Skrevet av Emne: Marianne´s logg! - Bilder  (Lest 53945 ganger)

Utlogget MarianneD

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

Sv: Majannes vei til SK2011 - Bilder
« #210 : 31. mai 2011, 10:27 »
Bra første eksamen gikk bra, da er det null problem med resten! Wink

Hehe, er rart det der.. jeg må knipe henda sammen når jeg kun er på gymmet for å sykle.. er så vanskelig å holde seg unna litt løfting. Tongue  Men det tyder vel bare på at vi har funnet noe vi liker? Smiley

høres kult ut med en skikkelig "bygger ferie" da Smiley Må huske å ta masse bilder, og kanskje lage en liten feriedagbok.. så kan jeg sitte her og bli enda mere sjalu Grin
Vel, det er resten som er vanskelig! Biokjemi  dry

Haha, ja og så var det jo så utrolig mange som var å trente igår og, og da blir jeg hvertfall frista! Det tyder det absolutt på. Går på elipsen og drømmer om neste mark-trening  :Smiley Hihi..

Ja kommer til å bli veldig bra Smiley Skal kjøpe et speilreflekskamera idag, så skal få tatt ordentlige bilder! Feriedagbok var ikke så dumt, det skal jeg faktisk lage  Grin

Utlogget MarianneD

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

Sv: Majannes vei til SK2011 - Bilder
« #211 : 02. juni 2011, 11:54 »
Åh den uka her har gått alt for fort! Har endt opp med en uke full av kh, i pasta og brød --> Full  av vann i kroppen  dry , en uke uten styrketrening  Huh og en uke full av lesing og jobbing.. Har vært flink og gått på elipse nesten hver dag, var vel en eller annen dag jeg hadde treningsfri tror jeg.
Dessuten har jeg ikke klart å ligge lavt på kaloriene heller! Har vært mellom 1600-2300 ish.. Heldigvis ikke i overskudd, men for å gå ned i vekt må man vel strengt talt ligge i underskudd  :Smiley

Så om det i det heletatt er vits for meg med måling og veiing i morgen tviler jeg litt på what

Og som det konkurransemennesket jeg er har jeg laget en liten "konkurranse" for meg selv >Cheesy Nå er det to uker siden jeg kjøpte målebånd. Så har jeg 16 målepunkter. Første uken med målebånd gikk jeg ned 15 cm tilsammen. Så nå skal jeg teste en ting.. Jeg legger vekta og målebåndet på loftet, og der skal det ligge til 17.juni. Altså i 2 uker og 1 dag. (Reiser til California den helga, derfor har jeg satt den datoen..) Når jeg da henter det ned fra loftet den fredagen, skal jeg ha gått ned ytterligere 45 cm! Altså, på de fire ukene jeg da har hatt målebånd, skal jeg ha gått ned 60 cm på 16 målepunkter. (Jeg vil forresten ikke kalle det for et mål, fordi jeg aldri når målene mine.. Så det er altså en konkurranse jeg har med meg selv  Cool )

Morgenkardio igår --> 1 time elipse: 413 kcal.
Morgenkardio idag --> 1 time elipse: 488 kcal

Utlogget Viddoyen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 228
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 228

Sv: Majannes vei til SK2011 - Bilder
« #212 : 05. juni 2011, 20:28 »
Oppdatering, oppdatering oppdatering  biggrin ?

Utlogget MarianneD

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

Sv: Majannes vei til SK2011 - Bilder
« #213 : 06. juni 2011, 22:40 »
Oppdatering, oppdatering oppdatering  biggrin ?
Snakker du om Wink

Vel, here it goes:

Bein&Skulder 4.juni:

Knebøy:
52,5 kg 3x8
Beinpress:
85 kg 3x10
Sidehev:
7 kg 3x12
Fronthev:
5 kg 3x8
Millitærpress:
20 kg 3x10
Situps på ball:
7 kg 3x20
Planke på ball:
3x10 rull +
3x10 statisk

Bryst & Triceps 5.juni:

Benkpress:
35 kg 3x12
Benk manual:
16 kg 3x8
Tatepress:
8 kg 3x10
Skullcrusher:
15 kg 3x10
Smalbenk:
30 kg 3x10

Rygg & Biceps 6.juni:

Mark:
67,5 kg 3x8
Rygghev:
15 kg 3x10
Roing:
35 kg 3x10
Biceps curl:
12 kg 3x6
Hammercurl:
10 kg 3x6
Situps på ball:
7 kg 2x20 (begynner å bli lett, så gadd ikke siste settet  Azn )
Planke på ball:
2x10 rull +
2x10 statisk

Bare en eksamen igjen nå så er det sommerferie Cheesy Cant wait!

Utlogget MarianneD

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

Sv: Majannes vei til SK2011 - Bilder
« #214 : 07. juni 2011, 21:41 »
Dagens:

Elipse, 60 minutter.
1,35 mil
Over 1700 høyde(?)meter
573 kcal forbrent
Gj.snitt hjerte 133 (71%)
Max hjerte 156 (83%)
 
Kalori inn: ca 1300

Utlogget Viddoyen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 228
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 228

Sv: Majannes vei til SK2011 - Bilder
« #215 : 07. juni 2011, 22:28 »
se her ja Cheesy nå blir det bedre Cheesy du er flink ! bare å kjøre på de siste 10 dagene nå Cheesy

Utlogget MarianneD

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

Sv: Majannes vei til SK2011 - Bilder
« #216 : 08. juni 2011, 15:59 »
Da er jeg snart ferdig med andre året på bachelor´n. På denne tiden i morgen har den etterlengta sommerferien tatt tak i meg og Cheesy Da blir det også litt mer tid til logging! Det betyr jo også at SK2011 skal være klar  Shocked Vel, gir det en uke til jeg, i og med at jeg ikke reiser på ferie før neste helg Smiley Så da blir det mål- og bildeoppdatering neste fredag Smiley Slenger ved et par bilder på biceps-statusen!

satell

  • Gjest
Sv: Majannes vei til SK2011 - Junibilder
« #217 : 08. juni 2011, 20:31 »
Flott biceps det der da!  Cool og magen din er jo toppers allerede Wink må ikke glemme å ferielogge litt for meg da.. kommer jo til å sitte her sjalu noen dager Tongue

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Majannes vei til SK2011 - Junibilder
« #218 : 08. juni 2011, 21:03 »
Meget bra sommerkropp Smiley
Smiley

Utlogget MarianneD

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

Sv: Majannes vei til SK2011 - Junibilder
« #219 : 08. juni 2011, 21:26 »
Flott biceps det der da!  Cool og magen din er jo toppers allerede Wink må ikke glemme å ferielogge litt for meg da.. kommer jo til å sitte her sjalu noen dager Tongue
Takk for det  Cheesy Tenker jeg skal lage en egen USAferie-logg til oss, så skal du få noe å bli sjalu for  Grin Hihi.. Nå er det bare 11 dager til vi drar  Shocked  woot
Meget bra sommerkropp Smiley
Tusen takk for det  :Smiley

satell

  • Gjest
Sv: Majannes vei til SK2011 - Junibilder
« #220 : 08. juni 2011, 21:32 »
Takk for det  Cheesy Tenker jeg skal lage en egen USAferie-logg til oss, så skal du få noe å bli sjalu for  Grin Hihi.. Nå er det bare 11 dager til vi drar  Shocked  woot
Hehehe, ikke skriv for mye fristende ting da, for plutselig vil jeg ikke hilse på deg om du skal heie på Morten under NM Wink er flink til å late som jeg er sur Tongue

Men, fra spøk til alvor så ser du som sagt kjempe bra ut! Smiley er jo en grunn til at jeg følger loggen din Smiley
 De 11 dagene er borte før du aner ordet av det Smiley

Utlogget MarianneD

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

Sv: Majannes vei til SK2011 - Junibilder
« #221 : 08. juni 2011, 21:38 »
Hehehe, ikke skriv for mye fristende ting da, for plutselig vil jeg ikke hilse på deg om du skal heie på Morten under NM Wink er flink til å late som jeg er sur Tongue

Men, fra spøk til alvor så ser du som sagt kjempe bra ut! Smiley er jo en grunn til at jeg følger loggen din Smiley
 De 11 dagene er borte før du aner ordet av det Smiley
Haha, skal legge ut mange fristende bilder og satse på at du ikke er langsur! Cheesy Lenge til NM  :Smiley hehe..

Tusen takk for det søta!  biggrin Følger med i din logg jeg og, men er litt dårlig på kommentarer nå i denne eksamenståka jeg sitter i! Sikkert like ille som ammetåke vil jeg tro  Huh
Ja, det kommer til å fly av gårde og plutselig sitter vi på en 21-timers lang flytur  Shocked  woot Cant wait  Grin

satell

  • Gjest
Sv: Majannes vei til SK2011 - Junibilder
« #222 : 08. juni 2011, 21:42 »
Haha, skal legge ut mange fristende bilder og satse på at du ikke er langsur! Cheesy Lenge til NM  :Smiley hehe..

Tusen takk for det søta!  biggrin Følger med i din logg jeg og, men er litt dårlig på kommentarer nå i denne eksamenståka jeg sitter i! Sikkert like ille som ammetåke vil jeg tro  Huh
Ja, det kommer til å fly av gårde og plutselig sitter vi på en 21-timers lang flytur  Shocked  woot Cant wait  Grin
Hehe, jeg kan prøve å bli blid igjen til NM, om du blir med på en prottisbarjakt-date Wink må finne noen som kan spises som lørdagsgodis Smiley

Hahaha! sammenligne eksamenståke med ammetåke Cheesy du får nå sagt det! Wink
21 timers flytur er jeg absolutt ikke misunnelig over Tongue Men ta med laptop med masse musikk, filmer og serien. pass på å kjøpe endel blader, og husk at det er lov å plage sidemannen så mye man vil.. Funker helt fint å skylde på at man er overtrøtt, sulten, sliten osv osv Cheesy

Utlogget MarianneD

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

Sv: Majannes vei til SK2011 - Junibilder
« #223 : 08. juni 2011, 21:46 »
Hehe, jeg kan prøve å bli blid igjen til NM, om du blir med på en prottisbarjakt-date Wink må finne noen som kan spises som lørdagsgodis Smiley

Hahaha! sammenligne eksamenståke med ammetåke Cheesy du får nå sagt det! Wink
21 timers flytur er jeg absolutt ikke misunnelig over Tongue Men ta med laptop med masse musikk, filmer og serien. pass på å kjøpe endel blader, og husk at det er lov å plage sidemannen så mye man vil.. Funker helt fint å skylde på at man er overtrøtt, sulten, sliten osv osv Cheesy
Prottisbarjakt-date er jeg helt klart med på  Cheesy
Haha, ja jeg vil tro det er noe ala det samme!

Jaa, godt poeng! Kjøpe noen filmer å se Cheesy Smart! Og lade macen fult opp, heldigvis har den godt batteri..
Haha vet ikke hvor mye jeg tør å plage morten! Egentlig tror jeg det er han som kommer til å plage meg  dry

satell

  • Gjest
Sv: Majannes vei til SK2011 - Junibilder
« #224 : 08. juni 2011, 21:49 »
Prottisbarjakt-date er jeg helt klart med på  Cheesy
Haha, ja jeg vil tro det er noe ala det samme!

Jaa, godt poeng! Kjøpe noen filmer å se Cheesy Smart! Og lade macen fult opp, heldigvis har den godt batteri..
Haha vet ikke hvor mye jeg tør å plage morten! Egentlig tror jeg det er han som kommer til å plage meg  dry
Sweet! hyggelig å hilse på noen fra tf, og ikke bare gå sjenert forbi Tongue

Haha, vi får spørre noen som har vært igjennom begge delene, for jeg vet ikke.

Om dere skal mellomlande kan du jo evt. kjøpe en adapter så du kan få lada macen på flyplassen.. er vel ikke alle steder som har sånne støpsler vi har her hjemme, så greit å forsikre seg Wink

Du får bare se til å plage han tilbake.. finnes mange sleipe triks Grin

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!