Skrevet av Emne: Benkpress!  (Lest 3256 ganger)

Utlogget martinez

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 59
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 59

Sv: Benkpress!
« #15 : 04. desember 2007, 22:51 »
100 kilo klarer du lett !

Utlogget tynt

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 113
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 113

  • Markløft.
Sv: Benkpress!
« #16 : 04. desember 2007, 23:03 »
regner med du tok 60 kg i benkpress etter bare noen uker eller en måned da Wink
Jeg brukte 2mnd tror jeg.

Utlogget aponius

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 33
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 33

Sv: Benkpress!
« #17 : 05. desember 2007, 01:29 »
Siden du er ganske fersk, burde du vente med å presse syra ut av arma dine før du har teknikken helt inne, pluss de grunnleggende musklene. Jeg starta ganske tungt når jeg først tok benk, og jeg fikk no sinnsykt vondt i den høyre skuldra, noe som gjorde at jeg måtte ta ei pause, noe som igjen minsker økning. Så begynn med litt "lettere", og få inn teknikken 100%, ikke maks med på lenge, så ser du at vektene blir større og større:P Kanskje du tar 100 til sommeren, men det er et veldig høyt mål!

Utlogget Dobbel

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 041
  • Honnør: 48
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 041

Sv: Benkpress!
« #18 : 05. desember 2007, 10:14 »
Det må veldig mye trening til for å klare 100 kg i benkpress!
Men det er fint å ha et mål om ha kunne klare 100kg før sommeren.

Er på din alder jeg og!
Selv har jeg trent snart 2 år med styrketrening (variert trening)
Tar fortsatt ikke 100kg!

Ot: Det må mye trening til, men det er fint og ha en mål!

Tok meg ett år. Smiley 16 år og begynte og trene i januar. Sier veldig mye om hvor inviduelt det er, og hvor mye det avhenger av hva du spiser, drikker, og ellers dytter i deg.

Og ja, det Martinez sa, stemmer, du klarer nemlig 100 kg lett.
17år - 111kg
220 - 140 - 245  = 605kg raw.
Loggbok

Utlogget boooks

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 475
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 475

Sv: Benkpress!
« #19 : 05. desember 2007, 17:35 »
Siden du er ganske fersk, burde du vente med å presse syra ut av arma dine før du har teknikken helt inne, pluss de grunnleggende musklene. Jeg starta ganske tungt når jeg først tok benk, og jeg fikk no sinnsykt vondt i den høyre skuldra, noe som gjorde at jeg måtte ta ei pause, noe som igjen minsker økning. Så begynn med litt "lettere", og få inn teknikken 100%, ikke maks med på lenge, så ser du at vektene blir større og større:P Kanskje du tar 100 til sommeren, men det er et veldig høyt mål!

Presser syra ut av armene? Var en dårlig metafor hvis det var dte du prøvde å vise... Uansett så blir jeg ikke demotivert etter å ikke ha klart målet mitt. Da setter jeg bare nye mål.

Får jeg ikke til 100 til sommern, så setter jeg mål til 1 september. For da blir det akkuart 1 års trening.  Dårlig motivasjon er ikke et faktum, klarer å få ny motivasjon fort hvis det trengs. Å nå trengs det ivertfall ikke! Når noen klarer å få en slik framgang hvorfor skal ikke jeg få det til også.

Vi får se. Finner fram denne tråden til sommern jeg da, så skal vi se om jeg klarte det:P


Skal også ta å satse på mark og bøy, men det blir ikke lagt like mye vekt på fra min side..
Train-eat-sleep-repeat

Utlogget hrmn90

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 23
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 23

Sv: Benkpress!
« #20 : 13. desember 2007, 18:49 »
Hadde et mål om å nå 100kg i oktober jeg, men en skade, og en slapp sommer gjorde at jeg ikke klarte det. For meg stoppet det (og har fortsatt stoppet) på 90 kg. Noen blir fort sterke, andre ikke. Ikke sett deg for høye mål, sett deg heller et litt lavere mål, og bli glad for hver kilo du kommer over målet.
18år, 182cm, vekt varierer nå mellom 80-85kg
BP: 100kg
KB: 120 kg gikk greit
ML: 100kg 5*5

Utlogget boooks

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 475
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 475

Sv: Benkpress!
« #21 : 14. desember 2007, 16:10 »
Hadde et mål om å nå 100kg i oktober jeg, men en skade, og en slapp sommer gjorde at jeg ikke klarte det. For meg stoppet det (og har fortsatt stoppet) på 90 kg. Noen blir fort sterke, andre ikke. Ikke sett deg for høye mål, sett deg heller et litt lavere mål, og bli glad for hver kilo du kommer over målet.

Stort poeng:D
Train-eat-sleep-repeat

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!