Skrevet av Emne: Hvordan ser mitt Treningsprogram ut?  (Lest 3901 ganger)

Utlogget Nybeggggyneren

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 10
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 10

Sv: Hvordan ser mitt Treningsprogram ut?
« #15 : 21. februar 2012, 20:48 »
Nå er ikke jeg den med mest kunnskap på området, men også jeg synes du har veldig mange øvelser på hver økt. Jeg har også delt opp kroppen, bein+skuldre, rygg+biceps og bryst+triceps. Hver styrkeøkt har jeg 6 øvelser, og jeg ser at kroppen min reagerer bedre på det (korte effektive økter) enn lange økter med mange øvelser.

Har selv testet RYP, helkroppsøkt 3 ganger i uka, det blir kjedelig å lengden å gjøre det samme hver gang uke etter uke, og da mener jeg de samme øvelsene omigjen og omigjen. Hvis du trener på senter så er det helt sikkert en PT der som kan hjelpe deg med å sette opp ett program som passer deg og dine mål Smiley

De på senteret, setter opp dårlige programmer som bruker "kun" øvelser/maskiner ingen bruker for og ungå kø. Feks en-beins-knebøy istedenfor vandelig knebøy. Og generelt maskiner som er dårlige og gamle. Derfor spør jeg om hjelp her istedenfor Smiley

Utlogget charlotte2

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 26
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 26

Sv: Hvordan ser mitt Treningsprogram ut?
« #16 : 22. februar 2012, 16:39 »
De på senteret, setter opp dårlige programmer som bruker "kun" øvelser/maskiner ingen bruker for og ungå kø. Feks en-beins-knebøy istedenfor vandelig knebøy. Og generelt maskiner som er dårlige og gamle. Derfor spør jeg om hjelp her istedenfor Smiley
Du må være kresen og si hvilke øvelser du ønsker. Blir det satt opp noe du ikke er fornøyd med så må du si ifra.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!