Skrevet av Emne: Sv: Newb92 - på'n med bulk igjen!Nytt bilde S9  (Lest 32030 ganger)

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
hvor mange kg jeg skal ned til? eller hvor mange jeg har mista totalt? tipper jeg ligger på 84kg ish nå, så skal værtfall ned til 80kg, men ender vell opp på 78kg ish -.-

Starta på 100kg kroppsvekt : )
Tenkte på nedgang totalt. Smiley

Ca samme som meg da! Startet på 97 i slutten av januar, skal ned til ca 80. Men tipper du er hakket sterkere enn meg.. hoho

16kg er sinnsykt bra jobba! Og du har goood tid på deg før sommeren, så dette må bare bli bra.

Det går nok sakte ja, men når du tenker over det, så har du forandret kroppet din ganske mye iløpet av ganske kort tid. Er faktisk bare snakk om noen måneder. Det hjelper ofte å se litt stort på det.

Kanskje litt banalt å si, men skulle du miste litt motivasjon underveis, så hjelper det (hvertfall for meg) å tenke på at om en liten stund, kommer du til å være i den beste formen du har vært i, noensinne.

2 måneder til!  buttrock

Utlogget Newb92

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 430
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 430

Tenkte på nedgang totalt. Smiley

Ca samme som meg da! Startet på 97 i slutten av januar, skal ned til ca 80. Men tipper du er hakket sterkere enn meg.. hoho

16kg er sinnsykt bra jobba! Og du har goood tid på deg før sommeren, så dette må bare bli bra.

Det går nok sakte ja, men når du tenker over det, så har du forandret kroppet din ganske mye iløpet av ganske kort tid. Er faktisk bare snakk om noen måneder. Det hjelper ofte å se litt stort på det.

Kanskje litt banalt å si, men skulle du miste litt motivasjon underveis, så hjelper det (hvertfall for meg) å tenke på at om en liten stund, kommer du til å være i den beste formen du har vært i, noensinne.

2 måneder til!  buttrock

Ja akkurat sånn jeg tenker når motivasjonen er lav! men ja, 16kg på egentlig "bare" 3mnd da, så ja jeg er godt fornøyd sånn sett! Og jeg har faktisk aldri hatt den fett% jeg nå har, alltid hatt alt for høy fett% så blir spennende å se når magerutene kommer til synet Cheesy can't wait for it!

Utlogget Rolf-Eirik

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 10
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 10

Kjempebra fremgang Cheesy bare å stå på!

Utlogget clands

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 207
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 207

  • Yohomie
Må legge igjen et spor her.  Imponerende fremgang. Stå på videre Smiley

Utlogget Russern95

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 817
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 817

  • "Never settle"
Må legge igjen et spor her.  Imponerende fremgang. Stå på videre Smiley
Samme sier jeg Smiley

Utlogget Newb92

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 430
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 430

Takker for det alle sammen! artig med positiv feedback! Cheesy

Utlogget Newb92

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 430
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 430

Da var "morgenkardioen" ferdig sprunget, det ble 1 mil :DD 900kcals forbrent ifølge Tredemølla med en gjennomsnitspuls på 157

Utlogget Newb92

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 430
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 430

blir kvelds kardio med en kompis ikveld! det blir mest gåing med høyt tempo/rolig jogg, ikke nå latskap her i gården nei! no pain, no gain bro's and hoe's

Utlogget steinel

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 47
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 47

Utrolig imponerende hvor stor forskjell man ser på de to bildene dine, det ga meg virkelig motivasjon til å fortsette deffingen.

Utrolig bra, stå på!

Utlogget Newb92

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 430
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 430

Utrolig imponerende hvor stor forskjell man ser på de to bildene dine, det ga meg virkelig motivasjon til å fortsette deffingen.

Utrolig bra, stå på!

Tusen takk for det! Det er bra, du aner ikke hvor glad jeg er for å ha holdt ut, og som tidligere sakt, så er ikke 3-5mnd lang tid, vist du ser hel-hetlig på det! bare å kjøre på, har fått flere kommentarer fra kjentfolk, ikke noe som motiverer mer!

så bare å gi full gass! Cheesy

Utlogget Newb92

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 430
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 430

1 time på mølla på 3T ca 8km , deretter dro jeg rett på skitur og gikk 1 mil! :DD herlig vær i Trøndelag! feels great!

slenger med et bilde av dagsformen , vekta er på 83kg


Uploaded with ImageShack.us

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
BRA JOBBA!! Cheesy MISUNNELIG! FOR en jobb noen gjør!!

Utlogget Newb92

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 430
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 430

BRA JOBBA!! Cheesy MISUNNELIG! FOR en jobb noen gjør!!

Tusen takk hahah! ingenting som motiverer mer!! skal kjøre strickt og hardt den siste tiden ut deffen nå!

Utlogget Newb92

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 430
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 430

kjedlig for en stakkarslig kar på deff, som sitter hjem helt alene og baker seg en snus, og drikke cola zero, mens resten er ut på fylla.
Men men, kan trøste meg med at jeg ikke kommer til å være i bakrus i morgen! Cheesy

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

kjedlig for en stakkarslig kar på deff, som sitter hjem helt alene og baker seg en snus, og drikke cola zero, mens resten er ut på fylla.
Men men, kan trøste meg med at jeg ikke kommer til å være i bakrus i morgen! Cheesy

Stikk nå ut (hvis du vil), bare slutt å drikke. Jeg drikker (nesten) aldri lenger, og de gangene jeg drikker så er det stort sett til mat og kos. Jeg har hatt mye mer suksess med damer uten å drikke alkohol også. Ikke at det har vært så altfor mye suksess hverken med eller uten alkohol, da :p. Med killer-bodyen du får nå så kommer damene til å sverme rundt deg! "I wanna suck your cock, Newb92!" kommer damene til å si Cool

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!