Skrevet av Emne: Opp i vekt på en sunn og effektiv måte, noen tips?  (Lest 1068 ganger)

Utlogget mariush

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 101
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 101

Veier for øyeblikket 60kg og er rundt 1,85 høy. Trener 4 ganger i uken, og føler at jeg må opp i vekt.

Hvordan skal jeg komme meg fra 60 til ca 67/68 kg i løpet av noen måneder, jeg har ikke lyst på hengende fett. Så om noen kunne hjelpe meg å sette opp et kosthold så jeg får i meg nok næring i mat for å gå opp i vekt i muskelmasse så hadde det vært fint.

Er ikke selve vekten som plager meg, heller bredden på kroppen. Noen som kan hjelpe?

Takk!!!

Utlogget Satyricon

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 184
  • Honnør: 62
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 184

  • We are forever captured.. In the embrace of death!
Re:Opp i vekt på en sunn og effektiv måte, noen tips?
« #1 : 29. september 2003, 00:21 »
Dersom du vill opp i vekt svært raskt er nok det med resultat i hengende fett, i og med at det virker som om du ikke har så mye "kjøtt" på kroppen.

Mitt råd er at du forsøker å spise MYE MYE MYE proteiner, du bør få i deg 130 til 150g protein om dagen. Tren med vekter og du vill etterhvert merke store framskritt. Tror du må belage deg på at ting tar tid, å spise på seg svært mye er nok ikke en løsning du blir fornøyd med.

Ønsker deg lykke til med protein spisingen og treningen =)
Satyricon - Spiller hardt - Trener hardere!

Utlogget Soje

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 894
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 894

  • Dersom noe ikke gir resultater - gjør noe annet!!
Re:Opp i vekt på en sunn og effektiv måte, noen tips?
« #2 : 29. september 2003, 09:43 »
Selv om du legger på deg 7-8kg ganske raskt vil du ikke ha sjans i havet til å bli så feit at det henger på deg. Tren med tunge vekter og spis mye proteinrik mat som Satyricon sier. Jeg er ca like høy som deg(187cm) og veier 107kg og har sikker 10kg for mye i fett uten at det henger av den grunn.

Soje

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!