startgropen)
« #131 : 10. august 2006, 17:15 »
Kjempebra, og lykke til!

Spør det samme som celdiir- deilig å være i gang igjen eller? =)






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget DagE

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 787
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 787

  • Et etterlengtet comeback!!! :)
SV: Framgang med DagE...(Gammel gutt i startgropen)
« #132 : 10. august 2006, 18:32 »
Lykke til med treningen framover! Virker som du har bestemt deg, og har tro på at du vinner "kampen" mot vekta.

Godt å være i gang igjen eller? Smiley
Kjempebra, og lykke til!

Spør det samme som celdiir- deilig å være i gang igjen eller? =)
Cheesy
Joda, takk for det begge to. Det er deilig å være i gang igjen. Det er jo altid sånn når tide nærmer seg for treningsstart så begynner alarmene å ringe hos meg. Jeg begynner å se etter problemer. En gammel uvane som ofte har vist seg nyttig. Og når jeg har oversett den så smeller det alle steder.   biggrin

Det største problemet jeg så denne gangen var at jeg ikke fikk satt i gang med treningen slik jeg hadde planlagt! Men det gikk helt smertefritt. Så jeg er veeldig fornøyd!  Smiley

Ja vekten har vært et problem for meg pga stillesittende jobb. Dermed er det en salig fornøyelse hver gang jeg ser fremgang på omkretsen og vekten. Vekt er i og for seg ikke det viktigste for meg, jeg er mer opptatt av at livvidden minker. Det er liksom litt lettere å gjøre ting når en slipper å krangle med magen hele tiden.  I løpet av dette halve året har jeg gått fra å bruke ytterste hullet på beltet mitt, til å måtte lage meg et nytt hull for at buksene ikke skal dette av meg. Det er gøy det
I centimeter fra ytterste hullet til det nye hullet mitt er det 6 cm. Det er jo ikke så mye  Huh men det gjør seg. Håper på 6 cm mindre til jul!!  Grin
Tren vel!

Treningsdagbok        Bildeprofil
Et lite steg hver dag....
Vekt 2008: 

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: Framgang med DagE...(Gammel gutt i startgropen)
« #133 : 10. august 2006, 18:33 »
Høres bra ut! 6cm går lett det til jul, får ønske deg et belte i en størrelse mindre til julegave da Wink






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget DagE

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 787
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 787

  • Et etterlengtet comeback!!! :)
SV: Framgang med DagE...(Gammel gutt i startgropen)
« #134 : 10. august 2006, 18:35 »
Høres bra ut! 6cm går lett det til jul, får ønske deg et belte i en størrelse mindre til julegave da Wink
Takk det høres bra ut med 6 cm til. Wink Skal tipse konemor om behovet... Smiley
Tren vel!

Treningsdagbok        Bildeprofil
Et lite steg hver dag....
Vekt 2008: 

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!