Hei.
Da er jeg tilbake etter langt treningsopphold, en blindtarmbetennelse pluss en nyrestein som jeg "gav fødsel til" en halvt år etter operasjonen. Den ble liksom liggende igjen etter operasjonen mens sykehuset ventet på at den skulle komme ut av seg selv. Som sagt så gjorde den det, etter 6 mnd.

Etter dette begynte jeg på sykepleier utdannelse og blir ferdig nå i høst etter en forsinket bachelor oppgave. De siste 3 årene har jeg for det meste trent guttungen til å bli en habil jernløfter. Håper å kunne introdusere ham her på forumet ila høsten, han trenger flere å diskutere trening med

Jeg har kommet dit at jeg ikke kan lære ham så mye mer, nå er han vel innkjørt og har løftet så og si skadefritt (med uttak av noen overbelastete håndledd for et år siden - slik går det når ikke papsen kan være med og sjekke at han holder seg til programmet

)
Vi er for tiden medlem av Bjørgvin Styrkeløft Klubb. Liker tilgangen på vekter til en lav pris, samt at det er fullt av kunnskapsrike karer der. Jeg slev har ikke klart å holde en stabil trening de siste årene men har vært innom og vedlikeholdt. Denne høsten har jeg likevel håp om å komme i gang igjen med 3 ganger i uken. Enkelte ganger litt fler siden ungdommen trener på en 3-splitt. Jeg trener med ham enkelte dager og andre dager smeller jeg sammen to treningsdager og kjører nonstop trening i en time!

Ingen store resultater å melde så langt, men jeg har vært skikkelig treningsstiv/sår etter noen av øktene.