Skrevet av Emne: Dop er for tapere  (Lest 116462 ganger)

Utlogget eh

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 195
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 195

SV: Dop er for tapere
« #315 : 28. juli 2006, 15:23 »
Isåfall så er det bare vann som renner ut igjen etter bruk.Føler at folk tror anabole steroider gjør deg super svær å sterk etter et stikk å se hotel cæsar hver dag:P

Utlogget Raggis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 926

SV: Dop er for tapere
« #316 : 28. juli 2006, 15:35 »
Det finnes ikke noe preparat som gir deg rene muskler bare av å sitte i soffaen.

Ikke vet jeg, men JanB postet dette tidligere i denne tråden.

Hva mener du med myte? Det er jo studier som viser at de som fikk testosterontilskudd uten å trene økte mer i muskelmasse enn de som trente reint. Det vil si at du kan legge på deg enda mer muskler ved å trene litt i tillegg. Det er klart at man ikke vil få maksimal fremgang ved å ikke trene hardt når man doper seg, men man vil likevel sannsynligvis ha betydelig bedre fremgang enn en som trener hardt, men som er rein.

Styrkeløfter som for tiden pleier skader
Stevnepers:
Bøy:250kg Benk:180kg Mark:240kg - Total:662,5kg
Raw:
Bøy:3x200kg Benk:150kg Mark:3x230kg

Utlogget nullet

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 373
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 373

SV: Dop er for tapere
« #317 : 28. juli 2006, 16:12 »
En som trener seriøst vil som oftest trene hardere og oftere på kur enn da han er av.Dette på grunn av den androgene effekten steroidene har, de har også en anabol effekt,du vokser mer når du har det i kroppen samtidig har du fordelen av å kunne trene hardere og oftere.

Hvis du bruker de "rette" tingene som insulin,vekst,tyroksin,igf osv så vokser man sikkert mye av ikke så mye trening.Men tenk på alle bivirkningene en får av å vere et vandrene apotek...Sier ikke at det ikke er bivirkninger av aas heller og oppfordrer ingen til å bruke det.
Men om de gjør det er det deres eget valg og ikke min sak.

Utlogget Mr Benkpress

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 224
  • Honnør: 1010
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 224

  • Trying is the first step towards failure
SV: Dop er for tapere
« #318 : 28. juli 2006, 16:29 »
Er heller ikke helt riktig.. De kan trene sinnsykt mye hardere ettersom tilførselen av oksygen blir større ved økt produksjon av røde blodceller.


Etter dette doping og sprinter utspillet ditt, vart ikkje vi enige ( eg var iallefall det) om at du burde slutt å uttale deg om ting du ikkje har greie på.
Din uvitenhet vil vist ingen ende ta.
EG håper ikkje du bruker desse stoffa sjølv, for då er eg styggt redd for at du vil kunne påføre deg sjølv bivirknigner ikkje ein gang ADN har hørt om.
"Alexander the Great,
His name struck fear into hearts of men,
Alexander the Great,
Became a god amongst mortal men."






Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Norgesmester!

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Dop er for tapere
« #319 : 28. juli 2006, 16:46 »
Men det ingen nevner er at AAS har ingen påvirkning på restitusjonen av CNS. Hvordan skal man da få trent så veldig mye "hardere" ? Da står man igjen med volumet på treningen, og for å holde ut den - vel da er det hovedsaklig mat som gjelder. Nok en gang.

Uansett hva man holder på med, gjelder det uansett å trene smart, og ikke minst ut i fra sine forutsetninger. Det er litt for mange som løper rundt og tror at man kan trene som en villmann med litt AAS i blodet. Vel, lykke til. Smiley
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Dop er for tapere
« #320 : 28. juli 2006, 16:47 »
så sentralstimulerende midler har ingen "positiv" effekt på CNS? Bare nedbrytende??

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Dop er for tapere
« #321 : 28. juli 2006, 16:48 »
Positiv i en kortvarig tid jo, men ikke for den rene restitusjonen av CNS. Forøvrig er vel ikke sentralstimulerende AAS ?
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Dop er for tapere
« #322 : 28. juli 2006, 16:50 »
Nei, men det fins sentralstimulerende dopingpreparater som ikke er uvanlige i miljøet, kjære flisespikkeren min... Smiley

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Dop er for tapere
« #323 : 28. juli 2006, 16:51 »
Jo da, det vet jeg. Men påvirker de restitusjonen av CNS ? I så fall er det nytt for min viten. Smiley
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Mr Benkpress

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 224
  • Honnør: 1010
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 224

  • Trying is the first step towards failure
SV: Dop er for tapere
« #324 : 28. juli 2006, 16:52 »
Men det ingen nevner er at AAS har ingen påvirkning på restitusjonen av CNS. Hvordan skal man da få trent så veldig mye "hardere" ? Da står man igjen med volumet på treningen, og for å holde ut den - vel da er det hovedsaklig mat som gjelder. Nok en gang.

Uansett hva man holder på med, gjelder det uansett å trene smart, og ikke minst ut i fra sine forutsetninger. Det er litt for mange som løper rundt og tror at man kan trene som en villmann med litt AAS i blodet. Vel, lykke til. Smiley


Kan du då forkaler kvifor russere og ukrainere, har sine tyngste økter før stevner der dei må være reine,  ca 7-10 dager før konkuranse,
imens vi som er reine må ha den 21 dager før konkurase.
"Alexander the Great,
His name struck fear into hearts of men,
Alexander the Great,
Became a god amongst mortal men."






Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Norgesmester!

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Dop er for tapere
« #325 : 28. juli 2006, 16:55 »
Jeg tror det har mer med muligheten for større arbeidsmengde enn et godt utvilket restitusjon av CNS. Men samtidig, jeg skal innrømme at temaet er veldig omdiskutert og at man ikke er 100 % enige i om AAS faktisk har en postiv virkning på CNS's restitusjon eller ikke. Men, personlig tror jeg nøkkelen her ligger i økt arbeidskapasitet. Du vet, esterløst testo etterlater ingen metabolitter og er i praksis umulig å spore dersom du ikke finner det i blodet der og da.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Mr Benkpress

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 224
  • Honnør: 1010
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 224

  • Trying is the first step towards failure
SV: Dop er for tapere
« #326 : 28. juli 2006, 17:01 »
. Du vet, esterløst testo etterlater ingen metabolitter og er i praksis umulig å spore dersom du ikke finner det i blodet der og da.

Og kva har det med saken å gjere?
"Alexander the Great,
His name struck fear into hearts of men,
Alexander the Great,
Became a god amongst mortal men."






Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Norgesmester!

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Dop er for tapere
« #327 : 28. juli 2006, 17:02 »
Det har å gjøre med at de kan holde arbeidskapasiteten sin helt oppe mot maks så tett innpå et stevne de ønsker. Hvis ikke må de komme av tidligere, og tilsvarende vil "evnen" synke; til dels drastisk vil jeg tro.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Mr Benkpress

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 224
  • Honnør: 1010
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 224

  • Trying is the first step towards failure
SV: Dop er for tapere
« #328 : 28. juli 2006, 17:10 »
EG trur nok du tar feil på det punktet, for om vi kun skulle tenke musklaturmessig, så har vi inget behov for 21 dagers restitusjon. så desse 21 dagene er eine og aleine ein CNS innhentning, om ikkje russerene har nytta av steroidene også på dette planet, så ville dei og være tvungen til å restituere seg i like lang tid som oss, i tillegg har dei som regel hatt høgare intensitet og utsatt CNS for mykje større belastninger over mykje lengre tid, enn det vi gjer. Dette ville vært umulig å gjere uten restitusjons hjelp fra Steroider. 
"Alexander the Great,
His name struck fear into hearts of men,
Alexander the Great,
Became a god amongst mortal men."






Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Norgesmester!

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Dop er for tapere
« #329 : 28. juli 2006, 17:14 »
Vel, jeg skal ikke være så bastant som å si at du tar feil. Og jeg vet at dette emnet i seg selv er svært omdiskutert også av fagpersoner. Om det er pga. mangel av forsking eller ikke skal jeg ikke utale meg om. Alt jeg vet er at det generelle inntrykket "ute" er at restitusjonen av CNS ikke får nevneverdig hjelp av AAS. Men det er klart, det kan være andre midler ute også. Hvordan veksthormon påvirker CNS kjenner jeg ikke til, det er mulig det ligger noe der også.

For du må vel være enig i at jenter ikke trener noe lenger restitusjon enn gutter ? Og den store forskjellen på oss er vel hormonene ? I tillegg til at jentene løfter noe lettere enn gutter på tilsvarende nivå.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!