Skrevet av Emne: Stoned's pictures! bilder s 80 og 81  (Lest 169838 ganger)

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Stoned's pictures! beinbilde side 69!!
« #1050 : 14. februar 2006, 12:43 »
Og dette samtidig som du røyker, drikker og spiser dårlig!? helt vanvittig..

Hæ?? Spiser du dårlig? Og røyker??
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Stoned

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 177
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 177

  • Just another star
SV: Stoned's pictures! beinbilde side 69!!
« #1051 : 16. februar 2006, 21:50 »
Hæ?? Spiser du dårlig? Og røyker??

Jeg spiser dårlig for tiden, svært dårlig. ca 4 måltider om dagen.
Jeg drikker hver helg nå, pluss at jeg røyker og snuser. Smiley
20år
høyde: 182cm
vekt : 94 kg

150x6 Benkpress og 170kg x 1(mer inne) Smiley
155 kg i Smalbenk
100 kg i Militærpress(vending fra bakken)
170x7 i Markløft
170 kg i knebøy(ca)

Predator

  • Gjest
SV: Stoned's pictures! beinbilde side 69!!
« #1052 : 16. februar 2006, 22:00 »
Jeg spiser dårlig for tiden, svært dårlig. ca 4 måltider om dagen.
Jeg drikker hver helg nå, pluss at jeg røyker og snuser. Smiley



Syns du er et bra forbilde da jeg!! viser at man kan ha det gøy og nyte livet og allikvel få bra framgang i treninga. Er ikke sundt å bli så opphengt i treninga med mindre du er proff og skal konkurere sånn at man aldri kan spise en sjokkis, og slutter å drikke og alt sånn.

Utlogget Stoned

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 177
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 177

  • Just another star
SV: Stoned's pictures! beinbilde side 69!!
« #1053 : 16. februar 2006, 22:12 »



Syns du er et bra forbilde da jeg!! viser at man kan ha det gøy og nyte livet og allikvel få bra framgang i treninga. Er ikke sundt å bli så opphengt i treninga med mindre du er proff og skal konkurere sånn at man aldri kan spise en sjokkis, og slutter å drikke og alt sånn.

Takker! Du har et veldig godt poeng!
Man er bare ung en gang Wink
20år
høyde: 182cm
vekt : 94 kg

150x6 Benkpress og 170kg x 1(mer inne) Smiley
155 kg i Smalbenk
100 kg i Militærpress(vending fra bakken)
170x7 i Markløft
170 kg i knebøy(ca)

Utlogget Baliba

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 217
  • Honnør: 629
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 217

  • Sponset av www.Norkost.no
SV: Stoned's pictures! beinbilde side 69!!
« #1054 : 16. februar 2006, 22:55 »
må virkelig si meg uenig her!
et forbilde siden han røyker snuser og drikker hver helg? ehm, halo ?
hva medå ha det gøy uten disse rusmidlene? jeg støtter og ha det gøy innimellom absolut.. men å dra frem at det er et forbilde å holde på sånn er å ta i litt.
og det er ikke akkurat slik at hvem som helst kan ta seg en pakke røyk, en pakke snus og et par kasser med pils og samtidig bli stor sterk og jævlig rå!.. noen er heldigere enn andre.. sånne rde tbare og noen strever mer enn andre...Jørgen har vel ikke akkurat blitt sånn han er nå fordi han har hatt denne usunne livsstilen hele livet, sant skal jo sies om at han virkelig har spist som en stall full av hester tidligere og det står det respekt av!
Les forumreglene her





- Personlig Trener - AFPT

- 3. Plass Junior NM 2008: Film

 Konkurranser:
 NM 2008: 240 - 160 - 222,5 = 622,5 @ 74,75
 Syd-Norsk 2010 : 250 - 170 - 230 = 650 @ 80,90
 NM 2012 : 197,5 - 135 - 220 = 547,5 @ 80,73 RAW

- Logg


Sponset av www.Norkost.no

Utlogget Ole Ø.

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 567
  • Honnør: 179
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 567

SV: Stoned's pictures! beinbilde side 69!!
« #1055 : 17. februar 2006, 00:23 »



Syns du er et bra forbilde da jeg!! viser at man kan ha det gøy og nyte livet og allikvel få bra framgang i treninga. Er ikke sundt å bli så opphengt i treninga med mindre du er proff og skal konkurere sånn at man aldri kan spise en sjokkis, og slutter å drikke og alt sånn.
Ja, skikkelig bra forbilde! No offence, men det er noe av det mest idiotiske jeg har lest på lenge. Greit nok, det er flerre som røyker og drikker på hans alder og har langt i fra samme fremgang. Men å si at han er bra forbilde basert på dette blir latterlig..

Predator

  • Gjest
SV: Stoned's pictures! beinbilde side 69!!
« #1056 : 17. februar 2006, 07:41 »
må virkelig si meg uenig her!
et forbilde siden han røyker snuser og drikker hver helg? ehm, halo ?
hva medå ha det gøy uten disse rusmidlene? jeg støtter og ha det gøy innimellom absolut.. men å dra frem at det er et forbilde å holde på sånn er å ta i litt.
og det er ikke akkurat slik at hvem som helst kan ta seg en pakke røyk, en pakke snus og et par kasser med pils og samtidig bli stor sterk og jævlig rå!.. noen er heldigere enn andre.. sånne rde tbare og noen strever mer enn andre...Jørgen har vel ikke akkurat blitt sånn han er nå fordi han har hatt denne usunne livsstilen hele livet, sant skal jo sies om at han virkelig har spist som en stall full av hester tidligere og det står det respekt av!



Ja, skikkelig bra forbilde! No offence, men det er noe av det mest idiotiske jeg har lest på lenge. Greit nok, det er flerre som røyker og drikker på hans alder og har langt i fra samme fremgang. Men å si at han er bra forbilde basert på dette blir latterlig..



jaja, slapp nå av. Poenget er jo bare at man må ikke spise 100% strickt og holde seg borte fra alle fester og "morsomme" ting for å oppnå noe. Og ikke gjør dette til en enda en dum debatt om det går ann å ha det gøy med eller uten alkohol. Er ikke det som er poenget. De fleste ungdom drikker lenge før de er 18. Og mange som snuser og røyker også. Og det syns jeg de skal få lov til. Når jeg sier at han er et fobilde så mener jeg at andre ungdom her på forumet,  kanksje har den oppfattningen at man må bruke 10 000 på kostilskudd, spise 100% strickt og slutte å drikke å eventuelt røyke eller snuse. Men det må man ikke. Man kan fortsette sitt vanlige liv med små forandringer og likevel ha framgang og glede av treninga. Det jeg mener med forbilde. Er ikke sunt å nekte seg selv alle livets goder så lenge det er i små mengder.

Utlogget Baliba

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 217
  • Honnør: 629
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 217

  • Sponset av www.Norkost.no
SV: Stoned's pictures! beinbilde side 69!!
« #1057 : 17. februar 2006, 12:02 »
Jeg personlig har mer den oppfatningen av at ungdommer burde bli mer bevist på kosthold og trening fremfor den sosiale ruskulteren som tar av litt for mye etter min mening. jeghar oppfattet det som at mange ungdommer tenker at bare de trener i 14 timer et par ganger i uka på de ønskelige muskelgruppene uten å fokusere no særlig påkostholdet så blir de store i løpet av kort tid samtidig som de har vel ganske lett for å se på de med fremgang som boler fulle av diverse ulovlige stoffer. men hva vet vel jeg.. er jo ikke gamle karen jeg heller  :Smiley
Les forumreglene her





- Personlig Trener - AFPT

- 3. Plass Junior NM 2008: Film

 Konkurranser:
 NM 2008: 240 - 160 - 222,5 = 622,5 @ 74,75
 Syd-Norsk 2010 : 250 - 170 - 230 = 650 @ 80,90
 NM 2012 : 197,5 - 135 - 220 = 547,5 @ 80,73 RAW

- Logg


Sponset av www.Norkost.no

Utlogget Danny

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 975
  • Honnør: 196
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 975

SV: Stoned's pictures! beinbilde side 69!!
« #1058 : 17. februar 2006, 13:13 »
Han kan være et forbilde fordi han klarer å holde en fin linje mellom god framgang og samtidig kose seg utenom. Noen blir hysteriske med treninga i perioder, og det har jeg tatt meg selv i å gjøre også. Å være seriøs med treninga er ingen grunn til å kutte ut å være sosial f.eks.
Stats 2015 Rein på TRT: Høyde: 1,83. Vekt: 95-105. Alder: 27. Discopumper. Armer: 45-50, Midje: 85-95. Noen sett fra 2015; 100x50 i medium smal benk, 30 "strongman" Chins på 103kg bw.

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

SV: Stoned's pictures! beinbilde side 69!!
« #1059 : 17. februar 2006, 14:14 »
'Forbilde' er litt drøyt, i og med at han har sinnsykt bra anlegg for å bygge muskler. En med elendige gener vil ikke slippe like lett unna med å drikke og røyke jevnlig...

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Stoned's pictures! beinbilde side 69!!
« #1060 : 17. februar 2006, 15:05 »
For ikke å glemme at Stoned antagelig hadde gjort det enda bedre om han hadde vært blodseriøs på alt. Men når alt kommer til alt, er det Stoned som skal trives med det han holder på med. Man er tross alt aldri sterkere enn sitt svakeste ledd, uansett potensiale.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Predator

  • Gjest
SV: Stoned's pictures! beinbilde side 69!!
« #1061 : 17. februar 2006, 19:47 »
Han kan være et forbilde fordi han klarer å holde en fin linje mellom god framgang og samtidig kose seg utenom. Noen blir hysteriske med treninga i perioder, og det har jeg tatt meg selv i å gjøre også. Å være seriøs med treninga er ingen grunn til å kutte ut å være sosial f.eks.


Det jeg mener.

Predator

  • Gjest
SV: Stoned's pictures! beinbilde side 69!!
« #1062 : 19. februar 2006, 15:24 »
Kan du ikke legge ut noen bilder? Tongue Er så rått å se. Gir skikkelig inspirasjon.

Utlogget tors-

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 155
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 155

SV: Stoned's pictures! beinbilde side 69!!
« #1063 : 19. februar 2006, 16:35 »
STOR fremgang! Veldig bra.. bare ved å tenke på hvordan du kommer til å være om noen år, gjør at jeg grøsser!   

Utlogget Human

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 81
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 81

SV: Stoned's pictures! beinbilde side 69!!
« #1064 : 22. februar 2006, 15:42 »
Meget bra! Du blir en KJEMPE!
Snus? Ok, men legg bort røyken da!
Prøv å skjerpe litt så ikke det går gale veien, og heller prøve å holde en sunn helse og god livsstil  Smile
Cheesy

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!