Skrevet av Emne: allmektig Gud  (Lest 348034 ganger)

Utlogget Beefcake

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 969
  • Honnør: 1175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 969

  • Spiser til failure
Sv: allmektig Gud
« #900 : 21. januar 2009, 15:43 »
Kan godt prate med deg jeg Smiley Men ikke kom med en "liksom trussel".. vi er voksne.. vi er ikke 14 år og truer med ting..

Jeg truer ikke med annet enn at vi skal ta et voksent snakk. Føler du deg truet av tanken på å snakke med meg?

Hvis du forventer deg å bli behandlet som voksen, må du også oppføre deg som en voksen, og ikke slik:

Beefcake er tøffel og får juling av dama hver dag..  rofl rofl
IKKE prøv engang å si at dette var så sårende! buuhuuu..
Dere har vært så syyykt frekke mot meg og alle kristne her, så dette tåler du din TØFFEL!


Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: allmektig Gud
« #901 : 21. januar 2009, 15:45 »
Her er sitat fra deg Jokkemannj..

"
Haste the day e faktisk kristent metalcore band btw Tongue Digger As i Lay dying, Antestor, Mortification osv osv..
å Æ e kristen Wink går i frikirka og spilt i kristent black metal band Cheesy Cheesy
Spille nok kun amatørliga ja Tongue hehe Smiley
driv meir med bil (bmw) for å si det sånn Tongue"

Looool Cheesy  
Du spiller i kristent metalcore band, skikkelig gæern ass! Kristne er kuuule de også ikke sant Wink Wink

Ja, åsså driver du med sånne bilær åsså dah! Må jo like sånne norrmale ting åsså! Bare fårdi man ær krissten så trenger d ikke bety att mann ikke er kul å crazy da!!

Gå og legg deg
Sa brura

Utlogget Jokkemannj

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 112
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 112

Sv: allmektig Gud
« #902 : 21. januar 2009, 15:47 »
Jeg truer ikke med annet enn at vi skal ta et voksent snakk. Føler du deg truet av tanken på å snakke med meg?

Hvis du forventer deg å bli behandlet som voksen, må du også oppføre deg som en voksen, og ikke slik:


haha, så du mener du ALDRI har sagt noe usaklig eller "frekt" til oss kristne?
Kan finne titalls kommentarer her inne som er direkte støtende og angrip på kristne, og ikke minst usaklig!!
Men Smiley smiler likevell jeg Smiley
-Kaliber GYM
-Bilgal
-Høyspent-Montør\Energi-Montør
-Paintball

Min Bildeprofil:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=56175.0

Utlogget Jokkemannj

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 112
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 112

Sv: allmektig Gud
« #903 : 21. januar 2009, 15:48 »
Her er sitat fra deg Jokkemannj..

"
Haste the day e faktisk kristent metalcore band btw Tongue Digger As i Lay dying, Antestor, Mortification osv osv..
å Æ e kristen Wink går i frikirka og spilt i kristent black metal band Cheesy Cheesy
Spille nok kun amatørliga ja Tongue hehe Smiley
driv meir med bil (bmw) for å si det sånn Tongue"

Looool Cheesy  
Du spiller i kristent metalcore band, skikkelig gæern ass! Kristne er kuuule de også ikke sant Wink Wink

Ja, åsså driver du med sånne bilær åsså dah! Må jo like sånne norrmale ting åsså! Bare fårdi man ær krissten så trenger d ikke bety att mann ikke er kul å crazy da!!

Gå og legg deg


Er du gammel?
Hva var poenget med dette?
Hvor du ville?
WOW, saklig
-Kaliber GYM
-Bilgal
-Høyspent-Montør\Energi-Montør
-Paintball

Min Bildeprofil:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=56175.0

Utlogget Beefcake

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 969
  • Honnør: 1175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 969

  • Spiser til failure
Sv: allmektig Gud
« #904 : 21. januar 2009, 15:55 »
haha, så du mener du ALDRI har sagt noe usaklig eller "frekt" til oss kristne?
Kan finne titalls kommentarer her inne som er direkte støtende og angrip på kristne, og ikke minst usaklig!!
Men Smiley smiler likevell jeg Smiley

Klarer du virkelig ikke å se forskjellen på noe "usaklig" eller "frekt" sagt til "dere kristne", og direkte personangrep?


Utlogget kenboy

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 553
  • Honnør: 87
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 553

Sv: allmektig Gud
« #905 : 21. januar 2009, 15:58 »

Kan godt prate med deg jeg Smiley Men ikke kom med en "liksom trussel".. vi er voksne.. vi er ikke 14 år og truer med ting..
Kommer nok ikke til Sandefjord nå som jeg har kyssesyken og mistet 9kg... Sad Sad
Blir nok lenge til jeg kan stille... Sad
For min del jokke så synes jeg mye av det du lirer av deg her inne  av kristenpropaganda grenser mot sinnsykdom men når det er sagt så betyr ikke det at jeg synes du nødvendigvis er en dårlig person.
Det jeg synes er oppriktig trist med måten du argumenterer på er at det virker som du er totalt hjernevasket av en eller annen gal pastor eller liknende og det er tragisk at man kan ende opp med å bli så bastant sikker på noe som er skrevet av antagelig schizofrene gale mennesker for over 2000 år siden.
Stiller du aldrig deg selv noen kritiske spm da?eller har du liksom bare bestemt deg for at alt i bibelen er evig sant?
Jeg håper for din del at du blir litt mer nyansert etterhvert som du blir litt eldre kanskje?

 mvh (men litt oppgitt) Kent Wink

Utlogget Jokkemannj

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 112
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 112

Sv: allmektig Gud
« #906 : 21. januar 2009, 16:09 »
For min del jokke så synes jeg mye av det du lirer av deg her inne  av kristenpropaganda grenser mot sinnsykdom men når det er sagt så betyr ikke det at jeg synes du nødvendigvis er en dårlig person.
Det jeg synes er oppriktig trist med måten du argumenterer på er at det virker som du er totalt hjernevasket av en eller annen gal pastor eller liknende og det er tragisk at man kan ende opp med å bli så bastant sikker på noe som er skrevet av antagelig schizofrene gale mennesker for over 2000 år siden.
Stiller du aldrig deg selv noen kritiske spm da?eller har du liksom bare bestemt deg for at alt i bibelen er evig sant?
Jeg håper for din del at du blir litt mer nyansert etterhvert som du blir litt eldre kanskje?

 mvh (men litt oppgitt) Kent Wink


Koslig at du sier Bibelen ble skrevet av "schizofrene gale mennesker"..


Jeg har lurt på ALT det dere har spurt om (sånn pluss-minus)!!
Men fant svar på det og det jeg ikke fant svar på, fikk jeg fred på Gud vet, og at jeg ikke trenger å vite alt!! Det som er med vitenskap er at de sier ALDRI det er fakta.. Det er TEORI.
Jeg har faktisk tvilt endel i starten av mitt kristne liv og sleit med mye av gamle testamentet, sleit med mye rundt bibelen og Gud, men etterhvert så jeg at det ikke er viktig!
Nåden, og Jesus er det viktigste.. ikke alle de smådetaljene som ikke fører til noe.
Jeg er for all del ikke hjernevasket.. Jeg gjør mye dumt, og er en stor synder..
Jeg har hatt noen taler og andakter og opplevd mye fint med folk og sett mange fått et mye bedre liv og forandret seg til det bedre..
Ikke kall meg hjernevasket, for det er jeg ikke... Er bestandig kritisk og stiller spørsmål mot ting som kommer fra evangelister, kristne bøker, kristen musikk og alt..
Men èn ting er jeg ikke skeptisk på; Gud Smiley Han er den samme uansett og vil bare godt Smiley
Tror fullt og helt Smiley
Men er fremdeles et menneske, som gjør mye feil, som tviler og som tenker selv.. Smiley
-Kaliber GYM
-Bilgal
-Høyspent-Montør\Energi-Montør
-Paintball

Min Bildeprofil:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=56175.0

Utlogget RkD

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 540
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 540

Sv: allmektig Gud
« #907 : 21. januar 2009, 16:19 »
Spørsmål til hanzyman: hva var det du ville frem til med dine sitater fra bibelen?

Utlogget kenboy

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 553
  • Honnør: 87
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 553

Sv: allmektig Gud
« #908 : 21. januar 2009, 16:35 »
Koslig at du sier Bibelen ble skrevet av "schizofrene gale mennesker"..


Jeg har lurt på ALT det dere har spurt om (sånn pluss-minus)!!
Men fant svar på det og det jeg ikke fant svar på, fikk jeg fred på Gud vet, og at jeg ikke trenger å vite alt!! Det som er med vitenskap er at de sier ALDRI det er fakta.. Det er TEORI.
Jeg har faktisk tvilt endel i starten av mitt kristne liv og sleit med mye av gamle testamentet, sleit med mye rundt bibelen og Gud, men etterhvert så jeg at det ikke er viktig!
Nåden, og Jesus er det viktigste.. ikke alle de smådetaljene som ikke fører til noe.
Jeg er for all del ikke hjernevasket.. Jeg gjør mye dumt, og er en stor synder..
Jeg har hatt noen taler og andakter og opplevd mye fint med folk og sett mange fått et mye bedre liv og forandret seg til det bedre..
Ikke kall meg hjernevasket, for det er jeg ikke... Er bestandig kritisk og stiller spørsmål mot ting som kommer fra evangelister, kristne bøker, kristen musikk og alt..
Men èn ting er jeg ikke skeptisk på; Gud Smiley Han er den samme uansett og vil bare godt Smiley
Tror fullt og helt Smiley
Men er fremdeles et menneske, som gjør mye feil, som tviler og som tenker selv.. Smiley

Ok Wink jeg må si at innlegget over iallefall tyder på at det er mer mellom ørene dine enn det har tydet på i noen tidligere bibelsitatpregede innlegg du har kommet med og da tenker i hvertfall jeg at det er håp Wink
Jeg har ingenting imot at noen tror på gud jeg har selv et par i omgangskretsen som er kristne men det er liksom ingen av dem som nekter for evolusjon fex.Men de tror på at det er mer mellom himmekl og jord enn det vi kan se. Det som desverre kjennetegner mange kristne er at de er så jævla selvsikre på at akuratt deres lille forståelse av bibelen i et lite bedehus i lille norge er den eneste riktige vei og at de ut i fra det dømmer alle andre nedenom og hjem...
Jeg tror for min del at jesus (hvis han er der oppe) er særdeles lite imponert over grinende hysterisk lovsang og tungetaling kontra de som faktisk gjør noe aktivt ovenfor sine medmennesker i en eller annen form selv om de ikke tror på nissen Wink
Uannsett jokke så ønsker jeg deg lykke til  Smiley

Kent

Utlogget hanzyman

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 412
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 412

Sv: allmektig Gud
« #909 : 21. januar 2009, 16:39 »
Spørsmål til hanzyman: hva var det du ville frem til med dine sitater fra bibelen?


Hvor vil dere henn med alle deres teorier å vitenskap?

Utlogget Beefcake

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 969
  • Honnør: 1175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 969

  • Spiser til failure
Sv: allmektig Gud
« #910 : 21. januar 2009, 16:43 »
Hvor vil dere henn med alle deres teorier å vitenskap?

Fremover.


Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: allmektig Gud
« #911 : 21. januar 2009, 16:51 »
Eid
Sa brura

Utlogget Burrhus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 362
  • Honnør: 184
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 362

Sv: allmektig Gud
« #912 : 21. januar 2009, 17:03 »
Koslig at du sier Bibelen ble skrevet av "schizofrene gale mennesker"..


Jeg har lurt på ALT det dere har spurt om (sånn pluss-minus)!!
Men fant svar på det og det jeg ikke fant svar på, fikk jeg fred på Gud vet, og at jeg ikke trenger å vite alt!! Det som er med vitenskap er at de sier ALDRI det er fakta.. Det er TEORI.
Jeg har faktisk tvilt endel i starten av mitt kristne liv og sleit med mye av gamle testamentet, sleit med mye rundt bibelen og Gud, men etterhvert så jeg at det ikke er viktig!
Nåden, og Jesus er det viktigste.. ikke alle de smådetaljene som ikke fører til noe.
Jeg er for all del ikke hjernevasket.. Jeg gjør mye dumt, og er en stor synder..
Jeg har hatt noen taler og andakter og opplevd mye fint med folk og sett mange fått et mye bedre liv og forandret seg til det bedre..
Ikke kall meg hjernevasket, for det er jeg ikke... Er bestandig kritisk og stiller spørsmål mot ting som kommer fra evangelister, kristne bøker, kristen musikk og alt..
Men èn ting er jeg ikke skeptisk på; Gud Smiley Han er den samme uansett og vil bare godt Smiley
Tror fullt og helt Smiley
Men er fremdeles et menneske, som gjør mye feil, som tviler og som tenker selv.. Smiley

Hva er det du mener er fakta da jokkemann? Noe du bestemmer deg for å tro på, fordi du gjør det?

Burrhus

Utlogget hanzyman

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 412
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 412

Sv: allmektig Gud
« #913 : 21. januar 2009, 17:07 »
Fremover.

ja, det håper jeg også dere gjør

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: allmektig Gud
« #914 : 21. januar 2009, 17:07 »
Koslig at du sier Bibelen ble skrevet av "schizofrene gale mennesker"..


Jeg har lurt på ALT det dere har spurt om (sånn pluss-minus)!!
Men fant svar på det og det jeg ikke fant svar på, fikk jeg fred på Gud vet, og at jeg ikke trenger å vite alt!! Det som er med vitenskap er at de sier ALDRI det er fakta.. Det er TEORI.
Jeg har faktisk tvilt endel i starten av mitt kristne liv og sleit med mye av gamle testamentet, sleit med mye rundt bibelen og Gud, men etterhvert så jeg at det ikke er viktig!
Nåden, og Jesus er det viktigste.. ikke alle de smådetaljene som ikke fører til noe.
Jeg er for all del ikke hjernevasket.. Jeg gjør mye dumt, og er en stor synder..
Jeg har hatt noen taler og andakter og opplevd mye fint med folk og sett mange fått et mye bedre liv og forandret seg til det bedre..
Ikke kall meg hjernevasket, for det er jeg ikke... Er bestandig kritisk og stiller spørsmål mot ting som kommer fra evangelister, kristne bøker, kristen musikk og alt..
Men èn ting er jeg ikke skeptisk på; Gud Smiley Han er den samme uansett og vil bare godt Smiley
Tror fullt og helt Smiley
Men er fremdeles et menneske, som gjør mye feil, som tviler og som tenker selv.. Smiley
Kristendommen er en teori.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!