Skrevet av Emne: Helt forvirret!!  (Lest 6131 ganger)

Utlogget eQna

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 246
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 246

Sv: Helt forvirret!!
« #15 : 11. juli 2009, 21:01 »
Olemartin@

Han er jo jævlig sterk, tror ikke jeg satser på å bli så sterk :O
Men jeg tenkte mest på kroppen altså en slik kropp er det jeg satser på, ikke så svær men han er jævlig sterk hvis dere skjønner og har samme høyde som meg Grin eheh..


Hvor trener du ??  Hvis han som eier gymet er nordisk mester, regner jeg med at han kan en ting eller to om hvordan du skal vokse. Smiley
Husk uansett: TING TAR TID!!!!!


Joda han kan en del, men som sakt så er han veldig opptatt fordi han har nylig åpnet treningssenret.
Jeg trener på Topp Form på Helsfyr i Oslo.
Han heter Martin husker ikke etter navnet, men ihverfall hvis dere går inn på hjemmesiden til Topp Form så er et bilde det er han som er skalla Cheesy


Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
Sv: Helt forvirret!!
« #16 : 11. juli 2009, 22:35 »
Olemartin@

Han er jo jævlig sterk, tror ikke jeg satser på å bli så sterk :O
Men jeg tenkte mest på kroppen altså en slik kropp er det jeg satser på, ikke så svær men han er jævlig sterk hvis dere skjønner og har samme høyde som meg Grin eheh..



Joda han kan en del, men som sakt så er han veldig opptatt fordi han har nylig åpnet treningssenret.
Jeg trener på Topp Form på Helsfyr i Oslo.
Han heter Martin husker ikke etter navnet, men ihverfall hvis dere går inn på hjemmesiden til Topp Form så er et bilde det er han som er skalla Cheesy


Du Martin har ikke akkurat åpnet gymet der da, vært en stund det.
Trener der selv, så burde vite det, og det er ikke farlig og spørre han om råd, han kan MYE Wink

Utlogget JohnAmund

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 893
  • Honnør: 124
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 893

Sv: Helt forvirret!!
« #17 : 11. juli 2009, 22:51 »
Er det du som er han som går skrått gjennom døra også kanskje?  Grin
Min logg
▪██─────██▪
"There is no point in being alive if you cannot do the deadlift"
- Jón Páll Sigmarsson

Utlogget eQna

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 246
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 246

Sv: Helt forvirret!!
« #18 : 11. juli 2009, 23:54 »
Du Martin har ikke akkurat åpnet gymet der da, vært en stund det.
Trener der selv, så burde vite det, og det er ikke farlig og spørre han om råd, han kan MYE Wink

Aha, my bad roter litt nå ;P Kjenner vell de fleste som går på Topp form jeg da, Martin har en del å gjøre har han selv sakt også skulle vi få to nye maskiner nå til mandag så er bare å glede seg! Cheesy

Mye doping som foregår der da, har til og med sett flere medlemmer med testo flasker inne på garderoben Wink ... Begynner å få en følelse at jeg vet hvem du er :O




Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Helt forvirret!!
« #19 : 11. juli 2009, 23:58 »
Aha, my bad roter litt nå ;P Kjenner vell de fleste som går på Topp form jeg da, Martin har en del å gjøre har han selv sakt også skulle vi få to nye maskiner nå til mandag så er bare å glede seg! Cheesy

Mye doping som foregår der da, har til og med sett flere medlemmer med testo flasker inne på garderoben Wink ... Begynner å få en følelse at jeg vet hvem du er :O




Som du tidligere sa at anabolic er dop. Vell, det finnes kosttilskud som heter "anabolic..."  Les litt her så forstår du kanskje at ikke alt som ser ut som dop er det.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget eQna

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 246
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 246

Sv: Helt forvirret!!
« #20 : 12. juli 2009, 00:04 »
Som du tidligere sa at anabolic er dop. Vell, det finnes kosttilskud som heter "anabolic..."  Les litt her så forstår du kanskje at ikke alt som ser ut som dop er det.

Det skal jeg gjøre vettu Wink

Det er ikke jeg som kommer med de påstandene, det har faktisk Martin(Eier senteret) selv sakt så...
Men som alle så kan jeg se forskjellen mellom de som tar og ikke tar,
f.eks han ene jeg fortalte om i tidligere innlegg så har han fått bivirkninger som er kviser, han har hele ryggen fulle av kviser og de som tar dop svetter som oftes bare å løfte 1kg.. correct me if I'm wrong Smiley

Utlogget Adrian B

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 280
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 280

  • Etthundreogtrettikilo
Sv: Helt forvirret!!
« #21 : 12. juli 2009, 00:07 »
Som du tidligere sa at anabolic er dop. Vell, det finnes kosttilskud som heter "anabolic..."  Les litt her så forstår du kanskje at ikke alt som ser ut som dop er det.

Eller at all bruk av ordet anabol, i ulike former, ikke nødvendigvis omhandler doping.

Sikker på at jeg kan bli kastet ut av Nautilus hvis jeg sier jeg er i en anabol tilstand  Grin

Men ON:
Hvis du vil ha vekk fett så er deff tingen, men du er 65 kilo og bør vel opp først.

Det skal jeg gjøre vettu Wink

Det er ikke jeg som kommer med de påstandene, det har faktisk Martin(Eier senteret) selv sakt så...
Men som alle så kan jeg se forskjellen mellom de som tar og ikke tar,
f.eks han ene jeg fortalte om i tidligere innlegg så har han fått bivirkninger som er kviser, han har hele ryggen fulle av kviser og de som tar dop svetter som oftes bare å løfte 1kg.. correct me if I'm wrong Smiley

Er det mulig å se en slik forskjell?
Benk: 187,5 Mark: 305 Bøy: LOL

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Helt forvirret!!
« #22 : 12. juli 2009, 00:13 »
Det skal jeg gjøre vettu Wink

Det er ikke jeg som kommer med de påstandene, det har faktisk Martin(Eier senteret) selv sakt så...
Men som alle så kan jeg se forskjellen mellom de som tar og ikke tar,
f.eks han ene jeg fortalte om i tidligere innlegg så har han fått bivirkninger som er kviser, han har hele ryggen fulle av kviser og de som tar dop svetter som oftes bare å løfte 1kg.. correct me if I'm wrong Smiley
Er bare så sykt lei av 15åringer som tror at de kan se på alle som tar dop, og som har sett den og den ta det og det. Nylig hørte jeg en kompis fortelle at en eller annen gikk på proteiner, HØRT SÅ GALT?! Han gikk faktisk på noe så sterkt som PROTEINER!!!

Noen svetter mer enn andre, uansett om de boler eller ikke. Har sett personer bli beskyldt for å bole, i alle tilfeller jeg har sett nå så har mistanken vært feilaktig. En på senteret der jeg trener ble åpenlyst beskyldt for å bruke bol, det var feil. Jeg synes det blir så sykt teit å gå å snakke bak ryggen på folk om hva den og den tar. Skal du først komme med en slik påstand bør du ha rikelig med info å backe den opp med.

Bare se tilbake på tilfellet der Lars Helge her på forumet nektet å undertegne en FRIVILLIG antidopingkontrakt. Han ble beskyldt for det ene og det andre. Har folk virkelig nok info til å komme med påstander om at han boler når det eneste han har gjort er å la være å undertegne en frivillig antidoping kontrakt?

Er det en ting jeg har lært på treningssentere så er det at du ikke skal tro alt du hører.

Og kviser kan også komme av dårlig kosthold, for eksempel et kosthold bestående av mye ferdigmat (mcdonalds, dolly dimples osv)
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget eQna

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 246
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 246

Sv: Helt forvirret!!
« #23 : 12. juli 2009, 00:39 »
Chillstad nå må du roe deg ned her  Grin

Hmm..ehm ehm, nå må du lese det jeg skriver alle som trener der til og med Martin har selv sakt at han bruker det.

Vet ikke jeg da, men for hver gang han kommer å trener blir han bare større og større.
Han er såpass brei at det ikke går ann å bli noe breiere... Selvfølgelig så kan han ha trent naturlig, men så svær som han er så tviler jeg sterkt på det.

Han er vell den enste som er såååå svær at han ikke får seg inn døra...
Ser du han bak ifra ser han som hulk, er helt rått hvor svær den karen er, men for håpe for hannes beste at han ikke tar noen slags dop... For da har han fantastiske gener, blir bare å større han karen ^^


Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Helt forvirret!!
« #24 : 12. juli 2009, 00:42 »
Chillstad nå må du roe deg ned her  Grin

Hmm..ehm ehm, nå må du lese det jeg skriver alle som trener der til og med Martin har selv sakt at han bruker det.

Vet ikke jeg da, men for hver gang han kommer å trener blir han bare større og større.
Han er såpass brei at det ikke går ann å bli noe breiere... Selvfølgelig så kan han ha trent naturlig, men så svær som han er så tviler jeg sterkt på det.

Han er vell den enste som er såååå svær at han ikke får seg inn døra...
Ser du han bak ifra ser han som hulk, er helt rått hvor svær den karen er, men for håpe for hannes beste at han ikke tar noen slags dop... For da har han fantastiske gener, blir bare å større han karen ^^


Dersom de har sagt at de trøkker er det selvsagt annerledes, jeg sier bare at jeg er lei av alle 15åringene som springer rundt og tror at alle trøkker bare fordi de er større enn Ola Nordmann. Det er jo blitt slik at mediene sammenligner kostilskudd med anabole steroider, og det er en utvikling som må ta slutt fortere enn faen.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Espenc

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 837
  • Honnør: 278
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 837

  • It's All About The Aesthetics!
Sv: Helt forvirret!!
« #25 : 12. juli 2009, 00:45 »
Mitt tips som jeg gir til alle som skal begynne å trene er å spise nok/mye få nok søvn og ofc trene. Belastningen må man finne fram til selv, og det skjer ikke på første treningsøkt. Det kan være greit å ha en 1 uke hvor du går igjennom baseøvelser og andre støtteøvelser du kunne tenke deg å trene. Finn ut hvor mye du klarer og på hvor mange reps. Noen kjører 10-12 andre mer og andre mindre igjen. Er et ganske så uendelig diskusjon om hva som er "best"

Treninga bør være lystbetont, og for at det skal bli slik så er det lurt at du har en stor finger med i spillet om du skal gå igjennom program o.l med Martin eller en annen instruktør på treningstudioet.

Vær nøye på teknikk slik at du ikke går på noen alvorlige smell, det har i såfall jeg erfart fram til nå. Lytte til kroppen, er du sliten og føler det umotivert så skipper du treninga en dag. Hvis man føler at treninga blir et ork så stopper det fort opp.

Ikke overtren en eller flere spesifiserte muskler. Prøv å få gått igjennom hele kroppen i løpet av uken eller kanskje to ganger om du føler det er noe for deg.

Tung trening, nok hvile, nok mat og en langsiktig målsetning, så er du i gang!

Stå på!
Alder: 1989
Vekt: 95kg~
Høyde: 1.83

Benk: 1x120kg
Bøy: 1*172.5kg 19.02.13
Frontbøy 1x130kg 05.03.13
Mark: 1*200kg 03.04.12
Militæpress: 1*80kg 16.02.13
Clean & Jerk: 1.90kg 26.02.12

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=76095.0 Treningslogg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=81042.0#msg1154832 Bildelogg.

Utlogget eQna

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 246
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 246

Sv: Helt forvirret!!
« #26 : 12. juli 2009, 00:52 »
Cat Tank@

Tror vi lar den diskusjonen ligge, er opp til andre å mene om han tar eller ikke..
Alle har sine egne meninger, og det har de lov til å mene Wink

Espenc@

Takk for tipsene, nyttig å vite.
Men jeg har glemt å si, jeg er en treningsnarkoman, når jeg trener så er det ikke nok med 45min eller 1time.
Hver gang jeg trener så trener jeg minst 1 og halv time til 2 timer..

Når jeg er først på senteret klarer jeg ikke bare å slutte, men jeg overtrener ikke som mange gjør.
Har full kontroll på det jeg gjør er kanskje derfor jeg har merket store forandringer bare på disse 4 ukene.
Vil forsette slik, men nå som jeg går opp i vekt så begynner magen å stikke fram noe jeg helst vil ungå Sad

Hva er lurt å gjøre, skal jeg bare forsette å spise mye og gå opp i vekt selvom magen stikker bite litt ut?



Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Helt forvirret!!
« #27 : 12. juli 2009, 00:56 »
Cat Tank@

Tror vi lar den diskusjonen ligge, er opp til andre å mene om han tar eller ikke..
Alle har sine egne meninger, og det har de lov til å mene Wink

Espenc@

Takk for tipsene, nyttig å vite.
Men jeg har glemt å si, jeg er en treningsnarkoman, når jeg trener så er det ikke nok med 45min eller 1time.
Hver gang jeg trener så trener jeg minst 1 og halv time til 2 timer..

Når jeg er først på senteret klarer jeg ikke bare å slutte, men jeg overtrener ikke som mange gjør.
Har full kontroll på det jeg gjør er kanskje derfor jeg har merket store forandringer bare på disse 4 ukene.
Vil forsette slik, men nå som jeg går opp i vekt så begynner magen å stikke fram noe jeg helst vil ungå Sad

Hva er lurt å gjøre, skal jeg bare forsette å spise mye og gå opp i vekt selvom magen stikker bite litt ut?



Gå opp i vekt. Tren som faen, du får ikke muskler om du ikke går opp i vekt. Slank deg eventuelt før neste sommer, men om du er på 65kg har du mye å gå på. Hvor høy er du?
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget eQna

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 246
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 246

Sv: Helt forvirret!!
« #28 : 12. juli 2009, 01:01 »
Cat Tank@

Jeg er 1.77cm høy og som sakt veier rundt 65kg.
Vil ikke si jeg noe skinny-guy, tvert imot er mer kjøtt-i-kroppen-guy Cheesy

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Helt forvirret!!
« #29 : 12. juli 2009, 01:07 »
Cat Tank@

Jeg er 1.77cm høy og som sakt veier rundt 65kg.
Vil ikke si jeg noe skinny-guy, tvert imot er mer kjøtt-i-kroppen-guy Cheesy
Jeg er like høy som deg veier 6-7 kg mer og har 9,8 i fettprosent. Begge vi to har nok en del å tjene på å gå opp i vekt.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!