Skrevet av Emne: Fikk grisebank for brude-sex  (Lest 19317 ganger)

Utlogget Carnivore

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 323
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 167

Fikk grisebank for brude-sex
« : 06. februar 2012, 05:27 »
Hva er riktig?
Hva er feil?

Snurr debatt.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10077808


Da mannen kom inn i sin egen stue, fikk han se sin egen forlover og sin kommende kone gjøre ting de absolutt ikke skulle gjøre.

AvIngunn VikenogTheis Roksvåg Pedersen

Ifølge en fersk dom fra Dalane tingrett ble den kommende brudgommen så satt ut av sviket, at han angrep forloveren med å ta halsgrep på ham slik at han besvimte.

Deretter slo og sparket han bestevennen gjentatte ganger i hodet før han klemte ham fast mellom en vegg og en dør.

- Fortjente juling

Forloveren greide så å rømme fra huset. Han fikk flere kuttskader og måtte blant annet sy to sting i pannen på legevakten, står det i dommen.

Men til tross for det grove overfallet, ønsket ikke forloveren å anmelde saken.

Årsak: Han mente at han fortjente juling etter å ha hoppet til sengs med bestevennens kommende kone.

På grunn av sakens alvor opprettet politiet selv sak da fornærmede ikke anmeldte voldsmannen, opplyser politiadvokat Ine Knutsen Stenevik i Rogaland politidistrikt til VG.

Vann og brød

- Det er heldig at det ikke gikk verre når man ser på voldsbruken han ble utsatt for. Retten har lagt til grunn at det er tilfeldig at fornærmede ikke fikk alvorlige og varige hodeskader, sier hun.

I stedet for hvetebrødsdager, blir det vann og brød på brudgommen. Han er dømt til 75 dagers ubetinget fengsel, men er ikke ilagt å betale saksomkostninger, da han hele tiden har avlagt en uforbeholden tilståelse.

- Med tanke på at bruden selv sier at alt er hennes skyld, og at forloveren ikke ville gi ham straff, synes jeg saken ble strengt bedømt. Min klient er skuffet, men vil ikke anke, forteller mannens forsvarer Asbjørn Stokkeland.

Forloveren blir på sin side ilagt en bot på 5000 kroner for ikke å ha møtt opp i retten.

Forholdet slutt

- Det er sjelden at domstolen ilegger bøter hvis et vitne ikke møter. Men vedkommende var innkalt som vitne og var lovlig stevnet, og da har retten adgang til å ilegge bot når han uteblir fra retten, sier politiadvokat Ine Knutsen Stenevik.

Brudgommens forsvarer forteller at terapitimene mellom hans klient og tidligere forlovede raskt brøt sammen, og at forholdet nå er slutt. Fra før av hadde de to vært kjærester i fire-fem år.

Brudgommen har heller ikke skværet opp med sin tidligere forlover.

- Bruden og forloveren er arbeidskolleger, og har kjent hverandre i flere år. Man kan vel si at de har seilt under falskt flagg. Det var gjennom bruden at forloveren ble kjent med brudgommen, og at de dermed ble venner, forteller Stokkeland.

Utlogget Lagavulin

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 406
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 406

Sv: Fikk grisebank for brude-sex
« #1 : 06. februar 2012, 05:35 »
Jeg hadde blitt mest skuffet over bruden -- det er hun som er utro.

Utlogget Preben35

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 455
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 455

Sv: Fikk grisebank for brude-sex
« #2 : 06. februar 2012, 05:43 »
Voldsbruken var ganske i overkant, men må innrømme at jeg nok hadde delt ut ett par tette i samme situasjon. Stusset nesten mest på at han faktisk stilte til terapi med "bruden", for min del hadde det vært helt uaktuelt.
At han fikk en dom er det ikke noe å si på..

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Fikk grisebank for brude-sex
« #3 : 06. februar 2012, 07:06 »
Jeg hadde blitt mest skuffet over bruden -- det er hun som er utro.
Hva med forloveren da? Han er jo en "god" venn...? Det er jo like god grunn til å være sur på han da de kjenner hverandre.
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Lagavulin

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 406
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 406

Sv: Fikk grisebank for brude-sex
« #4 : 06. februar 2012, 07:24 »
Hva med forloveren da? Han er jo en "god" venn...? Det er jo like god grunn til å være sur på han da de kjenner hverandre.

Det er noen mennesker som lever i ganske åpne forhold, med stor grad av frihet. Det er ikke opp til forloveren å vurdere hva bruden "har lov til". Det må hun avgjøre selv.

I mange tilfeller hvor en mann har sex med en kvinne som er i forhold, har ikke mannen gjort noe galt. Men i dette tilfellet burde forloveren vite at han brøt en grense.

Utlogget Preben35

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 455
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 455

Sv: Fikk grisebank for brude-sex
« #5 : 06. februar 2012, 08:46 »
Det er noen mennesker som lever i ganske åpne forhold, med stor grad av frihet. Det er ikke opp til forloveren å vurdere hva bruden "har lov til". Det må hun avgjøre selv.

I mange tilfeller hvor en mann har sex med en kvinne som er i forhold, har ikke mannen gjort noe galt. Men i dette tilfellet burde forloveren vite at han brøt en grense.
Man er ganske close om man er forlover for noen, man ligger uansett ikke m dama til en kompis!
Til og med forloveren selv syntes han fortjente litt ris..

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Fikk grisebank for brude-sex
« #6 : 06. februar 2012, 08:57 »
Jeg synes det er feil i denne situasjonen at politiet oppretter sak, og på den måten lager en kriminell handling her. Det var tydeligvis greit og forståelig å få juling for forloveren, og da burde lovens altfor lange arm holde seg utenfor. Det er tross alt ikke samfunnet som er offeret her.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Styrketrenern

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 482

Sv: Fikk grisebank for brude-sex
« #7 : 06. februar 2012, 12:19 »
ALLER mest skuffet over kvinnfolket som skal gifte seg og ikke stenger butikken nedentil. Lavmål. Bra sannheten kom frem såpass fort, for mannen sin del.
Straff: Burde bli slutt mellom vedkommende + bygda ++ burde vite om saken så det blir vanskelig for kvinnfolket å skaffe seg en ordentlig mann i senere tid.
( i dagens samfunn så trenger ikke lenger jenta vente på at en mann skal komme og sjekke henne opp, nå er jenter ca. like aktive selv i jakt på kjærlighet, og det er stadig mer akseptert for jenter å ha sex med forskjellige enn det var før)

Også denne kjære "vennen".
Han hadde jeg knulla opp og ned. Enough said.

Politiet: burde ikke vært innblandet.

Sak ferdig.
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."


Utlogget Espenc

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 837
  • Honnør: 278
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 837

  • It's All About The Aesthetics!
Sv: Fikk grisebank for brude-sex
« #8 : 06. februar 2012, 12:23 »
fortjente flere tette og opp til flere badehetter den forlovern der, dustete av rettsystemet å gi straff her... IMO
Alder: 1989
Vekt: 95kg~
Høyde: 1.83

Benk: 1x120kg
Bøy: 1*172.5kg 19.02.13
Frontbøy 1x130kg 05.03.13
Mark: 1*200kg 03.04.12
Militæpress: 1*80kg 16.02.13
Clean & Jerk: 1.90kg 26.02.12

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=76095.0 Treningslogg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=81042.0#msg1154832 Bildelogg.

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Fikk grisebank for brude-sex
« #9 : 06. februar 2012, 12:31 »
Helt forferdelig at noe slikt skal skje. Jeg syns forloveren fortjente den julingen, selvfølgelig reagerer hvem som helst slik mannen gjorde. Hvis bruden først velger å gifte seg, så syns jeg absolutt hun skal holde seg unna slikt, og det syns jeg alle burde tenke over. Politiet og rettsystemet burde ikke gitt noe straff her.
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget Hr.Smith

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 330
  • Honnør: 108
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 330

Sv: Fikk grisebank for brude-sex
« #10 : 06. februar 2012, 12:32 »
Stakkars fyr.
Men å jule opp han fyren var sikkert vel verdt 75 dager i fengsel, hadde ikke angra et sekund.

Tror faktisk det er umulig for et kvinnfolk å ikke være utro hvis de rette "omstendighetene" byr seg..er nok programmert sånn fra naturens side som en slags overlevelsesmekanisme...synd da det er umulig å ha et ordentlig forhold uten å være homo.
Life is what happens while you are busy making other plans.

Lose your mind and come to your senses.

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Fikk grisebank for brude-sex
« #11 : 06. februar 2012, 12:34 »
Stakkars fyr.
Men å jule opp han fyren var sikkert vel verdt 75 dager i fengsel, hadde ikke angra et sekund.

Tror faktisk det er umulig for et kvinnfolk å ikke være utro hvis de rette "omstendighetene" byr seg..er nok programmert sånn fra naturens side som en slags overlevelsesmekanisme...synd da det er umulig å ha et ordentlig forhold uten å være homo.

Folk er da forskjellige, høres ut som du har vært uheldig. Selv har jeg aldri måttet oppleve noe slikt, og det er jeg veldig glad for.
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget streetball

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 619
  • Honnør: 85
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 619

  • streetball is my job
Sv: Fikk grisebank for brude-sex
« #12 : 06. februar 2012, 12:35 »
Hadde nok reagert i lik stil selv, vanskelig å handle rasjonelt for brudgommen i en sånn situasjon. Jeg synes for øvrig det burde vært straffeforfølgelse ved utroskap. Dette må vel være noe av det mest krenkende man kan oppleve. Hva synes andre om dette?
Every man is the builder of a temple called his body.-

Henry David Thoreau (1817 - 1862)

Utlogget sandraerf

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 439
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 439

Sv: Fikk grisebank for brude-sex
« #13 : 06. februar 2012, 12:41 »
Enig med deg, Streetball.

Og Hr.Smith, nå skal du ikke dra alle kvinnfolk under en kam her Smiley
Bikinifitness 2014

Utlogget Bane

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 545
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 545

Sv: Fikk grisebank for brude-sex
« #14 : 06. februar 2012, 12:42 »
Forloveren fortjente jo juling, men bra det ikke ble varige skader.
Latterlig at politiet opprettet sak på dette når 'fornærmede' ikke ville anmelde dette engang, og syntes selv at han fortjente bank.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!