Skrevet av Emne: Opp i muskler- GAINER  (Lest 13714 ganger)

Utlogget Tomaten90

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 56
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 56

Sv: Opp i muskler- GAINER
« #30 : 17. juni 2012, 23:59 »
Sliter du med 3000 kcal? Ja ja, då vill du garanterat slita framöver också...

'Nuff said
Over & out!

hvorfor vil jeg slite fremover også?

Utlogget sugo yo 오

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 248
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 248

Sv: Opp i muskler- GAINER
« #31 : 18. juni 2012, 00:12 »
hvorfor vil jeg slite fremover også?

fordi 3000kcal er ingenting. det er folk som spiser 10000kcal om dagen... selv har jeg vært på rundt 5000kcal om dagen lett uten noe annen junk enn 1 gainer om dagen med 1 liter melk. det er ærlig talt bare å spise jævlig mye. kjøp deg en 4kilos pakke med kvalitetsris og spis porsjoner for en familie til hver middag

Utlogget Tomaten90

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 56
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 56

Sv: Opp i muskler- GAINER
« #32 : 18. juni 2012, 00:18 »
fordi 3000kcal er ingenting. det er folk som spiser 10000kcal om dagen... selv har jeg vært på rundt 5000kcal om dagen lett uten noe annen junk enn 1 gainer om dagen med 1 liter melk. det er ærlig talt bare å spise jævlig mye. kjøp deg en 4kilos pakke med kvalitetsris og spis porsjoner for en familie til hver middag

har ikke tenkt å bli 200kg tung heller da.. å spise så mye ris tror jg neppe er sunt

Utlogget reb-st

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 371
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 371

  • "Even heroes have the right to bleed"
Sv: Opp i muskler- GAINER
« #33 : 18. juni 2012, 00:24 »
hvorfor vil jeg slite fremover også?

Vill personligen påstå att 3000 kcal inte är speciellt mycket. Själv ligger jag genomsnitt på en vecka på 39 kcal/kg kroppsvikt. Då ligger jag +/- 0. När/om jag ska bulka så ligger jag på genomsnitt 42,5 kcal/kg kroppsvikt.
Detta klarar jag till trots för att jag är småbarnsförälder, har 2 jobb, tränar och tränar Grin
Vet du va ditt energiförbruk är på?

Att bulka är inget man bara liksom gör, heller inte att deffa. Det krävs lite mer än det!

1 halv burk Cottage Cheese med lite sylt som mellanmåltid, mitt tips!
Mixa 400g kycklingköttfärs med lite lök, kanel, chilipaste och persilja o släng på grillen... *nomnom*
Laga egna burgare

Det finns massvis! Du måste bara ta dig tid! Du har valt att träna för att få resultat, ja det kostar lite också! Ingenting kommer snabbt och gratis!
Längd: 187 cm
Vikt: 102,7 kg
Jobb: Elevassistent & Ordensvakt

KB: 227,5kg 1MR | BP: 160kgx8 | ML: 255kgx8

Utlogget Tomaten90

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 56
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 56

Sv: Opp i muskler- GAINER
« #34 : 18. juni 2012, 00:25 »
jeg er en fattig student som bor hjemme.. har ikke penger til alt det der:P

Utlogget AlHusky

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 662
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 662

Sv: Opp i muskler- GAINER
« #35 : 18. juni 2012, 00:30 »
Du sier du skal opp i muskler... Det er ikke gaineren som gjør underverker. Det er knallhard trening og godt kosthold. Du trenger ikke gainer. Med mindre du veier veldig mye fra før av (uten å være feit) og trenger mer kcal enn en på 170cm og 65kg...
180 høy, 90kg tung.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=112862.msg1728751#msg1728751
Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=115754.msg1743770;topicseen#new

MP: 60kg
ML: 190kg
BP: 100kg
KB: 140kg

-Amerikansk Fotball
-Ishockey
-Boksing (Og tidligere Muay Thai og BJJ)

Utlogget PerOvar63

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 9
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 9

Sv: Opp i muskler- GAINER
« #36 : 18. juni 2012, 00:38 »
e vet ikke ka e skal si... du får drite i å spoor om hjelp om du ikke vil ha de. ris i store mengder er ikke sunt sier du, hva vet du om det? sunneste karbohydrater kilden en finner. med innstillingene dine kan du bare drite i alt som heter fremgang. nei pokker heller nå kjenner e at e ble brennheit..........

Utlogget Tomaten90

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 56
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 56

Sv: Opp i muskler- GAINER
« #37 : 18. juni 2012, 00:41 »
e vet ikke ka e skal si... du får drite i å spoor om hjelp om du ikke vil ha de. ris i store mengder er ikke sunt sier du, hva vet du om det? sunneste karbohydrater kilden en finner. med innstillingene dine kan du bare drite i alt som heter fremgang. nei pokker heller nå kjenner e at e ble brennheit..........

hva vet du om noe som helst egentlig? eneste jeg spurte om er om jeg får fremgang med junk spising:)

Redstrek

  • Gjest
Sv: Opp i muskler- GAINER
« #38 : 18. juni 2012, 00:58 »
En liten konklusjon slik at jeg slipper å få "ny-merket" hele tiden på denne tråden.

Du bør med fordel spise mest mulig ren mat. Siden du skal opp i vekt, kan du benytte gainer om du ikke får i deg nok mat. Det beste vil være å holde seg foruten, men jeg ser "problem-stillingen" din, og f.eks. en shake etter trening vil ikke skade. Det er vel egentlig en prinsipp-sak. Jo renere og bedre matvarer du spiser, jo mer muskler vil du legge på deg. Om du spiser en hel del gainer-shakes og junkfood vil du fortsatt gå opp i vekt, det handler bare om hva du vil at den vekten skal bestå av; Fett eller muskler?

Du klarer selvsagt å bygge muskler også, men jeg anser det som her fornuftig å tenke langsiktig når det kommer til kostholdet. Du kan ikke leve på gainers og junkfood. Alt er lov i moderate mengder!

PS: Ikke betal hundrevis av kroner for sukker med smak.


Utlogget PerOvar63

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 9
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 9

Sv: Opp i muskler- GAINER
« #39 : 18. juni 2012, 01:02 »
litt hooye tanker om de selv du ser e.kanskje på tide åpne ooynene å innse at veien til en godt trent kropp som alle menn og kvinner vil ha og streber etter ikke kommer gratis,og ikke kommer av å spise dritt.e e så lei av dagens ungdom som tror slike teorier. fra nå av skriver e i stor skrift OM DU SKAL BLI STOR OG MUSKULOS OG RIPPET MÅ DU SPISE REN MAT OG DU MÅ TRENE HARDT SLIK SOM ALLE ANDRE HVA HAR DU FÅTT FOR DEG?? AT JUNK ER STEROIDER?? NEI,,FEIL JUNK ER DRITT SOM IKKE VIL FÅ DE TIL FREMGANG.

Utlogget Tomaten90

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 56
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 56

Sv: Opp i muskler- GAINER
« #40 : 18. juni 2012, 01:12 »
litt hooye tanker om de selv du ser e.kanskje på tide åpne ooynene å innse at veien til en godt trent kropp som alle menn og kvinner vil ha og streber etter ikke kommer gratis,og ikke kommer av å spise dritt.e e så lei av dagens ungdom som tror slike teorier. fra nå av skriver e i stor skrift OM DU SKAL BLI STOR OG MUSKULOS OG RIPPET MÅ DU SPISE REN MAT OG DU MÅ TRENE HARDT SLIK SOM ALLE ANDRE HVA HAR DU FÅTT FOR DEG?? AT JUNK ER STEROIDER?? NEI,,FEIL JUNK ER DRITT SOM IKKE VIL FÅ DE TIL FREMGANG.

Jeg skal ikke bli ripped, jeg skal bli stor og muskuløs. Og jeg trener hardt som alle andre 4-5 harde styrkeøkter i uken. Målet mitt er ikke å bli slank og stram med six pack, målet er å øke størrelsen på musklene mine, og etter en stund ca februar neste år når jeg føler at jeg har blitt stor nok starter deffinga frem mot sommeren. Dette er en midlertidig løsning da jeg som sagt ikke klarer å komme over kalorigrensa med ren sunn mat, så da er spørsmålet: trene styrke i kaloriunderskudd med ren og sunn mat eller få i meg litt junk og noen gainers å komme i overskudd.

Utlogget Cartman

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 944
  • Honnør: 77
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 944

Sv: Opp i muskler- GAINER
« #41 : 18. juni 2012, 03:24 »
Off, blir litt paff når jeg leser det du skriver "Tomaten90". Du starter en tråd der du spør om noe, du får svar, men du nekter å ta til deg noe siden du "vet at du selv har rett". Hvis du nekter å ta til deg informasjon hvorfor gidder du å starte en tråd i det hele tatt?

Selvfølgelig vil du gå opp i vekt og musklene vil vokse om du kun spiser junkfood/gainers. Men det er en svært dårlig løsning og resultatene vil bli deretter. Ja, du vil nok bygge muskler, men samtidig legge på deg veldig mye unødvendig fett. Og når du kommer til punktet hvor du skal deffe, har du såpass mye ekstra fett at det vil ta MYE lengre tid å fjerne det, og i prosessen vil du i tillegg miste mye muskler, mye mer enn du hadde mistet om du ikke hadde lagt på deg så mye fett på bulkingen.

Du skriver også at du ikke har råd til å spise 3000 kalorier hver dag med sunn og ren mat, men du har råd til å leve på junkfood, pizza og kebab? Hva koster egentlig en kebab i forhold til ris? Ris er utrolig billig, og du får sikkert flere kilo for prisen til en kebab.
Du skriver også at du bor hjemme. Kan du ikke be foreldrene dine om å handle inn noen sunne matvarer? Egg til frokost er fint. Ekstra ris til middagen er bra, og verdens letteste måte å få i seg ekstra kalorier er olivenolje i proteinshaken.

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Opp i muskler- GAINER
« #42 : 18. juni 2012, 08:58 »
Støtter deg tomaten, det virker som om du er klar over ulempene (og fordelene) med å spise junkfood/drikke gainer.

Men pass på at du ikke går helt bananas og blir for tjukk, sånn som jeg ble etter et år med usunn bulk, måtte slanke vekk 15kg spekk etterpå, det tar lang tid, var på diett et års tid. Tro meg, it sucks!

Men jeg er totalt uenig med alle som hevder at kosthold er så utrolig mye viktigere enn trening, det er det ikke! Trener man hardt og ofte nok må man spise nok mat og en del junkfood har ingenting å si. Skal man komme seg i badestrandform må man droppe sukkeret
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget awf

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 303
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 303

Sv: Opp i muskler- GAINER
« #43 : 18. juni 2012, 11:36 »

Men jeg er totalt uenig med alle som hevder at kosthold er så utrolig mye viktigere enn trening, det er det ikke! Trener man hardt og ofte nok må man spise nok mat og en del junkfood har ingenting å si. Skal man komme seg i badestrandform må man droppe sukkeret

Leser du egentlig hva du skriver?

Utlogget Cartman

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 944
  • Honnør: 77
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 944

Sv: Opp i muskler- GAINER
« #44 : 18. juni 2012, 13:52 »
Leser du egentlig hva du skriver?
Nøyaktig det samme jeg tenkte.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!