Skrevet av Emne: lurer?  (Lest 1515 ganger)

Utlogget MariusW

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 061
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 061

lurer?
« : 23. november 2006, 16:47 »

lurer bare på hvem som er på logoen til treningsforum??
noen som veit`?


Sponset av: Bodypower

Konkurrerende utøver i Fitness Fysikk.

Utlogget Blomsterpotte

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 901
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 901

Sv: lurer?
« #1 : 23. november 2006, 16:56 »
Jostein Meen tror jeg.

Utlogget Kengdal

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 237
  • Honnør: 220
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 237

Sv: lurer?
« #2 : 25. november 2006, 17:30 »
quote nr1:

Bakgrunn:
Vi valgte Jostein Meen til å stille opp i vår logo. Det fallt oss naturlig og spørre ham da han er en av Norges største kroppsbyggere, hvilket gjenspeiler forumets hovedinnhold.

Tillatelse:
Jostein Meen har gitt oss tillatelse til å benytte ham i vår logo da han har tatt egne bilder med en spesiell posering som vi ønsket å benytte.

Jostein Meen:
Jostein Meen er 189 cm høy og veier 140 kg offseason og er nede i 120 kg ved konkurranser. Dersom du tar en titt på www.josteinmeen.com ligger det mer informasjon (trening, kosthold m.m.) og mange bilder av ham. Hovedsponsoren til Jostein Meen er www.proteinfabrikken.no
Passion trumps fucking everything!

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: lurer?
« #3 : 25. november 2006, 18:14 »
quote nr1:

Bakgrunn:
Vi valgte Jostein Meen til å stille opp i vår logo. Det fallt oss naturlig og spørre ham da han er en av Norges største kroppsbyggere, hvilket gjenspeiler forumets hovedinnhold og dobbeltmoral(*)

(*)

§4 - Doping
Treningsforum tar avstand fra alt under kategorien doping. Det er strengt forbudt å poste innlegg som inneholder bruk/kjøp/salg eller oppfordring av anabole steroider, dopmidler, legge ut før-etter bilder av dop-kurer osv. Diskusjoner på generelt etisk grunnlag (dopingmisbruk, forebygging mm.) er derimot akseptabelt og skal gjøres i 'Antidoping' forumet.


Jeg foreslår en omskrivning av denne skinnhellige paragrafen til noe ala:

§4 - Doping
Treningsforum oppfordrer ikke til doping. Men forbeholder seg likevel retten til å benytte seg av konkurrerende kroppsbyggere og/eller strongmen til profilering og lignende. Vær oppmerksom på at dette er profesjonelle utøvere som i høg grad benytter seg av steroider for å kunne hevde seg i sporten de driver med. Dette er et personlig valg disse utøverene har tatt, og ikke representativt for hva vi ønsker å formidle av sunne verdier.

Det er strengt forbudt å poste innlegg som inneholder bruk/kjøp/salg eller oppfordring av anabole steroider, dopmidler, legge ut før-etter bilder av dop-kurer osv. Diskusjoner på generelt etisk grunnlag (dopingmisbruk, forebygging mm.) er derimot akseptabelt og skal gjøres i 'Antidoping' forumet.


Hvorfor ikke gjøre som t-nation og heller slippe det fri, og ha et eget forum for hvor folk kan diskutere slike ting da?

Helst skulle jeg sett at man kjørte en konsekvent linje mot dop, men det er jo underforstått at dette ALDRI kommer til å skje på treningsforum, så hvorfor ikke åpne det helt? De som vil bruke dop kommer til å gjøre det uansett.

Dette er bare med på å underbygge den oppfatningen folk flest har av sporter hvor man løfter vekter. dop, dop, dop og atter dop.

Skal man bli tatt seriøst må ondet rykkes opp med roten.

Se på Ukraina og Russland som ble utestengt i styrkeløft nå, og Iran som er utestengt i vektløfting. Tenk om man skulle gjøre det samme i bygging, det ville blitt ramaskrik.

Det er utopisk at dop vil bli fjernet i bygging. Men hvorfor denne dobbeltmoralen?

Jeg synes det er imponerende med utøvere som ofrer alt for sporten sin, selv om jeg ikke er enig med de helsemessige valgene de tar.

At treningsforum har en proff bygger i profilen og samtidig skriver i vedtektene at de er imot doping er dobbetlmoralsk og forkastelig.

Dette er ikke en kritikk mot Jostein Meen, men en kritikk mot de ansvarlige på treningsforum. Jeg sier ikke at det er noe galt i å ha en stor flott muskuløs utøver i profilen, men mener at det bør fremgå da at treningsforum ikke er antidoping, for det er det jo slett ikke!

Up and Coming svarte i en tidligere tråd at dette var slik verden var, og at det ikke var noe å gjøre med det.

Hvis ingen gjør noe med det, så vil det helt klart aldri skje noe.

Det er min mening at treningsforum burde endre vedtektene sine slik at det tydelig fremgikk at man ikke er så imot prestasjonsfremmede midler som det man prøver å gi inntrykk av.

- peace out.

-- stallion

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: lurer?
« #4 : 26. november 2006, 10:57 »
Litt dobbeltmoral her ja. Men er det lov å la ordet flyte fritt i Norge?
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: lurer?
« #5 : 27. november 2006, 19:01 »
Jeg venter bare på at dette innlegget over også kommer til å bli slettet, slik som bildet i signaturen min ble slettet..

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: lurer?
« #6 : 28. november 2006, 12:44 »
Jeg venter bare på at dette innlegget over også kommer til å bli slettet, slik som bildet i signaturen min ble slettet..

Bilde?
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!