Skrevet av Emne: Få shakeren luktfri?  (Lest 1958 ganger)

Utlogget Heineken

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 90
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 90

Få shakeren luktfri?
« : 25. februar 2011, 22:08 »
God kveld.
Har slurpet i meg en del liter proteinshake o.l de siste årene, men jeg har enda ikke lært meg hvordan i satan jeg skal få rengjort den etterpå Tongue. Samma pokker hvor mye jeg vasker, skrubber og skyller er det alltid en stinkende duft som kommer når det er tid for neste shake. Den har vært i vaskemaskinen, kost seg i kokende vann, latt den stå med vaskemiddel, kastet den faktisk i fryseren i et eller annet desperat forsøk.
Er litt lei av å vaske den både før og etter hver eneste shake jeg tar, og selv om de ikke koster så mye så er det unødvendig å kjøpe ny hver bidige mnd...

Så hva gjør dere for å holde den, hvertfall mer eller mindre, luktfri? Finnes det noen glupe kjærringråd der ute?
Jaja

Utlogget TBF

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 778
  • Honnør: 137
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 778

Sv: Få shakeren luktfri?
« #1 : 26. februar 2011, 13:50 »
Fyll den med krøllet avispapir en dag eller to.
Norgesmester i grep -90 2011.

Sterkmanntrening

Utlogget go-go

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 11
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11

Sv: Få shakeren luktfri?
« #2 : 28. februar 2011, 14:05 »
Skyll den straks og TØRK utav den. Da fjerner du en nødvendig kilde for bakteriefloraen som skaper den vonde lukta, nemmelig VANN.

Har du "glemt den" over helga så har det funket å la den stå i zalo-vann over natten, for derretter å vaske utav den. Her også:  TØRK utav den straks...
"When I get sad, I stop being sad and be AWESOME instead... True story!" -Barney Stinson-

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Få shakeren luktfri?
« #3 : 28. februar 2011, 14:10 »
Jeg har hatt samme shaker i sikkert et år+ uten problemer. Bare skyller den hver gang rett etter bruk. Tar og vasker den skikkelig ca annenhver uke med vaskemiddel, hvis ikke så begynner det å lukte surt der hvor du skrur til.

Utlogget Citius-altus-fortius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 120
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 120

  • øh..
Sv: Få shakeren luktfri?
« #4 : 28. februar 2011, 14:13 »
prøver fortsatt å glemme den gangen jeg glemte den skitne shakeren min i 3 uker... 



Personlig har jeg 3 shakere som jeg bruker, der jeg vasker hver enkelt etter hver gang jeg bruker de.

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

Sv: Få shakeren luktfri?
« #5 : 28. februar 2011, 14:21 »
Jeg prøvde å vaske shakeren for hånd stadig vekk, men jeg orka ikke det etter hvert. Nå putter jeg dem i oppvaskmaskina, og så bare drikker jeg shake selv om det lukter vondt av shakeren. Jeg lever ennå.

Utlogget snuterut

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 34
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 34

Sv: Få shakeren luktfri?
« #6 : 28. februar 2011, 15:00 »
Noe som faktisk funker: etter at du er ferdig med en shake, vask shakeren vanlig, fyll den deretter opp med vann og sett den i kjøleskapet. Når du skal bruke den neste gang tømmer du ut vannet og blander en ny shake. Lukta er så godt som borte.

Utlogget Heineken

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 90
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 90

Sv: Få shakeren luktfri?
« #7 : 01. mars 2011, 01:58 »
prøver fortsatt å glemme den gangen jeg glemte den skitne shakeren min i 3 uker... 
Alltid like gøy det ja!
En bekjent glemte en halvtom shaker i bilen sin. Type under baksetet så den var "umulig" å oppdage. Sånn omtrent 1-2mnd etter han mista den, hadde lokket åpnet seg. Det deilige brygget hadde godgjort seg gjennom hele juni og juli. Kan vel si at han fant igjen shakeren sin..  Samt litt mer..

Noe som faktisk funker: etter at du er ferdig med en shake, vask shakeren vanlig, fyll den deretter opp med vann og sett den i kjøleskapet. Når du skal bruke den neste gang tømmer du ut vannet og blander en ny shake. Lukta er så godt som borte.
Skal testes!

Jeg prøvde å vaske shakeren for hånd stadig vekk, men jeg orka ikke det etter hvert. Nå putter jeg dem i oppvaskmaskina, og så bare drikker jeg shake selv om det lukter vondt av shakeren. Jeg lever ennå.
Nei jeg har ikke fått kreft enda jeg heller, så en shaker som lukter er nok ikke dødelig. Det kan vi slå fast.
Jaja

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!