Skrevet av Emne: metern  (Lest 177312 ganger)

Utlogget Solbækken

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 561
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 561

  • Gjort er gjort
Sv: metern
« #360 : 31. mars 2009, 19:35 »
ja følt meg veldig klar hele veien.. ligger bedre ann og forberedt meg bedre.. men nei nå føler jeg meg IKKE bra om jeg skal se i speilet.. går utrolig hardt for å tømme, aldri prøvd akkurat dette så blir spennende å se.. kuttet ut mye mat før jeg karber opp.. rare er at jeg smiler og synes egentlig det går veldig greit.. men rare er at hver gang når jeg får beskjed om at siste uka blir tøff så går det rimelig bra for man er jo snart ferdig eller på scenen..

men ja tror og håper dette blir utrolig bra.. treffer formen slik vi vil tror jeg det blir grise bra.. men vi får se til lørdagen:)

Dæven, å jeg gleder meg til å se deg på scenen til helga Cheesy
Anyways... Lykke til Smiley
- 92- model
- 182 cm
- Trent siden våren 08, med fullstending avbrekk fra treningen i perioden juni 2010 til september 2011

Loggfører treningen min:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114602.msg1720175;topicseen#new

Utlogget Akilles.

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 386
  • Honnør: 48
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 386

  • 01 OKT. 2008
Sv: metern
« #361 : 31. mars 2009, 20:44 »
ja følt meg veldig klar hele veien.. ligger bedre ann og forberedt meg bedre.. men nei nå føler jeg meg IKKE bra om jeg skal se i speilet.. går utrolig hardt for å tømme, aldri prøvd akkurat dette så blir spennende å se.. kuttet ut mye mat før jeg karber opp.. rare er at jeg smiler og synes egentlig det går veldig greit.. men rare er at hver gang når jeg får beskjed om at siste uka blir tøff så går det rimelig bra for man er jo snart ferdig eller på scenen..

men ja tror og håper dette blir utrolig bra.. treffer formen slik vi vil tror jeg det blir grise bra.. men vi får se til lørdagen:)

Marius var på behandling hos meg i dag, og jeg kan bare si at den gutten ER beskjeden når han beskriver formen sin.
Han er i så god form at jeg tørr satse stoooore summer på at han vinner klassen sin, og da mener jeg vinner klassen sin overlegent!!!! Han kommer til å  på motstanderene sine...he he

Han har også klart å redusere midjen sin, noe han tidligere er blitt kritisert for. Marius er så bra nå at han mest sansynelig tar overall også Gull
DU KAN BLI AKKURAT DET DU VIL. VIL DU DET BARE HARDT NOK!!

"du, det er ikke vektene som er tunge vet du, det er hodet ditt som sier til kroppen at vektene er tunge - kom igjen da..."

http://www.bjorgulfhansen.com/news.php



Utlogget F..Frank

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 416
  • Honnør: 263
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 416

  • Back on track...
Sv: metern
« #362 : 31. mars 2009, 20:49 »
Lykke til lørdag.
Blir ett fantastisk startfelt i -90 Grin
Må vel være den beste lineupen på årevis, om ikke den beste

Det skal jeg absolutt prøve å få med meg. Worst case, så får jeg ligge bak på oppvarmingsrommet å glane  Wink
" I firmly believe that any man`s finest hour, the greatest fulfillment of all that he holds dear, is that moment when he has worked his heart out in a good cause and lies exhausted on the field of battle - victorious"  Vince Lombardi

 2009 Year of the FAT

1. Plass Oslo Grand Prix Overall
1. Plass NM Overall
1. Plass NM Bodybuilding Veteran åpen klasse
1. Plass Nordisk Overall

1. Plass VM Masters Classic bodybuilding
WORLD CHAMPION BABY!

You can`t Flex FAT......



Play with nature..... www.proteinfabrikken.no  Team Ironcore

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: metern
« #363 : 31. mars 2009, 20:51 »
Han har også klart å redusere midjen sin, noe han tidligere er blitt kritisert for. Marius er så bra nå at han mest sansynelig tar overall også Gull[/b][/color]

Hvordan har han redusert midjen?
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: metern
« #364 : 31. mars 2009, 20:52 »
Trent mindra mark og bøy, samt spist diettmat som ikke har fått ham til å ese ut.. Smiley TIPPER jeg.

han har vært veldig streng med seg selv på dietten...

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: metern
« #365 : 31. mars 2009, 20:55 »
Trent mindra mark og bøy

Hey, farlig å si sånt på internett! Plutselig har du haugevis med nybegynnere som får angst for mark og bøy...

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: metern
« #366 : 31. mars 2009, 20:56 »
Trent mindra mark og bøy, samt spist diettmat som ikke har fått ham til å ese ut.. Smiley TIPPER jeg.

han har vært veldig streng med seg selv på dietten...

Ja jeg tenkte også at det nok ikke hadde med fettprosent å gjøre.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

marius-metern

  • Gjest
Sv: metern
« #367 : 31. mars 2009, 21:42 »
faktisk ikke kutta noe nedpå de øvelsene.. tror det går fint men er treningsmetoder for å tighte inn midjen.. manutvikler sin fysikk hele tida også.. jeg har hatt og har mye å gå på.. moro med forbedringspotensial og jobber bra med de tingene nå Smiley    trent mage midje på en helt annen måte nn før og fått mer skikk på den samt mye bedre lår og skuldre som gjør det estetiske og helheten mer komplett Smiley

samt en diett jeg har vært flinkere med.. lærer jo stadig.. blir bare endamye bedre til danmark.. nå er formen der den skal være omtrent, men oppkarbing er en dle av gamet det og så man må ikke gjøre seg bort.. men nå gjør jeg det jeg har tro på og får beskjed om fra Borgan, så får vi se om det må justeres mot danmark.. men detet blir drit moro på lør Smiley

Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Sv: metern
« #368 : 01. april 2009, 21:58 »
Trent mindra mark og bøy,

hahaha... 1 april eller.? slike tullekommentarer er det ingen som  tror på Grin

marius-metern

  • Gjest
Sv: metern
« #369 : 02. april 2009, 04:36 »
Tongue  blææææææææææ  hør han a:)

ser på mat jeg nå:)  hehe

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: metern
« #370 : 02. april 2009, 05:26 »
Tongue  blææææææææææ  hør han a:)

ser på mat jeg nå:)  hehe

Dra på yoga. Da kan du stå opp like tidlig...
Gloria in Excelsis Deo


marius-metern

  • Gjest
Sv: metern
« #371 : 02. april 2009, 08:03 »
yoga er chil.. mormor trente det i ca 100 år.. men står jo opp tidlig så det er vel ikke problemet?

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: metern
« #372 : 02. april 2009, 09:32 »
yoga er chil.. mormor trente det i ca 100 år.. men står jo opp tidlig så det er vel ikke problemet?

Nei ikke noe problem. Siden du står opp tidlig så har du nok "yogagener". Men blant vanlige folk er det et fåtall som orker å stå opp f.eks kl 5 for å gjøre noe før jobb f.eks...

Gloria in Excelsis Deo


marius-metern

  • Gjest
Sv: metern
« #373 : 02. april 2009, 11:19 »
mhm sant så sant ja.. mye som spiller inn egentlig.. elelr mye som vil avgjøre hva man orker.. men man måjo legge ett opplegg som passer til det en skal gjøreog ambisjoner eller prioriteringer.. Smiley men ja enig.. yoga er bra det..

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: metern
« #374 : 02. april 2009, 12:39 »
Det er vel nesten bare yogamennesker og kroppsbyggere på diett som enten skal gjøre morgencardio eller se på matprogrammer som gidder å stå opp før kl 5   Smiley

Du får ha lykke til på OGP hvis jeg ikke ser deg før det. Jeg tror at du kommer til å gruse alle. Jeg tenkte jeg skulle dra for å se på. Må dra derfra ca 2045, men håper du har vært på scenen innen den tid..
 
Gloria in Excelsis Deo


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!