Skrevet av Emne: Keiko' 88 - 290 kg raw mark side 174  (Lest 361632 ganger)

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Keiko' 88 - Benk NM 2011: 250 raw
« #2310 : 01. desember 2010, 12:19 »
Skjer med loggen sterkmann?
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Ske

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 874
  • Honnør: 72
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 874

Sv: Keiko' 88 - Benk NM 2011: 250 raw
« #2311 : 06. desember 2010, 22:18 »
Se det Øyvind, takk for sist, artig stevne på Ulefoss Smiley

Du skulle ikke tilfeldigvis fått med deg et extra belte? Glemte igjen mitt skjønner du Cool

Mvh
Hans

260-195-280 raw stevne

Utlogget Keiko'88

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 936
  • Honnør: 326
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 936

Sv: Keiko' 88 - Benk NM 2011: 250 raw
« #2312 : 06. desember 2010, 23:48 »
Se det Øyvind, takk for sist, artig stevne på Ulefoss Smiley

Du skulle ikke tilfeldigvis fått med deg et extra belte? Glemte igjen mitt skjønner du Cool

Mvh
Hans

I like måte Hans. Smiley

Og jo... Det var det visst vi som stjærte med oss. Grin Jeg var igjen og fikk beltet slengt rundt nakken fordi vi trudde Christer hadde glemt igjen sitt, men det var visst ikke det likevel og ettersom det ikke var noen igjen i lokalet så dro vi bare.

Ta kontakt med Tor Granvang. Smiley
700 raw / skråbenk - benkpress - smalbenk

Utlogget OD

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 123
  • Honnør: 582
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 123

  • Sponset av Proteinfabrikken og Kappi
Sv: Keiko' 88 - Benk NM 2011: 250 raw
« #2313 : 07. desember 2010, 11:23 »
Bryter du aktivt eller er det bare hobby bryting med håndbakken? Wink


Meistarar koma og fara en godsøgnin mun aldrei deyja

Utlogget Keiko'88

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 936
  • Honnør: 326
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 936

Sv: Keiko' 88 - Benk NM 2011: 250 raw
« #2314 : 07. desember 2010, 15:57 »
Bryter du aktivt eller er det bare hobby bryting med håndbakken? Wink

Nei, altså... Jeg prøvde bare håndbak her på TriRack-stevnet jeg, men alltid syntes at det har vært morsomt. Riktig nok så har jeg sleti litt med albuene ved bryting så jeg har ikke brøti så mye, men det virket som om ting hang litt bedre med i helga.

Har store planer om å få til et håndbakbord på Exhale så da skal det bli litt trening på det ved siden av benken. Hadde jo vært jævlig artig og prøvd seg mot et par relativt rutinerte etterhvert. Grin


Du derimot har brøti mye har jeg skjønt? Smiley
700 raw / skråbenk - benkpress - smalbenk

Utlogget Ditto

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 511
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 511

  • -=RAWCORE=-
Sv: Keiko' 88 - Benk NM 2011: 250 raw
« #2315 : 07. desember 2010, 16:16 »
tss OD er da ingen sak å slå i håndbakk hoho Grin
Mats Gården

Skjorte i benk er som å kjøre moped i Tour De France Wink

RAW 4 LIFE Smiley

Simply I dont do trix, am not gonna lift cars for people, am not a clown - Doug Young

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Keiko' 88 - Benk NM 2011: 250 raw
« #2316 : 07. desember 2010, 16:31 »
Du er en svær jævel Keiko. selv om du har gått ned endel nå Smiley

Ser ikke ut som du lider av fyrstikkbeinsyndromet heller, med tanke på at du ikke trener knebøy osv.

250 kg går opp til neste år vettu, lett Wink
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget OD

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 123
  • Honnør: 582
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 123

  • Sponset av Proteinfabrikken og Kappi
Sv: Keiko' 88 - Benk NM 2011: 250 raw
« #2317 : 08. desember 2010, 08:45 »
Nei, altså... Jeg prøvde bare håndbak her på TriRack-stevnet jeg, men alltid syntes at det har vært morsomt. Riktig nok så har jeg sleti litt med albuene ved bryting så jeg har ikke brøti så mye, men det virket som om ting hang litt bedre med i helga.

Har store planer om å få til et håndbakbord på Exhale så da skal det bli litt trening på det ved siden av benken. Hadde jo vært jævlig artig og prøvd seg mot et par relativt rutinerte etterhvert. Grin


Du derimot har brøti mye har jeg skjønt? Smiley
Den er cool, mye den samme motivasjonen som til meg skjønner jeg, bryter fordi det er morsomt selv om jeg ikke er aktiv der. Jau bryter en del offseason sammens med de som er aktive i Trøndelags regionene og det er regelmessig bryting som må til for å bli kvitt de smertene man assosierer med handbakk. Jævlig artig sport og det blir helt sikkert og hive seg med på ett NM en gang, må bare få opp styrken i hendene noe mer først er mest biceps sterk så det blir mye hook he he Wink
tss OD er da ingen sak å slå i håndbakk hoho Grin
Brekker armen på deg kiz Wink Wink


Meistarar koma og fara en godsøgnin mun aldrei deyja

Utlogget Ditto

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 511
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 511

  • -=RAWCORE=-
Sv: Keiko' 88 - Benk NM 2011: 250 raw
« #2318 : 08. desember 2010, 11:48 »
Brekker armen på deg kiz Wink Wink

ja vi må få til en kveld, i want to feel the power Grin
Mats Gården

Skjorte i benk er som å kjøre moped i Tour De France Wink

RAW 4 LIFE Smiley

Simply I dont do trix, am not gonna lift cars for people, am not a clown - Doug Young

Utlogget Keiko'88

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 936
  • Honnør: 326
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 936

Sv: Keiko' 88 - Benk NM 2011: 250 raw
« #2319 : 08. desember 2010, 12:12 »
Den er cool, mye den samme motivasjonen som til meg skjønner jeg, bryter fordi det er morsomt selv om jeg ikke er aktiv der. Jau bryter en del offseason sammens med de som er aktive i Trøndelags regionene og det er regelmessig bryting som må til for å bli kvitt de smertene man assosierer med handbakk. Jævlig artig sport og det blir helt sikkert og hive seg med på ett NM en gang, må bare få opp styrken i hendene noe mer først er mest biceps sterk så det blir mye hook he he Wink

Artig. Smiley Hvis jeg ikke husker feil er det en klubb i Lillehammer. Men dette er det sikkert noen som kan bekrefte her inne.

Hvor sterk er du i håndbak? Hvis du har brøti med noen som har vært litt sterke? Og hvor sterk bør en være f. eks. i curl, underarmscurl og lignende øvelser før en potensielt kan bli sterk i håndbak? Selvom jeg selvsagt veit at det ikke nødvendigvis har så mye å si. Det viktigste er å bryte håndbak og lære teknikene osv., men en viss pekepinn kan en vel få likevel Du som sier du er sterk i biceps, hva kan du reppe på i stangcurl, eller hantelcurl?
700 raw / skråbenk - benkpress - smalbenk

Utlogget Keiko'88

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 936
  • Honnør: 326
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 936

Sv: Keiko' 88 - Benk NM 2011: 250 raw
« #2320 : 08. desember 2010, 12:15 »
Du er en svær jævel Keiko. selv om du har gått ned endel nå Smiley

Ser ikke ut som du lider av fyrstikkbeinsyndromet heller, med tanke på at du ikke trener knebøy osv.

250 kg går opp til neste år vettu, lett Wink

Tusen takk for det! Motiverende å høre. Smiley

Får håpe 250 går i løpet av neste år, ja. Det hadde vært utrolig morsomt!
700 raw / skråbenk - benkpress - smalbenk

Utlogget OD

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 123
  • Honnør: 582
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 123

  • Sponset av Proteinfabrikken og Kappi
Sv: Keiko' 88 - Benk NM 2011: 250 raw
« #2321 : 08. desember 2010, 12:45 »
Artig. Smiley Hvis jeg ikke husker feil er det en klubb i Lillehammer. Men dette er det sikkert noen som kan bekrefte her inne.

Hvor sterk er du i håndbak? Hvis du har brøti med noen som har vært litt sterke? Og hvor sterk bør en være f. eks. i curl, underarmscurl og lignende øvelser før en potensielt kan bli sterk i håndbak? Selvom jeg selvsagt veit at det ikke nødvendigvis har så mye å si. Det viktigste er å bryte håndbak og lære teknikene osv., men en viss pekepinn kan en vel få likevel Du som sier du er sterk i biceps, hva kan du reppe på i stangcurl, eller hantelcurl?
Kan ta eksempel på noen jeg har prøvd:
Sjangseløs mot Rørbakken da som ett eksempel føler ikke at jeg har noe å gi mot han, men tar greit Espen og Richard. Klarer meg ganske bra mot Kurt Kvikstad på hans nåværende nivå (tipper det er under 50% av hans toppnivå da) og Frode Rønning men må være på topp styrkemessig ellers feie spesielt Frode gulvet med meg.
Styrkemessig:
Tåler ikke rett stang i curl men med EZ stang så er beste notering 115kg x7r, wrist curl 50kgs for reps, kjører manualer kun med hammer stil og da kan det være helt oppe i 50kgs, table curl 70+ reps, masse anna dill. Men virker som fokuset bør være på ting som gjør det hart for fingran dvs feks curl med tjukk stang så grepet jobber hardt, akkurat det er noe som de fleste aktive jeg har vorre borti har poengtert men også det eneste jeg ikke har orka å jobbe med he he

For deg som trener mye overkropp så så vil jeg anbefale og teste bryting annahver uke feks uke 1, 3 og 5 mens du har spesifikke håndbakk økter på gymmet med vekter (feks larrats ss) uke 2, 4 og 6. Med håndbakk kan det fort bli for mye, her er Rørbakken nok uenig men det er snakk om kjenne begrensingene sine og dem finner du fort om du gjør for mye, spesielt om man som oss har andre ting som er prioritert som styrkeløft og benkpress Smiley


Meistarar koma og fara en godsøgnin mun aldrei deyja

Utlogget Keiko'88

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 936
  • Honnør: 326
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 936

Sv: Keiko' 88 - Benk NM 2011: 250 raw
« #2322 : 08. desember 2010, 14:15 »
Kan ta eksempel på noen jeg har prøvd:
Sjangseløs mot Rørbakken da som ett eksempel føler ikke at jeg har noe å gi mot han, men tar greit Espen og Richard. Klarer meg ganske bra mot Kurt Kvikstad på hans nåværende nivå (tipper det er under 50% av hans toppnivå da) og Frode Rønning men må være på topp styrkemessig ellers feie spesielt Frode gulvet med meg.
Styrkemessig:
Tåler ikke rett stang i curl men med EZ stang så er beste notering 115kg x7r, wrist curl 50kgs for reps, kjører manualer kun med hammer stil og da kan det være helt oppe i 50kgs, table curl 70+ reps, masse anna dill. Men virker som fokuset bør være på ting som gjør det hart for fingran dvs feks curl med tjukk stang så grepet jobber hardt, akkurat det er noe som de fleste aktive jeg har vorre borti har poengtert men også det eneste jeg ikke har orka å jobbe med he he

For deg som trener mye overkropp så så vil jeg anbefale og teste bryting annahver uke feks uke 1, 3 og 5 mens du har spesifikke håndbakk økter på gymmet med vekter (feks larrats ss) uke 2, 4 og 6. Med håndbakk kan det fort bli for mye, her er Rørbakken nok uenig men det er snakk om kjenne begrensingene sine og dem finner du fort om du gjør for mye, spesielt om man som oss har andre ting som er prioritert som styrkeløft og benkpress Smiley

Skjønner, men fy faen til curling da. 115 x 7? Helt greit med svai i ryggen og litt juksing, men 115 x 7 er helt sprøtt uansett. Må en curle såpass for å "greit" kunne ta Espen Aune og Skog? Nå trenger du nok neppe å trene like mye grep ettersom du hovedsakelig driver med styrkeløft, og drar såpass som du gjør i markløft. Du gjør vel 250 med overhåndsgrep.

Jeg fryktet at en måtte ha en viss styrke, men dette var egentlig verre enn jeg fryktet. Eller  ville innrømme. Selv er jeg rimelig svak i arma. Uansett, tusen takk for tips Olaf. Smiley Skal uansett prøve å se hvordan det går. Å starte i det små er nok litt smart så får det bli mer og mer etterhvert som arma henger med.
700 raw / skråbenk - benkpress - smalbenk

Utlogget Amund Bjone

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 287
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 287

Sv: Keiko' 88 - Benk NM 2011: 250 raw
« #2323 : 08. desember 2010, 14:41 »
Artig. Smiley Hvis jeg ikke husker feil er det en klubb i Lillehammer. Men dette er det sikkert noen som kan bekrefte her inne?
quote]


http://www.hihostels.no/filestore/PDF_-_format/Avisartikler/Artikler_/LillehammerByavis_040108.pdf

Eneste jeg fant om Lillehammer håndbak klubb.. Hadde iallefall 6medlemmer i 2008..

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Keiko' 88 - Benk NM 2011: 250 raw
« #2324 : 08. desember 2010, 15:30 »
Bøs er jo kjerringsvak i biceps!
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!