Skrevet av Emne: Min kamp mot tyngdekraften.  (Lest 45149 ganger)

Utlogget FrøkenHP

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 765
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 765

Sv: Min kamp mot tyngdekraften.
« #60 : 28. juli 2011, 21:14 »
hehehe...   Eller kanskje kanskje ryktene begynner å gå om at du er en undercover superhelt-ninja... Grin
Hahaha! Eg ønsker meg supergirl-t-skjorte... Wink Cheesy

Robin: Flink du og, då!  Føler meg mykkje bedre enn før, ja. Føles til en viss grad som å reise bakover i tidsmaskin når ddet gjelder form og styrke, og til en viss grad utseende. Wink
Sliter litt med for mye hud til overs, men ser i sammenligning med tidligere slankekurer at musklene hjelper å holde bittelitt mer på plass... Håper det blir eeenda bedre. Wink

I dag har eg forresten hatt vanngym igjen, og bada i timesvis etterpå. Det var så vidt eg klarte å slepe meg ned på bodypump nå i kveld. *Sliiiiten*
Noen trener for å se ut som guder...
EG trener for å ikkje møte min gud for tidlig...

Utlogget FrøkenHP

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 765
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 765

Sv: Min kamp mot tyngdekraften.
« #61 : 31. juli 2011, 22:17 »
Har sykla ute i dag. Har egentlig kvidd meg til å sykle på sykkelen min, siden eg har hatt så dårlig balanse tidligere, pluss svimmelhetsanfall når eg tar meg skikkelig ut på spinning. Men eg klarte meg, så nå har eg kommet meg forbi enda en mental sperre. Wink Liker ikkje sykkelen, egentlig. Den er ekkel å gire med, og veldig lett å skrubbe anklene på "gir-hjulene", og så har den ikkje pedalbrems, men den får duge inntil videre... Det skal iallefall ikkje gå årevis til neste gang eg sykler igjen. Cheesy
Noen trener for å se ut som guder...
EG trener for å ikkje møte min gud for tidlig...

Utlogget FrøkenHP

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 765
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 765

Sv: Min kamp mot tyngdekraften.
« #62 : 01. august 2011, 18:35 »
Lavkarbo og turmat er ikkje så veldig enkelt uten litt forberedelser i forkant. Reint bortsett fra om en griller på turen, da... Det er ikkje så lettvindt, akkurat.
Eg har fundert litt på en energiærstatning for f.eks kvikklunsj, der man tar seg en bit mens man puster i bakken.  Proteinshake blir fort motbydelig etter å ha vært utblandet en liten stund. Kokte egg lukter promp. Ett alternativ er tørket kjøtt, evt spekekjøtt. Men det blir man fort lei.
For et par dager siden kom eg til å mikse proteinpulver og kakaosmør i forholdet 2 gram kakaosmør til ett gram pulver. Det måtte eg søte med litt sukrin for å få bedre, men det ble ganske godt. Bedre enn shaken iallefall. I dag prøvde eg 1:1 mix uten sukrin, og det funket! Bittelitt tørt, men iallefall riktig forhold mellom fett og proteiner. Det blir et kompromiss mellom smak og anvendelighet, men pytt!!! Neste tur, så blir dette med, sammen med ei solid vannflaske. Yay!

Ps: bildet har av en eller annen grunn snudd seg, sånn at hjertene ligner mer på romper/pupper enn hjerter, men pytt, dere får snu litt på hodet og bruke fantasien istedet. Det får duge. Cheesy
Noen trener for å se ut som guder...
EG trener for å ikkje møte min gud for tidlig...

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: Min kamp mot tyngdekraften.
« #63 : 01. august 2011, 19:01 »
Vil bare si at du er kjempe flink!!! Og det er så herlig og se at man ikke er alene om saker og ting ang denne kompliserte kvinnekroppen Smiley

Jeg følger nå med!!!

Flotte hjerter Cheesy

Utlogget FrøkenHP

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 765
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 765

Sv: Min kamp mot tyngdekraften.
« #64 : 01. august 2011, 19:09 »
Vil bare si at du er kjempe flink!!! Og det er så herlig og se at man ikke er alene om saker og ting ang denne kompliserte kvinnekroppen Smiley

Jeg følger nå med!!!

Flotte hjerter Cheesy
Takker! Cheesy
Noen trener for å se ut som guder...
EG trener for å ikkje møte min gud for tidlig...

Utlogget FrøkenHP

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 765
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 765

Sv: Min kamp mot tyngdekraften.
« #65 : 02. august 2011, 22:20 »
Mista nesten buksa på by'n i dag! Jippi!!!  Grin
Noen trener for å se ut som guder...
EG trener for å ikkje møte min gud for tidlig...

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: Min kamp mot tyngdekraften.
« #66 : 02. august 2011, 22:23 »
Mista nesten buksa på by'n i dag! Jippi!!!  Grin
Ja det kan man kalle "nedgang" ha ha Cheesy

Utlogget FrøkenHP

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 765
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 765

Sv: Min kamp mot tyngdekraften.
« #67 : 02. august 2011, 22:26 »
Cheesy Jepp! Lite utslag på vekta, men eg har vel bygd litt muskler, tenker eg. Cheesy Vittig å komme i godt humør ved sånne nesten-uhell. Haha
Noen trener for å se ut som guder...
EG trener for å ikkje møte min gud for tidlig...

satell

  • Gjest
Sv: Min kamp mot tyngdekraften.
« #68 : 02. august 2011, 23:11 »
Mista nesten buksa på by'n i dag! Jippi!!!  Grin
Det er jo dritbra! ehrm.. ikke at buksa nesten detter av på offentlige plasser, men at det skjer såpass mye bra i kroppen Cheesy

Utlogget FrøkenHP

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 765
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 765

Sv: Min kamp mot tyngdekraften.
« #69 : 03. august 2011, 10:06 »
Ja eg er visst "mellom" buksestørrelser for tiden. De smaleste passer ikkje helt ennå, og de største detter av. Leste et motetips i vår, om at en kunne gå på by'n i badetøy. kanskje det blir en realitet? Haha!
Heldigvis passer treningstøyet! Cheesy
Noen trener for å se ut som guder...
EG trener for å ikkje møte min gud for tidlig...

Utlogget FrøkenHP

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 765
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 765

Sv: Min kamp mot tyngdekraften.
« #70 : 03. august 2011, 23:26 »
I dag har eg hatt noen ekstra sett med legpress i tillegg til den vanlige treninga.
Først 200kgx10x3 så 210x10x3 og til slutt 220x8. Det ble plutselig nok, og da er det vel best å stoppe mens leken er god. Wink  Skal helst kunne gå etterpå. Cheesy
Noen trener for å se ut som guder...
EG trener for å ikkje møte min gud for tidlig...

Utlogget FrøkenHP

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 765
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 765

Sv: Min kamp mot tyngdekraften.
« #71 : 09. august 2011, 02:30 »
I dag har eg testet de nye bodybalance-timene, og de er mye mer krevende enn de forrige. Det var bl.a. en ygogaposisjon der man skulle sette knærene på albuene, og løfte beina opp slik at man bare var nedi med hendene. Og det vil de at en dame på over 90 kilo skal utføre. Eg får forte meg litt raskere ned i vekt, så kanskje eg klarer det før de bytter program igjen. Tongue

Ironisk nok fikk eg et frierbrev på facebook her for leden. Fyren er visstnok brite, og har sagt seg villig til å hjelpe meg å bekjempe fedme. Eg får litt rare bilder i hodet: En ridder som står med kården, klar for å gå til angrep på alle karbohydratene. Hahaha.   Grin 
Jaja, eg får ta det som et tegn på at trening og diett funker.
Noen trener for å se ut som guder...
EG trener for å ikkje møte min gud for tidlig...

Utlogget Murmeldyret

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 909
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 909

Sv: Min kamp mot tyngdekraften.
« #72 : 09. august 2011, 09:41 »
I dag har eg testet de nye bodybalance-timene, og de er mye mer krevende enn de forrige. Det var bl.a. en ygogaposisjon der man skulle sette knærene på albuene, og løfte beina opp slik at man bare var nedi med hendene. Og det vil de at en dame på over 90 kilo skal utføre. Eg får forte meg litt raskere ned i vekt, så kanskje eg klarer det før de bytter program igjen. Tongue

Der har vi et felles mål! Smiley Det gikk ikke særlig bra når jeg var 92kg, men nå på 82kg, så letta jammen beina fra bakken i kråka eller hva det heter, hurra! Så bare stå på! Dvs, ikke gå raskere ned i vekt av den grunn, du må jo beholde musklene også. Wink

Utlogget FrøkenHP

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 765
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 765

Sv: Min kamp mot tyngdekraften.
« #73 : 09. august 2011, 15:09 »
Der har vi et felles mål! Smiley Det gikk ikke særlig bra når jeg var 92kg, men nå på 82kg, så letta jammen beina fra bakken i kråka eller hva det heter, hurra! Så bare stå på! Dvs, ikke gå raskere ned i vekt av den grunn, du må jo beholde musklene også. Wink
Supert! Flink du da, for den øvelsen så vanskelig ut!!!  Cheesy Tenker nok det er rundt 10 kilo fett som må av, før eg klarer det.  Kan ta litt tid, dette.  Wink
Noen trener for å se ut som guder...
EG trener for å ikkje møte min gud for tidlig...

Utlogget FrøkenHP

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 765
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 765

Sv: Min kamp mot tyngdekraften.
« #74 : 15. august 2011, 19:06 »
OMG! Eg tror eg dør av latter og pinlighet.
En av mine største facebooktabber skjedde nå nettopp! :O
Eg skulle prøve bunaden som eg fikk til komfirmasjonen, for å se kor mange cm det var igjen til den passa. Uten sjorte under fant eg ut at den var 20 cm for liten i livet, og tok bilde med telefonen for å dokumentere. (For det er viktig å dukumentere, sånn at en kan se framgangen.) Skulle jo bare ha det sjøl, så det var ikkje så viktig at puppene (med bh på, takk og pris) stakk ut av bunaden.
Så tenkte eg: yay, bare 20 cm, og så kommer eg til å føle meg som en fjortis igjen, dette må eg sende til mamma. Saken var at mms'n ble sendt til den siste eg hadde sendt mms til, og det var facebook mobil, istedet for mamma. JIPPI! Tongue
Her kan eg legge ut et frimerke av bildet, bare for å illustrere. Eg er jo ganske så anonym her inne, så det er jo ikkje farlig. Med fullt navn på facebook, blir det dritpinlig. :O

Det dukka opp skyggen av et kryss midt på magen på bildet, det er ikkje synlig på mini-utgaven, men er synlig på orginalen.  Kan det faktisk være konturen av magemusklene mine? I såfall: jihuu!
Noen trener for å se ut som guder...
EG trener for å ikkje møte min gud for tidlig...

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!